Cum a ajuns manager de magazin? Lol, e probabil ginerele/nepotul/varul cuiva din conducerea Altex si pus acolo degeaba.
Cum a ajuns manager de magazin? Lol, e probabil ginerele/nepotul/varul cuiva din conducerea Altex si pus acolo degeaba.
Am incercat sa rezolv in magazin problema. Am fost trimis la call center. Am vorbit cu doua persoane si am primit acelasi mesaj: nu se poate. Inca mi s-a transmis, pe langa ca nu sunt obligati de lege sa imi dea o copie, ca era responsabilitatea mea sa am grija sa nu pierd factura.
Cand am intrebat: Eu pot trimite produsul in service? Mi sa spus ca da, contra cost.
Am comandat multe de la media galaxy/altex de-a lungul vremii dar ma opresc. Daca asa ma trateaza nu mai am niciun interes sa mai cumpar de la ei.
De asta apreciez un magazin online care are in contul tau facturile si garantiile. Pana acum nu am luat in seama facturile si garantiile, dar de cand am inceput sa-mi vand vechile componente (de pc de ex) tot nu-mi gasesc o factura sau o garantie (am un procesor intel de schimbat si mai am garantie de la altex 1 an dar foaia cu garantia e in alb cu o stampila pe ea, am luat proc si un ssd si mi-au trimis trimis factura si doua foi de astea in alb). De chestia ca de ceva ani imi pastrez cutiile la tot ce iau nu mai zic. Acum am cutia produsului cu factura si garantia pusa in ea ptr orice eventualitate (service sau vanzare). Incep sa fiu din ce in ce mai reticent fata de altex cand vine vorba de produse mai scumpe (nu jocuri, sau cabluri, etc). Nu au salvate facturile si mai ales garantia pe site in contul tau, garantia e in alb... De acum daca la concurenta produsul e la acelasi pret sau usor mai mare iau de acolo. Jocuri iau de la altex ca-i pretul mai bun.
Si cu ce iti rezolva asta problema? Ce dreptate ti-ai facut? Dormi mai bine daca stii ca ai pus o armata de oameni la munca degeaba + curieri aiurea pe drumuri? Oamenii aia cu ce is de vina? Meh...
@ Boyka - din pacate atunci ai aflat pe piele ta cum e cu Alex, nu esti nici primul si cu siguranta nici ultimul client care e tratat de comapnia asta ca un vierme. Lectie de viata: pastreaza toate facturile intr-un sertar + daca gasesti data viitoare acelasi produs altundeva, ia-l de dincolo, chiar daca e cu 2 lei mai scump...
In rest, asta sa fie cel mai mare necaz pe care o sa il ai in perioada asta si poti zice "multumesc".
Uite la astia ce destepti is. Acelasi model de televizor e mai ieftin cel cu diagonala de 55" ca si cel de 49" cu 700 de lei. WTF?
L.E. Uitasem sa pun link: http://mediagalaxy.ro/catalogsearch/result/?q=ks9000
Cred ca e mai greu sa scapi de tv-uri cu diagonale imense. Si s-ar putea ca stocul sa fie mare si sa vrea sa scape de el. E totul marketing si nu pierd stai linistit
Stau foarte linistit si is foarte sigur ca nu pierd ei nimic doar ca nu vedeam logica in preturile lor
Salutare,cum pot verifica statusul unei comenzi la Altex,in cont , la status comanda : " Confirmat integral" , dar nu am alte informatii gen AWB etc.
Are cineva informatii din interior cand o sa revina PS4 PRO in stoc?
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
Mulțumesc! Exista vreo posibilitate sa fie si cu acea oferta cu al doilea controller free?
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
Salut, ai idee cand va intra in stoc?
dualshock 4 green camo - Controller wireless DUALSHOCK 4 V2 SONY PS4, green camo
A revenit in stoc dupa cum spuneai @Media Galaxy. Oare sa mai astept, poate fi vreo oferta in zilele/saptamanile urmatoare la PS4 PRO?
Sent from my SM-G928F using Tapatalk
Ma numesc Iulia si sunt din Baia Mare.
Aproximativ acum 3-4 ani fratele meu si mama mea au vizitat magazinul Altex ( in prezent Media Galaxy ) din incinta Vivo, Baia Mare.
Dansa este o femeie de 50 de ani din mediul rural iarr fratele meu avea 10 ani si isi dorea foarte mult un laptop, dar niciunul nu aveau cunostiinte tehnice/IT vaste, lucru usor de dedus .
Au achizitionat un laptop ASUS la suma de aproximativ 2000 de lei + garantie extinsa, la recomandarea vanzatorului/consultantului.
Tin sa mentionez ca nu se aflau intr-o situatie economica stralucita, ba chiar banii fusesera primiti in urma unui accident suferit de mama mea, ca daune morale.Era prima data cand faceau o achizitie atat de serioasa din magazinul MediaGalaxy/Altex si erau asaltati de entuziasm si fericire. Din pacate tatal meu a decedat in 2008 iar eu eram la serviciu sau la facultate in acea perioada si nu i-a putut insoti o persoana cu cunostiinte cat de cat mediocre in domeniului gadgeturilor.
Vanzatorul a profitat de necunostiinta de cauza a mamei si fratelui meu si le-a vandut un laptop folosit, care fusese expus si utilizat deja de clientii Altex si probabil chiar si de consultantii din magazin ( vaste urme de uzura, semne de utilizare a serviciului Yahoo Mail- adrese de mail ramase in bara, site-uri vizitate, istoric existent ) ceea ce nu s-ar intampla intr-un magazin care se respecta. Fratele meu a folosit laptopul pentru intrebuintari educationale ( teme, documentare ) si gaming .
Laptopul a fost dus in garantie de aproximativ 12 ori in decursul anilor urmatori (aproximativ 2 ani si ceva )cu diverse probleme .Niciodata nu ni s-a oferit schimbarea/inlocuirea piesei problema ci doar reinstalare Windows sau diverse reparatii minore care ajutau la functionarea laptopului doar pe termen scurt . Anul trecut, prin iarna 2016, aparatul s-a defectat din nou iar spre surpinderea noastra, garanatia exstina nu a mai acoperit stricaciunile si laptopul chiar a fost scos din garantie din motive dubioase. Laptopul acesta a fost problematic de la inceput.
Niciun magazin care tine la clientii sai sau la reputatia sa nu ar face asa ceva.
Tin sa mentionez ca lunile trecute am insotit o prietena in acelasi magazin care dorea sa isi achizitioneze un laptop . Era la un pas sa treaca prin aceeasi situate: “Nu va putem da decat modelul expus” a fost raspunsul consultantului despre un laptop care in mod evident fusese folosit de catre alte persoane deja. Ne-am grabit sa parasim magazinul la auzul acestor cuvinte.
Momentan laptopul fratelui meu strange praf pe mobila, nu mai poate fi utilizat deloc.
Imi pare rau sa va spun ca situatia noastra este si va fi in continuare impartasita si popularizata pentru a evita asemenea situatii pentru orice potential clientii .Nimeni nu merita sa fie prostit in asa hal .
Va recomand din suflet sa alegeti orice alta retea de magazine cand doriti sa achiztionati orice tine de electronie/electrocasnice/gadgeturi daca doriti sa nu fiti luati de prosti, pacaliti si inselati pe banii vostri .
Bookmarks