Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 325 of 381 FirstFirst ... 225 275 315 323 324 325 326 327 335 375 ... LastLast
Results 6,481 to 6,500 of 7601

Thread: Ghidul cumparatorului consolist

  1. #6481 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Normal ca este exagerat, dar ma refer strict la termenii si conditiile lor si mai exact la faza cu:
    Excluderea răspunderii:
    Nu ne asumam raspundereapentru functionarea defectuoasa, virusi, daune cauzate de erori de sistem, urmarea a accesari paginii noastre.
    Mi se pare normal ca site-u sa fie ca un CV, ceva de care sa fie respunzatori, ceva ce daca apare o eroare, sa fie problema lor, nu a mea ca si client.

    Nu mi se pare normal sa fie exonerati prin faptu ca au precizat in termenii si conditiile faptul ca nu le pasa daca site-u are erori, ca nu e problema lor. BA DA! Site-u ESTE problema lor. Este imaginea lor si oricum ar da-o, ofera informatii eronate si ar trebui trasi la raspundere pentru asta.

    Repet, daca spuneau sincer, ca nu-si permit sa onoreze comenzile, nu ma deranja. Dar cand ai site-u bulit 3-5 zile pentru ca nu s-a lucrat si nu ai oameni capabili sa verifice si sa repare orice situatie aparuta, inseamna ca esti o firma de tot *****u care nu merita atentia nimenui, pentru ca efectiv nu esti in stare sa-ti gestionezi nici propriul site, de unde sa stiu eu ca esti in stare sa-mi gestionezi comenzile/precomenzile ?

  2. #6482 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    Se vede ca nu ati luat nimic de la ei , oamenii sunt mult mai seriosi decat romanii nostrii!

    In primul rand scria "pret necunoscut" si in al doilea rand, ce treaba are o eroare de sistem(aparuta de craciun) cu gestionarea precomenzilor!?

  3. #6483 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eee, acum nu scoate din context. Ce am zis eu si ce ai scos tu...

  4. #6484 SP
    Member razu's Avatar
    dar este problema lor - ei au raspunderea sa repare site ul ca sa si reia activitatea. in schimb, nu este problema ta pt ca tu nu esti client...

    nu sunt exonerati pt ca nu au nici o obligatie fata de tine sa ti onoreze comanda, exact in acelasi mod cum nici tu nu esti tras la raspundere daca iti comanzi ceva si nu ridici coletul. iar chestia cu informatii eronate e apa de ploaie, puteau fi trasi la raspundere doar in baza unui contract - daca plateai o comanda ca sa afli mai tarziu ca pretul e dublu dar avansul tau nu se returneaza, atunci ar trebui sanctionati.

    in mod principial, inteleg ce zici si sunt de acord, in mai mica sau mare masura - e intr adevar o chestie de imagine DAR sunt o firma mica si sunt inmiit mai seriosi decat orice magazin din romania.

    e alegerea ta sa nu cumperi de la ei dar daca ai fi cumparat in trecut, atat cantitate cat si editii limitate, ai sti in ce ridicol tinzi sa cazi.

  5. #6485 SP
    Member Leni's Avatar
    @razu

    trebuie sa te contrazic. Daca citesti OG 130/2000 vei gasi acolo toata legislatie pentru comertul la distanta. Conform art. 5 de ex. in momentul in care vanzatorul primeste comanda (deci cand iti confirma, indiferent ca e confirmare telefonica sau prin email, automata sau personala) se considera ca a incheiat contract cu tine pentru furnizarea produsului/serviciului. Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu ei, si eu am comandat de la ei (de fapt o comanda acum ar trebui sa-mi soseasca) si sunt ok oamenii. Au preturi bune, trimit jocurile in stare buna, chiar nu le poti reprosa mai nimic. Insa, ceea ce ai spus tu, ca nu au nici o obligatie este gresit. In momentul in care ti-au confirmat, se obliga sa-ti livreze, deci razvanrazy are dreptate aici. De asemenea, ce ai spus ca daca faci comanda si n-o ridici nu pot sa-ti faca nimic, este gresit. Pot sa te dea in judecata si sa-ti ceara despagubiri. Acum, daca se merita sau nu pentru 20lei taxe de curier sa se judece cu tine e alta poveste...dar, legea este destul de clara in acest sens.

