ps3.daca nu e bun pt tine il dam altcuiva
Pai schimba in-game description, nu schimba armele.
Ca erau aiurea.. de exemplu stiu ca AEK are rate of fire mai mare decat cel pe care-l zice in joc.
12g frag erau usor overpowered, dar sunt curios ce or sa modifice. Spalsh damage-ul? Mie ala mi se pare cam mare, in rest trebuie 2 body-shots directe sa omori, cateodata ma jur ca si 3 (or avea flack jacket), deci relativ echilibrat.
@Mariusik: uita-te si la filmuletul postat de graft cu pagini in urma. Ar trebui nerfuita si m16a3, nu?
am reusit sa "unlock" zoom optics pentru main battle tanks si totusi cum folosesc acest lucru? cand pot sa dau zoom?
multumesc
Am sa ma uit altadata, pentru ca cred ca stiu despre ce i vorba. Tipul cu m16a3 flancheaza si ii omoara pe toti din spate/lateral, nu? Cati omoara cu un incarcator? 4, 5 maxim? Si asta nu o face luptandu se fata n fata cu inamicul.
Shotgun ul cu 12g frag omoara 7 oameni dintr un singur incarcator. Daca si asta e ok, va zic sa va lasati de joc. Inteleg ca va plac armele overpowered pentru ca va fac sa va simtiti zei printre cei care nu profita de ele, dar sa fim putin seriosi.
And i call bull****. Hai sa vedem si noi filmuletul ala cand omora 7 oameni dintr-un incarcator cu 12g frag, ca nu l-am vazut.
Si apropo, inainte de patch scar-h omora din 3 gloante sub 10 metri, cu incarcator de 21. Ia fa calculul, cati vin? 7. Si daca mai iei in calcul headshots.... Un m249 cati omorara dintr-un incarcator?
Head shot-ul cu USAS cu frag e one-hit kill. Deci teoretic poate omora 11. Nu inseamna ca din cauza asta e overpowered.
Mie mi se pare overpowered pentru splash damage. Oricum nu au cum sa-l nerfuiasca prea mult pentru ca ar ajunge mai prost ca slugs, care sunt 3 hit kill de la orice distanta.
Parerea mea e ca o sa-i scada damage-u de aproape si va fi la fel cu slugs doar ca va avea in plus spalsh damage (si drop mai mare la distanta).
Si faza cu zei printe cei care nu profita.... cel mai bun meci al meu l-am facut cu m416 si nu cu USAS-ul.
Dar USAS-ul e o arma "amuzanta". Cam la fiecare 3 kill-uri inamicul nu cade mort, decoleaza la propriu. Cum sa nu-ti placa asta?
La Usas-12 nu munitia este devina, ci lipsa reculului, aia o face asa eficienta, de ce toata lumea se joaca cu Usas-12 iar restul shotgun-urilor nu le foloseste nimeni, sau ma rog, aproape nimeni, parerea mea este ca trebuie regandit modul in care se comporta shotgun-urile in general in acest joc. Si unul din sefii de la Dice remarca acelasi lucru si promitea o schimbare in acest sens. Deci rezolvarea asta cu nerf-area munitiei frag este necesara, dar nu rezolva problema in general.
Mobule, n-as zice ca e din cauza reculului, ci mai degraba fire-rate-ul.
Eu imi iau datele de aici, am impresia ca sunt de PC, dar cred ca sunt la fel pentru console: ~Symthic.com: Battlefield 3 Damage Charts, Stats and Mechanics
M1014 200 RPM
Saiga 200 RPM
DAO-12 200 RPM
USAS 275 RPM
Iar la recoil sunt identice la stats.
Iar in ceea ce priveste cat de overpowered e munita frag... de aproape un auto shotgun ar trebui sa bata orice alta arma. Mid range ar trebui sa piarda cam contra orice, long range nici nu ar trebui sa intre in discutie.
Parerea mea e ca frag rounds sunt un pic prea bune la mid range, fiind 2 hit kill de la orice distanta (long range fiind balansat de faptul ca in teorie e foarte greu sa lovesti ceva).
Eu ma astept la un nerf al damage-ului poate chiar pe undeva la -50% la componenta de direct hit (a se vedea slugs, unde cele de pe 870 MCS fac damage dublu de aproape fata de cele de pe semi si auto), ajungand la 2 hit kill pana in 10 m si 3-4 peste.
Prea proaste de aproape nu au cum sa le faca, pentru ca ar ajunge mai proaste decat buck. Nici la distanta pentru ca ar ajunge mai proaste decat slug.
Oricum, fiind 2 hit kill si cu RPM de 275 omoara in 0.218 secunde. Un AEK de exemplu omoara in 0.2, un F2000 in 0.212.
Nici una din armele de inceput de la asalt, inginer sau medic nu omoara peste 0.28. (toate astea pana in 10m)
Deci conteaza mai mult cine incepe primul sa traga decat ce arma are (frag rounds insa avand avantajul ca poti sa tragi doar in directia generala si sa omori din 4-5 hits din splash damage daca ii tragi la picioare/e pe langa un perete).
La Usas ii trebuie un recoil mai mare, chiar de aia ca are RPM mai mare, cu Saiga nu poti trage asa incontinu, si totusi au acelasi damage...nu ii logic. In rest toate bune si frumoase.
Foarte fain site-u asta.
Silencer increases your hip spread by 34% for first bullet, decreases aimed spread for first bullet by 50% and decreases recoil by 10%
Heavy barrel cuts spread for first bullet in half, but increases spread added per shot with 50% and recoil 20%.
In other words, first bullets are more accurate whilst the rest are the opposite. It's good for burst firing with weapons that have large base spread but little recoil.
Flash suppressor makes maximum hip spread 50% higer, which means that when holding down the fire button, spread will eventually grow higer than without f-suppressor.
Bipod (still under investigation, numbers are different for different type of weapons, updating this soon) makes everything way more accurate
Laser sight makes base hip spread 33% tighter. It doesn't affect ADS accuracy AT ALL -> Useless for snipers unless you noscope alot.
Foregrip decreases decreases horizontal recoil by 50%.
Pai nu stiu sigur cum e calculat recoil (daca e la fel ca in BC2 de exemplu) unde scadea in timp dupa fiecare foc, dar in teorie, daca cu USAS tragi foc cu foc, astfel incat sa tragi tot cu 200 RPM ar avea acelasi recoil. Daca tii insa apasat pe buton in full auto, atunci recoil-ul e mai mare.
Oricum eu foarte rar trag full-auto cu USAS-ul, deci mi se pare recoil foarte acceptabil.
Intr-adevar aia cu silencer mi se pare cea mai interesanta. Daca il pui pe arma, adio hip fire (in schimb e foarte bun pentru aimed fire). Flash supressor mi se pare inutil. Cu heavy barrel nu am jucat si nici nu prea intentionez.
Uita-te de asemenea la damage chart-ul pt tancuri. Un RPG/SMAW lovit perpendicular pe spatele tancului = 2 shot kill.
Perpendicular pe lateral = 3 shot kill.
Diferenta enorma daca ai posibilitatea (a se citi cover-ul necesar) sa te pozitionezi.
@Witcha: Interesante si punctele sensibile la transportor, arata unde faci damage la sofer si gunner, dupa cum ziceam foarte fain site-u.
@Mariusik: Nu are rost sa fi asa suparat pe joc, ca nu rezolvi nimic, neajunsuri si probleme o sa fie intodeauna, dar daca joci cu prieteni parca ii mai dulce viatza de Bf-ist, asa ca join us on the Dark Side!
Se vede foarte clar ca lumina zilei, Dice foloseste toti jucatorii de Bf pe post de testeri, gratis, inca, noi am dat bani sa fim testeri la Bf3, nu invers
Apropo de prieteni, offtopic:
De azi incep curatenia de iarna in lista de prieteni pe PSN, motivele sunt:
1. Inactivitate
2. Boost-ing
3. Lipsa microfonului
Nu am nimic personal cu nimeni, este strict biznis.
PS: "You know what, i'm happy!", citat din Droopy, motivul?!---> NOVAROCK - HOME
@Battlefield
Battlefield
Tomorrow we are performing some maintenance on all platforms including Battlelog in preparation for Karkand an… (cont) deck.ly/~heuIp
Bookmarks