Documentarul "War Game: The Making of STALKER 2" s-a lansat:
WAR GAME: The Making of S.T.A.L.K.E.R 2 dives into the profound narrative of creation amidst destruction, chronicling how a Ukrainian video game developer’s quest to complete an internationally anticipated sequel becomes a defiant act of resilience and artistry in the face of attack from Russia.
In what is undoubtedly one of the greatest challenges a video game studio has ever faced, the developers at GSC Game World work under the ravag ing conditions of war to bring the highly anticipated game S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to life. As they battle the emotional toll of displacement, personal loss, and political upheaval, they must find the strength and resilience to keep their artistic vision alive. With personal stories of sacrifice, determination, and hope, the film offers a powerful insight into the human toll of conflict and the transformative power of creative expression.
Am vazut 20 min si l-am inchis. Daca voiam un documentar despre istoria Ucrainei, cautam ceva special.
Eu speram sa vad ceva despre cum s-a facut jocul, productie, cat de greu le-a fost cu relocarea si razboiul, unde au lucrat, in ce beciuri si ce conditii, cum au facut mo-cap samd.
Asa e doar o propaganda fara sens si legatura cu jocul![]()
Este o mare surpriza sa aflu ca merge in 60fps-uri pe Xbox Series X, sper sa nu fi scazut foarte mult din calitate, dar ma asteptam la clasicele Performance vs Quality modes. Chiar sunt ultra curios sa il vad pe XSX, banuiesc ca tot ce-au pus astia in previews mai sus sunt de pe PC.The game runs at 60 frames per second on Xbox Series X, there are some times when it might dip to 55 or so, but hopefully we can optimize further there before or after release. We allow bigger drops in narrative cutscenes that are full of complexity and VFX and the like, since it won't impact the player's movement experience.
On the Xbox Series S, we stick to 30 FPS. However, in many cases, we have managed to hit 60 FPS, but it's not as consistent as the Series X. But we're looking to get a performance mode for Xbox Series S, to get it to 60 FPS. We think it's possible.
https://www.windowscentral.com/gamin...37vf8DiMeXOl-Q
Asteptam analizele de la DF sau de la baietii aia cu nume latin (analista_nu stiu cum), pana nu vedem un versus nu avem de unde sa stim.
Sper sa nu fie mari diferente, nu tin minte in care Preview se mentioneaza si despre faptul ca versiunea de XSX arata si ea foarte bine. Can't wait!
O sa fiu eu hater-u aici, da sincer, nu ma intereseaza prea mult cum va arata, cat timp va merge in 60fps si va fi asa atmosferic
Comparatii o sa vedem la lansare, cel putin de la restu (ca DF probabil pun mana mai rapid).
Cat de joc...am asa un feeling ca o sa vedem un mare deja-vu de la jocuri gen Returnal, Baldur's Gate 3 sau mai noul Black Myth: Wukong, cu oameni care-l cumpara/incearca din gamepass doar pentru ca arata bine, e fff discutat/jucat de oameni si e continuarea unui joc excelent, dar dezamagiti de faptul ca va fi un joc greu sau foarte greu, super slow paced si tactic, cu mecanici RPG destul de complexe.
Asa ca ma astept sa vedem note mici de la unii care se cred reviewersi si care nu vor rezona cu jocul, pentru ca probabil se asteapta la ceva gen CoD SP.
Eu abia il astept. Sa mai deschid si eu Xbox-ul ca prea sta degeaba.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
De ceva vreme mi se parea bizar ca pe Opencritic nu apare nimic despre joc, nu aparea nici macar in sectiunea de Upcoming Releases, drept pentru care le-am dat mail si culmea, mi-au raspuns foarte repede. Deci, all good, nu e nimic in neregula cu jocul!
Am preload facut + ceva patch. Probabil o sa mai vina un patch cand se lanseaza.
My body is ready to get back in to the zone!
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Maine se lanseaza:
Tot maine, cu 2h inaintea lansarii, apar si reviews - din ce am inteles, lansarea ar fi undeva la ora 18 ora Romaniei.
Am jucat aseară vreo 2 ore. It's a mess! Dar ma asteptam.
Sunt multe glitch-uri (inclusiv in cinematics care par ca sunt pre baked).
Dar ce ma deranjeaza cel mai tare e ca dupa 12 ani sau cat au trecut de la ultimul joc al lor lansat, nu au evoluat deloc la mecanicile jocului. E foarte clunky, greoi, anevoios sa faci chestii basic. Quick actions sunt puse aiurea si butonul de quick swap intre melee si ranged a mers in primele minute apoi pauza. Sa nu permiti tu button swapping in schema de control. Meniul pare neterminat, in locul explicatiilor apare copy paste titlul la vreo 60-70% din optiuni. Ar mai fi da am mai uitat din ele.
Prin comparatie, am jucat de incalzire Dead Space remake. Nu am jucat originalul deci nu stiu daca au imbunatatit ceva din UI sau UX fata de original, dar e o experienta mult mai fluida. Si originalul are totusi niste ani in spate. Avem si aici inventory management dar e mult mai facil decat in S2. Muuuult.
Stalker 2 pare ca e un reskin cu texturi hi-res la un joc cu mecanici din anii 2000. Nu ma asteptam la minuni, nu ma asteptam la fluiditatea lui TLoU dar sa nu te aliniezi cat de cat la shooterele din ultimii ani, mai ales ca treci la un engine nou, chiar nu ai scuze ca si dev.
TLDR: ma asteptam la glitchuri grafice, dar nu ma asteptam sa joc un joc lansat in 2024 cu mecanici de anii 2000 si asta la modul nasol. Asta e, dam inainte. Am asteptat prea mult jocul asta sa nu ii dau mai multe sanse. Sper sa pot sa-l duc la final. Dar la ce am vazut pana acum, nu e joc de mai multe playthroughs, cel putin pt mine.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Bookmarks