    Nu sunt primii, nici singurii si cu siguranta nici ultimii care patesc aceasta treaba. Au mai fost si la noi (si in afara de emag) situatii de genul, si din cate stiu eu, in afara de emag nu si-a permis nimeni sa onoreze comenzile intr-o astfel de situatie. Nu-i invinovatesc deci ca au patit ce au patit, dar sunt de acord cu razvanrazy ca nu asa trebuia sa solutioneze problema. Rezolvarea asta de gen "ne-am spalat pe maini si gata" nu este benefica in primul rand pentru ei, fiindca isi creaza o imagine de site neserios. Trebuie sa-si asume, fiindca vina este 100% a lor, nu a clientilor, nici a celor care au comandat un singur joc, si nici a celor care au comandat 100 de PS vita. Ce trebuiau sa faca, era ca fiecarui client (indiferent de dimensiunea comenzii) sa-i ofere un cod de reducere de 10% sau ceva de genul, si sa-si ceara scuze ca nu pot onora comanda. Nu sa vina cu texte din "Termeni si conditii" care de altfel oricum incalca legislatia. Deci daca ar fi sa-i dea cineva cineva in judecata sau chiar si numa sa-i reclame la OPC ar putea sa se stearga ei undeva cu termenii si conditiile invocate de ei

    In fine, nu am nimic cu ei, chiar imi plac, si am sa mai comand probabil de la ei fiindca au preturi bune, dar sunt de parere ca au procedat badaran si gresit, si mai ales ca au lasat o portita pentru a fi atacat modul lor de a proceda.

    Sa ne auzim numai de bine si de comenzi onorate

  6. #6486 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu inteleg totusi ce preturi bune au...Ca din tot ce am fost interesat sa cumpar, Altex au fost sub ei cu minim 20-50 ron. Si aici nu includ transportul de 20 ron.

    Poate au reduceri bune pentru jocuri mai vechi, eventual pentru generatiile vechi de console, dar ca jocuri day one, sau "in perioada lansarii", sunt mult sub Altex, pe care desi-i blamez mereu, macar stiu ca daca merg in magazin, ies mai ieftin ca absolut oriunde (ma refer la magazin, nu la "baietii" de pe net).

    Atata doar ca am inteles ca sunt foarte seriosi cu precomenzile si cred ca daca e ceva super asteptat, merita 50-70 ron in plus pentru un joc pe care-l vei avea day one.

    Oricum, ca un side note, cred ca la comenzi de peste 200 ron, ar trebui sa fie transportul gratuit, chiar daca vine din honolulu. Just my 2 cents.

  7. #6487 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by Leni View Post
    @razu

    trebuie sa te contrazic. Daca citesti OG 130/2000 vei gasi acolo toata legislatie pentru comertul la distanta. Conform art. 5 de ex. in momentul in care vanzatorul primeste comanda (deci cand iti confirma, indiferent ca e confirmare telefonica sau prin email, automata sau personala) se considera ca a incheiat contract cu tine pentru furnizarea produsului/serviciului.

    Insa, ceea ce ai spus tu, ca nu au nici o obligatie este gresit. In momentul in care ti-au confirmat, se obliga sa-ti livreze, deci razvanrazy are dreptate aici. De asemenea, ce ai spus ca daca faci comanda si n-o ridici nu pot sa-ti faca nimic, este gresit. Pot sa te dea in judecata si sa-ti ceara despagubiri.

