mns - da-mi pe PM numele sa verific.
Ca idee - se muta depozitul acum si pot exista mici intarzieri la livrare/confirmare pana la sfarsitul lunii octombrie.
mns - da-mi pe PM numele sa verific.
Ca idee - se muta depozitul acum si pot exista mici intarzieri la livrare/confirmare pana la sfarsitul lunii octombrie.
RvsS, mi-a venit acum, dar exista o alta problema si mai mare. Cei de la FanCourier mi-au zis ca n-am de platit rambus. Mi-au dat sa semnez o hartie, mi-a lasat jocul si a plecat. Cand l-am intrebat de rambus mi-a zis "nu aveti nimic" si dus a fost. La voi nu raspunde nimeni, la FanCourier la fel. Bine, n-are rost sa zic ca nu mi-a dat telefon inainte si ca a sunat la alt apartament, noroc ca l-am vazut. Pe factura GS scrie rambus, dar pe hartia de la curier nu e nimic legat de rambus. In fine, cine a gresit sa vina dupa bani si sa-mi dea chitanta, eu nu o sa fac drumuri aiurea.
RvSS daca tot mutati depozitul poate reusiti sa faceti in asa fel incat sa putem ridica jocurile de la voi de la depozit. acum sincer vorbind e destul de cretina treaba asta cu firmele de curierat in romania. vin cand vor, cum vor, daca vor, etc... in plus nu inteleg de ce ar fi o problema cata vreme eu vin pe banii mei in timp ce curierul il platiti iar produsul il vindeti la acelasi pret.
Nu stiu cand o sa se rezolve problemele astea 2 ale gameshop-ului:
1. Curierii nesimtiti.
2. Posibilitatea de a ridica PERSONAL produsul.
Taw, la primul punct daca ai observat, au schimbat curierul. Au trecut la Fan Curier. Eu unul lucrez de ani buni cu ei. Firmele cu care am legatura lucreaza cu Fan Curier si crede-ma ca in cazul unora, daca un plic ar ajunge cu o zi intarziere, ar da in judecata si ar cere daune serioase. N-au avut probleme si trimit zeci/sute pe zi.
Acum, daca sunt cativa "smecherasi" (cunosc si eu unul) care se cred mari curieri si care de fapt fac orice sa-si mai scoata o spaga, well, astia trebuiesc reclamati. Si nu la Gameshop, ca ei n-au nici-o vina. Reclamati frumos la OPC si la Fan Curier... sa vedeti ce repede se schimba moneda.
Cu a doua, sunt si eu de acord. Insa din acel moment, ma tem ca Gameshop nu va mai deveni un magazin online, ci un magazin in toata regula. Caz in care, s-ar putea sa se reflecte in pret o crestere (angajati, spatiu de livrare, etc...).
Whatever.. eu prefer sa fie cineva in fata unei debarale si sa-mi dea frumos jocul. nu ma intereseaza sa fie lumini, plasme.. showroom.
1 angajat si-atat.
Daca vreau sa cumpar din magazin, iau din magazin... dar s-ar putea folosi de asta... e mentalitatea aia cum ca daca iei de la depozit, iei mai ieftin![]()
Dj Mo - workin' on it, vor veni produsele, nu e panica inca. La fel si Mirror's Edge.
Despre curieri :
1. Fan livreaza cel mai bine din experienta mea de pana acum. Desigur ca nu perfect, dar mai bine ca inainte.
2. Pentru a ridica personal produsul - se poate din magazinele de profil deocamdata in sensul ca sunt aceleasi preturi, au cam aceleasi produse disponibile si in acelasi timp, nu se pune problema sa fie mai ieftin (in afara de codul de membru, dar nu toata lumea are).
Magazinul fizic al GS e in plan, se cauta o locatie buna si cu o chirie omeneasca ca sa nu se reflecte in costurile jocului, nu se doreste cresterea preturilor doar pentru a putea da direct in mana coletul. Daca aveti sugestii in legatura cu locatia sau matusi cu case plasate central si care vor sa inchirieze (kidding) nu ezitati sa spuneti. Evident ca nu se accepta sugestii de genul: "La parterul blocului in care stau eu" Transportul e gratuit pentru toti membrii, deci costuri suplimentare nu sunt, doar uneori intarzieri, dar rare - chiar monitorizez situatia.
Inca o problema care mi-a fost semnalata pe PM si care poate ar trebui sa se cunoasca:
Daca se strica o consola si noi o inlocuim cu una noua se acorda inca un termen de garantie complet. Ex. Cumpar un Xbox 360 in 1.1.2008, am 3 ani garantie, se strica ceva la ea in 1.1.2010 (no worries, RROD nu se mai intalneste la astea noi - cel putin asa am observat eu) , atunci daca mi se da una noua mai am inca 3 ani garantie, deci pana in 2013. So good news
Inca ceva, daca aveti pe acasa un Guitar Hero 3 Legends of Rock X360 si nu va aveti chemarea catre rock, aruncati un ochi aici http://www.consolegames.ro/forum/f41...cul/#post19816.
Si pentru PS3 e valabil, in cazul ca se intampla ceva cu el? moare blocul optic sa zicem... Io l-am luat de la voi cand era pachetul cu GTA 4 si as vrea sa stiu daca se aplica aceasi regula a garantiei ca la x360. Mi se pare ca are decat un 1 an garantie.
Se aplica pentru cam orice aparat de genul asta, dar pt. PS3 trebuie discutat cu Flamingo care asigura service la consola.
Fratilor, ati inteles gresit, NU DORIM showroom-uri cu beculete si fete frumoase la intrare.
Vrem doar o camaruta unde intram, spunem numele si codul comenzii facute pe net si ne ridicam jocul.
Asta insemnand ca, atunci cand comandam pe net, daca alegem sa ridicam personal produsul, in ziua aceea sa se duca produsul din depozit in micul sediu, iar eu sa il ridic a 2-a zi, deci trimiteti curierul la voi in loc sa vina la mine.
"no worries, RROD nu se mai intalneste la astea noi - cel putin asa am observat eu" - din pacate acest lucru este INFIRMAT complet de Donely pe un topic vecin. Important e ca avem garantie 3 ani, asta conteaza la urma urmei.![]()
Asta se poate face si in fata depozitului securizat). Luati o casuta din aia de paznic de 1x1m si puneti un om acolo cu o lista de jocuri si venim si le luam.
No really, pt unii e MULT mai usor sa-l ridice personal, decat sa stea dupa curieri.Pai in luna cadourilor ce ne facem?Ca mie mi-a ajuns anul trecut consola in mai mult o de saptamana, din Buc in Buc.
Salut,
Tocmai am primit si eu Xbox-ul cumparat de pe Gameshop, dar n-am primit jocul Fifa din bannerul de pe site. Nu mai e valabila promotia, sau nu mai e in stoc? Nu prea ma pasioneaza pe mine seria Fifa, dar e bine sa-l am aici pentru cand mai vin prietenii, si vroiam sa stiu daca doar s-a omis trimiterea lui, sau nu mai e valabil anuntul.
Mersi.
Bookmarks