Sunt combo-uri.
Gen:
Pentru cei care au MK X zona US ii astept cu un invite . Nu prea gasesc multi romani cu MK downloadat din store-ul de US. Sa fi fost eu singurul narod ?!?
PSN ID : FieldAdmiral
Eu nu prea inteleg cum functioneaza ranking-ul, avand in vedere ca la avatar imi apar meciurile din pvp, nu din ranked...si nici macar alea nu sunt reale
+ ca la ranking in tabel apare N/A
Salutare,
Am achizitionat si eu MK X acum o saptamana si eram curios sa aflu mai multe despre mecanicile de joc din spate, mai exact interpretarea frame data-urilor de la moves.
De exemplu, cum se poate stii care e durata(in frame-uri) blockstun-ului unei lovituri, sau alte informatii care se pot deduce, folosind frame data.
Daca este cineva pasionat de lucrurile astea, please share the info
O discutie detaliata asupra subiectului gasesti AICI.
Sistemul e usor de inteles, practic orice miscare faci are un timp de startup (pana se genereaza hitboxul), un timp de activare (cat timp e hitboxul activ) si un timp de recovery, in care are loc animatia de final a miscarii respective, iar tu nu poti face nimic.
In acelasi timp, trebuie sa fii atent si la block advantage pentru o miscare.
Daca e cu -, inseamna ca daca iti e blocata miscarea, vei fi in blockstun pentru numarul respectiv de frame-uri, iar adversarul te poate pedepsi daca are o miscare cu startup mai rapid decat ai tu la blockstun. Daca e cu + si oponentul iti blocheaza miscarea, va intra el in blockstun pt numarul respectiv de frame-uri. Ideal e sa folosesti miscari cu block advantage pe + sau macar cat mai aproape de 0, daca sunt negative.
Hit advantage arata cate frame-uri e inactiv adversarul daca nu reuseste sa-ti blocheze lovitura. Cancel time arata cate frame-uri vei fi blocat din momentul cancel-ului, dar chestia asta nu se aplica la string-uri care implica cancel la o miscare cu tranzitie in alta. In fine, in link-ul pe care ti l-am dat gasesti o discutie detaliata asupra subiectului.
Also daca esti interesat, poti citi si cartea distribuita gratuit Fighting Game Primer. Este concentrata pe Street Fighter II, ca exemple concrete de miscari & stuff, dar mecanica de frame data este cam aceeasi.
---
Sistemul e usor de inteles, dar ca sa poti profita de el in joc trebuie sa ai un personaj principal caruia sa-i cunosti foarte bine miscarile safe si cele de care trebuie sa te feresti, care au frame data dezavantajos, care ii permite adversarului sa te pedepseasca dupa block.. Si in acelasi timp trebuie sa cunosti foarte bine si celelalte personaje.
Interesant, doar foarte consumator de timp pentru jucatorii casual, adica cei care nu prea isi castiga existenta din gaming pro. Macar acolo stii cu cine urmeaza sa te lupti si ce personaj foloseste, ai timp sa studiezi un pic si sa-ti dai seama ce miscari o sa foloseasca pe tine si ce posibilitati de contra ai.
mersi frumos de informatii de de linkurile aditionale, AndyZ.
Foarte interesante materiale
Au dat drumul la Invasion Mode ( Invasion Tower, Invasion Boss ) dureaza 24h ( au mai ramas numai 20h ). Este un moment bun pentru a face cativa banuti si ceva trofee.
s-a mai facut cuiva carcasa de metal varza? a mea s-a umplut de zgarieturi doar de la stat pe masa
Scuze daca s-a mai raspuns la intrebarea asta dar daca nu am ps+ pot juca online/living towers?
Bai Rasko termino cu "thanks-urile" astea si mai intra si tu in MK, sau tie frica sa nu te bat?
azi am luat si eu MKX si am si terminat story mode. mi s-a parut slab, putine informatii legate de Erron Black si Kotal Kahn iar story ul e foarte putin engaging. se simte foarte mult lipsa personajelor clasice gen Smoke, Cyrax, Sektor , Kabal , etc iar cele noi nu mi se par foarte fun. zici ca te joci cu niste pusti pe care toata lumea ii creste.
asta e oricum dupa 1 zi de jucat
P.S. Jonny Cage parca ar fi old Duke Nukem!
Era o vreme cand cele mai bune fightere aveau doar ending story si jocul ni se parea extraordinar.
E un fighter nu un RPG, este facut pentru competitive online/offline fighting , daca are ceva unde nu exceleaza poate nu o face la capitolul asta dar ca si story mode este destul de ok facut.
Bookmarks