    Nu sa vina cu texte din "Termeni si conditii" care de altfel oricum incalca legislatia. Deci daca ar fi sa-i dea cineva cineva in judecata sau chiar si numa sa-i reclame la OPC ar putea sa se stearga ei undeva cu termenii si conditiile invocate de ei
    ai perfecta dreptate, desi am impresia ca interpretarea se face doar in cazul tranzactiilor platite in momentul executarii comenzii - astfel, contractul intre parti deriva din confirmarea platii, unde "preţul contractului este preţul plătibil Furnizorului de către Beneficiar, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract"

    in schimb, Art. 11. (2) Comerciantul, în cazul în care nu poate executa contractul din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a vărsat ca plată trebuie rambursate de comerciant în termen de maximum 30 de zile.

    Mai mult, Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă: a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator, dacă au fost îndeplinite prevederile art. 4.

    Cat despre Termene si Conditii, atat timp cat nu incalca legislatia in vigoare, merg pe acelasi principiu ca un banal ROI.

  8. #6488 SP
    Senior Member solecon's Avatar
    Quote Originally Posted by tezuka_2014 View Post
    Sunt unguri, ce sa le faci?
    Asa, tati! 'tu-le rasa lor, ca n-au auzit si ei de pomeni.
    Attached Images Attached Images romanu-i_mandru_la_cersit.jpeg

  9. #6489 SP
    Senior Member adibose's Avatar
    probabil ca multi ati primit mesajul de la gamerland, plin de ineptii ortografice ))



    ei nu-si asuma nici macar existenta pe planeta ba mai mult noi, utilizatorii suntem de vina pt ca ei sunt tampiti...chiar am putea plati pt asta!

  10. #6490 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by solecon View Post
    Asa, tati! 'tu-le rasa lor, ca n-au auzit si ei de pomeni.
    xenofobie in 2014. next-gen, neamule!

  11. #6491 SP
    Member Leni's Avatar
    Quote Originally Posted by razu View Post
    ai perfecta dreptate, desi am impresia ca interpretarea se face doar in cazul tranzactiilor platite in momentul executarii comenzii - astfel, contractul intre parti deriva din confirmarea platii, unde "preţul contractului este preţul plătibil Furnizorului de către Beneficiar, în baza contractului, pentru îndeplinirea integrală şi corespunzătoare a tuturor obligaţiilor asumate prin contract"

    in schimb, Art. 11. (2) Comerciantul, în cazul în care nu poate executa contractul din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a vărsat ca plată trebuie rambursate de comerciant în termen de maximum 30 de zile.

    Mai mult, Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă: a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator, dacă au fost îndeplinite prevederile art. 4.

    Cat despre Termene si Conditii, atat timp cat nu incalca legislatia in vigoare, merg pe acelasi principiu ca un banal ROI.

    Nu se face specificarea daca legea se aplica doar in cazul platii in avans, si deci este general valabila. In momentul in care au confirmat comanda (indiferent ca automat sau personal, e treaba lor daca le e mai comod sa trimita mesaje de confirmare automate fara sa verifice nimeni stocurile) nu mai pot invoca Art. 11. Crede-ma, stiu ce vorbesc, am avut o faza cu Altex in luna februarie pe tema asta, ca mi-au confirmat o comanda la Wii U si apoi mi-au anulat-o pe motiv ca nu mai aveau in stoc, am mers la OPC si am avut castig de cauza. Dupa aproximativ o luna Altex-ul a facut rost de un Wii U si mi l-a livrat la pretul din momentul comenzii, desi initial ma luase o gagica de la ei de la relatii cu clientii peste picior, ca sa ma duc si sa fac ce vreau ca pe ea n-o intereseaza. Deci crede-ma...comanda confirmata = obligatie de a livra. Indiferent de metoda de confirmare, motive etc. Cat despre Art. 7...exact ce spuneam si eu mai sus. Daca tu refuzi ridicarea unei comenzi le esti dator cu plata taxelor de curierat(mi se pare si normal). Deci alea le pot scoate de la tine conform legii, chiar si in instanta...atata tot, ca nu prea li se merita sa se judece cu tine pentru 20RON, si atunci in general scapam basma curata in cazul in care refuzam ridicarea unui colet...cu sau fara motiv.

    Revenind la cei de la gamerland.ro, razvanrazy...eu am comandat de la ei Hyrule Warriors si Mario 3D World pentru Wii U. Hyrule Warriors a fost 179 RON, iar Mario 3D World 189RON. Ambele mai ieftine decat pe site-urile de la noi. Normal, nu e general valabil, dar uneori prinzi jocuri la preturi bune la ei. Mie-mi plac...

  12. #6492 SP
    Member legokid220's Avatar
    Era de inteles de la inceput ca oamenii vor sa-si faca reclama... de prima data cum intrai pe site aparea mare "OFERTA" si erau toata produsele 0 lei. "Doar cele cu 0 lei erau acolo"
    Treaba cu scuza, erroari si alte chestii ... n-ai cum sa lasi un site 5 zile in halul ala cred ca mii sau chiar milioane a intrat pe site atunci doar pt asta.
    Pe facebook, pe un bazar GSM se vorbea despre chestia asta.. erau sute de comentarii Daca si pana acolo a ajuns zvonul. si nu doar acolo.... unu zicea ca si-a luat 20 de ps vita Sa fim seriosi.

  13. #6493 SP
    Member razu's Avatar

    Jocuri cu preturi bune

    Quote Originally Posted by Leni View Post
    Nu se face specificarea daca legea se aplica doar in cazul platii in avans, si deci este general valabila. In momentul in care au confirmat comanda (indiferent ca automat sau personal, e treaba lor daca le e mai comod sa trimita mesaje de confirmare automate fara sa verifice nimeni stocurile) nu mai pot invoca Art. 11. Crede-ma, stiu ce vorbesc, am avut o faza cu Altex in luna februarie pe tema asta, ca mi-au confirmat o comanda la Wii U si apoi mi-au anulat-o pe motiv ca nu mai aveau in stoc, am mers la OPC si am avut castig de cauza. Dupa aproximativ o luna Altex-ul a facut rost de un Wii U si mi l-a livrat la pretul din momentul comenzii, desi initial ma luase o gagica de la ei de la relatii cu clientii peste picior, ca sa ma duc si sa fac ce vreau ca pe ea n-o intereseaza. Deci crede-ma...comanda confirmata = obligatie de a livra. Indiferent de metoda de confirmare, motive etc. Cat despre Art. 7...exact ce spuneam si eu mai sus. Daca tu refuzi ridicarea unei comenzi le esti dator cu plata taxelor de curierat(mi se pare si normal). Deci alea le pot scoate de la tine conform legii, chiar si in instanta...atata tot, ca nu prea li se merita sa se judece cu tine pentru 20RON, si atunci in general scapam basma curata in cazul in care refuzam ridicarea unui colet...cu sau fara motiv.

    Revenind la cei de la gamerland.ro, razvanrazy...eu am comandat de la ei Hyrule Warriors si Mario 3D World pentru Wii U. Hyrule Warriors a fost 179 RON, iar Mario 3D World 189RON. Ambele mai ieftine decat pe site-urile de la noi. Normal, nu e general valabil, dar uneori prinzi jocuri la preturi bune la ei. Mie-mi plac...
    de fapt, art 7 mentioneaza ca din momentul primirii esti pasibil la plata in cazul in care decizi sa returnezi coletul. termenul de 10 zile incepe sa curga de la primire, nu confirmare.

    n o sa te contrazic, adevarul e ca am invatat jurispridenta la scoala, nu interpretare si aplicare, dar ia in calcul si faptul ca firma isi are sediu in alta tara ori la noi opereaza de pe o pagina tradusa in lb romana, societatea nefiind inscrisa, din cate stiu. sa te uiti atent cine factureaza.

    ar trebui sa anunti opc in budapesta - n am idee nomenclatura oficiala altfel, ai sanse cu opc ul nostru cate ai avea si sa reclami amazon...

    cat despre dragii de ei, nu stiu cat de bune sunt preturile dar au adus ceva editii mai uschite - destiny ghost fiind cea mai recenta in schimb cel mai important pt mine, le impacheteaza exact cum vreau eu si ajung aratand ca scoase de pe banda. ori asta e inzecit mai important pt mine decat cei 30-50-70 de lei care i economisesc de la altex.

    plus ca promit sa aduca majoras mask si batmobile edition ori prefer sa dau 17 lei pe curier decat 37 de euro

  14. #6494 SP
    Senior Member tudomih's Avatar
    Eu mi-am anulat comenzile la ei, sa fie sanatosi.

  15. #6495 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    Mutaţi discuţia pe ghid, sunteţi pomanagii rău de tot.

  16. #6496 SP
    Senior Member raducucosmin's Avatar
    serios, acum. de azi dimineata primesc notificari doar cu discutia asta inutila, desi topicul asta e pentru sharing-ul de jocuri cu preturi bune.

  17. #6497 SP
    Senior Member Khufu's Avatar
    Lumea inca spera ca poate poate trimit si astia ceva. Nu ai auzit, au semnat petitii...

  18. #6498 SP
    Senior Member AndyZ's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Cum ar fi sa-mi fac eu un magazin online si sa ma apuc de vanzare, plata DOAR in avans cu cardul, toata bune si frumoase, dar sa pun in termenii si conditiile linia "eu imi rezerv dreptul de a nu livra niciun produs, chiar daca primesc banii, pentru ca sunt barbat si pentru ca nu am chef". Asta inseamna ce ? Ca am voie sa fac lucru asta ?
    Cam asta au făcut aia cu fabrica de discounturi.. Dupa niște reclamații, le-a închis banca sistemul de plata de pe site bine, aia era teapa clara..

  19. #6499 SP
    Senior Member mario_1303's Avatar
    Quote Originally Posted by AndyZ View Post
    Cam asta au făcut aia cu fabrica de discounturi.. Dupa niște reclamații, le-a închis banca sistemul de plata de pe site bine, aia era teapa clara..
    Nu se compara zic eu . Cand faci comenzi cu sute de console si visezi ca o sa dai zero lei pe ele esti cocalar . Am aruncat si eu o privire pe pagina lor de facebook si era o "potera" de mucosi care ii amenintau cu de toate pe astia . Eu unul am primit de mai multe ori mail de la Altex si alte magazine online ca produsul ce l-am comandat nu mai e pe stoc si nu i-am mai dat in judecata desi stiu cu ce se mananca . Pana la urma nu iti ia nimeni dreptul sa ii dai in judecata dar ma indoiesc sa cred ca cineva are "bile" dupa ce am vazut unii furati literalmente pe acest forum si nu au avut tupeu sa faca o banala plangere la Politie.

  20. #6500 SP
    Senior Member FishyBon3's Avatar
    Cu toate articolele astea, ma simt de parca a revenit catalinneazta pe aici Nu mai are rost acum. Nu stiu ce va facea sa credeti ca vor onora comenzi, stiind oameni care au comandat si cate 100 de bucati de PS Vita, ceea ce pentru gamerland insemna faliment.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 325 of 381 FirstFirst ... 225 275 315 323 324 325 326 327 335 375 ... LastLast

Similar Threads

  1. Consolist publicat, proza scurta SF By AlanPoe in forum Carti si Comics
    Replies: 11 Last Post: 25-06-2015, 15:06
  2. Ce mai bea un consolist? By MonkY in forum Polls
    Replies: 51 Last Post: 04-09-2014, 16:29
  3. Replies: 46 Last Post: 03-07-2014, 12:00
  4. Visul unui consolist dupa 3 ani... By MonkY in forum Hot Story
    Replies: 52 Last Post: 19-09-2011, 03:25
  5. Locuri de vizitat pentru un consolist in Londra By MonkY in forum Travel & Fashion
    Replies: 6 Last Post: 20-03-2010, 12:31

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts