Eu zic sa ne calmam un pic
---------- Post added 17-04-2015 at 15:48 ----------
Poate ajuta si astea... cine stie?![]()
Eu zic sa ne calmam un pic
---------- Post added 17-04-2015 at 15:48 ----------
Poate ajuta si astea... cine stie?![]()
Poate totusi n-avem de ce sa ne facem griji:
https://youtu.be/lSbuVotiApQ?t=142
Mai multe site-uri, au avansat ca data de lansare definitiva, comunicata de catre Slightly Mad Studios, 7 - 8 mai in Europa.
Au aparut si screenshot-uri din ultimul build. Din pacate nu stiu daca vorbim de PC sau console, dar avand in vedere ca sunt in 1080p, am un feeling ca sunt de pe PS4. Eu zic ca arata al naibii de bine...
Doar ca fapt divers, toate elementele de fundal reflectate in carosabilul umed sunt niste trepte/ pixeli monstruos de mari. Pot observa asta in micile casete in care este impartita prezentarea, pe iPad-ul meu cu ecran de 10". Prin urmare mi-e cam frica de ce voi vedea pe 46". Nici nu vreau sa ma gandesc la tine, cu 50".
Dar poate va avea elemente care sa ne faca sa uitam micile imperfectiuni...
Pana la urma este nevoie si de un Racing Sim pe next-gen , cum o fi cum n-o fi, asta este
Foarte rau nu este din ce am vazut pana acum, ca si control primeste feedback pozitiv. Un netcode decent si oameni impatimiti de racing sa fie, orele de gameplay vor curge.
" Astia-i avem, cu astia defilam "
Nordschleife <3
Ce-mi place imersiunea in First Person View. Pana si dashboard-ul e blurat la viteze mari sau la franare si intrare in viraje, cand pilotul se uita la drum, nu la dash. In schimb, devine mai clar la iesirea din viraj, cand incepe linia dreapta, iar vitezele nu sunt asa mari. Daca aveau si simulare de picaturi de ploaie, ca in Driveclub, era perfect.
Helmet Cam is awesome.
Oamenii astia merita macar putin respect pentru cate au reusit sa faca doar cu crowd funding chiar daca in atatia ani au avut tone de probleme unde alti developeri doar anulau proiectul.
Sa faca o surpriza si sa obtina o sub licentiere de la EA pentru Porsche si sunt cel mai fericit![]()
Ceva de genul.. Am văzut Porsche doar prin jocurile NFS. În rest diversele modele apar sub numele RUF.
Da, EA are licenta Porsche cel putin de pe vremea lui Forza 4.
Nu stiu insa pentru cati ani au luat contractul.
Imi imaginez ca developerii trebuie sa plateasca practic cat vrea EA pentru a putea folosi Porsche in proiecte.
Aici gasiti cam tot ce e legat de licenta EA pentru masinile Porshe http://jalopnik.com/5834368/porsche-...eo-game-people
Featuring…
• The largest track roster of any recent racing game with 110+ unique locations
• A wide variety of motorsports including GT, Touring, Le Mans Prototypes, Karts, and modern Open Wheel and 80+ cars available at launch
• Dynamic weather, pit stops, and pit strategy creation
• Dynamic time of day and endurance races including the Le Mans 24H
• World-class graphics running at 60 fps with up to 45 drivers onscreen
• Next-gen physics running at 600 fps and deep telemetry & tuning features
• Competitive multiplayer for up to 16 players and the ability to create public, private and friend-based lobbies with ‘Join In Progress’
• Asynchronous Time Trial with downloadable ghosts
• Regularly-scheduled community events
• Social connectivity with photo and replay modes powered by The Driver Network
• Support for 30+ wheels, community apps, and virtual reality via Oculus Rift and Project Morpheus
• Continual updates and further content after launch
Bookmarks