Multumim Altex/MG pentru livrarea prompta si mai ales lui @ATX-MG pentru ajutorul acordat zilele astea !
Multumim Altex/MG pentru livrarea prompta si mai ales lui @ATX-MG pentru ajutorul acordat zilele astea !
@ATX-MG ... nu o sa te intreb de ce ati facut prostia aia cu tombola ... dar chiar nu o fost nimeni care sa le zica la cei care au luat decizia(banuiesc Marketing, ca in RO doar astia pot sa faca asemenea ****-ups si sa creada ca e idee buna) ... BAH!!! ... BAH!!! ... not cool ... iese cu scandal!
Da nu tombola e problema. Problema e modul in care i-au dat drumul. Fără sa anunțe, fără sa puna banerele pe pagină de la început. Fara sa anunțe zeci de oameni înainte sa plătească că e tombolă.
Abia dupa ce ne-au blocat la mulți o grămadă de bani si-au actualizat pagina produsului si au postat regulamentul.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
ideea in sine nu e foarte rea, executia a fost problema, ca a fost super misleading pentru clienti. pe de o parte primul venit primul servit era mai ok dar si asa cumva se evita samsareala.
dar executia a fost naspa de tot. deja oricum situatia a luat amploare
pe ATX nu stiu cat putem sa il intrebam fiindca nu cred ca ar fi ok nici pentru el sa fie implicat in discutii din astea, avand in vedere situatia.
Și ce preferați sa fi luat samsarii toate consolele !?
Măcar asa cei care prind o sa se bucure și ei zilele astea la un preț corect de consola
preferam sa stim din start pe ce dam banii si sa nu fim pacaliti cu buna stiinta. toti am zis ca tombola in sine nu e problema principala. mo-ul este.
Mie nu-mi vine sa cred ca unii le luați apărarea. Într-adevăr, nu ne-a obligat nimeni sa participam la tombola, dar nici nu ne-a anunțat pana ne-au luat banii.
Ce e si mai de ***** e ca eu am plătit doua console, sa am si pt sotie. Doua comenzi separate, la ambele scrie "confirmata manual". Deduc ca au fost confirmate de un un om. In regulamentul postat dupa aia scrie ca te poti înscrie o singură data la tombolă. De ce mama masii mi le-a confirmat pe ambele in cazu ăsta?
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Eu nu inteleg rationamentul in a cumpara un PS5 standard la suprapret. Nu cred ca sunt asa mari fani Miles Morales in RO. In rest nu e nimic ce nu poti sa joci pe PS4, plus ca probabll TV-ul care il ai nu iti duce 4k@120 ca sunt f putine din alea.
Acuma, chestia cu iei de la samsar chestii EMAG BF ... mai inteleg, ca ala a luat cu 2 lei produsul de 10 si il vinde la 6 ... pt tine tot e o afacere de 4 lei ... dar sa dai 6k pe un produs de 2.5k si care din februarie o sa se vand la 2k sau mai putin cand intra stocurile ... e noaptea mintii
Guys, hai sa ne linistim putin. Sunt sigur ca va puteti spune off-ul si fara sa va jigniti sau atacati intre voi. Daca este legal sau nu, moral sau nu, samd, se va lamuri. Cei care se simt inselati, sa faca linistiti plangere la ANPC si vor rezolva ei, sau chiar sa mearga linistiti la un avocat daca asta considera.
@sexbobomb91 nu a fost niciun caching, daca era asa nu stergeau si blocau comentariile aseara pentru cateva ore bune.
daca asta era problema s-ar fi rezolvat pana acum si pagina ar fi spus: Tombola pentru dreptul de a cumpara ps5, nu pagina de produs cu butonul cumpara activ si cu un banner ignorabil
Dar cum a zis si razvan: si eu zic sa ne bazam pe anpc. Vorba multa saracia omului, faceti plangere si gata.
raspunsul in scris de la Altex:
Buna ziua,
Ca urmare a solicitărilor legate de campania-tombolă PlayStation 5, Altex revine cu următoare precizare:
Altex înțelege și respectă dorința clienților săi de a achiziționa unul dintre cele mai așteptate produse ale anului de pe piața de gaming.
Având în vedere stocul limitat existent și pentru a asigura șanse egale tuturor pasionaților de gaming, compania a organizat o tragere la sorți prin intermediul căreia poate fi achiziționat PlayStation 5, în baza unui regulament avizat. Astfel, clienții pot accesa altex.ro și să aleagă opțiunea de comandă cu plată integrală în perioada 19 - 24 noiembrie. Câștigătorii vor fi anunțați pe 25 noiembrie, iar celor care nu se vor afla printre noii posesori ai unui PS5 li se vor restitui sumele achitate in maxim 3 zile lucratoare.
Înțelegem și respectăm dorința dumneavostră de a cumpăra PlayStation 5. Având în vedere stocul limitat existent și cererea mare pentru acest produs, am organizat acestă tragere la sorți pentru a asigura astfel tuturor pasionaților de gaming șanse egale.
Prin alegerea opțiunii cu plată integrală, dumneavostră sunteți automat înscris în tragerea la sorți, ce va avea loc pe 25 noeimbrie 2020 si veti avea sansa de a avea noua consola PS5 livrata direct la tine acasa. In cazul in care nu veti fi tras la sorti, veti primi banii inapoi in maxim 3 zile.
Altex va continua să realizeze informări constante în ceea ce privește viitoarele stocuri de PlayStation 5.
Regulament campanie: https://altex.ro/regulament-tombola-playstation-5/pag/
Raman la dispozitia Dumneavoastra pentru orice alte nelamuriri sau intrebari suplimentare. Puteti intra in contact din nou cu echipa Suport Clienti Altex folosind formularul de contact din site.
Va dorim o zi buna!
Mihaita Adem
Interesant cum continua sa omita faptul ca in primele minute au gresit si au bagat produsul in Stoc, fara nicio mentiune la tombola.
Si chiar si acum, gresesc in continuare.
Afisand butoane de genul Comanda, Pre-Comanda produs etc cand defapt tu achizitionezi o intrare la tombola.
Eu nu vad asta sa fie inselatorie, prea mult va stresati pentru o consola.
Daca nu vreti sa participati sigur vi se vor returna banii.
Poate ar trebui sa va reganditi prioritatile.
E vorba ca banii sunt blocati.
Eu unul chiar voiam sa particip la o eventuala tombola dar imi voiam banii disponibili pana in ultima zi de inscriere astfel incat sa o pot comanda in alta parte daca apare in stoc.
Alti prieteni au platit cu card de credit. Unde ati mai pomenit voi inscrieri la tombola in rate?
Nu stiu niciunul din ei cum si daca o sa mai primeasca banii respectivi pe cardul de credit si nici nu se poate obtine nicio informatie de la Altex.
Banii pe un card de credit se primesc ca pe orice card. Odata ce comanda este anulata, banii se intorc pe card iar programul de esalonare a ratelor este inchis.
Cat despre reclamatiile la ANPC, eu va recomand sa apelati cu incredere,daca simtiti nevoia si credeti ca va ajuta, oamenii isi fac treaba. "Problema" e ca se merge pe repararea prejudiciului pentru cumparator, deci ma astept ca in toate situatiile odata ce banii au fost recuperati, reclamatia sa fie inchisa.
Edit: in realitate e same **** cu a te duce tu sa pui suma pe card, moment in care ai putea inchide planul de rate singur.
E mai complicat de atat la rate, odata ce rata a intrat in fluxul normal de procesare. Stiu, sunt patit de 2 ori si am platit rate 1-2 luni la fiecare, pe langa cele peste 10 telefoane date la banca si comerciant si banii nu i-am mai vazut inapoi (pe rate) ci se scad din rate urmatoare - bine ca aveam rate la alte lucruri - daca nu aveam, cred ca era o problema.
Bookmarks