Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 258 of 263 FirstFirst ... 158 208 248 256 257 258 259 260 ... LastLast
Results 5,141 to 5,160 of 5257

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #5141 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Mersi! M-a sunat un coleg. Din pacate, nu prea a avut ce informatii sa imi ofere. Aveam nelamuriri referitor la eterna dilema a consolistului roman proprietar de PS5 client al Altex/MG - service in cazul in care se damblageste controllerul.

    Tind sa cred ca toti angajatii Altex/MG au primit training in privinta acestei probleme - si poate o sa fiu considerat paranoia, desi asa imi zice instinctul si mi se pare ciudat ca vorbim de o consola PS5/un controller, nu de un Ferrrari de 300k euro, o saracie de dispozitiv pana la urma -, si toti stiu acelasi raspuns, au aceiasi replica, iar cand le pui o intrebare care sare de la tipar, le dai filmul peste cap si se blocheaza. Am intrebat colegul respectiv de vreo 2-3 ori de ce la EMAG exista alta politica a Sony in privinta unui controller bubuit, iar la Altex/MG nu si trebuie sa expediez toata sandramaua la reparat. Tacere. Asta vis-a-vis de ce mi s-a spus direct in magazin - ca sa dau pachetul la service si 100% o sa capat alta unitate noua. Nu vreau bataia asta de cap, chiar nu am nevoie de ea, si sa stau 2-3 saptamani fara consola cand e evident ca problema e de la controller. Si daca nu e in stoc consola, mi se va oferi suma achitata de mine la momentul respectiv - 2500 de lei - cand acum sub 3000 nu se mai gaseste!?

    Sa nu ma intelegi gresit, nu am nimic cu tine si oricum sunt altii care iau deciziile in companie si au mers pe firul asta narativ, si iti multumesc ca m-ai ajutat acum si mai de mult cu o alta chestie non-gaming dar e doar un rant al meu si imi pare rau ca am luat produsul asta de la voi si nu as fi facut-o daca era atata bataie de cap si stres pentru un controller amarat.


    Si ca sa inchei: a trebuit sa cumpar alt controller de la Orange. Lucru absolut anormal pentru o tara si o societate cu pretentii - atata vreme cat produsul meu e in garantie si il vreau fie inlocuit, fie reparat - dar, na, traim in Romania. Unii pot, altii nu vor. Cam atat. Peace

  2. #5142 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by Phi View Post
    Mersi! M-a sunat un coleg. Din pacate, nu prea a avut ce informatii sa imi ofere. Aveam nelamuriri referitor la eterna dilema a consolistului roman proprietar de PS5 client al Altex/MG - service in cazul in care se damblageste controllerul.

    Tind sa cred ca toti angajatii Altex/MG au primit training in privinta acestei probleme - si poate o sa fiu considerat paranoia, desi asa imi zice instinctul si mi se pare ciudat ca vorbim de o consola PS5/un controller, nu de un Ferrrari de 300k euro, o saracie de dispozitiv pana la urma -, si toti stiu acelasi raspuns, au aceiasi replica, iar cand le pui o intrebare care sare de la tipar, le dai filmul peste cap si se blocheaza. Am intrebat colegul respectiv de vreo 2-3 ori de ce la EMAG exista alta politica a Sony in privinta unui controller bubuit, iar la Altex/MG nu si trebuie sa expediez toata sandramaua la reparat. Tacere. Asta vis-a-vis de ce mi s-a spus direct in magazin - ca sa dau pachetul la service si 100% o sa capat alta unitate noua. Nu vreau bataia asta de cap, chiar nu am nevoie de ea, si sa stau 2-3 saptamani fara consola cand e evident ca problema e de la controller. Si daca nu e in stoc consola, mi se va oferi suma achitata de mine la momentul respectiv - 2500 de lei - cand acum sub 3000 nu se mai gaseste!?

    Sa nu ma intelegi gresit, nu am nimic cu tine si oricum sunt altii care iau deciziile in companie si au mers pe firul asta narativ, si iti multumesc ca m-ai ajutat acum si mai de mult cu o alta chestie non-gaming dar e doar un rant al meu si imi pare rau ca am luat produsul asta de la voi si nu as fi facut-o daca era atata bataie de cap si stres pentru un controller amarat.

    Procesul de service tine si de modul in care compenseaza Sony negatiile in raport cu Altex. Noi intotdeauna am pastrat stoc pentru negatii, sa inlocuim consola clientului cu una noua.

  3. #5143 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Salut! Pt a trimite un produs in garanție care e procedura sa-l trimit prin curier? Ca nu găsesc pe site nici o secțiune pt asta.

  4. #5144 SP
    Junior Member Asadar's Avatar
    @Phi A trimis un prieten consola in service, pentru drift la controller, i s-a inlocuit doar controlerul, si a durat cam 3 zile. Deci cumva se misca destul de ok si nu dureaza asa mult.

  5. #5145 SP
    Senior Member LucKos's Avatar
    Quote Originally Posted by ATX-MG View Post
    Salut! Inca nu am vesti. Revin cu heads-up cand aflu ceva.
    Any updates?

    Sent from my KB2005 using Tapatalk

  6. #5146 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by GabiCutlac View Post
    Salut! Pt a trimite un produs in garanție care e procedura sa-l trimit prin curier? Ca nu găsesc pe site nici o secțiune pt asta.

    Salut! Cel mai usor ar fi sa apelezi colegii din Call Center pentru a plasa un ticket de garantie si automat va fi trimis si un curier la adresa ta pentru a ridica produsul.


    Quote Originally Posted by LucKos View Post
    Any updates?

    Sent from my KB2005 using Tapatalk

    Salut! Absolut nimc! Am vazut ca s-a anuntat si Consola PS5 + joc God of War, dar nici pentru aia nu am primit informatii.

  7. #5147 SP
    Member Kratos666's Avatar
    Aia da, cine are noroc sa cumpere pachet ps5 cu gowr este aur

  8. #5148 SP
    Senior Member dronology's Avatar
    Salut, am dat precomandă (jocul se vinde exclusiv online) pentru Persona 5 Royal Nintendo Switch. P5RNSW fost lansat astăzi. Pe site scrie că stocul este epuizat. Ai idee când voi intra în posesia lui? Nu am primit nici un mesaj în legătură cu expedierea. Mulțumesc.

  9. #5149 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Salut. Am dat in garantie o boxa jbl la MG in Cj pt ca scoate un hâșâit perceptibil mai ales la sunete de joasa intensitate, mi-au spus ca i-au inlocuit placa de baza, dar cand l-am testat are exact aceeasi problema. Nu prea inteleg cum functioneaza reparatiile. se inlocuiesc lucruri la nimereala si apoi se restituie produsul fara sa fie verificat sau doar se pune pe hartie ,,schimbat,, cand nici macar nu este facuta vreo modificare

  10. #5150 SP
    Member smits's Avatar
    @Antiohh, reparatiile se fac la depanero, acolo e cu nimereala.
    Astfel de produse mai bine se schimba...
    Acuma iar trebuie sa-l trimiti si iar stai dupa ei.

  11. #5151 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by smits View Post
    @Antiohh, reparatiile se fac la depanero, acolo e cu nimereala.
    Astfel de produse mai bine se schimba...
    Acuma iar trebuie sa-l trimiti si iar stai dupa ei.
    nope. a fost facuta la ceva sounds masters srl. Acum nu stiu ce sa zic cat de masteri sunt. Eu ziceam ca problema se manifesta la sunete de joasa intensitate (volum), ei au scris in foaie ca problema este cu bassul (deci frecventa joasa din ce ne-au invatat la scoala). Nu stiu, mie mi se pare doar vrajeala/manopere facute de mantuiala la service sa ia banii.

  12. #5152 SP
    Senior Member dronology's Avatar
    Quote Originally Posted by dronology View Post
    Salut, am dat precomandă (jocul se vinde exclusiv online) pentru Persona 5 Royal Nintendo Switch. P5RNSW fost lansat astăzi. Pe site scrie că stocul este epuizat. Ai idee când voi intra în posesia lui? Nu am primit nici un mesaj în legătură cu expedierea. Mulțumesc.

    @ATX-MG: Nici astăzi nu a ajuns P5RNSW și nici nu am primit vreun mesaj legat de livrare. Am deschis un ticket, poate ajută.

  13. #5153 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by dronology View Post
    Salut, am dat precomandă (jocul se vinde exclusiv online) pentru Persona 5 Royal Nintendo Switch. P5RNSW fost lansat astăzi. Pe site scrie că stocul este epuizat. Ai idee când voi intra în posesia lui? Nu am primit nici un mesaj în legătură cu expedierea. Mulțumesc.

    Salut! Scuze, vineri am fost Out-of-Office. Din ce am inteles, furnizorul a omis sa includa si jocul Persona 5 Royal in livrarea catre depozit. Maine ar ajunge.


    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Salut. Am dat in garantie o boxa jbl la MG in Cj pt ca scoate un hâșâit perceptibil mai ales la sunete de joasa intensitate, mi-au spus ca i-au inlocuit placa de baza, dar cand l-am testat are exact aceeasi problema. Nu prea inteleg cum functioneaza reparatiile. se inlocuiesc lucruri la nimereala si apoi se restituie produsul fara sa fie verificat sau doar se pune pe hartie ,,schimbat,, cand nici macar nu este facuta vreo modificare

    Salut! Ai cumva un numar de caz de service sa il pot da si eu mai departe?

  14. #5154 SP
    Senior Member dronology's Avatar
    Mulțumesc frumos!

  15. #5155 SP
    Member Antiohh's Avatar
    @ATX-MG . Multumesc. ti-am trimis mesaj in privat.

  16. #5156 SP
    Junior Member liviuxd's Avatar
    Salut, steelbook-ul de la Call of duty Modern warfare 2 este exclusiv pentru precomanda sau o sa fie disponibil la pachet cu jocul si dupa lansare? Mersi!

  17. #5157 SP
    Member ATX-MG's Avatar
    Quote Originally Posted by liviuxd View Post
    Salut, steelbook-ul de la Call of duty Modern warfare 2 este exclusiv pentru precomanda sau o sa fie disponibil la pachet cu jocul si dupa lansare? Mersi!
    Salut! Este exclusiv pentru precomanda.

  18. #5158 SP
    Member lukecelmare's Avatar
    Poate s-a mai discutat dar este vreun motiv ptr care anumite jocuri pot fi doar rezervate in magazin si nu comandate online?

  19. #5159 SP
    Member codpin's Avatar
    Asa fac ei cu ultimele produse din stoc, nu numai cu jocurile. Nu inteleg de ce nu pot livra direct din magazin prin curier.

  20. #5160 SP
    Member jetssskii's Avatar
    Altex e inchis pentru "black friday" dar maine e joi ? ce ?

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 258 of 263 FirstFirst ... 158 208 248 256 257 258 259 260 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts