Ba se poate precomanda cu livrare curier si plata ramburs.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Ba se poate precomanda cu livrare curier si plata ramburs.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Hello. In decembrie a fost o campanie promo foarte mare pe aproape toata gama de produse SONY PlayStation si asta a cam secat stocurile peste tot. In clipa de fata incep sa vina reaprovizionarile.
Ar trebui peste o saptamana sa ne ajunga o reaprovizionare pe controllere.
Optiunea de numerar la livrare pentru comenzi nu mai este disponibila de aproximativ 4 luni.
Mersi de actualizare MG,îți dai seama că nu am mai dat nicio precomanda la voi,si nu aveam de unde să știu.
Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
Salutare,
In luna Noiembrie 2018 am cumparat un gamepad pentru PS4 original, din Mediagalaxy Brasov. Acesta s-a defectat, defectul manifestandu-se prin lipsa de incarcare. M-am prezentat frumos inapoi in magazin cu produsul in ambalajul original si bonul de achizitie. S-a facut constatarea si preluarea in service. Mi sa propus dupa 12 zile inlocuirea gamepad-ului pt ca banuiesc acesta nu mai putea fi reparat. In momentul achizitiei acesta costa 219 lei iar cand mi s-a inlocuit produsul acesta avand un cost la raft de 239 lei, fiindu-mi impusa diferenta de pret de 20 lei! Intrebarea mea este daca este okay asa ceva? Daca gamepad-ul ar fi costat in acest momet 319 lei ar fi trebit sa platesc o diferenta de pret de 100 lei pt un produs aflat in garantie? sau daca gamepad-ul ar fi costat in acest moment la raft 119 lei mi s-ar fi platit de catre magazin diferenta inapoi fata de 219 lei cu cat am facut achizitia?? Pot primi un raspuns sau trebuie sa merg mai departe?
Iti imaginezi ca nu este ok ...daca ai semnat orice hartie prin care ai fost OK cu acest lucru ..adio ..altfel ai cast8g de cauza
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
Daca esti beta, plangere la ANPC si apoi iti primesti produsul fara diferenta. Daca esti alpha, spune-i managerului ce articol din ce lege incalca, ameninta cu ANPC, ia-ti produsul fara diferenta inapoi si abia dupa asta fa plangere la ANPC. Oricum, ideea e sa faci plangere si pe viitor, daca ai ocazia, sa cumperi dre la emag.
Ce pot sa faca este sa-ti storneze produsul si atunci primesti exact cat ai dat. Daca ei aleg stornarea nu mai ai ce sa comentezi. Dar cum produsul inca se fabrica, ar trebui sa fie obligati sa-l inlocuiasca. Ce nu inteleg eu, ce treaba are Altex cu asta, nu Sony se ocupa de service si inlocuire produs?
Mediagalaxy a inlocuit produsul si mi-au cerut o diferenta de 20 lei pentru ca produsul la raft era in momentul stornarii 239 lei fata de 219 lei cand am achizitionat produsul; nu stiu ce legatura este intre SONY, Mediagalaxy, pretul de achizitie, garantie, si pretul de la raft in momentul stornarii.
Daca ti-au stornat produsul au dreptate. Primiesti cat ai platit si faci ce vrei cu banii.
Exact. Dar stornarea se face la cerere sau daca acel produs nu mai exista in stoc. Dar in cazul lor, aveau produsul, deci trebuia inlocuit cu unul nou.
Pai si tu ce ai facut? Ai dat diferenta pentru produs? Sau ai refuzat si ai luat banii?
Am primit SMS de la MG "Buna ziua, de la media galaxy brasov suntem, service-ul v-a oferit acord de inlocuire pentru produsul dumneavoastra, va asteptam in magazin cu bonul fiscal pentru a va inlocui produsul. Multumim!" M-am prezentat in magazin cu bonul fiscal, mi-au propus sa imi aleg din raft un gamepad nou. Mi-am ales gamepadul si m-am prezentat inapoi la reprezentantul service; se pare ca si-a facut ceva calcule acel reprezentant si mi-a zis ca este o problema pentru ca bonul meu fiscal era in valoare de 219 lei iar produsul la raft in acel moment era in valoare de 239 lei. Am muscat-o si am platit diferenta ceruta.
Atunci poate te ajuta userul Media Galaxy cu un voucher pt diferenta, daca poti face dovada. Desi pentru 20 de lei...
Nu trebuia sa accepti.
In mod normal nu trebuia sa platesti nicio diferenta. Mai ales ca era vorba de acelasi controller. Daca ai fi vrut sa iti iei altceva si depaseai suma de pe bonul fiscal, atunci ai fi platit diferenta.
Aceiasi situatie este si in cazul magazinelor de haine.
Exista legea 449/2003 actualizata care spune ca in primul rand produsul se inlocuieste si apoi se dau banii inapoi.
Pentru diferenta de bani platita eu zis sa-i tragi lui MediaGalaxy o reclamatie la ANPC, poate iti iei diferenta de banii inapoi.
---------- Post added 15-02-2019 at 06:05 ----------
Conform legii, treaba cu tine are vanzatorul direct, nu producatorul sau service-ul.
Pas 0: Pe viitor nu mai fi asa naiv si invata ce drepturi ai ca si consumator/client. Daca ceva "nu miroase bine" nu scoate banii din buzunar.
Pas 1: Reclamatie la ANPC
Pas 2: Vei avea castig si MG te va contacta sa rezolve situatia amiabil. Adica sa iti dea un voucher de 20 RON.
Pas 3 (optional): avand in vedere ca is doar 20 RON poti sa iei pierderea si sa ceri amenda care ii va costa mai mult sau ceri un voucer de xxx RON. Daca nu va intelegeti va fi la latitudinea ANPC daca ii sanctioneaza sau nu.
Pas 4 (optional): Trimite un mail catre Altex si fa o plangere oficala la ei (eventual pune si ceva postari pe FB/Instagram - ul Altex detaliind situatia) asa incat smecherasul din magazin care a facut ilegalitatea asta sa nu mai incerce cu altii.
Salut. As dori sa intreb legat de stocurile de PS4 PRO, daca aveti idee cand anume (aproximativ, nu data fixa) se va face o reaprovizionare? De doua saptamani tot urmaresc site-urile Altex si MG fara noroc.
Bookmarks