Eu am primit Tlou astazi. Il instalez acum. Pe spate e scris intr-o limba necunoscuta mie. Voi da search pe google. Poate ne lumineaza cineva responsabil din partea Gamers in privinta locatiei furnizorilor.
Trimis de pe al meu SM-S908B folosind Tapatalk
Bună ziua, Steelrising pentru Xbox avem deja pe stoc, am avut si cateva PS5 însă am fost informați de producator că pe viitor prețul va fi un pic mai mare, în prezent încercam sa pastram prețurile pentru care am devenit cunoscuți, asta e motivul pentru care intarzie un pic pe PS5. Vin in viitorul apropiat, asa nis-a promis
---------- Post added 09-09-2022 at 16:54 ----------
Noi răspundem întotdeauna, chiar dacă uneori cu întârziere, răspundem la toate emailurile, pe messengere și la telefoanele, ceea ce este mult mai mult în acest sens decât multe companii mari care răspund după 2 zile sau nici măcar nu sună înapoi la telefon. Dacă nu ați primit un răspuns, de două ori, vă rugăm să ne trimiteți datele dvs. și vom analiza de ce nu ați primit unul. TLOU a fost deja trimis luni, toate, deci cu 1 zi lucrătoare întârziere, așa că ar fi trebuit neapărat să le aveți marți sau miercuri, dar problemele tehnice se pot întâmpla întotdeauna cu curierii, din păcate. Ne cerem scuze încă o dată și promitem că vom fi mai atenți pe viitor.
---------- Post added 09-09-2022 at 16:57 ----------
Precomenzile pe steelrising, atat series X cat si PS5 s-au trimis deja, Ne cerem scuze din nou daca le-ati primit cu intarziere.
---------- Post added 09-09-2022 at 16:59 ----------
Într-adevar e in limbi nordice, avem parteneri din întreaga UE, conform celor inscrise in Termenii si conditiile noastre, însa va asigur ca jocul este în limba engleză, iar daca va deranjeaza, din motive de colectie sau pur si simplu personal, bineinteles aveti dreptul sa ni-l returnati si in functie de disponibilitate sa incercam sa va trimitem un joc cu coperta in engleza. Dar rugamintea este, daca ati remarcat limba straina pe coperta, nu dezambalati produsul si scrieti-ne in prealabil pe email solicitarea Dumneavoastra. Multumim!
Salut.
Controller-ul de aici https://www.gamers.ro/playstation5/p...er-white-black are pret bun, dar vad ca apare garantie doar 1 an.
De ce, este cumva SH?
Mersi.
Daca te uiti pe site o sa vezi ca toate accesoriile de la Sony si Microsoft au doar 1 an garantie. Probabil asta e politica lor sau e o greșeală, oricum ff bun pretul
Cred că așa vin de la Sony. La fel sunt și pe Amazon.de, cu un an garanție, și dacă vrei 2 sau 3, plătești extra. În România însă e complicat. Deși avem lege ca pt. produsele electronice să fie oferită garanție de conformitate minim 2 ani, am observat că nu se aplică la multe/mulți. Eu de exp. tocmai ce am cumpărat 2 laptop-uri Lenovo, și am rămas șocat să văd doar 12 luni garanție... La fel, ca exemplu și Apple tot 1 an garanție oferă la produsele lor.
Nu e problema cu cat iti dau ei garantie. Legislatia noastra este clara - 24 luni garantie la electronice, la persoane fizice.
Daca se strica in cei 2 ani, iar comerciantul spune ca a avut doar 12 luni garantie, cerere la ANPC si se rezolva 100% - pe langa amenda, se si repara/schimba produsul.
O zic din experienta.
Răzvan are dreptate nu contează cât oferă producatorul, vânzătorul trebuie sa ofere 2 ani garanție pentru persoane fizice in UE.
La un iPad Air 3 mi-a apărut pata galbena pe ecran după 1 an și 9 luni, Apple oferă doar un an garanție internationala m-am dus cu tableta la Flanco au trimis-o in service și am primit alta noua.
Plătești extra dacă vrei garanție pe 3 sau 4 ani sau service mai rapid, pentru garanția standard de doi ani nu trebuie sa plătești nimic.
Mai sunt și excepții in sensul in care oferă garanție pe 3 ani standard cum e Dell pe laptopuri, ai garanție de conformitate 24 de luni și garanție comercială 36 de luni.
Bună, aveți dreptate cu toții, garanția de conformitate la acest tip de produse este conform legislației UE de 2 ani de zile, iar noi o oferim de fiecare dată, bineînțeles. Într-adevăr, ne vin așa de la producători și intră automat pe site cu aceste date, cu 1 an garanție. Noi modificăm la 2 ani, se întâmplă, ca acum de exemplu, din lipsă de capacitate să ne scape produse, dar vom încerca în viitorul apropiat să modificăm la toate produsele la care situația o cere, datele de garanție. În schimb, chiar dacă veți găsi altceva la unele produse de pe site, vă informăm și pe această cale, că garanția este, așa cum ați zis și voi și cum cere legea, de 2 ani.[COLOR="Silver"]
---------- Post added 12-09-2022 at 11:53 ----------
---------- Post added 12-09-2022 at 11:54 ----------
În așteptarea concursului cu premii pe care vi-l vom oferi foarte curând, poate vă interesează să aruncați o privire la un Giveaway organizat de prietenii noștri de la SportStudio, al cărui sponsor este Gamers.ro: https://bit.ly/3qxbpKw
Am si eu o observație: doar pentru că dați cu o folie peste jocuri desfăcute nu le face din nou noi. Deja e la ordinea zilei sa primesc astfel de jocuri "noi" de la diferite magazine din Romania.
Am trecut și eu printr-o experiență asemănătoare cu Knack II. Folie neoriginală și, mai rău, o carcasă vai mama ei, uzată și plină de urme (chiar și artwork-ul mi s-a părut reprintat). Le-am scris mesaj și nu am mai primit răspuns înapoi. De atunci eu unul nu am putut să mai recomand cuiva.
Salut, multumim pentru observatie. Produse infoliate trmitem in situatiile in care se plaseaza o comanda si din diferite motive, de obicei erori tehnice dublate de raritatea produsului, nu o mai putem onora. Insa in asemenea situatii, contactam de fiecare data cumparatorul si il intrebam daca este de acord, iar produsele sunt garantat noi, luate cel mai probabil de pe raftul unui magazin partener. Adica intr-adevar desfacute dar garantat de catre noi nou-noute.
Daca ati primit un asemenea produs, si nu functioneaza, il primim inapoi si daca nu reusim sa va trimitem unul nou, va returnam banii. Cu atat mai mult, daca nu vi s-a cerut acordul pentru a primi un astfel de produs, cu siguranta aveti dreptul sa ni-l retrimiteti. Suntem oameni si se mai poate intampla, din eroare umana, sa gresim. Insa va asiguram, chiar daca o data, de doua ori greseste cineva, daca se intampla o astfel de eroare, suntem foarte drastici cu noi insine. Situatia e aceeasi pentru mesaje fara raspuns. Raspundem la toate mesajele si mailurile, si resunam apelurile telefonice ratate, ceea ce putine companii fac, dar uneori, in perioade aglomerate ne pot scapa mesaje, speram nu foarte des. Va rog, pentru ambele situatii de mai sus, contactati-ne prin email, cu numarul comenzii si numele Dumneavoastra, la fel cum rugam pe toti cei care trec prin situatii asemanatoare, pentru a le putea verifica si rezolva.
Am mai adauga, ca, asa cum spuneam la inceput, aceste situatii de obicei aduc bucurie celor care vor sa comande un joc mai greu de obtinut si caruia ii oferim, asumandu-ne calitatea si starea neutilizata a produsului, sansa de a obtine un joc pe care altfel l-ar gasi mult mai greu. Si bineinteles exista sansa de a refuza aceasta oferta.
Situatiile prezentate mai sus, au fost probabil erori umane, daca nu ati fost anuntati. In cazul in care nu sunteti multumit de produs, contactati-ne cu incredere pe email, pentru rezolvarea situatiei.
Cred ca e destul de clar ca nu am fost intrebat daca vreau jocuri second in loc de jocuri noi, am acceptat si dupaia am facut postul de mai sus. Asta cu "nu-ti place, trimiti inapoi" e de eBay daca nu au fost clare descrierea si pozele nu de magazin care nu are sectiune de produse SH. Chiar as vrea sa vad cine da comanda de jocuri noi si se bucura ca ii sunt oferite second in loc. In fine, e ok, am incheiat, doar nu m-am putut abtine dupa raspunsul ala.
Bookmarks