Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ce lifepath ai ales?

Voters
76. You may not vote on this poll
  • Nomad

    26 34.21%
  • Streetkid

    27 35.53%
  • Corpo

    23 30.26%
Page 51 of 67 FirstFirst ... 41 49 50 51 52 53 61 ... LastLast
Results 1,001 to 1,020 of 1340

Thread: Cyberpunk 2077

  1. #1001 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by JohnConstantine View Post
    Hai ma ca nu te inteleg. Nu l-ai dezinstalat tu mai demult si dadeai de inteles ca e **** si ca e teapa trasa de CDPR? Apoi all that rant ca nu e rpg. And here you are, still playing it.
    Pai chiar l-am dezinstalat de pe PC.

    Dar il joc pe GEFORCE NOW.
    Ce sa fac pana la urma de Craciunul si Revelionul asta daca tot stau in casa din cauza pandemiei? Dupa revelion mai incep si sesiunea online de examene...asta e, ma distrez pana atunci in jocul asta...sau incerc sa ma distrez.


    Revenind, jocul pe GeForce Now chiar e o experienta net superioara fata de jucatul pe PC si pe console. Cloud gamingul chiar e de viitor. Imi dau seama cand vad o gramada de jucatori de pe PC Garage care se plang ca nu pot duce jocul nici pe high cu rachetele lor de PC de mii de euro. Au crash-uri constante. Deci nu mai ziceti ca e nasoleala doar pe consolele old-gen. Si pe PC-uri high-end jocul sta prost, si cu siguranta o sa fie la fel si pe consolele next-gen pentru ca nu cred ca vor putea sa-l optimizeze si sa elimine toate bugurile pana in 2021.
    Insa pe Geforce NOW parca zboara, ruleaza fluid pe setari ULTRA si arata bine.



    Il joc si pe o rasnita de PC si pe Smartphone, cu setari ULTRA prin GeForce Now. Cred ca il pot juca si pe televizor, si pe frigiderul smart, si la cuptorul de microunde si pe masina de spalat rufe. Glumesc, dar cred ca s-ar putea in viitor.
    Bugurile sunt mai putine pe cloud decat pe hardware, si asta mi se pare interesant. N-am avut niciun crash cat am jucat prin cloud. Doar buguri minore si glitch-uri.

    Per total, ce sa zic pana acum dupa 20 si ceva de ore?
    Ca jocul e monoton, nu are imersiunea promisa, nu te capteaza asa de tare povestea dupa ce ai jucat o gramada de GTA-uri, Mafia, Watch Dogs, Deus Ex, Fallout, Dishonored, Assassin's Creed, Skyrim etc. , toate amestecate la un loc.
    Mecanicile de condus si de combat mi se par de GTA 3 din 2001 toamna, chiar daca grafica e de 2015-2018 si orasul e spectaculos.
    E chiar sub GTA Vice City/San Andreas unde acolo cumparai proprietati, puteai sa jefuiesti magazine, sa-ti creezi un imperiu financiar, sa joci golf/bowling/tenis/darts etc. si chiar puteai sa vezi personajul mestecand pizza/hot dog/hamburgherul in 2004 toamna, pentru imersiune. Puteai sa te duci la o sala de forta in GTA San Andreas. In Cyberpunk salile de forta sunt pur decorative.
    Are doar cateva momente cand iti vezi personajul cand bea dintr-o sticla sau pahar, in rest daca vrei sa mananci sau sa bei, te duci in inventory, apesi pe mancare/bautura si dispare....gata, ai mancat si ai baut.
    Momentele de sex sunt ultra-scriptate ca-n Witcher, fara libertatea de alegere a serviciilor ca-n GTA V.
    Ca RPG ....nici nu stiu daca se poate numi RPG.

    Nu prea poti sa faci multe.
    Misiunile sunt repetitive- Jack In, Jack Off, alege niste optiuni de replici indiferent ca toate duc la acelasi rezultat, doar replica in sine difera, dar nu schimbi cu nimic cursul evenimentelor, impusca inamicii ori furiseaza-te, mai niste momente explozive.
    E un first person shooter de tip Call of Duty cu open-world, cu driving imprumutat din GTA si cu skill tree ca-n Deus Ex , plus inventory si stats points din Fallout. Cam asa imi pare.


    Asta ma dezamageste mai tare decat toate bugurile - mecanicile inapoiate, prea putine "features", si totusi suntem in 2020 si vorbim despre un joc de buget mare. CD Projekt care l-a dezvoltat in ultimii 9 ani nu mai e aceeasi companie mica care dezvolta Witcher 1 prin " garaj". E deja la stadiul de companie mare cu sediu , cu personal, buget mare obtinut din vanzarile la trilogia Witcher, facilitati.

    Nu prea au scuze avand in vedere ca s-au aventurat aiurea in a se apuca de dezvoltat un joc mare de calibrul asta cu prea multe promisiuni si asteptari prea mari pe care nici granzii ca Rockstar, Ubisoft si Bethesda nu l-ar putea face prea curand cu toate facilitatile, bugetul si personalul care il au nu-si permit sa scoata un joc open-world cu tematica cyberpunk.
    Se vede ca au investit foarte mult in modelat cladiri, in atmosfera, in vehicule, in NPC-uri, ca au incercat sa aduca un joc bine detaliat....dar la mecanici , combat si gameplay au cam dat-o in bara.


    Nu simti ca joci Cyberpunk 2077, ci doar un benchmark grafic , fantoma de-a lui, sau mai bine spus fantoma sa digitala daca tot suntem in tema.

  2. #1002 SP
    495
    Member 495's Avatar
    Inca il joc dupa ce l-am terminat. Toate finalurile.

    E cel mai bun joc fallout pe care l-am jucat vreodata...

    Seara arata super bine, ziua arata bine doar in badlands. Povestea nu a fost cine stie ce dar nu de asta il joc. E cea mai apropiata chestie de gta/blade runner...

  3. #1003 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by 495 View Post
    E cea mai apropiata chestie de gta/blade runner...
    Tocmai asta ma tine si pe mine sa-l joc, tematica ultra-futuristica in sine, coloratura cladirilor cu aspect retro combinat cu decostructivism si futurism, noptile pline de lumini si neoane colorate, societatea profund afectata de infractionalitate, distopia corporatista si axat pe combinatia dintre low-life & high tech. Nu mai spun de hainele si coafura rebela a oamenilor.

    Vad trenduri din anii 70' readuse la viata, aducand aminte de anii rebelici 1970' cu miscarea hippie, muzica rock/disco/heavy metal/punk, cu masinile cu aspect retro de zici ca sunt masini tunate din anii 1970' , plus atmosfera post-apocaliptica din marile orase.



    Nu prea sunt jocuri open world amplasate la finalul secolului 21.
    Ai Deus Ex Human Revolution care are o poveste superba demna de OSCAR dar cam mic la capitolul open-world, nu prea te lasa sa explorezi orasele in intregime. Deus Ex are arhitectura, stiluri si design vestimentar inspirate din Renastere si Baroc care sunt combinate cu futurismul. Plus ca nu pare o societate dezechilibrata si anarhica ca-n Cyberpunk. Autoritatile guvernamentale inca au control in ciuda protestelor, corporatiile inca nu domina in totalitate,e faza cand oamenii inca sunt in conflict intre umanitarism si robotizare/cibernetizare. Multi nu vor sa accepte transumanismul.
    As zice ca Deus Ex e mai degraba un Cyber-renaissance decat Cyberpunk si prezinta societatea cibernetica in perioada ascensiunii ei. Plus ca povestea are loc in anii 2020-2030, oarecum ne e familiar.


    Ai Detroit Become Human, insa societatea cibernetica e abia la inceputuri, si nici nu e atat de rau, societatea pare stabila, si multi isi permit sa-si cumpere roboti. Insa nu

    Cyberpunk 2077 are o societate profund robotizata care e in plin transumanism, oamenii sunt adaptati majoritar la noua societate si accepta sa poarte organe artificiale si membre bionice.

  4. #1004 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Hotfix 1.05 is now live on Xbox and Playstation systems! PC version will follow soon.
    Here is the full list of changes:

    Quests
    • Jackie will no longer disappear in The Pickup or The Heist.
    • Fixed an issue preventing players from landing the helicopter in Love like Fire.
    • Fixed an issue with Takemura not calling in Play it Safe.
    • It's no longer possible to trigger the same dialogue twice in Big in Japan.
    • Fixed an issue with Delamain appearing upside down at the end of Don't Lose Your Mind.
    • Saul now correctly reaches the van in Riders on the Storm.
    • Fast travelling before the encounter with Tyger Claws no longer breaks progression in I Fought the Law.
    • Fixed an issue blocking progress in Ghost Town if an autosave made upon Raffen Shiv's arrival was loaded.
    • Fixed an issue with not receiving new calls or messages if Happy Together failed as a result of combat.
    • Elizabeth Peralez stops being excessively insistent with her calls after her job offer is refused.
    • The scene with Misty and Jackie now starts properly after leaving Viktor's clinic.
    • Wakako's dialogues no longer get blocked after finishing Search and Destroy.
    • Walking away from Stefan in Sweet Dreams shouldn't prevent other characters from calling you anymore.
    • Brick’s detonator should now be properly interactable for players to disarm. Or set off. Your call.
    • Elevator doors should now correctly open in The Heist.
    • Saul now correctly gets out of cars in Riders on the Storm.
    • Fixed an issue with not receiving new calls or messages after running too far away from Frank in War Pigs.
    • Jackie now correctly leaves the factory after the combat is finished in The Pickup.
    • Fixed an issue with Militech reinforcements not spawning if driving through the gate too fast in Forward to Death.
    • Skipping time while in the club in Violence no longer results in issues with progression.
    • Fixed issues with starting Gig: Getting Warmer...
    • Fixed an issue with not receiving new calls or messages after Pyramid Song has been abandoned midway.
    • Fixed an issue whereby Delamain core could be already broken when player enters the Core room in Don't Lose Your Mind.
    • Fixed issues with Delamain not appearing or doing nothing outside the Afterlife in The Heist.
    • Fixed an issue with objective getting stuck on "Talk to Viktor" in The Ripperdoc.
    • Fixed an issue whereby it was impossible to talk to the bouncer in front of Lizzie's in The Information.
    • Added description for Don't Lose Your Mind in the Journal.
    • Fixed an issue preventing player from saving, using fast travels, and talking to other NPCs after reloading a save with an active call with Frank in War Pigs.
    • Fixed an issue with Panam not calling about any other matter until I'll Fly Away is completed.
    • Fixed an issue with Dum Dum following V after The Pickup is finished.

    Gameplay
    • Improved the reaction times of NPCs taking cover.
    • Corrected the number of shots needed to kill civilians from a distance while in combat.

    Visual
    • Fixed an issue with Delamain's image displayed on top of the current caller during phone calls.
    • V's mouth doesn't stay open after entering the space lock in Where is My Mind.
    • Fixed some UI overlap issues.
    • V appears more modest in the inventory preview after the half year montage
    • NPCs are faster to appear in the quest area during Stadium Love.
    • Added some warmth to HDR.
    • Fixed T-posing NPCs in Suspected Organized Crime Activity: Just Say No and Gig: Hot Merchandise.
    • Fixed an issue whereby after a braindance it was possible to be stuck in 3rd person view with no head.
    • Silencer icons are no longer displayed with no image in the inventory.

    UI
    • Fixed an issue with weapon crosshair persisting on screen.
    • The inventory menu no longer closes immediately after opening it for the first time after leaving a car.
    • Fixed an issue whereby upon accessing a fast travel terminal the button shown on the top right corner prompting to open the quest journal would not work.

    Performance & Stability
    • Multiple stability improvements, including crash fixes.

    Miscellaneous
    • Offscreen explosions make noise now.

    PC-specific
    • [AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.
    • Fixed an issue with the way Raw Input is collected.
    • Removed the use of AVX instruction set thus fixing crashes occurring at the end of the Prologue on processors not supporting AVX.
    • Removed debug console to prevent functions that could lead to crashes or blocked quests. This doesn't mean we don't want to support the modding community. Stay tuned for more info on that.
    • Ray traced reflections should no longer seem too bright in comparison to the environment.
    • Fixed an issue with Steam Overlay crash on game shutdown.
    • Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage. It had no effect on how much memory was actually allocated). Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game.

    Console-specific
    • Improved image sharpness with Chromatic Aberration and Film Grain on.
    • Settings should no longer reset to default after several game session restarts.
    • Fixed visual issues occurring during the transition between The Heist and Love Like Fire.
    • Corrected the look of several vehicles.
    • [Xbox] Entering combat while Synaptic Accelerator is active no longer ends in player health bar not being displayed.
    • [Xbox] Game no longer becomes unresponsive when signing out from a profile when the controller disconnection message is visible.
    • Telemetry consent request will appear once more due to an earlier issue with settings reset.
    • Fixed an issue whereby it was possible to fall down the elevator shaft in Megabuilding H8 in Automatic Love.

  5. #1005 SP
    Banned Alex Khan's Avatar
    Si...credeti ca in 10 ani sunt sanse sa scoata o continuare?
    Un Cyberpunk 2088?
    Sau un Cyberpunk 2099?

  6. #1006 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Din câte am înțeles, doar ieri au pierdut 1 miliard. S-ar putea nici să nu mai existe CDPR la anul... Păcat. Niște decizii proaste (legat de old-genul PS4 si Xbox) și o tonă de hate. La mine jocul a ajuns pe la un 8.5/10 ca notă. Și sunt la al doilea run.

    Btw: Sony’s Public Shaming Of ‘Cyberpunk 2077’ Is An Unprecedented Industry First. Poate-i cumpără Microsoft și vor scoate CDPR exclusive games only.

  7. #1007 SP
    Member smits's Avatar
    Asa ar putea scoate 9 din 10 jocuri de la ubisoft si ea sports de pe store.

    Vai si amar ce am ajuns .

    Give them time.

    Au facut o greseala mare, ce-i drept da deja e prea de tot.

  8. #1008 SP
    Senior Member raduadelin's Avatar
    Gamerii au ajuns sa fie echipa de QA a unor studiouri, dupa ce au scos 60 de dolari din buzunar. Si unii sunt de acord cu asta, e incredibil.

  9. #1009 SP
    Member morphine's Avatar
    N-am jocul dar din ce mai tot citesc pana la urma imi convine ce se intampla. Chiar daca au facut un joc deosebit (The witcher), progresul cere sacrificii. Daca e sa se inchida studioul, aia e. Dar poate asta va ridica standardele. Oricum, personal nu-mi place deloc directia comerciala in care a mers industria gaming-ului in ultimii ani, asa ca putin scandal nu strica. Cred ca as fi fost foarte dezamagit sa fi facut precomanda si sa fi primit un joc cu probleme tehnice atat de grave. L-au marketat asa intens de ziceam ca vine Mesia pe pamant. M-a entuziasmat foarte mult si eram foarte aproape sa-i fac precomanda.

  10. #1010 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Păi și The Witcher 3 a fost marketat la fel de agresiv și nerealist. Au copiat cu nerușinare rețeta open world Ubisoft și hop, le-a ieșit un joc „original".

    Obiectiv vorbind, TW2 a fost mult mai fresh din multe puncte de vedere. Nu mai amintesc de poveste, care e la un alt nivel în Assassins of Kings.

  11. #1011 SP
    Member smits's Avatar
    Jocul e genial.
    Nu mai trebuie sa fie scos pe ps4 si xbox one.

  12. #1012 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    Lol. Adică un joc care a avut primul trailer în 2013 nu mai trebuie scos și pe PS4/Xone? Incompetența tot se vede. Și din avion.

  13. #1013 SP
    Member smits's Avatar
    Well **** happens.

    Da din punctul meu de vedere ar fi fost mai bine asa.

  14. #1014 SP
    Member JohnConstantine's Avatar
    Alex Khan, pe GeforceNow poti sa setezi invididual setarile grafice sau are presets (gen jocuri ps4/ps5)? Edit: Am vazut acum. E ca pe PC. Din cate stiu folosesc echivalent ptr rtx 2080 ptr jocurile specifice cu rt (se numeste RTX T10). Ptr altele folosesc echivalent 1080 (Tesla P40) sau echivalent rtx 2060 (RTX T10-8). Cica asta din urma ar fi cea mai slaba.


    Anyway, eu l-am inceput cu nomad. Nu faci mare lucru in afara orasului. Am ajuns la training (dupa half a year montage). Combatul hand to hand si cu sword nu e rau ca idee dar se simte greoi. Il compar cu Dying Light de exemplu unde era mai fluid. De fapt si gunplay e greoi. Ptr cine joaca R6 se simte ca intre un 1 speed operator si 2-3 operator (alte jocuri).

    Pana la urma eu il joc cu recomandarile DF, plus RT reflection cu DLSS balanced si cat am jucat nu a scazut sub 60 (la 1440p). In training am avut scaderi la 30 (dips). Ma astept ca in oras sa scada sub 60. Am ajuns in punctul in care ptr mine smooth e peste 70-80 fps (ce inteleg prin smooth e ca daca dau repede stg dr nu se creeaza efectul de smear/blur la miscarea camerei, tranzitia e smooth si clara datorita fps mai mare). De asemenea aliasingul e vizibil (si la harta se vede urat cand dai zoom out).

  15. #1015 SP
    Senior Member Se7en Fury's Avatar
    Sa marketat PS4 și Xbox One și este jalnic, nu știu cei de la CDPR aveau impresia că toată lumea o sa îl joace pe noua generație?

    Puteau bine mersi să îl facă next gen dar au vrut mai mulți bani și au făcut un rahat.

    Or să aibă de tras mukt și bine până își revin.

  16. #1016 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Faza e ca jocul trebuia lansat doar pe PC acum si probabil in 6-12 luni sa iasa si pe console, ori doar pe current gen (PS5/XSX) ori si pe old gen (PS4/Xbox One). Si nu era chestie de exclusivitate ci de optimizare.

    Dar probabil si asa ar fi primit amenintari cu moartea

  17. #1017 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Nu ii pasa nimanui de amenintari cu moartea, sa fim seriosi. Astea-s drame lacrimogene ce prind pe social media. O companie e afectata numai si numai atunci cand pierde bani, ceea ce s-a intamplat acum.

  18. #1018 SP
    Member JohnConstantine's Avatar
    Exact am zis si eu razvan. Rockstar au procedat asemanator atat cu GTA V cat si cu RDR 2.



    Also, In general amenintarile cu moartea nu se concretizeaza (ptr ca sunt cretini de astia care intra in rage mode din orice prostie si nu mai gandesc) . Dar oricand poti gasi un nebun sa incerce. De aia tb luate in serios. Si chiar daca nu se concretizeaza, sa citesti mesaje de astea nu e placut. Oricat am zice ca sunt vorbe goale, totusi cand esti tu recipientul nu mai simti ca e asa flu flu si scuzabil.

  19. #1019 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Logic ca nu se concretizeaza. Daca s-ar concretiza, cred ca n-ar mai face nimeni jocuri. De cele mai multe ori, acestea sunt investigate de politie si sunt luate foarte in serios. Deci as zice ca-i pasa cuiva de aceste lucruri.

    Cat de ce a facut Rockstar (si nu numai) cu lansarea la 1 an distanta pe PC, acolo e vb de niste multi $ pentru exclusivitate la console, nimic mai mult. Jocurile oricum sunt dezvoltate pe PC, deci clar merg pe PC day 1.

  20. #1020 SP
    Manager paul's Avatar
    Microsoft nu l-au scos de pe Store, dar au pus un warning:
    Users may experience performance issues when playing this game on Xbox One consoles until this game is updated.
    Buy Cyberpunk 2077 - Microsoft Store

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 51 of 67 FirstFirst ... 41 49 50 51 52 53 61 ... LastLast

Similar Threads

  1. CD Projekt RED anunta Cyberpunk 2077 By Clopotarul in forum Console News
    Replies: 13 Last Post: 16-04-2017, 18:12
  2. Replies: 0 Last Post: 11-01-2013, 00:15

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts