Mda...exact ce ziceam. Este o diferenta mult prea evidenta intre Xbox One si PS4, nu doar de rezolutie.
Mda...exact ce ziceam. Este o diferenta mult prea evidenta intre Xbox One si PS4, nu doar de rezolutie.
Asa o fi, dar cel putin pe mine, beta-u asta m-a facut sa aleg versiunea de PS4 si nu de Xbox One.
Nu e "Still Alive", dar e catchy. I like it, desi nu ca main theme, as zice ca ar merge pe credits la sfarsit bagata.
Avem si un prim review cu o nota fff mica. De fapt, e cam dubios de mica, la cate lucruri bune zice despre joc...
m-am apucat si eu de el
astia de la EA au mancat la aceeasi masa cu UBI?
zone cu 7000 de collectibles fara nici un rost
personajul nu se prinde de margini cand trebuie
combat varza
nu inteleg de ce nu au putut macar sa continue povestea, au trebuit sa faca reboot ca sa bag punct in skillul de roll la aterizare, bleax
Cum e Catalyst comparativ cu primul? au trecut foarte multi ani de cand l-am jucat pe primul si atunci doar vreo juma de ora. Deocamdata imi place doar ca e asa foarte......subtire.
Ma relaxeaza cumva decorurile sterile, simple dar moderne. Il joc pentru relax doar ca am impresia ca se puteau face chestii mult mai misto. Conceptual e fain, ma atrage.
E kind of the same, desi se complica in moduri in care nu era nevoie, parca nu se potriveste. Open world-ul parca e mai mult stresant decat interesant, mai ales ca trebuie sa tot traversezi aceleasi zone de mai multe ori. Skill tree-ul iarasi e foarte prost implementat, practic iti "taie" din abiltati ca sa te faca sa le deblochezi acolo. Daca era din start cu totul available (mai ales ca unele "miscari" le stiai in primul joc, acum brusc le-ai uitat ) se simtea mult mai bine. Si povestea e whatever, nici in primul n-o tin minte.
Imo e un joc ok, dar as fi preferat sa fie ca primul, liniar, mai multe nivele diferite. Inteleg ce-au vrut sa faca, dar nu s-a potrivit.
Bookmarks