Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 170 of 291 FirstFirst ... 70 120 160 168 169 170 171 172 180 220 270 ... LastLast
Results 3,381 to 3,400 of 5808

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #3381 SP
    Member westy9009's Avatar
    Quote Originally Posted by Florin85 View Post
    Salut , am o nelamurire. E prima data ,cand cumpar ceva , de la Altex online . Comanda plasata vineri ( black friday). Cam in cat timp , ajung in posesia produsului cumparat. Am primit si un mail , cum ca , comanda a fost inregistrata. Doar atat. De atunci , nici un semn din partea lor.

    ---------- Post added 20-11-2018 at 19:06 ----------

    Azi e marti , banui ca mai trebuie sa primesc ceva mai-luri. Pentru confirmare etc.
    In mod normal trebuie sa mai primesti un mail ( cel putin eu mai primeam) ..cum ca pachetul este predat curierului .

    Ex:
    Salut,*

    Iti multumim ca ai cumparat de la Altex!*
    Produsul din comanda ta Altex cu nr. 1101569172 a fost pregatit pentru livrare si urmeaza sa fie ridicat de catre curier.*

    Echipa Altex


    Acum ori nu se mai trimit ...ori comanda ta mai dureaza pana se preda curierului

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk

  2. #3382 SP
    Senior Member Florin85's Avatar
    Daca pana saptamana viitoare , adica de azi intr-o saptamana , nu primesc nici un semn . Anulez comanda , cand o fi sa vina curieru.

    ---------- Post added 20-11-2018 at 19:20 ----------

    Nu pot sa inteleg . Cum naiba dureaza asa de mult sa faci , cumparaturi online in tara la tine ? Cand cumpar de afara , gen amazon.de ca e mai aproape in 4 zile am produsu acasa.

  3. #3383 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    In Romania de nenorocirea asta numita Black Friday se porneste o isterie a cumparatului de... orice.
    Clame de par, prezoane, detergenti, cabluri, becuri, prezervative la bax, orice important este sa se cumpere.
    In acest context, trebuie sa fim si noi la randul nostru putin intelegatori atat cu firmele de curierat cat si cu magazinele de unde cumparam.

    Oamenii sunt overwhelmed, iar eu inteleg fenomenul.
    Eu stau fara lapte praf la copil de 4 zile, acum mananca alt lapte fiindca cel pe care i l-a recomandat medicul se gaseste la un anumite magazin online, mai putin in farmacii.

    Asta-i treaba, uitati-va la statistici, suntem pe locul 1 in EU la nivelul cumparaturilor de BF, cumparam orice nu conteaza ca ne trebuie sau nu.
    Curierului saracul, care pleaca la 5 dimineata de acasa, nu ii pasa ca are sa-mi aduca mie laptele, tie Battlefield sau vreunei cucoane elastice de par la bax sau ciorapi supraelastici.

  4. #3384 SP
    Junior Member Haltway's Avatar
    Salut. Am comandat 4 jocuri ieri de la Media Galaxy, este vorba despre Detroit: Become Human, God of War, Horizon si Uncharted 4. Am primit mail de la ei dupa cateva ore ca doar God of War, Detroit si Uncharted sunt pregatite de livrare. M-a sunat curierul si mi-a spus ca are doar un colet pentru mine de 140 de lei, de la Altex. Sa ma astept sa primesc cate un colet pentru fiecare joc?

  5. #3385 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Le trimit separat. Am comamdat si eu ieri 3 jocuri si alte 2 produse. Jocurile au fost trimise ieri dupa-amiaza, unul din celelalte doua produse aseara si ultimul a fost trimis azi.

    ---------- Post added 21-11-2018 at 13:52 ----------

    Quote Originally Posted by keanustar View Post
    Am depus sapamana trecuta o cerere la OPC legata de toata problema cu voucherul pentru RDR2 si intarzierea precomenzi.
    Astazi m-a sunat o doamna de la Altex sa isi ceara scuze de situatia creata si sa imi ofere voucherul de 70 de lei, chiar daca am ales sa cumpar jocul intre timp de la alt comerciant. Mi-am mai spus si oful legat de customer supportul lor etc. Asta e ultima data cand mai accept o solutionare amiabila. Este a 2a oara in ultimii 2 ani cand am probleme cu ei btw si am facut multe comenzi, deci am zis ca nu e ceva recurent.

