Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 34 of 34

Thread: Unreal Engine Demo

  1. #21 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by Xander RO View Post
    Jesus F Maria si Iosif... daca ce vad in demo-ul asta este un glimpse despre ce ne ofera viitorul pe XSX & PS5, atunci ma las de fumat sa mai traiesc multi ani aceste minuni.
    Parerea mea proprie si personala e ca asa ceva o sa vedem pe next gen, PS6 si urmatorul Xbox, ca o normalitate. Momentan este un test, un fel de demo la engine, care nu ruleaza nici la rezolutie prea mare (desigur, arata fenomenal si nu trebe 4 sau 8k pentru asta), nici la fps prea bun si cum bagi ceva fizica, se duce totul de rapa.
    Dar este de departe cea mai buna demonstratie interactiva ever, iar daca esti fan Matrix si ai vazut filmele la vremea lor, doar faptul ca arata cel putin la fel de bine si este real time pe consola (deci nu randat pe cine stie ce servere pt cine stie cate zile per frame), este ceva super de laudat.


  2. #22 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    Sunt de parere ca pt a obtine photorealismul asta, trebuiesc indeplinite niste conditii. Ai : Film Grain la greu, ora 10-11:00 ?, indiferent de pozitia soarelui nu-ti dai seama ca e dimineata ori ca se apropie seara, scena este iluminata la fel . Poti spune ca esti la soare sau la umbra . In alte jocuri ...ex. RIDE 4 ai nevoie sa fie zi , de cer inorat si ploaie, pt aceeasi prezentare photorealistica. Orice parametru din astea daca-l modifici ,efectul dispare. Cred ca si low res-ul asta are rolul lui . Cu cat imaginea este mai sharp cu atat iti dai seama mai mult de...matrix .Keanu arata bestial, iar Trinity ar trebui sa...vorbeasca mai putin . Oricum UE5-ul a upgradat UE4 la toate aspectele inclusiv performanta . Gj ! zici ca te plimbi pe bld. Magheru de dimineata.

  3. #23 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Analiza DF:



  4. #24 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Răzvan, eu zic ca vom vedea in aceasta generația acest salt in grafica. Faptul ca primim un demo la care nu s-a lucrat foarte mult și cere atât de puține resurse (din spusele producătorilor), ma fac sa cred ca acest UE5 când va atinge maturitatea (maxim 4 ani in condițiile date), nu doar ca aceast nivel de grafica va fi atins, eu zic ca 100% va fi depășit! Poți salva aceasta postare și o sa vezi ca am avut dreptate

    Gândește-te ca am văzut niște minunății pe un hardware de tableta, acum avem și hardware capabil iar procesul de programare este impresionant de ușor comparativ cu UE4. In plus, TLOU2 are animații faciale mai bune decât sunt in acest demo, deci, așteptăm cu interes anul 2023 (cred ca ar fi primul an cu jocuri NextGen in adevăratul sens al cuvântului).

    Si încă un exemplu, dacă îți aduci aminte de acel Demo la UE4 de prin 2013 parca, a fost depășit cu mult calitatea lui și asta, ma repet, cu un hardware super slab. Istoria ne arată ca acest lucru se poate întâmpla iar, doar ca într-un timp mai scurt datorită procesului rapid de programare și al tehnologiei mai bune in comparație cu generația trecută.
    Eu zic sa privim cu optimism către anii ce vor urma, deoarece vom vedea un salt uriaș in grafica!

  5. #25 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu spun ca nu si-ti spun si de ce - cand il faci joc o sa ai multe alte chestii de procesat si de tinut in memorie.

    Asa ca parerea mea este ca un joc nu va arata asa de bine ca asta, cat timp ai 1000 de alte sisteme in spate care-ti ocupa memorie care este foarte limitata la console.

    Sper din tot sufletul sa ma insel si sa fiu super placut surprins.

    Momentan, 2022 pare anul in care vom vedea jocuri facute in UE5 si le astept cu interes.

  6. #26 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Arata misto overall, dar nu va asteptati sa aveti 60 fps si 4k prea curand...e ori una ori alta...mai ales pe consola de 500 de parai. Am citit acum 5 minute ca black myth wukong va fi in ue5....sper sa nu ii dea downgrade pentru ca e nou engine-ul.
    Cat despre posibilitatea de a scoate asa ceva din console.....e posibil dar abia dupa ce vor opri crossgen-ul. Also generatia trecuta chiar avea nevoie de un pro, majoritatea dintre noi am primit treaba asta cu bratele deschise. Sunt curios daca tot 7 ani va dura generatia asta cu sau fara un mid gen upgrade. ( sau si mai si din cauza nebuniei cu covid-ul)

  7. #27 SP
    Member cosmin1088's Avatar
    Eu imi mentin parerea, UE5 va defini generatia PS5/XSX.
    Matrix Awakens este un demo tehnologic, la fel cum si Nvidia lanseaza tech demo-uri care abia ating un fps jucabil (gen Nvidia Marbles).
    Scopul este sa arate ce poate engine-ul. Daca cititi detalii despre cum a fost conceput demo-ul, veti afla ca cei de la Epic/Coalition au spus ca e loc de optimizare, engine-ul fiind departe de a-si fi atins potentialul maxim. Inca o chestie misto este ca Epic au luat asset-uri originale de la Warner Bros si le-au recreat in UE5.

    Sunt deja jocuri in development. Si sa nu uitam, nu toate jocurile sunt open world cities (cel mai demanding tip de joc).
    Nanite + Lumen exista si se descurca fenomenal, engine-ul este foarte scalabil, inclusiv pe smartphone, XSS, etc.
    Sa nu uitam nici de MetaHuman, sau de faptul ca npc-urile nu dispar cand nu se afla in campul vizual, spre deosebire de Cyberpunk, ca exemplu.

    Si daca apar jocuri doar cu Nanite si tot este un salt incredibil. Adio LOD si draw distance.
    Demo-ul de anul trecut ne-a aratat cum ar fi un potential viitor Tomb Raider.
    STALKER 2 arata deja fenomenal, la fel si Hellblade 2.
    Nici nu imi pun problema ca UE5 nu ar duce orice fel de joc in locked 30fps, cu tot ce are la pachet. Daca incepi sa optimizezi si sa combini rendering traditional cu o parte din feature-uri, deja ai leverage.



    Recomand sa urmariti si video-ul de mai jos, mai elocvent de atat nu se poate:



  8. #28 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by cosmin1088 View Post
    ...Inca o chestie misto este ca Epic au luat asset-uri originale de la Warner Bros si le-au recreat in UE5.
    Am inteles ca fix scena in care Neo se fereste de gloante, este cea folosita in film, care a fost enhanced (deci probabil mai multe poligoane, rezolutie mai mare la texturi, probabil chiar si simularea pardesilui a fost imbunatatita )pentru a rula real time pe console

  9. #29 SP
    Manager paul's Avatar
    Detalii despre oras:
    Quote Originally Posted by Eurogamer
    - The city is 4,138 km wide and 4.968 km long, slightly larger than the size of downtown Los Angeles
    - The city surface is 15.79 km2
    - The city perimeter is 14.519 km long
    - There are 260 km of roads in the city
    - There are 512 km of sidewalk in the city
    - There are 1,248 intersections in the city
    - There are 45,073 parked cars, of which 38,146 are drivable and destructible
    - There are 17,000 simulated traffic vehicles on the road that are destructible
    - 7,000 buildings
    - 27,848 lamp posts on the street side only
    - 12,422 sewer holes
    - Almost 10 million unique and duplicated assets were created to make the city
    - The entire world is lit by only the sun, sky and emissive materials on meshes. No light sources were placed for the tens of thousands of street lights and headlights. In night mode, nearly all lighting comes from the millions of emissive building windows
    - 35,000 simulated MetaHuman pedestrians
    - Average polygon count? 7000k buildings made of 1000s of assets and each asset could be up to millions of polygons so we have several billions of polygons to make up just the buildings of the city
    The Matrix Awakens is an unmissable next-gen showcase

  10. #30 SP
    Manager paul's Avatar
    Demo vs UHD Blu-ray Movie, Series S Cutbacks, SSD Speed Tests:

    - demo typically requires 10MB of data per frame rendered, suggesting a 300MB/s data throughput rate at 30 frames per second (1.7GB/s SSD performs the same as a 5.5GB/s SSD)
    - PS5 si XSX sunt la fel

    Series S:
    - 533p-648p - TSR 1080p
    - motion blur fares poorly
    - lower ray count on RT effects
    - objects within reflections - pared back detail level, while geometric detail and texture quality is also reduced
    - particle effects and lighting can also be subject to some cuts

    Articolul: The Matrix Awakens vs the original movie - and it's shockingly close.

  11. #31 SP
    Manager paul's Avatar
    Unreal Engine 5 Release | The State of Unreal 2022 Keynote Presentation:
    Building on the momentum and excitement of the past two years with ‘Lumen in the Land of Nanite’, ‘Valley of the Ancient Early Access’, ‘The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience’, we’re excited to announce the full release of UE5!

    In this keynote, we explore what you can expect to find in the release—and why it’s going to be a game-changer for the industry. Want to learn more about Unreal Engine 5? Download the release for free, and explore the new features, sample projects, and learning resources: https://unrealengine.com/state-of-unreal

  12. #32 SP
    Manager paul's Avatar
    State of Unreal - GDC 2023:
    Find out about Epic’s long-term vision for the future, including how we’re laying the foundations for a huge, open ecosystem and economy for all creators.

    We dive into Unreal Editor for Fortnite (UEFN), Fab, Unreal Engine 5.2, MetaHuman Animator, the Creator Economy 2.0—and showcase some amazing work by our partners.

    Watch now and discover how everything Epic has been building for the past 30 years fits together into a single strategy to build a democratized open metaverse.

  13. #33 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Jesus christ cum arata environmentul cu masina.....

  14. #34 SP
    Manager paul's Avatar
    Unreal Engine 5 First Generation Games: Brilliant Visuals & Growing Pains:
    First revealed back in 2020, Unreal Engine 5 promised next generation detail and lighting quality - and since then, the technology has only got better and better.

    Three years on, we're finally getting to play actual games using cutting-edge tech like Lumen, Nanite and virtual shadowmaps, so just how well is the engine shaping up in actual shipping titles?

    Alex Battaglia checks out the first wave of UE5 games including Immortals of Aveum, Jusant, RoboCop: Rogue City, Remnant 2, Fort Solis and Desordre to discover where UE5 excels, where it needs improvements and how developers can better utilise the features it has for PC gamers.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Similar Threads

  1. Replies: 0 Last Post: 01-04-2013, 07:43
  2. Replies: 0 Last Post: 30-03-2013, 00:45
  3. Unreal Engine 3 Videos By RonanN1 in forum Videos
    Replies: 1 Last Post: 06-11-2009, 01:21

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts