Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 13 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast
Results 61 to 80 of 248

Thread: 3D Gaming

  1. #61 SP
    Admin MonkY's Avatar
    djady: dupa parerea mea e cel mai bun. Insa sincer nu inteleg cum Dzeu un 50VT20 este mai ieftin decat un 46VT20... Numai in Romania e posibil asa ceva. N-ar fi rau sa suni la reprezentanta Panasonic (vezi la cei din Unirea) poate nu au fost updatate preturile la 46". Fara suparare, dar decat sa dai 7000 RON pe un 46", mai bine dai 6400 RON pe un 50" si de restul de bani iti schimbi/modifici mobilierul.

  2. #62 SP
    Junior Member Derekgl's Avatar
    Eu am ales ( cumparat ) Panasonic TX-42GT20E....am prins o super oferta si nu am putut rezista...dar iti recomand o diagonala un pic mai mare.

    Panasonic TX-50VT20 are un pret bun si nu o sa regreti achizitia....daca e prea mare, il pui pe un perete gol si rezolvi problema...merita.

    Succes.

  3. #63 SP
    Junior Member djady's Avatar
    Multumesc pentru sfaturi (Monky , Derekgl)
    Cred ca o sa optez intr-un final pe Panasonic 46VT20, nu pot altfel din pacate, mobila nu-mi permite(abia am schimbat-o) si eu sunt de parere ca "bigger it' s better"( a nu se intelege altceva) ma refer la tv

  4. #64 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    djady: dupa parerea mea e cel mai bun. Insa sincer nu inteleg cum Dzeu un 50VT20 este mai ieftin decat un 46VT20... Numai in Romania e posibil asa ceva. N-ar fi rau sa suni la reprezentanta Panasonic (vezi la cei din Unirea) poate nu au fost updatate preturile la 46". Fara suparare, dar decat sa dai 7000 RON pe un 46", mai bine dai 6400 RON pe un 50" si de restul de bani iti schimbi/modifici mobilierul.
    Man cre'ca nu e actualizat pretul, si pe avstore apare mai scumpa decat modelul de 50", dar de asemenea apare si "la comanda" deci nu e stoc si probabil e pretul vechi.

  5. #65 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Sau poate este promotie doar la modelul de 50"

  6. #66 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    Sau poate este promotie doar la modelul de 50"
    Pana la urma ai pus mana pe Avatar 3D?

  7. #67 SP
    Admin MonkY's Avatar
    tphase: din pacate nu. Dar nu ma grabesc (e prea expensive pe ebay si un al doilea bluray player nu-mi cumpar pt. un singur film).

    Btw, pentru cei cu PS3, am gasit lista (destul de completa) cu jocurile 3D disponibile:
    1. Auditorium*
    2. Call of Duty: Black Ops
    3. Enslaved: Journey to the West (via PSN software update)
    4. EyePet
    5. The Fight: Lights Out
    6. Gran Turismo 5
    7. High Velocity Bowling
    8. Hustle Kings*
    9. James Cameron’s Avatar: The Game
    10. MotorStorm: 3D Rift*
    11. NBA 2K11 (new retail version; free PSN software update coming in January 2011)
    12. PAIN*
    13. Prince of Persia Trilogy*
    14. The Sly Collection
    15. Super Stardust HD* (via PSN software update)
    16. Swords and Soldiers*
    17. TRON: Evolution
    18. Tumble*
    19. WipEout HD*

  8. #68 SP
    Junior Member Derekgl's Avatar

  9. #69 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Scuze. Asa mai este si MotorStorm: Apocalypse demo 3D, insa am impresia ca momentan este doar pt. PSN Plus...

  10. #70 SP
    Junior Member Derekgl's Avatar
    ...este si pe PSN UK...nu numai pe PSN Plus.

  11. #71 SP
    Banned nurv's Avatar
    Am vazut ca la 3D Demos figureaza si demo-ul de Mortal Kombat, dar e doar pentru membrii PSN Plus. Daca e la categoria 3D probabil ca suporta si 3D...

    ---------- Post added 10-03-2011 at 11:18 AM ----------

    Deci lista ar continua in felul urmator, cu aparitii de anul acesta care vor suporta 3D:

    21. Crysis 2
    22. Motorstorm Apocalypse
    23. Mortal Kombat 2011
    24. Ico and Shadow of the Colossus Collection
    25. Virtua Tennis 4
    26. Ghost Recon: Future Soldier
    27. Uncharted 3 Drake's Deception

    ---------- Post added 11-03-2011 at 08:15 AM ----------

    Ce constat... nu simt in jocuri senzatia de 3D care o asteptam... adica aceea senzatie ca iasa lucrurile din ecran. Se simte adancimea, parca ma uit printr-o fereastra la TV dar nu simt ce ma asteptam sa simt. Vreau ca lucrurile sa iasa din ecran, vreu senzatia ca zboara gloantele langa mine cand joc un FPS, vreau senzatia ca imi intra fum in gura cand joc racing.

    De ce in toate jocurile care le-am jucat este decent implementata profunzimea dar nu e implementata adevarata senzatie de 3D, senzatia aceea ca lucrurile iasa din ecran. Asta o astept. Unde o pot intalni?

  12. #72 SP
    Member Snake's Avatar
    Iti recomand criogenia! Peste 50-100 ani (poate chiar mai putin), vei avea parte de ceea ce vrei tu: realitate virtuala

  13. #73 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by Snake View Post
    Iti recomand criogenia! Peste 50-100 ani (poate chiar mai putin), vei avea parte de ceea ce vrei tu: realitate virtuala
    Man senzatia asta nenorocita am avut-o intr-o gramada de clipuri 3D anaglyph... era unu cu shrek in 3d era sa pic de pe scaun cand au sarit paianjenii aia la mine in fata, aia caut... hai man, ca este content pe tehnologie mult mai precara [anaglyph] care da senzatia asta. Dar eu vreau 3D cu ochelari activi ca de aia am dat atatia bani pe vt20.

  14. #74 SP
    Admin MonkY's Avatar
    tphase: eu n-am vazut niciodata asa ceva pe anaglyph, dar te cred pe cuvant. In rest, totul tine de efectul pe care-l acorda developerul sau producatorul. Sunt filme si jocuri 3D in care e enervant de mare efectul (de exp. in Motorstorm cand iti sare praful/nisipul in ochi), si altele care folosesc 3D-ul asa... la modul general (cum e Super Stardust HD).

    Apoi, depinde si de joc. De exp. Gran Turismo 5. Nu prea are ce sa-ti "sara in ochi", pentru ca esti totusi intro masina, conduci... ar fi super mega enervant sa fie ca la Motorstorm... sa-ti intre ploaia in ochi

    Intrun shooter ar trebui sa fie asa cum vrei tu, in special cand trec gloantele pe langa tine, sau explodeaza diverse. Incearca si tu Killzone 3 si Crysis...

  15. #75 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by MonkY View Post
    tphase: eu n-am vazut niciodata asa ceva pe anaglyph, dar te cred pe cuvant. In rest, totul tine de efectul pe care-l acorda developerul sau producatorul. Sunt filme si jocuri 3D in care e enervant de mare efectul (de exp. in Motorstorm cand iti sare praful/nisipul in ochi), si altele care folosesc 3D-ul asa... la modul general (cum e Super Stardust HD).

    Apoi, depinde si de joc. De exp. Gran Turismo 5. Nu prea are ce sa-ti "sara in ochi", pentru ca esti totusi intro masina, conduci... ar fi super mega enervant sa fie ca la Motorstorm... sa-ti intre ploaia in ochi

    Intrun shooter ar trebui sa fie asa cum vrei tu, in special cand trec gloantele pe langa tine, sau explodeaza diverse. Incearca si tu Killzone 3 si Crysis...
    In Killzone 3 in afara de o luneta care mi-a sarit in oki n-am vazut nimic si tot caut efectele astea. Stau ca amaratu si ma uit la toate alea care zboara pe ecran, doar doar m-o lovi una Repet, senzatia de adancime e bestiala, dar imi liseste acea senzatie ca iasa lucrurile din ecran.

    Iar in Crysis 2 baietii de la Digital Foundry ziceau ca efectul de 3D nu e basi 3D... 3D in Crysis 2 demo not actually 3D - Page 1 | DigitalFoundry | Eurogamer.net

  16. #76 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Motivul pentru care nu se foloseste excesiv efectul obiectelor ce apar a iesi din ecran este unul tehnic. Pentru a obtine asa ceva se foloseste paralaxa inversa, adica imaginea in mod normal adresata ochiului drept ("filmata cu obiectivul din dreapta") este proiectata ochiului stang iar imaginea filmata cu obiectivul stang este adresata ochiului drept. Chiar daca, teoretic, lucrul pare usor de realizat este extrem de dificil de obtinut un efect credibil (afara de cateva particule fara pretentii de contur si rezolutie) pentru ca tehnologia nu permite ajustarea in timp real a perspectivei astfel incat sa obtii claritate maxima atat in prim plan cat si in plan secundar.

    De asemenea, efectul astfel creat este foarte obositor pentru ochi pentru ca efortul depus de ochi este acelasi cu cel de privire incrucisata, chiar daca muschii globului oculari nu se misca la fel de mult, in mod special cand privitorul se afla in fata unui display la mica distanta de ochi si unghiurile de incidenta sunt mult mai ascutite decat, sa zicem, la cinematograf.

    Daca n-am fost clar sau raspunsul nu ajuta, primesc rosii dar sa fie proaspete .

  17. #77 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by AlanPoe View Post
    Motivul pentru care nu se foloseste excesiv efectul obiectelor ce apar a iesi din ecran este unul tehnic. Pentru a obtine asa ceva se foloseste paralaxa inversa, adica imaginea in mod normal adresata ochiului drept ("filmata cu obiectivul din dreapta") este proiectata ochiului stang iar imaginea filmata cu obiectivul stang este adresata ochiului drept. Chiar daca, teoretic, lucrul pare usor de realizat este extrem de dificil de obtinut un efect credibil (afara de cateva particule fara pretentii de contur si rezolutie) pentru ca tehnologia nu permite ajustarea in timp real a perspectivei astfel incat sa obtii claritate maxima atat in prim plan cat si in plan secundar.

    De asemenea, efectul astfel creat este foarte obositor pentru ochi pentru ca efortul depus de ochi este acelasi cu cel de privire incrucisata, chiar daca muschii globului oculari nu se misca la fel de mult, in mod special cand privitorul se afla in fata unui display la mica distanta de ochi si unghiurile de incidenta sunt mult mai ascutite decat, sa zicem, la cinematograf.

    Daca n-am fost clar sau raspunsul nu ajuta, primesc rosii dar sa fie proaspete .
    Nu e asa, nu ai dreptate. N-are nici o legatura paralaxa inversata cu dispozitia corecta a elementelor in spatiu.

    "Producatorul" materialului 3D stabileste dispozitia elementelor in spatiu. "Subiectul" poate fi pozitionat voluntar inaintea ecranului, in planul ecranului sau in spatele ecranului, dupa cum vrea "muschiul" lui, daca stie ce face."

  18. #78 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Pai, nu este vorba despre dispunerea elementelor in spatiu, este vorba despre tehnica prin care se reuseste iluzia perceptiei elementelor ca fiind in fata ecranului. Si da, la imaginile stereoscopice (indiferent de metoda - shutterspeed galsses, polarized etc.), acesta este principiul de functionare, nu are legatura cu modul in care sunt generate elementele (CG sau imagini filmate stereoscopic).

  19. #79 SP
    Banned nurv's Avatar
    Quote Originally Posted by AlanPoe View Post
    Pai, nu este vorba despre dispunerea elementelor in spatiu, este vorba despre tehnica prin care se reuseste iluzia perceptiei elementelor ca fiind in fata ecranului. Si da, la imaginile stereoscopice (indiferent de metoda - shutterspeed galsses, polarized etc.), acesta este principiul de functionare, nu are legatura cu modul in care sunt generate elementele (CG sau imagini filmate stereoscopic).
    Tehnica prin care se reuseste iluzia perceptiei elementelor ca fiind in fata ecranului nu are nici o legatura cu paralaxa inversa

  20. #80 SP
    Senior Member AlanPoe's Avatar
    Eu stiam ca este vorba de paralaxa inversa, sau negativa (una dintre surse). Eu credeam ca pot contribui in a raspunde de ce nu ies (tot timpul) lucrurile din ecran sa ne muste de nas, dar nu pretind ca argumentul meu este corect si nici nu vreau sa-mi sustin pana-n panzele albe o parere. Doar ca mi-ar fi placut un raspuns mai argumentat decat "ba nu, ce spui tu e gresit".

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 4 of 13 FirstFirst ... 2 3 4 5 6 ... LastLast

Similar Threads

  1. Gaming pe Linux By BigBibi in forum Jocuri PC
    Replies: 4 Last Post: 09-07-2014, 19:05
  2. 4K Gaming By MonkY in forum Jocuri PC
    Replies: 30 Last Post: 06-06-2014, 13:33
  3. Canal TV gaming By BoDoPSX in forum Console Club
    Replies: 37 Last Post: 26-05-2013, 12:46
  4. Gaming Headset By PERFECT ME in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 2 Last Post: 09-08-2011, 11:33
  5. Gaming Job By apbaciu in forum Console Club
    Replies: 71 Last Post: 09-06-2011, 22:57

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts