Totusi, pana la urma cum se misca pe Xbox? Dar pe PS3? As vrea sa-mi iau, daca se poate, versiunea cea mai reusita de consola. Din filmuletele comparative nu se intelege mare lucru.
De pilda, pe xbox (versiunea spre care as tinde, considerand situatia majoritatatii covarsitoare a titlurilor multi-platform), mie mi se pare ca totul este spalacit, probleme evidente de contrast, in secventele de exterior abia se poate vedea ceva la cativa metri, iar lumina este filtrata ingrozitor.
Pc>ps3>xbox 360, cel puţin asta vad in comparaţia de mai sus. Nu cred ca are probleme varianta de ps3
@DanTe23: asta vad si eu, insa acolo sunt doar cateva secvente si majoritatea lor sunt scriptate. In plus, nu cred ca este cineva pe forum care sa aiba ambele versiuni.
Pe mine ma interesa o parere obiectiva, nu neaparat comparativa, sau macar nu prin comparatie cu PS3, ci cu filmuletele Xbox care au impanzit internetul si care sunt si aici pe thread si in care se poate remarca lipsa contrastului, o oarecare saracie a detaliilor si imaginea in general fuzzy, vaporoasa si cu profunzimea de camp vraiște. Este cazul sau sunt acele setari reglate absurd, cum este cazul multor alte filmulete comparative?
Mda, cam asa fac si eu, titlurile care apar si pe PS3 si pe XBOX 360 arata in general (as spune in marea majoritate a cazurilor) mai bine pe XBOX 360 decat pe PS3 (si e si normal pentru ca procesorul video e mai puternic pe XBOX 360). Dar sunt si exceptii (cand dezvoltatorii stiu folosi Cell-ul ca lumea sau din alte motive) cand jocurile arata mai bine pe PS3.
Din video se pare ca si Bioshock e exceptia, insa in video-uri nu prea se vede asa bine, screenshoturi clare ar evidentia altfel diferentele. Oricum jocul vreau sa-l iau pe PC (fara suparare pentru consolisti, dar e shooter si il joc mult mai bine cu mouse, plus ca grafica e indiscutabil mai buna).
Mai sunt si altii care se plang de treaba asta, dar din ce-am vazut in cateva filmulete cu gameplay nu stiu unde e stilul ala cartoonish, mie mi se pare ca-n restul stilul si grafica. E mai colorat si mult mai luminos, dar nu-l vad mai cartoonish... Sau ce intelegi tu prin cartoonish? Borderlands style?
din contra...asta e shooter slow paced de explorare..este perfect ptr consola...eu il am pe pc si nu-l pot juca de pe mouse si tastatura..aim pe X ?really ?sa stau de fiecare data cand dau aim sa apas pe X ?iar apoi ce fac ?pun vigors pe tastatura(sunt setate click dreapta by default) si de la mouse doar trag cu arma?..controlul este facut ptr consola
P.S.si nu...am un pc foarte bun deci nu am motive sa spun ca strugurii sunt acrii ptr nu ajung la ei...am facut precizarea asta ptr ca stiu ca ai obiceiul sa te legi de alte chestii total irelevante cum ar fiiii gramatiiiica etc atunci cand ramai fara argumente
Anyway, aici o comparatie destul de obiectiva, sunt evidentiate avantajele si dezavantajele fiecarei versiuni.
Din ce se intelege prea mare diferenta (XBOX360 vs. PS3) se refera la fluiditate. PUNCT. PC-ul vine in plus cu detalii ceva mai multe (dar si cu scaderi de frame rate in funtie de configuratie). Cam asta ar fi rezumatul la Eurogamer. Recomandarea lor : cumparati Bioshock indiferent de platforma preferata ! Au nota 10+ de la mine pentru acest sfat !
Foarte interesante discutiile astea in care se compara grafica intre PCxPS3x360 -said NO ONE EVER!
Va recomand sa cumaprati season pass-ulWe've spoken to the boys and girls in our labs, and they tell us that means there are at least three pieces of BioShock Infinite DLC on the way![]()
Pai man Ronan, chiar in joc daca te uiti la meniu apare Season Pass unde scrie clar in engleza ca daca achizitionezi PASS-ul primesti 3 DLC-uri la pret de doua. In schimb am o mare banuiala ca macar unul din DLC-uri va avea legatura cu multiplayer-ul.
Joc de ceva ore Bioshock si pot spune ca nu am scaderi de framerete si grafic jocul arata bestial (lumini vii, orasul este deschis destul de mult / exceptie trecerile dintre zone, dar in acea zona te poti intoarce inapoi destul de mult daca ai uitat spre exemplu un cufar nedeschis ).
Cateva mici neplaceri :
- fetele oamenilor din oras nu sunt suficient de clare, s-au vazut alte jocuri unde erau mult mai detaliate (vorbesc doar de Xbox360)
- dupa ce am omorat soldatii de pe o strada si m-am dus la cateva blocuri / case mai departe, am gasit o cheie si m-am intors SURPRIZA : reaparusera (respawn).
- mai e ceva dar momentan nu imi vine in minte, revin cu un comentariu maine dupa ce continui povestea.
Irrational Games 'experimented' with a multiplayer mode for BioShock Infinite, but studio boss Ken Levine says the mode was ultimately cut over limited time and resources. "We look at this way: we play around with a ton of things," Levine told IGN. "So much of it is experimental that you really have no idea.
Multumesc. Ceva de genul asta cautam sa aflu: e ok, se misca bine. Sau: se cam impiedica, totul este blurat excesiv etc.
O intrebare: Vis-a-vis de figurile oamenilor: sunt neclare din pricina unor texturi de joasa rezolutie sau din cauza de efect post-procesare?
Si chiar, are multiplayer? Stiam ca nu.
Salve AlanPoe, nu din cauza postprocesarii sau a joasei rezolutii, ca parare personala eu cred ca nu sunt lucrate atent (gen L.A Noire). Adica au muncit la joc cat au muncit si la fetele orasenilor de rand (cei cu care interactionezi par mult mai bine creati) au zis ; "hai sa grabim lucrul ca oamenii asteapta jocul de peste 3 ani...."
Ceva de genu' .....
Multe jocuri la lansare s-a discutata de NO MP, dar pe parcurs s-au mai razgandit. Mass Effect 3 a dus-o un an cu MP-ul si inca merge, probabil si aici vor avea loc sa se razgandeasca.
Cred ca se refera la faptul ca in "corridor shooters" treaba asta nu prea se intampla ci mai mult in shootere "open world". Stim cu totii de ce am urat Far Cry 2.
Bookmarks