Video games introduced electronic music to a generation, almost subconsciously
Dark Souls Creator Hidetaka Miyazaki Wins Lifetime Achievement Award
Hidetaka Miyazaki was awarded the Lifetime Achievement Award yesterday at the 2018 Golden Joystick Awards that took place in London.
Known for his work on From Software titles like the Dark Souls series and Bloodborne, Miyazaki was presented the award by game luminaries Steve Jackson and Ian Livingstone. Miyazaki often credits the pair’s Fighting Fantasy game books like Sorcery!with fueling his interest in game design.
While his speech was not incredibly emotional, Miyazaki was appreciative and quite willing to spread the honor among his colleagues, collaborators, and fans.
Un interviu interesant: Looking Back at Nostalgia: An interview with NEON RetroFest's Grant Garvin - The Electric Rising
Nu avem inca thread dedicat dar pentru mine cel putin a fost un moment yey... cu speranta ca mizeria facuta cu Black Ops 4 a fost si va ramane o exceptie...
https://www.xboxachievements.com/new...-Campaign.html
Jerry Lawson: The Black Man Who Revolutionized Gaming As We Know It
https://www.ign.com/articles/2019/02...-as-we-know-it
Un articol interesant "Pac-Man: The Untold Story of How We Really Played The Game " #InsertCoin
https://retrobitch.wordpress.com/201...ayed-the-game/
Electronic Arts concediază aproximativ 350 angajați
Electronic Arts concediază 350 de persoane din toate domeniile sale de marketing, de publicare și de operare, precum și reducerea prezenței sale în Japonia și Rusia. CEO-ul Andrew Wilson a anunțat de ieri aceste disponibilizări.
Wilson a spus că distribuitorul a făcut „pași importanți pentru companie cu scopul de a ne adresa provocărilor noastre și pentru a ne pregăti pentru oportunitățile ce vor urma„. Din păcate, aceste schimbări vor „avea un impact asupra a aproximativ 350 de poziții„, ceea ce înseamnă că 350 de persoane vor fi concediate. Puteți citi mai jos declarația completă.
Astăzi am făcut niște pași importanți pentru companie cu scopul de a ne adresa provocărilor și pentru a ne pregăti pentru oportunitățile ce vor urma. Pe măsură ce ne îndreptăm către o lume în care se schimbă constant în jurul nostru, este clar că și noi trebuie să ne schimbăm odată cu ea. Facem mișcări deliberate pentru a ne îndeplini mai bine angajamentele, pentru a ne perfecționa organizația și a răspunde nevoilor jucătorilor noștri. Ca parte a acestui fapt, am făcut schimbări în organizația noastră de marketing și publicare, echipele noastre de operațiuni, iar noi ne reducem prezența actuală în Japonia și Rusia, pe măsură ce ne concentrăm asupra unor modalități diferite de a servi jucătorii noștri pe aceste piețe. Pe lângă schimbările organizaționale, ne concentrăm în mod deosebit pe creșterea calității jocurilor și serviciilor noastre. Jocurile mari vor continua să fie în centrul a tot ceea ce facem și ne gândim la moduri diferite de a uimi și a inspira jucătorii noștri.
Aceasta este o zi dificilă. Schimbările pe care le facem astăzi vor avea un impact asupra a aproximativ 350 de poziții în compania noastră de 9.000 de persoane. Acestea sunt decizii importante, dar foarte grele, și nu le luăm cu ușurință. La EA suntem prieteni și colegi, apreciem și valorificăm contribuțiile fiecăruia și facem tot ce putem pentru a ne ajuta oamenii noștri să-și găsească în această perioadă următoarea lor oportunitate. Aceasta este prioritatea noastră principală.
La începutul acestui an, Activision Blizzard a concediat sute de angajați, ArenaNet a concediat și ea un număr necunoscut de persoane, iar Telltale a fost închis în noiembrie. Este o perioadă neplăcută și nesigură pentru oamenii din industrie.
https://zonait.ro/electronic-arts-co...-350-angajati/
ne concentrăm în mod deosebit pe creșterea calității jocurilor și serviciilor noastre
si ca sa nu fac spam: https://www.digipen.edu/showcase/new...-of-war-repost
https://www.xboxachievements.com/new...t-Vikings.html
Ar fi un environment interesant...
Bookmarks