Urmeaza sa primim informare de la Sony PlayStation. Revin cand am mai multe detalii.
Trebuie sa verific daca va fi si editie de PS5.
Asteptam cateva informatii de listare care nu ne permiteau activarea produsului pe site.
In alte cuvinte, in 30-60 minute urmeaza sa apara pe site la precomanda controllerele DualSense Cosmic Red si Midnight Black.
Sunt deja online:
Cosmic Red - 370 lei
Midnight Black - 350 lei
vezi ca linkul 2 nu merge. Dar cel rosu arata bestial (cel negru mi se pare mai mult un cenusiu. un negru mat ar fi fost mai sexy, pentru mine cel putin)
Pentru cei interesati, tocmai ce am activat la precomanda Consola PS5 + joc Ratchet & Clank Rift Apart la 2799.9 lei.
https://altex.ro/consola-playstation...d/CNSPS51TBRC/
Am vrut sa cumpar un Nintendo Game & Watch din Media Galaxy Park Lake astazi, insa din 3 cate aveau pe stoc toate aveau sigiliile taiate cu cutterul / rupte. Cei din magazin au zis ca asa vin, insa nu sunt convins. Acesta fiind un produs destinat colectionarilor, faptul ca nu il pot cumpara de nou sigilat este un aspect important de luat in calcul.
@ATX-MG imi poti oferi cateva detalii?
Salut! Ma interesez si revin cand am informatii.
Heads-Up!! Tocmai ce am activat la precomanda Consola PlayStation 5 la 2499.9 lei.
https://altex.ro/consola-playstation...cpd/CNSPS51TB/
https://mediagalaxy.ro/consola-plays...cpd/CNSPS51TB/
@ATX-MG mai jos vine cumva in completarea unei probleme de zgomot / coil whine la PS5 (am vorbit un pic si pe PM).
Context:
Poveste lunga (nu prea) scurta (din nefericire) am fost nevoit sa returnez PS5-ul comandat si primit saptamana trecuta.
Nu am dat-o la garantie pentru ca nu eram sigur ca se va solutiona pana la expirarea perioadei de retur.
Insa mare mi-a fost mirarea sa fi fost primit cu reticenta de catre personalul din magazinul Altex unde am aterizat.
Cumva debusolat de faptul ca am venit cu o consola PS5 la retur. Si nu cred ca era din cauza faptului ca este un fel de rara avis acest PS5.. ci pentru ca este o gestiune online, diferita fata de cea din magazin. Cu toate ca erau foarte mirati "de unde ati luat-o? ca noi nu am vazut asa ceva la noi".
Actiuni:
Nu mi s-au returnat banii, ba chiar am fost pus sa completez niste formulare de retur, consola a ramas la ei.
Nu s-a testat nimic, "va ajunge la colegii nostri pentru test".
Banii se vor vira dupa ce "se va constata ca produsul este OK".
Am plecat doar cu un proces verbal de predare primire urmand sa fiu contactat telefonic de catre "colegii din centrala" pentru "confirmare cerere retur" pentru care am fost instiintat ca "este necesar a scrie motivul returului" si "daca se aproba" pentru viramentul contravalorii produsului "intr-un cont dorit" pentru care as fi putut completa inca un formular daca as fi dorit.
Intrebari:
Au procedat corect colegii tai? nu se putea testa pe loc? mufa la unul din televizoarele de pe un perete? cum rezolvam aceste "proceduri" specifice online vs fizic fara a lasa clientii sa plece nesatisfacuti?
Ca nota, mereu am preferat Altex in defavoarea Emag, nu este un rant, nu am interese pe la competitie sau ceva.
Incerc doar sa inteleg cum de o procedura simpla de retur in 14 zile ajunge sa fie foarte birocratica si cu explicatii la 4 consilieri.
E cam ciudat ce spui, pentru ca recent am auzit la radio reclama in care spune ca poti returna in cele 14 zile orice produs in orice magazin si primesti banii pe loc![]()
De ce nu scoateți de pe site Gods & Monsters: https://altex.ro/cauta/?q=Gods%2520%2526%2520Monsters ???![]()
Mersi @ATX-MG, trimis pe PM detaliile.
Ar fi un lucru bun daca ati clarifica si detaliile de ordin.. logistic (ca aparent Altex fizic e doar curier pentru Altex online) dar si in ceea ce priveste client service. Si cu banii dati si fara produs. Dar dosar cu sina complet.
Cum am spus si pe PM, am sunat si in call center, iar cei de la magazinul fizic nici macar nu au facut cererea de retur catre online.. daca am inteles bine.
Nu de alta, iti multumesc ca ma ajuti si imi rezolv treaba, dar nu as vrea ca si altii sa pateasca acelasi lucru ca si mine. De aceea am batut atatea litere.
ATX-MG, de ieri după amiază tot încerc să anulez o comandă (imediat după ce am plasat-o), am făcut tichet de anulare, niciun răspuns. La telefon nu răspunde absolut nimeni, veșnicul robot inutil. E incredibil. Nu mai aveți personal la call center, ce se întâmplă?
Azi m-am trezit că produsul se află deja la curier. Se mai poate face ceva?
Si eu am incercat sa anulez o.comanda undeva prin decembrie.Am scris email, am sunat, mi-au spus ca la ei sistemul e automat si odata intrata comanda pe flux nu se poate anula si ca daca nu o mai vreau, trebuie doar sa refuz coletul.
Mi se pare timp si bani pierduti din partea lor dar asta e.
Puteau adauga si ei o optiune simpla de anulare ca si la Emag, dar na...
Să-mi fie învățătură de minte. E ultima oară când mai cumpăr ceva de la ei. În 2021 să nu fii în stare să preiei un apel telefonic...
Și până la urmă, de ce mai au opțiunea de anulare comandă (prin tichet) dacă nu se anulează nimic? Vai de steaua lor.
Bookmarks