Pot duce la garantie in magazin fizic un produs comandat online? Daca da, ce hartii adiacente am nevoie? Din cate stiu am de la ei doar factura si chitanta fiscala pe ce am platit.
Sau pot face retur in 31 de zile chiar daca produsul e stricat?
Pot duce la garantie in magazin fizic un produs comandat online? Daca da, ce hartii adiacente am nevoie? Din cate stiu am de la ei doar factura si chitanta fiscala pe ce am platit.
Sau pot face retur in 31 de zile chiar daca produsul e stricat?
Salut
Poti face si retur, pentru un produs comandat online se face o cerere de retur din cont, ai si optiune retur produse (daca nu ai, iti completeaza la magazin, vezi numai ca sunt si angajati care nu stiu tot procesul, sa le aduci aminte ca iti trebuie un numar de retur de la ei din sistem)
Acel numar de retur iti va fi necesar in magazin, sa il ai notat pentru ca dupa ce ajungi la magazin, acolo se va completa o fisa de retur.
Pentru orice cumparat din online, banii vor fi returnati intr-un cont bancar (nu mai stiu in termen de cate zile exact).
La mine asa s-a rezolvat cu 2 produse, la unul am invocat motivul (defect de nou si la celalalt am spus ca nu sunt multumit), am primit banii inapoi in cont.
Din cate stiu eu daca produsul este stricat nu il poti returna ca un produs la care renunti ca nu il mai vrei. Trebuie trecut prin garantie in acest caz. Daca il dai retur o sa comenteze ca nu este in aceeasi stare in care l-ai primit. Cel mai bine vorbesti la ei ca nu este simplu. Daca a fost comandat online doar factura este suficienta in cazul MG/Altex. In rest colegul a fost destul de explicit pe procedura de retur, trebuie completata cererea de retur si o sa iti trimita curier sa il ridice, asa a fost in cazul meu, nu stiu de returul in magazin.
Retur pentru produs primit defect, e reglementat in lege daca nu au trecut 14 zile. Daca incearca sa te abureasca cu garantia suna la ANPC.
Ei si eu daca nu detin un cont bancar in lei, ce nu mai imi primesc banii inapoi? Chiar nici nu mai am cont bancar in lei, nu am mai avut pentru ce sa-l pastrez!
Oricum au trecut 31 de zile, nu mai am obtiunea de retur, am sa-i contactez pt garantie online sau am sa merg in magazin fizic sa vad ce si cum.
Mersi baieti pentru rapsunsuri!
Daca ai un lant de marimea lor, integrezi contabilitatea in asa fel incat daca cumperi dintr-un magazin sa poti face retur la un alt magazin din lantul respectiv si din alt oras, sau daca cumperi din online si vrei sa faci retur, sa poti face in orice magazin. Cel putin asa vad eu lucrurile.
Legat de spalare de bani, stii ca se fac acte cand se face retur, copie bon etc, nu?
Lucrez intr-un departamen de anti spalare a banilor dintr-o mare banca. Exista in lege texte ce reglementeaza aceste rambursari. Eu cumpar 10000 de lucruri online. Vin le returnez pe toate. Si am spalat banii ca ii iau cash. In online nu se pot pierde tranzactiile si se pot gasi originatorii.
^ Mie mi-au dat cash la un retur al unui produs luat fizic din magazin, fara comanda online. Emag iti da mereu cash cand returnezi in showroom. Poate ar trebui sa le faci o vizita baietilor, ca nu prea respecta reglementarile alea despre rambursari.![]()
În cat timp onoreaza Altex o comanda, am primit mesaj azi că e in procesare, dacă produsul e pe stoc am șansa să ajungă maine?
Comanda a fost plasată ieri după orele 19
Ori s-a reparat, ori e o eroare izolata. Mie nu-mi apar alea in lista.
L.E.: eu sunt pe Windows 7, si eroarea nu apare pe browserele instalate (Chrome, FF, Opera sau IE).
Salut! Am verificat si mie nu imi apare. Asa cum a spus Hider, e posibil sa fie o eroare izolata. Totusi, am transmis colegilor de la IT sa faca o verificare. Multumesc frumos pentru notificare.![]()
Bookmarks