    Sincer, n-am tinut sa recurg la OPC, dar am fost sunat de la suport marti, dupa lansarea RDR2 sa mi se spuna ca s-a produs nu stiu ce problema cu livrarea si ca abia miercuri imi ajunge jocul. Asta in conditiile unei precomezi de aproape 1 an vechime si una de 1 an jumatate. Le-am comunicat ca am luat jocul din alta parta intre timp si ca nu mai vreau sa mi se livreze, dar doresc sa mi se returneze voucherul care n-a mai fost aplicat. A ramas sa ma sune cineva de la departamentul in cauza sau sa imi trimita voucherul. Eu intre timp facusem si solicitare online pentru acelasi lucru, am dat si reply dupa cateva zile, iar marti, dupa o saptamana de la telefonul celor de la Altex si la 5 zile dupa ce le-am transmis pe mail ca voi face plangere la OPC, deci a2a incercare de comunicare cu ei, am facut si plangerea. Azi, la 6 zile dupa plangerea online m-a sunat doamna de la Altex, pe semne ca OPC-ul se misca repede.
    Va recomand sa faceti acelasi lucru daca aveti probleme cu comerciantii de la noi, nu numai Altex. Daca va simtiti nedreptatiti si aveti dovezi in acest sens, nu mai stati cu mainile in san. Doar asa vor fi nevoiti acesti comercianti sa isi creasca nivelul serviciilor.
    Inca un moment care indica comunicarea deficitara din departamentul de relatii cu clientii in Altex. Dupa ce am primit voucherul de la departamentul care se ocupa de OPC, ieri am primit raspuns mailului meu catre customer support. In acesta mi se comunica faptul ca nu imi vor da niciun voucher pentru ca am refuzat comanda la RDR2.
    Eram... wow si m-a bufnit rasul cand am vazut mailul. I-am raspuns si eu si i-am spus sa stea linistita ca deja l-am primit.
    Vrem un Altex ca-n afara !

  6. #3386 SP
    Member westy9009's Avatar
    Quote Originally Posted by westy9009 View Post
    Iti multumesc Altex pentru ca mi-ai dat posibilitatea sa ratez inca odata un joc Day 1 comandat si nelivrat . Pe scurt iti multumesc ca imi dai posibilitatea sa nu joc Battlefield 5 in ziua lansarii .

    22 Noiembrie and counting .. Este incredibil cum un produs comandat de pe oricare Alt Site din afara Romaniei poate sa ajunga in 3,4 Zile si un joc comandat de la Altex pentru livrare in bucuresti ( nu poate ajunge in aceleasi 3 , 4 zile ) . Jur ca ne meritam soarta - cu toata intelegerea privind black Friday , livrare pampersi , prezervative , etc - la final de zi - este frustrant , penibil si dezamagitor .

  7. #3387 SP
    Junior Member mamurom's Avatar
    Nu cred ca mai e nevoie de comentarii.... . Hotii care or fii?
    Attached Images Attached Images image.png image.png

  8. #3388 SP
    Member clax_117's Avatar
    @MediaGalaxy in viitorul apropiat va fi disponibila si plata in 24 rate cu cardul cardavantaj?

  9. #3389 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Ca un reminder, nu ca as fi eu important dar in continuare va spun ca pierdeti teren cu o viteza exponentiala in fata eMag STRICT pentru ca nu aveti mobile app. Nu din alte cauze, serviciile voastre sunt super ok dar pierdeti enorm cu chestia asta.

    Nu inteleg, in ziua de azi cand si chioscul din colt are app, asa magazin mare ... chiar nu intelege nimeni acolo la voi din top management ca eu (si cred ca si altii) sunt dispus sa platesc 10% in plus la orice doar pentru ca din aplicatia emag cumpar cu 2 click-uri in loc sa ma loghez pe telefon, retine sau nu retine parola, site-ul vostru pe mobile se misca precum bunica ... adauga in cos, verifica cos, redirectionari etc?

    Pe bune, este atat de simplu.
    Jur ca o spun cu cea mai mare sinceritate am cumparat alaltaieri o tableta de la emag mai scumpa cu 40 de lei decat la voi strict din motivul asta.

  10. #3390 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    O sa vina si aplicatia de mobil in 2019.

  11. #3391 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Daca dai 40 de lei de lene sa te loghezi pe un site de mobil, inseamna ca stai foarte bine cu banii.



    Eu cumpar de eMag pentru serviciul ireprosabil de retur in caz ca nu imi place produsul. (banii pe loc in showroom vs. banii dupa 2 saptamani cand are chef altex sa trimita)

  12. #3392 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by Espiritus View Post
    Daca dai 40 de lei de lene sa te loghezi pe un site de mobil, inseamna ca stai foarte bine cu banii.



    Eu cumpar de eMag pentru serviciul ireprosabil de retur in caz ca nu imi place produsul. (banii pe loc in showroom vs. banii dupa 2 saptamani cand are chef altex sa trimita)
    Nu chiar, dar in ritmul alert de viata din ziua de azi, cand mananc maxim 3 mese pe saptamana stand pe scaun, la o masa de mancat mancare ca oamenii nu birou de PC/#no time, etc... conteaza frecusurile astea mici si shortcut-urile sa stii...conteaza mult.

  13. #3393 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    Suna cam trist. Poate e cazul sa iti reconsideri prioritatile, daca nici sa mananci nu ai timp.
    Da, ar fi frumos sa avem si o aplicatie de mobil, dar pana acolo mai bine isi imbunatatesc serviciile.

  14. #3394 SP
    Junior Member borex's Avatar
    Am comandat God of War Day One Edition de la Altex si mi-au trimis editia standard.

  15. #3395 SP
    Member portocaliu's Avatar
    Salutare! Unde mai este butonul de rezerva in magazin? Ma intereseaza sa stiu la ce magazin gasesc produsul dorit.

  16. #3396 SP
    Member Dragos2005's Avatar
    Nu mai este...

  17. #3397 SP
    Senior Member keanustar's Avatar
    E dezactivat pe perioada promotiilor, ca nu isi pot tine gestiunea bine in timp real...

  18. #3398 SP
    Senior Member Florin85's Avatar
    Quote Originally Posted by Florin85 View Post
    Salut , am o nelamurire. E prima data ,cand cumpar ceva , de la Altex online . Comanda plasata vineri ( black friday). Cam in cat timp , ajung in posesia produsului cumparat. Am primit si un mail , cum ca , comanda a fost inregistrata. Doar atat. De atunci , nici un semn din partea lor.

    ---------- Post added 20-11-2018 at 19:06 ----------

    Azi e marti , banui ca mai trebuie sa primesc ceva mai-luri. Pentru confirmare etc.
    Salut , sa mai las comanda sau , sa o anulez? Nici azi nu am primit vreun mail cu confirmare.

  19. #3399 SP
    Junior Member Lotta's Avatar
    Stai linistit, mai sunt si altii in situatia ta! Am comanda online, platita, inca din 15 noiembrie. Si nici acum nu am primit vreo veste. Daca nu ai facut acceasi greseala ca a mea, sa platesti inainte, poti cauta produsul in alta parte. Iar cand vine curierul de la Altex, sa se spele cu ea pe cap.
    Eu am sunat la ei vineri, mai rau m-am enervat. Banii au fost luati de pe cont, comanda nu a fost livrata, dar culmea, nu se poate anula!!!!
    Clar, eu ma declar un mare fraier ca am continuat sa cumpar de la scursorile astea!

  20. #3400 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by Lotta View Post
    Stai linistit, mai sunt si altii in situatia ta! Am comanda online, platita, inca din 15 noiembrie. Si nici acum nu am primit vreo veste. Daca nu ai facut acceasi greseala ca a mea, sa platesti inainte, poti cauta produsul in alta parte. Iar cand vine curierul de la Altex, sa se spele cu ea pe cap.
    Eu am sunat la ei vineri, mai rau m-am enervat. Banii au fost luati de pe cont, comanda nu a fost livrata, dar culmea, nu se poate anula!!!!
    Clar, eu ma declar un mare fraier ca am continuat sa cumpar de la scursorile astea!

    Salut! Ca idee, in perioada de Black Friday timpul de livrare este intre 7 si 10 zile.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts