Ori mergi intr-un magazine Altex si iei de acolo garatia ori scrii LA support ( dupa ce am scris LA support, am primit garantia necompletata tot prin curier )
Sent from my LG-V400 using Tapatalk
Ori mergi intr-un magazine Altex si iei de acolo garatia ori scrii LA support ( dupa ce am scris LA support, am primit garantia necompletata tot prin curier )
Sent from my LG-V400 using Tapatalk
Si eu am avut aceasi problema cu ei. Am luat un ps4 din magazin si nu am primti garantie, decat un bon stampilat. Pe spatele bonului zice ceva de garantie 6 luni, desi produsul asta trebuie sa aiba 24 luni garantie. Le-am trimis mail la suport clienti si mi-au trimis o garantie scanata pe mail la un usb memory kingston. Astia fac misto de noi?
Azi mi-a sosit PS Vita-ul de la Media Galaxy si.......surpriza! Nu am primit nicio garantie, decat factura.
Eu am primit pe email garantia scanata la o camera web logitech dupa o sesizare si pentru siguranta mea am fost si in magazin si pe baza facturii mi-au completat si una in original.
Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk
Eu am cumparat o masina de spalat anul trecut si anul asta in primavara am avut nevoie de o interventie in garantie, m-am dus cu factura de la curier intr-un magazin altex si mi-au facut pe loc garantia no problem.
Pentru cei care isi cumpara ceva online (deci livrare prin curier), de cele mai multe ori, garantia nu vine la pachet pentru ca acel document trebuie completat cu serial number-ul acelui produs. Asta se face foarte usor in magazin cu SN notat pe ceva si bonul/factura.
On an unrelated note:
Eu am facut un upgrade PS4-ului meu recent, am luat unul dintre acele bundle-uri de la ei cu PS4 1 TB + un controller + un joc la alegere. Pe certificatul de garantie pentru consola am 3 ani trecuti in loc de standardul de 2 cum am avut si pe primul PS4 () si cand am intrebat de garantia pentru controller-ul extra, mi-au spus la fel ca prima data, ca este de doar 6 luni in baza bonului. Nu am stat sa ma cert, am plecat de acolo.
Unde voiam sa ajung. Userul Dant3 de aici a postat o poza cu o garantie de 2 ani pentru un controller. Am luat legatura cu niste persoane avizate din cadrul Altex (nu angajati magazin/la raft) si, aparent, acel certificat a fost emis eronat. E bine pentru el care are ceva la mana cu garantie de 2 ani, dar astia nu se lasa si o tin pe a lor ca asta e politica. Accesoriile au 6 luni. Oamenii nu aveau de ce sa ma minta. Eu am facut o mica plangere la OPC, asa, de amorul artei. Nu se va schimba nimic, cel mai probabil.
Aviz celor care se vor infrunta cu astfel de situatii.
Eu pentru DS4-ul meu cumparat in weekendul acesta am primit garantie 1 an. Desi, foaia de garantie era initial pentru alt produs, angajatul Altex a taiat si a scris DS4-ul. Nu am avut nicio legatura cu acel produs de la Microsoft, am rezervat DS4-ul pe net in magazin, m-am dus sa-l iau, la raft era 249 iar eu am platit pe el 219 cat era online.
Mie inca nu mi-a venit comanda de Uncharted, care a fost lansata si procesata integral pe 20.11. Mai este cineva care inca nu si-a primit comenzi de ~10 zile?
Aveti idee cum pot anula o comanda la altex?Am dat comanda la uncharted si nici macar pana acum nu a venit,am vorbit cu ei si mi-au spus ca se afla la cjrier si se va livra in 5-10 zile,dupa care pot face cerere de retur.Nu pot refuza pur si simplu curierul?
Bookmarks