Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 328 of 381 FirstFirst ... 228 278 318 326 327 328 329 330 338 378 ... LastLast
Results 6,541 to 6,560 of 7601

Thread: Ghidul cumparatorului consolist

  1. #6541 SP
    Member enemigo's Avatar
    Quote Originally Posted by SirAndrew View Post
    unde ai fost frate la scoala?
    Date de livrare - informartii despre livrare: nume, prenume, adresa, etc

    Dati de livrare - zilele in care ajunge produsul

    Cel putin in capul meu asa e. Am dat si google search si nu gasesc vreun site care sa ma contrazica. S-ar putea sa ma insel insa. Astept sa ma dumiresti tu in privinta asta.

  2. #6542 SP
    Senior Member SirAndrew's Avatar
    inventezi cuvinte. nu exista "dati de livrare".

    in limba romana este doar:
    DÁTĂ, date. (chiar in sensul pe care l-ai dorit tu) s. f. I. Timpul precis (exprimat în termeni calendaristici) când s-a produs sau urmează să se producă un eveniment. ♦

    banuiesc ca l-ai luat din expresia "álte dăți (în alte împrejurări) loc. adv. "... altfel nu vad cum de te-ai gandit la aceasta forma...
    eu alta forma nu cunosc in limba romana.

    nu e nimic, omul cat traieste invata nu?

  3. #6543 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by solecon View Post
    Ma bucur ca tu esti multumit. Se pare ca eu voi renunta la ei, acum.
    aici cam tind sa fiu de acord cu tine - nu numai ca nu pedepsesc genul asta de comportament dar il si incurajeaza, se pare...

  4. #6544 SP
    Member enemigo's Avatar
    Ok, vad ca incepe un flame si chiar nu vreau. Eu am zis intr-un comment anterior, probabil ca nu vor onora comenzile, dar daca stii cum sa pui problema trebuie sa primesti un "reward" pentru eroarea lor (eroare care pe tine ca si consmator nu are de ce sa te intereseze cum a aparut). Se pare ca sunt suficient de sofisticati sa-si asume aceasta greseala. Foarte bine, bravo lor.

    Daca ai avut norocul sa dai de site chiar in momentul "oportun", ai profitat. Nu e nimic rau in asta. Daca tu nu stii sa-ti faci un bine, atunci cine sa o faca? Si nici nu se pune problema de furat sau alte cele, sunt comercianti, trebuie sa se astepte la asta si sa aiba masuri de precautie. It's a business, this is how it works.

  5. #6545 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Nu stiu de ce cred ca nu vor mai onora absolut nimic nici comenzi nici precomenzi nici reward-uri ... Nu se pune problema de momentul oportun ca a fost saptamana oportuna si scria clar legat de pret dar ce sa mai ...

  6. #6546 SP
    Member razu's Avatar
    mana dreapta intinsa, palma deschis larg, in asteptarea covrigului, e si asta un business. niste baieti din vaslui l au patentat prin londra cu iphone uri si blancpain uri din china, se preda la stiinte economice acum...

    si daca nu i cald covrigu, panarama, neamule!

    momentul oportun a tinut vreo doua saptamani, cine viziteaza des site ul stia de greseala lor cu vreo saptamana inainte sa apara aici pe forum - dar fiind baieti cu obraz subtire n au anuntat haiducii sa si comande console cu sutele.

    dar covrigul, cand e pe degeaba, parca i caviar

  7. #6547 SP
    Member enemigo's Avatar
    Bine, covrig, palma intinsa, mi-ai schitat o imagine destul de clara. In fine, hai sa asteptam si sa vedem daca se va inchide siteul sau nu. Ramane sa postam updates cand va fi cazul.

  8. #6548 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by tezuka_2014 View Post
    Ai ramas putin in urma, OG 130/2000 este abrogata din vara si inlocuita: http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legis..._34_140616.pdf

    In al doilea rand, gamerland.ro sunt unguri, probabil cu sediul in Ungaria, nu stiu cum ii poti atinge tu cu legislatia romaneasca.

    ---------- Post added 30-12-2014 at 07:00 ----------




    14 zile, atat pentru renuntare cat si pentru a primi banii inapoi.
    Nu stiam. iti Multumesc mult pentru informatie...acuma ma "updatez" si eu... Asa este, fiind unguri nu-i prea poti atinge, dar poti face o solicitare catre ANPC sa-ti transmita solicitarea catre Agentia identica din Ungaria, ma gandesc...fiind parte a UE. Sau poti face o reclamatie direct catre ANPC-ul din Ungaria, in limba engleza sau maghiara.

    [Edit]
    Oricum vad ca in noua lege sunt niste chestii mult mai ambigue...de exemplu, nu se specifica nicaieri daca este vorba despre zile lucratoare sau calendaristice (nici la definitii)...peste tot scrie numai "X zile". Avand in vedere ca sunt 14zile, probabil ca se refera la zile calendaristice (2 saptamani), dar nefiind specificat...se poate ajunge la neintelegeri urate....parerea mea.

    Un alt detaliu extrem de ambiguu este "suport durabil", ma refer aici ca scrie ca se considera contractul incheiat in momentul in care aceste este semnat pe un suport durabil, iar la definitie zice ca este un mediu care permite "reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate", etc. Cred ca e discutabil daca doar contractul pe hartie este un "suport durabil" sau nu. Exista si sisteme informatice cu semnatura electronica, cu audit trail etc...si de aici apare discutii cu "este calificat sistemul informatic" etc si daca va investii vreo-un site bani in astfel de softuri, fiindca le e mai convenabil ca ei sa aibe obligatii doar in momentul in care tu ai primit produsul ( deci pana nu ajunge produsul si contractul la tine, ei nu au nici-o obligatie, si deci consumatorul aproape nici-un drept). Deci practic, eu in afara de clasicul contract pe hartie, nu vad nici o alta cale de a numi ceva "suport durabil", iar acela dupa cum scrie ordonanta trebuie sa-l primeasca consumatorul "cel tarziu in momentul primirii produsului". Naspa....chiar mi se pare aiurea sincer sa fiu. Mi se pare ca deschide portile comertului neserios, care poate sa se **** pe clienti, iar in afara de un review negativ pe vreo-un site, n-are ce sa pateasca.

    ---------- Post added 08-01-2015 at 10:24 ----------

    Quote Originally Posted by eastbason View Post
    Exact...sa-mi livreze produsele si dupa sa faca ce vor ei
    Am patit la fel. Am comandat inainte de Craciun Super Mario 3D World, si nimic...nici produs, nici raspuns la emailuri. Mi-ar parea totusi rau sa plece, fiindca aveau preturi de bun simt, si jocuri faine care nu le prea gaseam in alta parte. Sper totusi sa-mi onoreze comanda. Totusi mie inca nu mi-au raspuns la emailuri (am trimi primul prin 23-24decembrie, apoi dupa craciun...etc.)

  9. #6549 SP
    Member ovydik's Avatar

    Ghidul cumparatorului consolist

    Quote Originally Posted by enemigo View Post
    Ok, vad ca incepe un flame si chiar nu vreau. Eu am zis intr-un comment anterior, probabil ca nu vor onora comenzile, dar daca stii cum sa pui problema trebuie sa primesti un "reward" pentru eroarea lor (eroare care pe tine ca si consmator nu are de ce sa te intereseze cum a aparut). Se pare ca sunt suficient de sofisticati sa-si asume aceasta greseala. Foarte bine, bravo lor.

    Daca ai avut norocul sa dai de site chiar in momentul "oportun", ai profitat. Nu e nimic rau in asta. Daca tu nu stii sa-ti faci un bine, atunci cine sa o faca? Si nici nu se pune problema de furat sau alte cele, sunt comercianti, trebuie sa se astepte la asta si sa aiba masuri de precautie. It's a business, this is how it works.
    Ba e ceva rau in asta.una era sa fie un produs de 400 lei la 100,si alta sa fie la 0 o gramada.in primul caz putea sa fie o mega reducere si tu sa fii indus in eroare ,insa in cazul de fata era clar ca e o eroare,dar tu ai plecat din prima cu gandul sa obtii ceva din greseala lor,ceea ce moral e gresit.adica nu e ca si cum iei un produs din raft cu pretul 100Ron si ajungi la casa si iti cer 400.atunci ai toata dreptatea sa faci scandal si sa-l primesti la 100.

  10. #6550 SP
    Member Leni's Avatar
    are cineva ceva nouati sau raspunsuri pe mail de la gamerland? eventual produse livrate? produse comandate inainte de craciun care au fost totusi livrate? tare as vrea sa stiu daca o sa-mi mai primesc jocul comandat sau nu

  11. #6551 SP
    Senior Member ilie11's Avatar
    Eu cred ca ar fi bine sa ne luam adio de la comenzile pe Gamerland. Chiar azi am plasat o noua comanda pentru Captain Toad si nimic, nici o confirmare...
    Nu mai zic de comenzi nelivrate sau raspunsuri la mail-uri...

  12. #6552 SP
    Member Leni's Avatar
    mda...si eu presimt cam acelasi lucru...totusi, nu inteleg de ce nu isi inchid site-ul. Vreau acum sa comand de pe ShopTo Mario 3D World, dar nu as vrea nici sa ma trezesc cu doua exemplare, fiindca daca ma trezesc cu cel de la Gamerland la usa, o sa-l preiau si pe acela, ca nu pot sa fiu asa, si sa nu-l preiau...dar nici nu vreau sa astept pana in adanci batraneti ca poate poate il primesc... offf...nici nu stiu ce sa fac...

    ---------- Post added 10-01-2015 at 09:46 ----------

    UPDATE:

    am primit aseara pe la ora 23 un email de la gamerland, in care ma anuntau ca si-au rezolvat problemele aparute, si de luni vor relua activitatea normala, totodata intrebandu-ma daca doresc sa reconfirm comanda sau sa o anulez. Din pacate (legile lui Murphy) dupa saptamani in care le-am trimis email-uri si n-am primit raspuns, aseara pe la ora 22 (dupa postarea de mai sus) am cautat si am comandat de pe ebay din Germania Super Mario 3D World, asa ca eu adineauri le-am raspuns ca doresc sa anulez aceasta comanda. Totusi, nu stiu daca vor putea reveni la "renumele" de dinainte, avand in vedere ca multi dintre noi am comandat jocurile ca sa ajunga de Craciun, si n-au mai sosit, mai mult de atat, nici nu ni s-a oferit nici-o explicatie in tot acest timp (mie cel putin) despre ce se intampla si care este situatia.

  13. #6553 SP
    Member dani20's Avatar
    Și eu am primit un e-mail de la ei aseară; comandasem niște skylanderi pentru fi-mea de vreo săptămână... Am reconfirmat comanda, că au un preț imbatabil; 3 skylanderi la ei costă cât 2 de la altex. Acum sper să și păstreze prețul Eu am cumpărat multe chestii de la ei și sper să pot cumpăra și în continuare.

  14. #6554 SP
    Junior Member MCVlad's Avatar
    Am gresit threadul

  15. #6555 SP
    Member Leni's Avatar
    si eu voi ramane in continuare client al lor, desi m-au dezamagit, nu prin faptul ca au avut problemele care le-au avut, ci prin faptul ca nu a existat comunicare in aceasta perioada, n-am stiut timp de 3 saptamani daca ei mai exsita, livreaza, vor livra etc...daca primeam chiar si atunci cand ei au avut problemele cu site-ul macar un email "momentan avem probleme, dar ne vom onora comenzile in momentul in care le rezolvam" atunci nu aveam nimic de spus...dar nu mi-a placut ca nu au mai comunicat deloc. Totusi, si eu voi ramane client al lor, fiindca au preturi bune si jocuri pe care nu le gasesti pe altundeva pe la noi...din pacate aceasta comanda a trebuit sa o anulez fiindca nestiind daca va fi onorata sau nu (facusem comanda in 11.12.2014 si n-am primit nimic...nici macar raspuns la emailuri) am comandat din alta parte.

  16. #6556 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar

    Ghidul cumparatorului consolist

    Ca sa fim corecti au anuntat inainte de sarbatori ca vor relua livrarile si comenzile incepand cu data de 06.01.2015 si cred ca au plecat in vacanta . Sa nu inteleaga cineva ca le tin palma dar e bine ca n-au renuntat la romanica sa le mai faca ceva concurenta astora cu "magazine in domeniul gaming" de la noi care , my god , sucks . Daca ar mai veni si altii ( din Polonia , din Cehia de unde vor ei ) ar fi perfect . Unii se plang de bariera lingvistica dar eu ma lovesc de asta zi de zi cu unii care-s romani cica asa ca pot trece usor peste ea , chiar daca ei folosesc google translate macar incearca .

  17. #6557 SP
    Member micul_'s Avatar
    Salutare. Am anulat o comanda din 25 noiembrie și nici pîna în ziua de azi nu am primit banii. Ați mai pățit asa ceva? De Altex e vorba.

  18. #6558 SP
    Senior Member ilie11's Avatar
    Da. Plangere la Opc, iti dau banii cam in 7 zile. Am patit asta de 2 ori

  19. #6559 SP
    Member micul_'s Avatar
    Când am anulat comanda (culmea ca mie pe site nu îmi apare ca anulată) mi-au zis ca în 14 zile voi primi banii înapoi pe card. A trecut aproape o luna jumate și încă nu am primit nimic. O sa ii sun mâine sa ii întreb de sănătate. Mersi oricum.

  20. #6560 SP
    Junior Member Yulba's Avatar
    Ce se intampla cu Ps4 in magazinele din Ro? Vad ca la toate magazinele online mai serioase apare stoc epuizat,iar la cele care il au pe stoc pretul este de 1800 ron+.In schimb vad ca au xbox one la un pret tentant.Oare este o strategie de marketing,avand in vedere vanzarile slabe xbox one, vor sa scape de ele de pe stoc?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 328 of 381 FirstFirst ... 228 278 318 326 327 328 329 330 338 378 ... LastLast

Similar Threads

  1. Consolist publicat, proza scurta SF By AlanPoe in forum Carti si Comics
    Replies: 11 Last Post: 25-06-2015, 15:06
  2. Ce mai bea un consolist? By MonkY in forum Polls
    Replies: 51 Last Post: 04-09-2014, 16:29
  3. Replies: 46 Last Post: 03-07-2014, 12:00
  4. Visul unui consolist dupa 3 ani... By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 52 Last Post: 19-09-2011, 03:25
  5. Locuri de vizitat pentru un consolist in Londra By MonkY in forum Travel & Fashion
    Replies: 6 Last Post: 20-03-2010, 12:31

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts