joc terminat ,nota din partea mea 8.5Recomand
Băăăăăăă! Am uitat de jocul ăsta lol - s-a pus praful pe el
Pentru cei cu Death Edition - recomand activarea codului de pe cartonașul cu Dead Space Dante![]()
Am inceput si eu jocul insa ma enerveaza la culme.
Am inceput pe Zealot gandindu-ma ca totul va fi bun si frumos. Dupa aproximativ o ora de joc au inceput si frustrarile atunci cand sunt asaltat de inamici.
Nu-mi sta in caracter sa folosesc block mai deloc intr-un joc. In jocurile de gen apelez in mai toate cazurile la dash iar in Dante's Inferno am vazut cea mai proasta implementare de dash din cate mi-au fost date ochiului. E total peste mana sa faci un dash in timpul unui combo.
Daca ar fi fost implementat la fel ca la Bayonetta m-as fi inchinat la gameplay caci imi place destul de mult dar aaaaaaaaarghhhh..Cred ca pornesc jocul pe Clasic si-l termin relaxat fara sa ma umplu de nervi. Poate mai fac un run a doua oara pe alte dificultati cand m-oi obisnui cu aceasta tentativa penibila de a reinventa roata.
P.S. Sunt sigur ca pentru cei care apeleaza la block si counters nu vor exista probleme. Vorbesc strict la adaptarea mea personala catre aceasta schema de control. "Testerii" astia niste nebuni incurabili.
Nu ma intereseaza daca intrerup sau nu combo-ul.
E vorba ca daca vreau sa fac dash trebuie sa-mi misc mana de pe butoanele X si Y pe al doilea analog si miscarea e foarte incomoda.
Se fragmenteaza jocul din cauza ca exista o ezitare intre cele doua miscari. Daca ar fi pus dash-ul pe un bumper sau pe un trigger (R1, R2) problema ar fi fost rezolvata pentru ca miscarile din controller ar fi fost mult mai fluente.
Faza e ca am mai vorbit cu un prieten despre asta si am ajuns amandoi la concluzia ca... nu prea mai aveau buton liber pentru dash si solutia asta e cam singura care le ramanea disponibila. Pacat.
astia au copiat god of war pana la ultimul detaliu legat de gameplay, nu se punea prea mult problema gandirii. lol
Interesanta concluzie... eu am zis ca au crezut ca daca a mers pentru roll la GoW merge si aici pentru dash...
daca ma poate ajuta cineva cu un sfat , astept sugestii. Am ajuns acolo unde trebuie sa trec pe cealalta parte si ma catar pe o sfoara dupa o taie un monstru , ajung intr'o camera si acolo nu pot muta cutia aia pe platforma aia de o mut dintr'o parte in alta.
Da khan, exact aceasi chestie e si la gow 3 cu dodge-ul si cam aceasi schema de control. In orice caz.. e o chestie de obisnuinta
Nu se compara cu stilul ala nebunesc japonez.
Da la GoW e same thing... numai ca rollul e destul de util... dashul de la Dante e cam sketchy ai dreptate. Am jucat totusi numai demo dar chiar si obisnuit cu controlul GoW nu imi venea sa il folosesc... Combinatia de pe psp nu era rea, cred ca puteau sa faca un modifier asemanator la Dante.
Inseamna ca mi-a picat jocul intr-o perioada proasta. Dash-ul functioneaza perfect si in Darksiders si in Bayonetta si cand pleci de la asa referinte ai niste standarde
Oricum, prinde bine un h&s acum nu e cazul sa abandonez jocul, mi se pare cam aiurea ca povestea a pornit ca din topor dar sper ca pe parcurs sa aiba un pic mai multa coerenta.
Si de-ar fi sa nu-mi placa tot o sa-l pastrez. Coperta de la Death Edition este cea mai buna din cate coperti exista IMO. Asa ca o sa o pastrez sa le-arat nepotilor![]()
am reusit sa trec . nu stiu de ce nu iti place , mie imi plac combo-urile. e cam greu aici unde sunt ...moare greu asta mare
L'am rezolvat si pasta uratu
---------- Post added 18-02-2010 at 10:26 PM ----------
am o mica problema
Bookmarks