Mi se pare incredibil in ce hal a putut scade calitatea graficii...
Eu nu cred ca nu poti fara volan. Stiu ca i se luase un interviu tipului care batuse toate recordurile la Gran Turismo (cred ca 6 era)... era #1 in toate top-urile. Si tipul se juca pe gamepad-ul original al consolei.
Da, e mai frumos cu volan... dar nu cred ca nu poti scoate timpi buni doar cu gamepad-ul. E acelasi lucru la FPS-uri: sunt multi cei care spun ca e imposibil fara mouse, si cu toate astea, mi s-a acrit mie de cate headshot-uri iti iei cu gamepad-ul (si fara aim help).
---------- Post added 24-02-2015 at 10:45 ----------
Si gandeste-te ca acolo e pe un i7 4790K + 2x GTX 980 + 16GB RAM. Dar poate o fi un build mai vechi... sau un test.
Sper sa fie un build mai vechi. Altfel au facut reclama mincinoasa toti anii astia. Era normal sa nu arate ca in primele videos, dar nici la nivelul PS3/X360 nu e ok sa fie.
Fizica din ultimul filmulet postat mi se pare cam dubioasa. De exemplu in primul viraj de pe Laguna Seca masina nu are nicio ezitare, parca-i pe sine, in timp ce pe tirbuson parca vrea sa arate un pic dezechilibru.
Sper sa nu o arda dubios arcade si astia, pentru ca un Ford Capri race car nu are fizica unei masini de F1.
https://www.youtube.com/watch?v=fmcSgI8xnt4#t=146
Am intrebat ce build a folosit pentru clip-ul respectiv, si eu sunt curios.
Si da, grafica arata cam rau, dar mie mi s-a parut ca asta e nivelul inca de la inceput...
Se pare ca Project CARS va avea mare succes in VR: Project CARS in Virtual Reality is Awesome | Grab It – The Game Discovery App.
Nu prea imi place ce vad, pe la minutul 1:58 este lovit in roata stanga spate si masina e ca un cub de piatra, nu pleaca nicaieri, ramane pe trasa. Intr-un sim din impactul ala ar fi rezultat un mare tete-a-queue.
Concluzia pe care o trag este ca ori omul juca cu absolut toate assisturile pornite (probabil adevarat, pentru ca la franare nici urma de blocaj al rotilor), ori jocul deja este arcade.
Calitatea grafica pare si ea scazuta destul de mult, draw-distance mi se pare foarte mic, probabil toate compromisuri pentru 60fps.
Ca sa ma decid o sa am nevoie de un demo cand se va lansa jocul sau un share-play macar.
Nu va luati dupa mine, eu sunt ala care saliveaza dupa chestii "frumoase" chiar si intr-un sim, insa eu as fi preferat 30 fps "rock solid" cu aspect grafic imbunatatit (si ce stiu eu, poate si ceva fum volumetric - esapament, praf etc) decat 60fps "silky smooth" dar cu ceata la 500 m. Nu stiu, mi se pare ca sunt ca un personaj de desene animate deasupra caruia poposeste un norisor de ploaie doar pentru el, doar ca aici e senin doar in jurul plutonului, in departare e ceata...
Chiar in simulatoarele auto nu simt nevoia de 60 fps ... oricum se stia demult ca Project CARS va avea ca "main platform" PC-ul iar dupa consolele cu un suport minim.
In stadiul in care e acuma versiunea de PS4 tot e ceva impresionant cu exceptia graficii. E destul de trist ca Sony si MS nu ofera suport pentru volanuri 3rd party prea multe , macar pentru G27 FFS.Greatness awaits my ass.
Controlul ramane sa il testezi personal ca sa iti poti face o impresie iar calitatea graficii si a sunetului este cea mai buna gasita pana acum intr-un simulator.
Posibil ca jocul sa aiba si arcade friendly modes/assists dar la baza se vrea a fi un ...simulator.
In ziua de astazi cand scoti un joc vrei sa multumesti cat mai multe tipuri de gameri , mie personal mi-a placut ce am vazut.
Cred ca el vrea, ca si mine... o combinatie dintre cele doua... sau poate chiar 3 jocuri. Grafica din Driveclub + controlul si anumite chestii bune din Forza + tot ce poate aduce Project Cars nou. Dar vrea prea mult el, mai ales de cand are mai multe personalitati![]()
Pe mine nu ma mai atrage jocu asta, nu stiu de cePare ok tot ce am vazut din el, grafic parca e mai slab decat ma asteptam, insa in rest e ok
Nu stiu daca am sa-l cumpar...mai astept pana la E3 de anu asta sa vad daca zice Yamapucii de GT7 ceva. Daca mai dureaza mult pana apare ala, s-ar putea sa iau si eu asta in functie de cati de pe aici il veti juca![]()
Eu as fi fost multumit daca era o evolutie a lui NFS Shift 2 Unleashed. Nu era un sim pur sange insa Dumnezeule cate reusea sa faca joculetul ala... Si Forza si Gran Turismo sunt jocuri incantatoare in felul lor si cu siguranta au cel mai bine implementat control din cate am avut ocazia sa incerc. Insa sunt... sterile, de plastic, nu "vibreaza". In asta ai totusi ciclu noapte-zi, deci poti spera lumini dinamice, ai weather effects, poate zboara o roata, un spoiler, un iepure, ceva...
In gameplay-ul de mai sus, daca esti atent la reluare, era un CON care se plimba in tandem cu masinile. E si asta un artificiu vizual.
Pffff... esti tu rautacios. E un mod tag/ leapsa sau fotbal cu conuri. It's not a bug, it's a feature - advanced physics!
Of of si vai, vai.... Ce se intampla cu LOD... Mi-e clar ca trebuie sa reduca numarul de detalii in departare dar sa faca si ei tranzitia mai subtila... prea le apar detalii de nicaieri... Iar detaliul de pe langa pista, nici nu mai zic... Dupa ce ca e doar un camp, pare unul in 8 pixeli... In fine, poate va avea un control foarte bun si va fi fun de jucat...
Bookmarks