Nu are nimic in comun?
Texturile si trasaturile faciale se aseamana incredibil de mult, toate obiectele cu care poti interactiona au acea stralucire aurie, este prezent combat mode-ul ala cu arme/puteri pe ambele maini (putin mai restrictiv ce-i drept, nu poti schimba sabia de pe dreapta) si sa nu mai spun de atmosfera si de univers care e o combinatie intre vechi si nou sau lumea steampunk. Serios acum, dupa ce am jucat asta si m-am uitat la niste trailere de la Bioshock Infinite, au cam acelasi feeling.
asa si obiectele din Deus Ex HR au acea stralucire...iar grafica la Dishonored este mult mai cartoony decat cea din Bioshock...si daca poti folosi ambele maini nu inseamna ca e Bioshock 2...si e normal sa ai acelasi feeling cand te uiti la trailere de la Bioshock Infinite si Dishonored..ptr ca actiunea se desfasoara in perioada apropiate daca ne luam dupa arme si setup(DH-Anglia revolutiei industriale,BS-inceputul sec 20)
acum nu stiu..cand iese ceva mai special..va luati de joc si faceti comparatii cu x...dar cand ies atatea shootere militare sau 3rd person shootere trase la indigo nu mai e nicio discutie..
P.S.Sau in cazul NFS MW2...Burnout copy-cat..mai copy-cat de atat nu se poate si totusi ii intrebi pe ceilalti ce anume au in comun cele 2
Omule, nu s-a luat nimeni de joc . Este genial jocul, unde fruca lu' Trompi m-am luat de el? Si unde am zis ca e Bioshock 2? Interpretezi gresit. Am spus doar cu ce gust m-a lasat jocul si anume acelasi gust pe care mi l-a lasat si Bioshock. Pune frana, da-ti un rewind si mai citeste de cateva ori tot ce am spus, poate te mai luminezi.
P.S.: (off, dar ca sa te lamuresc) tu chiar nu vrei sa intelegi ca noul Most Wanted nu are nicio legatura cu primul si nici macar nu are "2" in titlu, e ceva complet nou. Si n-am intrebat niciodata ce au in comun MW si Burnout, incep sa cred ca nu stii sa citesti.
In fine, sa revenim la joc. Ceea ce ador la jocul asta (presupun ca e marele plus al sau) e libertatea pe care ti-o da in a-ti alege strategiile. Cred ca o sa-l rejoc de vreo inca 5-6 ori cu mare placere, e genul ala de joc unde descoperi de fiecare data ceva nou. O parte proasta ar fi ca ma asteptam la mai multe puteri, mai mult world free-roam si sa fie ceva mai lung jocul. Dar repet, astea erau chestii la care ma asteptam eu personal, ca nu le are jocul nu-i cine stie ce buba, tot bate la popou ultimele shootere aparute, e o gura de aer proaspat printre atatea.
nu am zis ca v-ati luati de el...insa ati spus ca sunt prea multe similituni cu seria Bioshock...insa nu am vazut asemenea comentarii la shootere moderne care apar pe banda rulanta..sau ele duduie de originalitate ?
Si da..si mie mi se pare ca am un deja-vu cand vad armele din simplu motiv ca are la baza Anglia industriala iar Infinite se va desfasura la inceputul sec 20..deci in perioade cat de cat apropiate...dar atat si nimic mai mult..
Phiu, gata si primul play, probabil cel mai sadic. Sword mode, fara nici un upgrade sau vreo putere folosita (fara stealth). Nici nu pot masura de cate ori am fost omorat.
Cel mai interesant mod mi se pare cel in care nu omori pe nimeni, tocmai pentru ca se diferentiaza de alte jocuri asemanatoare. Am insa o mare problema:
Exista o modalitate de afla pe parcursul misiunii daca ai omorat pe cineva? Sunt situatii in care nu iti dai seama (am inteles ca poti lasa pe cineva inconstient si il devoreaza sobolanii). Statisticile apar doar la final, dar dupa cateva ore de furisat, afli ca ai omorat pe cineva. Nu stii cand, unde si cum, nici nu stii de la ce salvare sa reiei ca sa corectezi eroarea.
Din pacate nu ai cum sa afli in timpul misiunii, doar la sfarsitul ei, in ecranul de statistici.
Cel mai bine este sa ai grija unde ai lasat inamici adormiti. Daca unul dintre ei, fiind adormit de catre jucator, este devorat de sobolani sau daca cade de unde l-ai lasat se pune ca si cum l-ai fi omorat tu.
Este absurd, unele sunt foarte lungi, mai ales daca alegi sa faci si questurile secundare. Nu pot sa reiau o misiune de cateva ore ca sa urc personaje inconstiente pe nu stiu ce balcoane sa nu fie atacati de rozatoare.
Ok, am reluat misiunea a doua de zeci de ori. Am ajuns pana la urma ca intr-un fel de speed run - adica nu fac niciun obiectiv secundar, nu vorbesc cu nimeni, nu ating pe nimeni. Nici macar nu ma vede nimeni. Am achievementul Ghost la final.
Ei si dupa ce fac toate astea, ajungand la sfarsitul misiunii fara sa fi atins pe cineva, d-apai omorat (nu, nici sleeping darts, absolut nimic), la final imi spune ca am omorat un hostile. Pe cine???
Ma tem ca e un bug, efectiv nu are cine sa moara ca nu m-a vazut nimeni. Am verificat si pe forumurile oficiale... Nimic... Oamenii au probleme cu jocul, dar asta nu.
---------- Post added 16-10-2012 at 12:55 AM ----------
Later edit - Nevermind, s-a rezolvat. Cand jocul zice nu ucide pe nimeni - chiar asta vrea sa spuna, sa nu participi la nimic care aduce moartea cuiva.
Acum am terminat a doua misiune , cativa gardieni pusi la somn cu sleeping darts sau cu choke si am avut grija sa nu fie mancati de vreun sobolan la sfarsit imi arata 7 morti.Nu pricep cum sta treaba cu mortile in jocul asta
Cu superputerile alea , omu' meu Corvo ...could be such a kick-ass superhero.Si ..da , pot sa zic ca au creat un personaj extrem de interesant si bine plasat intr-o perioada delicata + o poveste diferita decat tot ce-am jucat pana acum ( in genul ).... Iar numele DISHONORED ? nici ca se putea mai bine. I'm really enjoying this one
Jocul e superb, initial nu ma asteptam la mare lucru, decat la un level design de exceptie datorita artistului sef Viktor Antonov, dar atmosfera, misiunile, controlul si gameplay-ul sunt foarte bune.
Daca tot ar fi sa imi aduca aminte de ceva, imi aduce aminte de "city 17" din Half Life 2 combinat cu Bioshock, dar facut cu bun simt estetic si creativ.
I love it!
Exact acelasi lucru l-am observat, aceleasi 2 jocuri imi vin in minte, cu precizarea ca s-ar fi potrivit mai bine batranul engine Source fata de Unreal-ul folosit, pare mai putin cizelat.
---------- Post added 18-10-2012 at 03:37 PM ----------
Unul dintre ele contorizat este tinta misiunii, lucru care se poate evita. Cum fac sa pun alea de spoiler?
Lasa ca acum imi amintesc de ce arata morti.Am dat rewire la unul din turnurile alea care trag dupa tine si din cauza asta arata atatia morti.
Bookmarks