Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 257 FirstFirst 1 2 3 4 12 52 102 ... LastLast
Results 21 to 40 of 5134

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #21 SP
    Member felixanu's Avatar
    Altex are oferte foarte bune. La oferte si rezervari in magazin sunt super ok. Cu procesarea si livrarea comenzilor online stau extrem de prost. Eu am renuntat sa mai cumpar online de la ei.

  2. #22 SP
    Teraflops Graft's Avatar
    Nu am avut probleme majore cu Altex, însă recent și-au suflat nasul în fasole.
    -

    Middle-earth: Shadow of Mordor - Special Edition PS4

    Deci, fac pre-comandă la acest joc în data de 17 iulie (cu bonus Bere Stella Artois, 6 x 0.5l, wtf?).

    Pe 2 octombrie sunt anunțat că

    Buna ziua Florin Hatmanu,

    Produsul precumandat de dvs Middle-earth: Shadow of Mordor - Special Edition PS4 a intrat in stocul nostru.

    Va multumim!
    Toate bune și frumoase, aștept să mă sune curierul a doua zi, adică la data lansării oficiale. Și aștept. Și atept. Și se duce ziua. Zic, mbuon, or fi avut oamenii de onorat alte chestii, lasă că or să mă sune mâine. Și stau și ziua următoare lipit de telefon. Și degeaba. Meh, lasă că am ce să joc în weekend, m-or contacta luni. Între timp, duminică le trimit un email să-i întreb de sănătate.

    Luni nu primesc nici vreun reply la email, nici apel de la vreun mușteriu cu livrările, nici nimic. Deja mă enervez.

    Astăzi, pe la prânz, sunt întiințat în scris cum că "sesizarea mea a fost întregistrată" și reprezintă o prioritate pentru ei. Așa mare prioritate, încât abia încă peste câteva ore primesc un alt email de la o domniță prin care mi se aduce la cunoștință că

    Buna ziua,


    Va multumim pentru interesul acordat companiei Altex.


    In ceea ce priveste comanda plasata pe site-ul nostru va informam ca, din pacate, nu vom putea onora comanda dvs, din lipsa stocului (comenzile fiind confirmate/onorate in ordinea in care ele au fost inregistrate pe site).


    Dorim sa va comunicam pe aceasta cale, ca vom mai avea promotii atractive in perioada urmatoare.


    Cu respect,
    Pardon? Ce?

    Păi să nu fac eu ceva pe promoțiile lor atractive în ideea în care Middle-earth: Shadow of Mordor - Special Edition PS4 se poate comanda în continuare bine mersi de pe site și nu este precizat în vreun fel că nu ar avea stoc?

    -

    Tocmai îi pregătesc un email de dulce domniței. Mai aveți careva de dat binețe stimabililor de la Altex? Nu de alta, dar le-aș include în reply, să facem economie de cerneală electronică.


  3. #23 SP
    Member legokid220's Avatar
    La mine arata ca nu mai este pe stoc.
    Dar presupun ca tu ai facut comanda cand era.. deci trebuia sa fi respectat treaba asta. ca si cum te-au lasat pe tine ultimul .

  4. #24 SP
    Member flaviud's Avatar
    Cred ca au ramas fara baxuri de bere in stoc, asta fiind motivul pt care nu au onorat comanda

  5. #25 SP
    Admin MonkY's Avatar
    Intr-adevar, e mare pacat cand vad ca se intampla astfel de probleme, mai ales ca Altex/Media Galaxy au aratat ca se poate realiza ceva OK pe "nisa" aceasta de gaming (si in special de console gaming) din Romania... nisa care in afara e o adevarata industrie. Cand credeam si eu ca in sfarsit vom incepe sa renuntam la precomenzile si comenzile de jocuri si accesorii din UK, US & Co si ca o sa achizitionam direct de la un retailer roman toate cele... vin astfel de situatii. Din pacate, pe mine genul acesta de probleme m-au fortat sa merg pe varianta digitala, dupa ce am ratat 2 lansari si la 3 comenzi au lipsit pur si simplu titluri... titluri pe care mai apoi mi s-au returnat banii (desi nu asta ma interesa).

    Trebuie sa fiu cinstit insa... am prins jocuri la preturi superbe. Am avut precomenzi onorate cu succes (ba chiar inainte de ziua lansarii)... Am avut colaborari foarte OK cu ei (si sper sa mai fie), insa trebuie cineva sa "ia taurul de coarne" si sa rezolve problema organizatorica pe partea asta. Trebuie sa inteleaga cineva ca omul care face o precomanda este un gamer al naibii de pasionat... este un om care poate asteapta jocul respectiv de ani buni. Si este clar un om pe care daca-l dezamagesti netinandu-te de cuvant, il pierzi de client in secunda in care nu i-ai respectat comanda. Daca isi permite sa dea pretul maxim pe un joc de lansare, va garantez ca acela este un om care nu se va mai uita daca iese cu 3-5 lire in plus de prin UK, atata timp cat ii vine la usa inaintea zilei de lansare! Ori daca tu ca retailer (sau online seller) pierzi oamenii acestia pasionati de gaming... si nu vezi ca deja digitalul incepe sa ia avant din ce in ce mai mare... atunci eu zic ca e grav. Si ori rezolvi situatia, ori iese un mare fail.

    Oricum eu nu imi dau seama cum de nu realizeaza nimeni ca nebunia asta cu jocurile nu inseamna doar vanzari de titluri si atat. Cred ca nici televiziunea si nici cinematografia nu au impins atat de tare vanzarea de TV-uri FullHD asa cum au facut-o jocurile. La fel pe partea de audio... cei mai multi consolisti pe care-i cunosc au investit in sunet de calitate (de cele mai multe ori receiver + boxe 5.1)... au tot timpul casti serioase. Un gamer adevarat va merge tot timpul pe produse originale... Un gamer serios isi va lua tot timpul un AC (doar nu vrem sa se supraincalzeasca ale noastre console, nu?), va avea ultima nebunie de frigider (pentru ca trebuie sa avem tot timpul refill la rece)... Nu mai vorbim de accesorii, de figurine... Spuneti-mi va rog ce alt pasionat mai vedeti ca isi cumpara obiectul favorit, dar prefera sa plateasca dublu sau chiar triplu pentru ca este un Collectors Edition?

    Nu vreau sa-i invat pe altii cum sa procedeze in propriul business... departe de mine acest gand... insa cred ca e un domeniu care produce extrem de multi bani, dar in care daca nu esti pregatit sa-ti respecti promisiunile fata de consumator, il pierzi. Si nu este ca si cand nu ar exista alternative... Eu tot timpul am "militat" pentru ideea de a cumpara de la noi din tara... de a aduce un plus valoare (taxe, impozite, etc.) tarisoarei asteia... insa daca nu se poate (sau nu se vrea), atunci voi ajunge sa recomand sa cumpere de-afara, si asta este.

    So, eu daca as avea o putere de decizie, primul lucru pe care l-as face acolo (la Altex) ar fi sa pun pe cineva sa "purice" unde sunt problemele, si de ce apar. Si desigur, sa vin cu solutii pentru ele. Ori pentru asta, chiar mi-as dedica un om care sa stea sa ofere suport gamerilor, in special pe site-urile de specialitate (sper ca tineti minte ce bine era cu RvsS in perioada in care ne anunta de fiecare produs in parte, cand vine, daca sunt stocuri suficiente, daca vor fi promotii, ce varianta a jocului se va livra... and so on), asa cum suntem si noi aici. Sper sa vedem lucrurile mai pozitiv in curand, mai ales ca vor veni perioade "grele" (Black Friday, Craciun, New Year, etc...), perioadele in care vanzarile la gaming explodeaza. Si sincer, n-as vrea sa stau ca anul trecut sa-mi iau totul de pe Amazon.co.uk sau Amazon.de.

  6. #26 SP
    Member dumibalamuc's Avatar
    si eu am avut mici "probleme" cu ei , cu precomenzile.....
    abia azi a venit shadow of mordor , in conditiile in care joi am sunat special dimineata sa faca in asa fel incat sa puna jocul la curier maxim vineri ca sa il am in weekend......si mi au confirmat ca asa va fi ....dar nu prea ...
    sambata l am cumparat de la 4games ,si cu ocazia asta am anulat si precomanda...dar azi m a sunat domnu de la curier si am refuzat politicos

    la fel am patit si cu infamours first light si last of us remastered....abia dupa nu stiu cate zile imi ajunsese precomanda ....eu deja il cumparasem din altex cta

    din punct de vedere al preturilor sunt the best...

    urmatoarea precomanda o am la gta 5 .care e facuta de la inceputul verii . sunt curios daca ajunge la timp ...

  7. #27 SP
    Member cj_quest's Avatar
    Eu sper ca din toata afacerea asta, cand mai toata lumea nu si-a primit la timp coletul si s-au facut atat de multe retururi, sa se ridice cateva semne de intrebare si in cadrul Altex-ului, a respectivului departament.

  8. #28 SP
    Senior Member Spike's Avatar
    o sa se puna intrebarea "cat de nesimtiti sunt oamenii astia de ne pun sa trimitem coletele degeaba?". mai mult ca sigur acolo in fruntea departamentului e un "destept" pus in functie pe relatii ca mai in toate posturile bune de la noi din tara...

  9. #29 SP
    Senior Member Rasko's Avatar
    Imi postez si eu aici citatul din alt thread:

    Quote Originally Posted by Rasko View Post
    Pai eu ce crezi ca am patit azi? Am sunat la Altex-ul local, am intrebat daca au pe stoc acest produs, in speta Mordor PS4, duduia confirmandu-mi ca EXISTA in magazin. Am luat-o fuguta pentru a cumpara jocul, cand am ajuns acolo m-a intampinat un chior: "Ce Mordor domne'? N-avem asa ceva, nici n-am avut."
    A urmat:



    Este a nu stiu cata oara cand patesc la fel cu imbecilii astia, n-am pomenit atatia retardati la un loc intr-o singura companie in viata mea.

  10. #30 SP
    Senior Member Danny's Avatar
    Eu am comandat o singura data de la Altex. Borderlands 2 GOTY Xbox 360 si 2x FUEL PC. Din 3 jocuri, mi-a ajuns doar Borderlands-ul... Acuma am facut precomanda la The Crew pentru PC, sunt curios daca ajunge la timp.

  11. #31 SP
    Member AngelOfPain's Avatar
    Si la mine au facut-o de oaie, tot cu Shadow of Mordor, dar carnatul de greseli a fost unul destul de lung.

    In 16 septembrie(nu stiu ce noapte de reduceri au fost la ei) am facut comanda pentru Infamous First Light, Fifa 15+dlc si Shadow Of Mordor+dlc, toate pentru Ps4, Fifa si Shadow la -10%.Nefiind contactat pentru livrarea Infamous care se afla pe stoc, dupa cateva zile le-am dat un telefon. In prima faza duduia de la celalalt capat imi spune "veti primi jocurile cand intra toate pe stoc" iar la intrebarea mea "daca aveam in aceeasi comanda un joc cu o data de lansare necunoscuta sau care se lanseaza in februarie 2015, tot cand intrau toate pe stoc mi le trimiteti?", s-a facut putina liniste, urmata de un "aaaaaa" luuung(ca la scoala cand nu stii ce sa raspunzi si tragi de timp, poate iti sopteste cineva ) si de "aveti dreptate, va trimitem maine produsul".
    Primesc Infamous, toate bune si frumoase pana la lansarea Fifa 15 cand alti useri sunt contactati pentru confirmare, asa ca intru si eu in "contul meu" pe Altex pentru a vedea numarul comenzii. Stupoare, toata comanda anulata(din cate am inteles au fost si altii in aceeasi oala).
    Le dau un mail, dupa care ma hotarasc sa si sun, stiind cat dureaza (uneori) pana primesti raspunsul de la relatii cu clientii. La telefon am dat de o domnisoara nota 10, care mi-a inteles din prima problema, mi-a promis ca va investiga si ma va contacta telefonic. Peste 30-60 de minute primesc un mail cu "noua dumneavoastra comanda... Fifa 15" la aceelasi pret din comanda anulata eronat, zambesc si imi continui treaba. Desi nu credeam ca voi mai fi sunat de domnisoara de mai sus, peste alte 30 de minute primesc un telefon, imi spune ca s-a refacut comanda pentru Fifa, isi cere scuze pentru anularea eronata iar la intrebarea mea "ce se intampla cu Shadow of Mordor", imi raspunde ca se va proceda ca si in cazul Fifa.
    A doua zi primesc Fifa fara nici un bonus, iar le dau mail, iar ma apuc de explicat dar pe langa problema cu dlc-ul Fifa le sugerez refacerea comenzii exact pentru a evita aceeasi situatie si in cazul Shadow Of Mordor. Peste aproximativ o ora primesc mail de inregistrare pentru sesizare, urmata la cateva minute de raspunsul: "Am refacut comanda pentru Fifa la vechiul pret, a fost o neinteelgere. Cu respect, Florin C....", raspunsul la prima solicitare...
    In 26 septembrie am facut sesizarea pentru coduri si abia in 29 am primit un mail de la aceelasi Florin C, aveam codurile in el, dar nici un raspuns legat de rugamintea mea privind Shadow of Mordor+dlc. Insist, iar domnul Florin imi raspunde sa revin cu un mail adresat atat lui, cat si celor de la comenzi.
    Evident ca in momentul in care am revenit cu mail-ul respectiv am primit sec, urmatorul raspuns:

    Va rugam sa refaceti comanda pentru jocul dorit, din pacate nu o putem reactiva pe cea veche.

    Cu respect,

    Florin C.

    Cica, cu respect. Unde rahat e acel respect?! Nu e vorba de 20-25 lei cat era diferenta, e vorba de exact lipsa acelui respect, lipsa asumarii greselilor, lipsa bunului simt! Aceeasi persoana imi spunea cu cateva zile inainte sa revin cu un mail, ca acuma sa imi dea "respectul" de mai sus!

    In concluzie, vreau sa o felicit pe domnisoara care m-a ajutat in cazul Fifa, dintre toti cei cu care am avut de-a face in acest carnat, ea a fost singura care a dat dovada de respect... Pentru restu', mai spre seara, plangere la ANPC.

  12. #32 SP
    Member felixxx's Avatar
    Si ca sa fie treaba buna, nici cand ai vreo problema cu ei nu se sinchisesc sa raspunda la mail-uri. Nu cred ca nu mai pot de bine, dar asta se intampla cand platesti angajatii cu salariul minim pe economie si mai ai si pretentia sa stie sa scrie. E un haos total, la ei conceptul de precomanda e un fel de wishlist al clientilor

  13. #33 SP
    ymy
    Member ymy's Avatar
    Pentru Altex&Media Galaxy, probabil ca segmentul videogames, este mult prea putin profitabil ca sa-si bata prea mult capul cu el. Pentru ei castigurile vin din alta parte, stim cu totii: electronice, electrocasnice etc. Foarte probabil, datorita faptului ca tara noastra se afla intr-o perpetua criza si scazand mult volumul vanzarilor la astfel de magazine, au procedat la concedieri, iar cu putinii salariati ramasi, fac fata cu greu la comenzi cu expediere la domiciliu, chiar si nu foarte multe fiind. Odata cu o eventuala crestere a puterii de cumparare, a noastra, a romanilor, probabil lucrurile se vor imbunatati. Daca nu, va fi tot mai rau si nu ar fi exclus sa ne trezim intr-o zi ca la Altex nu se mai gasesc jocuri video si console.

  14. #34 SP
    Member Inuhanyou's Avatar
    Quote Originally Posted by felixxx View Post
    Si ca sa fie treaba buna, nici cand ai vreo problema cu ei nu se sinchisesc sa raspunda la mail-uri. Nu cred ca nu mai pot de bine, dar asta se intampla cand platesti angajatii cu salariul minim pe economie si mai ai si pretentia sa stie sa scrie. E un haos total, la ei conceptul de precomanda e un fel de wishlist al clientilor
    Vorba asta cu banii si angajatul este tipic romaneasca. Sa te comporti. adecvat.. sa iti faci treaba... respectul nu este direct proportional cu banii. Asta e scuza romanului de a nu isi face treaba. La Grand Arena esre o pitipoanca de o suta de chile cu unghii de zici ca e Freddy Krueger .. si cu o atitudine de nu mai zic. M-a tinut 10 minute ca nu vroia sa accepte un card de la Carrefour. Si cand si-a dat seama ca e dobitoaca tot pe mine a dat vina ca de ce nu i-am zis ca nu vreau rate...
    I-a spune si mie cat ar trebuii sa aiba salariu specimenul asta sa devina om?

  15. #35 SP
    OEE
    VIP Member OEE's Avatar
    In ultimii doi ani Altex a facut progrese mari pe partea de Gaming, mai ales prin scimbarea politicii de preturi si a reducerilor frecvente.

    Dar pe partea de precomenzi si relatii clienti sunt in continuare la pamant. Din toate pre-comenzile facute pana acum doar 2 mi-au fost onorate. Pentru restul nici macar nu am fost contactat, macar de bun simt.

    Cum spuneam si la inceputul thread-ului, nu imi pare normal ca eu, care am facut o precomanda la un produs cu cateva luni in urma sa nu primesc produsul, dar cineva care a facut cu 1 zi inainte de lansare sa il primeasca. Asta in conditiile in care inclusiv magazinele aveau produsele in stoc. De asemenea in saptamana lansarii am sunat aproape in fiecare zi si de fiecare data ma asigurau ca produsul o sa fie livrat la timp fara nici o problema.

    Iar in momentul in care am facut la serviciul de clienti o reclamatie formulata civilizat si elaborata singurul raspuns primit a fost sec fara nici o explicatie:
    Buna ziua,

    Va multumim pentru mesaj.

    Referitor la solicitarea dumneavoastra, va informam ca am anulat comanda cu numarul XXXXXXXX.

    Ne cerem scuze pentru inconvenient.

  16. #36 SP
    Member Twiztid's Avatar
    Daca am invatat ceva din viata asta de c... este sa nu ma astept la nimic si de la nimeni mai ales cand vine vorba de shopping-ul online (in special de pe site-urile romanesti). Eu personal nu astept sa ma sune vreun angajat de la Altex pt confirmarea pre-comenzii (desi am fost sunat de multe ori) si prefer sa ii sun eu (de cate ori este nevoie) pana primesc produsul pre-comandat. Intr-adevar niciodata nu am primit o pre-comanda la data lansarii ci abia la cateva zile...o saptamana dupa lansare. Totusi din ce am citit pe acest thread exista multi useri care nu au primit produsele precomandate nici la un an de la lansare deci eu ar trebui sa ma consider norocos. Norocul de multe ori ti-l faci cu mana ta si eu zic ca e valabil si in cazul precomenzilor altex. Situatia este departe de a fi normala dar daca te uiti putin in jur intra in tiparul de "normalitate romaneasca". Din pacate...

  17. #37 SP
    Member kostyn26's Avatar
    Mda... si eu care credeam ca am avut ghinion cu precomanda la Shadow of Mordor la Altex (aceeasi poveste ca la Graft ...mail in care sunt anuntat cum ca produsul a intrat in stoc...si cam atat, intr-un final l-am luat eu din magazin Unirii si comanda tot nu a mai venit) si ma gandesc cu groaza ca mai am 2 precomenzi (la Ryse pt PC care se lanseaza maine si momentan nici un semn de la ei... si la The Evil Within), inainte nu erau probleme de genul asta, pacat ca au preturi bune (chiar cele mai bune pe gaming) dar in rest...praf, si nu erau asa inainte, spre exemplu la Battlefield 4 am avut jocul in ziua lansarii si cred ca au fost ceva precomenzi pentru acest joc.

  18. #38 SP
    Member Harkonnen's Avatar
    WTF... deci eu sunt un mega fericit. Am dat pre-comanda la MetroRedux si am plasat si un charger la promo de 2 controlere precizand sa fie livrate intr-o singura comanda. Si chargerul era pe stoc. A venit la 1 zi de la lansare. Dar macar au venit ambele cum am stabilit.

  19. #39 SP
    Member Ramon's Avatar
    Update privind Alien Isolation si Driveclub:

    Alien Isolation a reaparut ieri pe stoc, de fapt chiar cu o zi inainte, la o ora tarzie. Daca faci comanda, ti-o ia in serios. Precomenzile insa au fost ignorate.

    Driveclub: surpriza, am fost sunat astazi sa ma intrebe de precomanda si sa ma invite cred la evenimentul de lansare, nu am inteles exact. In sfarsit o mica initiativa, desi cred ca mai mult voiau sa faca rost de oameni pt event.

  20. #40 SP
    Senior Member FishyBon3's Avatar
    Quote Originally Posted by Inuhanyou View Post
    Vorba asta cu banii si angajatul este tipic romaneasca. Sa te comporti. adecvat.. sa iti faci treaba... respectul nu este direct proportional cu banii. Asta e scuza romanului de a nu isi face treaba. La Grand Arena esre o pitipoanca de o suta de chile cu unghii de zici ca e Freddy Krueger .. si cu o atitudine de nu mai zic. M-a tinut 10 minute ca nu vroia sa accepte un card de la Carrefour. Si cand si-a dat seama ca e dobitoaca tot pe mine a dat vina ca de ce nu i-am zis ca nu vreau rate...
    I-a spune si mie cat ar trebuii sa aiba salariu specimenul asta sa devina om?
    O stiu pe tuta aia...mi-a facut niste draci cand am semnat certificatul de garantie la PS4..vai mama

    Situatia asta imi aduce aminte de ce mi s-a intamplat cu Assassin's Creed 3 Join or Die de PS3. Facusem pre-comanda cu 2-3 luni inainte de lansare si nu am primit telefon deloc nici macar la o saptamana dupa lansare. I-am sunat, am facut scandal, dupa care la 2 zile imi trimit mail ca nu mai au pe stoc jocul...serios?

    Acum vad ca au inceput iara sa dea cu mucii-n fasole. Anul trecut la GTA V m-au sunat pentru confirmare cu 3-4 zile inainte de lansare, avand in vedere ca au avut tone de comenzi. Am cateva pre-comenzi, dar daca nu suna cu o zi inainte de lansare, voi suna eu...insistent.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 2 of 257 FirstFirst 1 2 3 4 12 52 102 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts