Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast
Results 41 to 60 of 82

Thread: Black Myth: Wukong

  1. #41 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Din gameplay-ul vazut pare un combat "boring" ce-mi aduce aminte de Biomutant. Ramane de vazut cum evolueaza.

  2. #42 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Gameplay nou cu UE5:


    Ciudata animatia de alergat - uneori pare ca alearga in gol.
    Iar micro-pauza aia de la hit este inca prezenta si ffff enervanta. Chiar nu-i inteleg rostul.

    Cat de joc, sunt foarte curios ce gen de joc este - daca este un Dark Souls like, sau ceva mai "comercial".

  3. #43 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    ^ la voi se activează HDR sau doar titlu e de video ăsta? Și parcă am mai văzut gameplay ăsta mai demult!

    L.E. la postat @dronology cu o pagină in urma in August 2021!

  4. #44 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Mda, l-am ratat atunci.

    Also, ca sa-mi raspund singur la intrebare - "The game has been described as Souls-like."

  5. #45 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Mie mi se pare un joc putin mai comercial decat Souls, am urmarit cu atentie mai multe boss fights din tot ce s-a mai postat si pare ca ai opening mai mare si putin mai mult spatiu pentru greseala.

    In orice caz, arata foarte bine, poate prea bine ca sa para adevarat. Fac ce fac si dupa fiecare nou video postat ma intorc la acela mai vechi unde ia foc creatura aia alba si apoi ii iese fum din blana arsa.
    Si eu sper sa mai faca putin tweak la animatii, intr-adevar are momente cand pare putin clunky.

  6. #46 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Gameplay nou:


  7. #47 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Doar prima parte e noua.

    Da, in continuare arata foarte bine si cum va fi un souls like game, cred ca va fi cel mai aratos souls like game.
    Sper totusi sa aibe nivel de dificultate, ca sa poata fi admirat si de cei fara prea multa rabdare.

  8. #48 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Sper sa fie si alte locatii in joc, nu de alta dar prea le recicleaza pe aceleasi la fiecare "trailer nou"

  9. #49 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Incepe sa arate a joc de current gen ca sa zic asa.

    Pare ca au umblat la depth of field si ce alte artificii vizuale aveau.
    Animatia de alergat mi se pare off rau de tot si mai mult leviteaza - nu pare deloc "grounded".
    In combat e mega deranjant, in continuare, cum face pauza aia la fiecare hit si in unele momente, desi se bat, el si inamicul par din filme diferite. Foarte ciudat.
    Si pare foarte bazat pe animatii - gen cum e RDR2 - ceea ce intr-un joc de genu asta, e posibil sa fie o problema. Sa vedem daca are animation cancel sau nu.


  10. #50 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  11. #51 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Fie si 2025 doar sa iasa ca in trailerele alea

  12. #52 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Primul Hands-on:


    Ciudatele animatiile - atat acea pauza la fiecare hit, pe care o detest la majoritatea jocurilor, dar si el pare ca leviteaza, cumva, cand alearega. Nu pare "grounded" in lume.
    Cat de grafic, e atat de comprimat video asta, incat nu prea ne putem da seama de mare lucru.

  13. #53 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Am tot văzut ca te plangi de pauza aia cand lovești pe cineva in unele jocuri, cred ca hitstop sau hitpause ii mai zice. Ce anume te deranjează la ea? Preferi sa nu ai feedback cand lovești ceva? Ajută mult la feelingul de combat satisfăcător. Transmite mult mai bine impactul atacurilor decât daca ai lovi cu arma ca si când te lupți cu aerul...
    In plus hitstop ajută si la flow-ul combo-urilor. Ai acea fracțiune de secunda in plus sa decizi următoarea actiune. Asta in cazul in care nu optezi pt tactica button mashing...
    Tin minte ca urmăream ceva devlog indie si omul arăta cat de mult s-a schimbați flow-ul luptelor după ce a introdus hitstop. Era o diferență de la cer la pământ.
    Un clip care explică rolul acestei funcții:

  14. #54 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pe mine ma deranjeaza. Pentru asta avem vibratii in controller + sunet in jocuri, nu trebuie sa-mi intrerupi animatia/flow-ul doar pentru a-mi arata ca lovesc ceva, poti face o alta animatie, gen sa ricoseze arma - cum ar fi real - sau sa colorezi cumva inamicul sau un contur sau ceva de genu, sau altele, sare text, sar scantei, flashy things, artificii, orice...toate deodata fac imediat sa recunosti daca ai lovit sau nu.
    Sunt sigur ca exista alternative, daca chiar te gandesti la ele. Ce au ales ei mi se pare ca e cea mai usoara chestie - pui pauza la toata actiunea pt 0.X secunde si gata.

    Cum ar fi ca jocurile cu impuscaturi sa fie la fel - sa faca pauza o fractiune de secunda cand loveste glontu?

  15. #55 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Comparatia cu shooterele nu-si are rostul ca acolo combatul nu e animation driven si tre' sa te misti constant. GabiCutlac puncteaza faptul ca nu e doar flavor si cinematic, dar iti ofera acea fractiune de secunda sa decizi cum continui combo-ul, ceea ce e foarte useful in genul asta de combat. Inteleg si de ce pare neplacut pentru unii, daca nu e facut bine si cand trebuie poate parea "laggy" si efectul e fix opusul - te scoate din flow. Dar in videoul de mai sus nu am vazut niciun red flag.

  16. #56 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Nu mi-a trecut o singura data prin cap ca ,,de ce exista,, dar daca mi l-ar scoate din Hollow Knight, 100% nu mi-ar placea - e mult mai dramatic efectul asa. In majoritatea cazurilor, nici nu observ pauza.

  17. #57 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Sincer, nici nu ma asteptam sa nu fie lumea multumita de o imbecilitate - ba mai mult, sa-i gaseasca si o justificare. La urma urmei "git gud", nu?
    In cazuri d-astea, un toggle ar fi perfect - dar in ultimii ani, au disparut toggles din jocuri. Ori il joci asa cum l-au gandit ei, ori e problema ta

    In Hollow Knight e facut cu cap - in primul rand, pauza e mult mai scurta, dar putea sa lipseasca complet, pentru ca acolo ai si animatie separata (aripile alea) si ai si partea audio cu sunetul care fades out putin + vibratie la controller.

  18. #58 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Sunt sigur ca exista alternative, daca chiar te gandesti la ele. Ce au ales ei mi se pare ca e cea mai usoara chestie - pui pauza la toata actiunea pt 0.X secunde si gata.
    Stii vreun joc cu combat bun care implementeaza vreo alternativa si nu are hit stop? Nu e intrebare retorica sau ceva, chiar sunt curios cum ar arata un gameplay exceptional fara hit stop, mi-ar placea sa vad o alternativa inovatoare undeva. Toate jocurile cu cele mai bune sisteme de combat mi se pare ca nu ar putea exista fara hit stop: Sekiro, Devil May Cry, Guilty Gear, Tekken, Bayonetta, toate se bazeaza mai mult sau mai putin pe acest concept.

  19. #59 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Sekiro? Din cate stiu (si am cautat acum gameplay facut de mine sau de altii) nu are asa ceva (dar da, Sekiro mi se pare unu din cele mai bune jocuri ever, inclusiv la combat). DMC si restu nu le-am jucat, dar am vazut gameplay si arata oribil pauzele si acolo. Dar alea sunt alte genuri de jocuri - si cu siguranta nu are ce cauta pauza asta (din pctul meu de vedere, desigur) in jocuri de 1 la 1 gen Tekken.

    Problema nu e ca jocurile o au - problema este - de ce continua sa o implementeze? Chiar nu esti capabil, ca dev, sa gasesti metode noi sa arati ca lovesti, fara sa faci o micro-pauza in joc la fiecare lovitura? Tocmai am dat eu vreo 5 idei, fara sa ma gandesc prea mult.
    Ok, nu joci cu gamepad si cu sunet, deci iese vibratia si audio feedback din discutie, dar tot joci cu ochii, deci tot poti arata in alte feluri ca lovesti, fara sa intrerupi jocul.

  20. #60 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    Degeaba vezi/simti impactul daca nu ai timp destul sa reactionezi ca sa poti executa miscarea urmatoare.
    Si poate nu vad prea bine dar nu mi se pare asa imensa pauza asta in video-urile cu Wu Kong.
    Sunt de-acord in schimb ca unele animatii par cam floaty.

    EDIT: 4K gameplay cu imagine mai clara:

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 3 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast

Similar Threads

  1. Black Mesa By RonanN1 in forum Jocuri PC
    Replies: 25 Last Post: 27-11-2016, 13:48
  2. Replies: 0 Last Post: 02-09-2013, 08:07
  3. Replies: 0 Last Post: 19-05-2013, 17:01
  4. Replies: 0 Last Post: 02-05-2012, 12:07

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts