Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 282 of 381 FirstFirst ... 182 232 272 280 281 282 283 284 292 332 ... LastLast
Results 5,621 to 5,640 of 7601

Thread: Ghidul cumparatorului consolist

  1. #5621 SP
    Member eastbason's Avatar
    Nu vad de ce ar fi frustrata...e greseala lor...nu a noastra.
    Problema e ca numai la noi se intampla asa ceva. Daca comanzi de pe amazon niciodata nu primesti altceva decat ceea ce ai comandat...

  2. #5622 SP
    Banned flavi_us's Avatar
    Mmba da, se intampla si la Amazon. Am locuit in Anglia si comandam non-stop de pe Amazon. O data la 10 comenzi, tot se producea o eroare, diferenta e ca ar fi facut orice sa isi ceara scuze, si nu plateai nimic in plus.

  3. #5623 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    Am sunat la ei, mi-a raspuns o tuta cu gura foarte mare care tot ea era foarte indignata.. vezi doamne ei livreaza doar varianta aia.

  4. #5624 SP
    Member party_man's Avatar
    si eu am comandat de dimineata dar azi am primit un coletel mic, pe care l-am refuzat...

  5. #5625 SP
    S.T.A.L.K.E.R. FallouT's Avatar
    Quote Originally Posted by party_man View Post
    si eu am comandat de dimineata dar azi am primit un coletel mic, pe care l-am refuzat...
    Same here!
    Si eu am refuzat coletul si le-am trimis mail iar ei se bat cu pumnul in piept ca asta e editia pe care trebuia sa o primesc!

    Doamne ce retardati!

  6. #5626 SP
    Banned flavi_us's Avatar
    La mine nu au fost probleme de genul...

    "Buna ziua,


    Conform solicitarii dumneavoastra, dorim sa va informam ca aceasta comanda a fost anulata.


    Cu respect,


    Cristian Cojocea"

  7. #5627 SP
    Member Quasivasi's Avatar
    Media Galaxy Cluj (Plous), am fost sa ridic rezervarea online -> era editia normala. Pass.

  8. #5628 SP
    S.T.A.L.K.E.R. FallouT's Avatar
    Quote Originally Posted by flavi_us View Post
    La mine nu au fost probleme de genul...

    "Buna ziua,


    Conform solicitarii dumneavoastra, dorim sa va informam ca aceasta comanda a fost anulata.


    Cu respect,


    Cristian Cojocea"
    Cu respectivul nene ma cert eu de 2 ore pe mail!
    Omul e retardat!

  9. #5629 SP
    Member GODZYLLA's Avatar
    Nu va mai agitati degeaba, ca am vazut cat de mult stiu ei in materie de jocuri. De cele mai multe ori le explic eu cum sta treaba, dar e inutil.

  10. #5630 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    La mine in oras ( Iasi ) am fost la singurul magazin unde aparea ca poti sa il rezervi online si cu ajutorul catorva investigatii am primit raspunsul : La Iasi nu a fost niciodata varianta respectiva , in tot Altexul la nivel national au fost doar 2 variante simpla si Collector's Pack ( vorbim aici de jocuri PC ) . Cel putin la Media Galaxy Iasi nu a fost niciodata pe stoc respectivul joc ci doar varianta normala si la Iasi ieri nu s-a vandut nici un joc Driver San Francisco PC de nici un fel ( Limited sau normal sau de oricare fel ). Deci sa nu va faceti iluzii ca cineva l-a prins si voi nu , asta nu pe vorbe ci pe dovezi clare . Eu mi-l aduc aminte ca fiind postat pe Altex online ca si Collector , niciodata Limited .

  11. #5631 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    Quote Originally Posted by FallouT View Post
    Cu respectivul nene ma cert eu de 2 ore pe mail!
    Omul e retardat!
    Tie iti raspund la mail-uri? Mie nu... paguba 40 lei marca Altex. Nu mai comand niciodata de la ei.

  12. #5632 SP
    S.T.A.L.K.E.R. FallouT's Avatar

    Ghidul cumparatorului consolist

    Quote Originally Posted by naz View Post
    Tie iti raspund la mail-uri? Mie nu... paguba 40 lei marca Altex. Nu mai comand niciodata de la ei.
    Da man imi raspund, dar degeaba o tin pe a lor ca asta ar fi normal sa primesc!
    Si imi spune ca imaginile sunt cu titlu informativ nu reale.
    Wtf?
    Si a zis ca asta e daca imi convine de bine daca nu asta e...
    Iar eu i-am zis sa si-l pastreze!
    Numai oameni incapabili psihic angajeaza la Altex!
    O data am avut o problema similara la emag acolo cu 1 telefon am rezolvat problema si in plus si-au cerut scuze pentru greseala!
    Aici isi bat joc de tine..

  13. #5633 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    Oricum se lauda ca poti returna orice produs in cazul in care nu-ti convine in termen de 30 de zile.

    Nu vor sa il ia inapoi? Mie tuta aia mi-a zis sa le dau mail, ca sa-l stearga eventual. Mai avea si tupeu in telefon, de parca eu gresisem cu comanda... nu ei.

    In plus, stia clar despre ce joc/editie vorbesc... am impresia ca nu sunt singurul care a sunat.

  14. #5634 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Baieti, if it's too good to be true, probably it's not! Cred ca au incepatori la mentenanta datelor din catalogul online si mai fac greseli. Acum nu trebuie sa le sarim in cap, ca au avut si oferte bune.
    Ganditi-va cum ar fi sa pui un anunt ca vinzi o garsoniera pe net si sa uiti un zero din pret - human error, dar frigiderul il vei avea plin de carne de la samsarii dornici de chilipiruri. Si ce daca? Doar nu le dai casa cu un zero mai putin din pret, nu?

    De bun simt era sa si-o asume si sa va dea un voucher de cativa RON si ca sa fie si mai tare, de discount procentual din urmatoarea comanda. Dar nu cred ca au capabilitatea asta inca implementata.

    Asta e viata, you win some - you lose some. So, say no to SPAM si sa ne oprim pe tema asta.

    P.S. Nu lucrez la Altex si mi-am mai luat si eu teapa de la ei, dar cred ca doar unul cu o minte bolnava s-ar bucura sa stie ca se face dreptate pt (deranj ca nu ti-a luat nimeni banii din buzunar), daca altul isi pierde job-ul... Asta e RO, pana acum aruncam cu zoale in ei legate de preturile mari, acum ca de ce sunt prea mici si ca mai fac greseli. Uitati-va doar cate discounturi si preturi care rivalizeaza cu piata din UK au. U can't have it all. Dar daca tot dam toti numai cu rahat cand gresesc, dar nu da nimeni nici un comment pe site-ul lor la feedback cand prinzi oferte bune, nu va rezulta nimic constructiv din toata 'afacerea' asta.

  15. #5635 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    Le dau cu "rahat" pt. ca se... pe ei cand cer sa returnez produsul. Avand in vedere ca am platit in avans si nu au avut bunul simt sa ma sune cum i-au sunat pe altii sa-i anunte sa le fie de bine.

    Daca era greseala onesta, iti ziceau. Dar nu... au trimis produsele, sa scape si ei de ele.

    Nu vreau niciun cent in plus, vreau sa isi ia jocul inapoi si sa-mi returneze banii.

  16. #5636 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Vb cu ei sa-l lasi intr-un magazin de-al lor (nu stiu dc se poate). Dar sigur nu cred ca vor accepta sa le trimiti jocul si sa-ti trimeata ramburs pretul transportului. Cere-le eventual un voucher de discount - stiu ca alti baieti au mai obtinut si chiar promovau "smecheria" asta - gen au comandat cand erau produse 1 RON sau 0 si dup-aia cereau daune morale, pe care le-au si primit. Nu zic ca e rau, dar ma folosesc de un precedent ca sa-mi subliniez ideea cu voucher-ul. De venit nu vor veni sa-ti ia jocul de la usa, nici cel mai al drq retailer nu face asta. In RO mai ales, cred ca nici sa-ti deconteze returul nu e la moda.

    In cazul tau, situatia e mai delicata. Inainte era nevoia la ei si ti-au venit la usa cu un produs pe care nu-l vroiai, si acum nevoia e la tine sa-ti iei banii inapoi, deci va trebui sa faci si tu ceva (miscare) ca sa-ti recuperezi paguba. DA, nu e normal, dar mai au pana sa ajunga la maturitatea necesara ca sa inteleaga cat damage poate face reclama negativa si clientii nemultumiti... Bafta!

    ---------- Post added 12-02-2014 at 18:13 ----------

    Btw, ca totul se leaga... ca sa sustii discount-urile astea si sa vinzi la unele preturi de dumping, cat de calificata si motivata credeti ca e forta de munca?

  17. #5637 SP
    Member b615dub's Avatar
    Deci nimeni n-a primit produsul comandat, ca sa stiu sa nu ma mai agit ca n-am primit inca mail-ul cu confirmarea comenzii

  18. #5638 SP
    Member mafiozzoxp's Avatar
    Eu am primit mail in care mi-au transmis sa ii sun daca mai vreau jocul (standard ofc). App, la Flanco si la Altex absolut mereu cand am vrut sa returnez ceva (cu scuza ca nu am comandat asa ceva, wrong, etc) le-am zis daca pot sa returnez ca imi cumpar altceva de banii aia de la ei. A mers intotdeaua. [si n-am cumparat altceva]

  19. #5639 SP
    Banned flavi_us's Avatar
    Eu am returnat un singur joc la Altex si mi-au oferit doua variante, banii inapoi sau alt produs. M-am certat o zi cu ei ca sa ma lase sa returnez dar macar a fost ok intr-un final. Oricum am iesit pe minus 20 lei pentru transport, pe care evident ca trebuie sa-l platesti TU daca gresesc EI

  20. #5640 SP
    naz
    Senior Member naz's Avatar
    M-a sunat o tipa draguta si mi-a zis ca maine trimit curierul sa ridice jocul de la mine.

    Mi-a spus ca nu are de unde sa-mi trimita Limited Edition si m-a intrebat daca am pastrat sigilat jocul. Ma bucur ca s-au hotarat sa fie si ei mai profi.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 282 of 381 FirstFirst ... 182 232 272 280 281 282 283 284 292 332 ... LastLast

Similar Threads

  1. Consolist publicat, proza scurta SF By AlanPoe in forum Carti si Comics
    Replies: 11 Last Post: 25-06-2015, 15:06
  2. Ce mai bea un consolist? By MonkY in forum Polls
    Replies: 51 Last Post: 04-09-2014, 16:29
  3. Replies: 46 Last Post: 03-07-2014, 12:00
  4. Visul unui consolist dupa 3 ani... By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 52 Last Post: 19-09-2011, 03:25
  5. Locuri de vizitat pentru un consolist in Londra By MonkY in forum Travel & Fashion
    Replies: 6 Last Post: 20-03-2010, 12:31

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts