In sfarsit avem si lista de Trophy pt acest joc...sunt 51 ca nr
All PS3 Trophy
In sfarsit avem si lista de Trophy pt acest joc...sunt 51 ca nr
All PS3 Trophy
filmul ala e cod4 pe pc dupa cum se misca tipul. ce vremuri, cand snipaream si eu asa pe pc si primeam kick pe motiv de coade cica![]()
Ronan si restul:
Nu inteleg ce va agitati cu achievements la MW 2 pentru ca nu este nici macar unul de multiplayer.
Toate sunt de single-player si un mod Special Ops care inseamna co-op in 2 pe vreo 15 harti.
Co-op in 2 se poate numi multiplayer, dar totusi ai putea sa iti alegi pe cineva cunoscut sa joci, cum ar fi un prieten, ca sa eviti acele motive enumerate de tine.
Din ce in ce mai multe jocuri sunt amanate pe PC. Dupa AC2, este amanata si versiunea MW2 pentru PC. Amanarea nu e chiar atat de lunga, doar 2 saptamani.
Call of Duty: Modern Warfare 2 Delayed on PC
Foarte bine ca l-au amanat pe tigaie:applause:Macar asa nu va mai fi piratat de kinderi cu 10 zile inainteEu daca eram in locul celor de la Activision nici nu il mai scoteam.
Pentru MP versiunea de consola va fi favorita dar pentru SP la orice joc versiunea de PC e multtt superioara la grafica (cod4,cod5,timeshift,bioshock...).
Prefer cand joc campania sa zic ''wowww'' in loc de ''fain...'' la detalii, efecte speciale...
Nu ma refer la storyline si inovatii ci la grafica.Pe console va fu 1280*720 iar pe PC va merge la 1920*1200 plus toate detaliile la arme mult mai bine facute.Joaca Timeshift de exemplu pe 360 si dupa pe PC sa vezi ce diferenta e.
prefer sa optimizeze ei jocurile pt consola decat sa-mi fac eu upgrade mereu pt cine stie ce joc. am incheiat offtopic. sa lasam jocurile pe pc in lumea lor
Am vazut si eu ultimul trailer. Abea astept sa joc versiunea militara a "armageddon".
Jocul asta parca e un film regizat de Ridley Scott sau Michael Bay. Si cu muzica de Hans Zimmer ... este ceva incredibil, fabulos. Eu sincer raman fara cuvinte de fiecare data cand vad un video din jocul asta.
Impresionant !
Cred ca unii de p-aici m-ar numi maniac de COD. Dar pana si eu raman realist in ceea ce priveste jocul. Spawn-ul infinit e deja o solutie primitiva pentru implementarea nivelelor de dificultate, liniaritatea deja a devenit enervanta ( nu e numai cazul seriei COD), engine care nu permite distrugerea environment-ului (cum se intampla in bad company). Ar fi multe aspecte de comentat, aspecte ce-l tin departe de perfectiune, deocamdata.
Bookmarks