Sekiro Shadows Die Twice Collectors Ed. îl aduceți?
Draga Media Galaxy/Altex, de ce mai lucrati cu Urgent Cargus daca sunt atat de multe plangeri si nemultumiri legate de serviciile lor?
Merci! Prin renunțarea la comenzi, înțeleg refuzul lor să ridice comanda (jocul fiind lansat și bănuiesc că și livrat).
Însă am o neînțelegere: stocurile variantelor de PC și XBOX au fost suplimentate și actualizate azi. De ce nu și pentru PS4? Nu a existat cerere?
Chiar sunt interesat de varianta PS4...
Multumesc frumos de informatiile in legatura cu stocurile date prin PM. Pentru cine mai doreste, in Altex Colosseum mai este o bucata de CUH-7200.
Este de apreciat ceea ce faci, nu imi vine sa cred ca se mai trezesc unii care incearca sa te traga la raspundere sau sa iti reproseze lucruri pentru chestiuni care nu tin de tine.
Bătaie de joc, comanda data imediat cum au pus consolele pe site(aproximativ ora 8). Am vrut un PS4 Pro dar cică nu mai au și îmi dau un Slim... Ce dracu, tot una e in mintea ăstuia de a dat acest email imbecil.
Salut Daniel...,
Comanda ta #ATX000000324700-1 are acum statusul In asteptare.
Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele comercializate de catre compania noastra. In ceea ce priveste comanda plasata pe site-ul nostru va informam ca, din pacate, nu o vom putea onora din lipsa stocului pentru produsul CNSPS4PRO1TBG. Ca alternativa putem sa va oferim produsul CNSPS4SLIM1TB3G la pretul de 1.199,90LEI, disponibil in stoc limitat. Va rugam sa ne transmiteti, prin intermediul formularului de contact, disponibil accesand link-ul http://www.altex.ro/contacts/, daca sunteti de acord cu alternativa propusa intr-un interval de 5 zile, urmand ca dupa acest interval comanda sa fie anulata automat. Ne cerem scuze pentru inconvenient si va stam la dispozitie pentru eventuale intrebari. Multumim pentru intelegere!
Poti vedea statusul comenzii in Contul tau.
Am trimis doua solicitări pt rezolvarea pe cale amiabila, asta in condițiile in care aveam status de comanda confirmata integral. Daca nu se rezolvă, nu-i problema, fac plângere către ANPC, dar de data asta nu o mai retrag nici daca vin cu soborul de preoți.
Nici eu nu inteleg de ce au dezactivat produsele de pe site. Observ ca le tinuse cateva ore active.
Eu am putut sa iau ultima bucata din Mega Mall, iar 4 mai erau in Baneasa...
Tocmai m-a oprit coloratul ce pazeste iesirea sa ma intrebe de bon. Pentru niste stergatoare.
1) De ce mai au senzori antifurt daca oricum sta un sclav sa verifice fiecare om?
2) Ei nu vand produse auto.
Stie cineva daca am obligatia legala sa le arat bonul sau pot sa ii ignor complet data viitoare?
Fiecare magazin are regulament propriu si cu siguranta scrie undeva acolo, ca au autoritatea necesara pentru astfel de lucruri.
Nu inteleg ce te-a deranjat. Ti-a rapit mai mult de 2 minute din ziua ta aglomerata? A fost nesimtit/galagios si te-a facut de rusine?
Ma grabeam si a trebuit sa stau sa ii explic omului ca ei nu vand stergatoare. Ma rog, nu asta e problema cu adevarat, ci faptul ca ma simt cumva cu 10 ani in urma cand dupa senzorii de securitate de la iesire mi se cere bonul si e frustrant sa vad ca magazinele noastre nu progreseaza putin.
Cred ca nu ai idee cat de mult se fura si cat de usor se face asta in magazinele de la noi. Si din pacate, cand se fura ceva, compania de paza plateste acel ceva, iar prin compania de paza nu ma refer la firma la care sunt angajati oamenii aia pe salarii mizere, ci CHIAR oamenii aia care au salarii mizere.
Asa ca daca nu ai nimic de ascuns, e ok sa pierzi 2 minute din viata, ca sa stea el linistit.
Desigur, daca-ti vorbeste urat sau te bruscheaza, e alta poveste.
Se fura din toate magazinele, fie ele de haine sau electronice, cu telecomanda care bruiaza senzorii. Poate ai dat tu de vreunul mai zelos, dar isi facea treaba, pana la urma. Nu e nimic de condamnat aici.
Bookmarks