Totusi, nu mi se pare ok sa se intample chestii de genul. Cum ai procedat? Retur sau ai lasat de la tine, cum probabil o sa fac si eu fiindca dupa cum am zis, nu am de gand sa pierd timp si eventual bani inutil.
Totusi, nu mi se pare ok sa se intample chestii de genul. Cum ai procedat? Retur sau ai lasat de la tine, cum probabil o sa fac si eu fiindca dupa cum am zis, nu am de gand sa pierd timp si eventual bani inutil.
Greseala mea a fost ca ploua afara cand am preluat coletul si nu l-am verificat decat acasa, altcumva faceam retur instant. Cat despre retur inca nu am avut timp sa ma ocup, insa urmeaza. La mine in pachet era si o factura pe alt nume si un document de transport in alta localitate.
Sent from my LG-V400 using Tapatalk
Din cate am cautat pe net, la altex daca ai noroc te rezolva cu returul cam in 30 de zile de la trimiterea coletului.![]()
Oricum as sugera si o reclamatie la Opc. Ar trebui cumva inclusa si inregistrarea video.
Sent from my LG-V400 using Tapatalk
Nu prea cred ca mai pot face mare lucru tinand cont ca o bucata din factura aceea e rupta.
Totusi, o sa ma interesez cum pot proceda si daca mai pot face ceva.
![]()
Stie careva cum se poate anula o precomanda la MG? Am incercat in panou de comenzi dar nu am gasit.
Fa o reclamatie pe site in care sa ceri anularea. Altfel nu ai cum. Poate daca suni in call center.
In Bucuresti in ultimii doi ani livrarile s-au facut doar cu Nemo, insa ultimele trei livrari au fost facute direct de Altex/ Mediagalaxy (jocul predat asa cum este, fara plic sau alt ambalaj).
Cum a spus si Razvan, singura modalitate de a anula o comanda este prin formularul de reclamatii. Eu asa am procedat de fiecare data.
Haideti sa vorbim si frumos despre cei de la Altex/MG. Marti 29.03.2016 am dus un controller care a murit, nu se mai incarca, nu se aprindea, era mort. Fiind cel din pachetul consolei, mi s-a spus initial ca trebuia sa o aduc si pe aceasta. Am refuzat vehement sa aduc in service consola care merge perfect si nu are nici o problema punctand pe faptul ca acel controller este problema iar de consola am nevoie, nu o pot lasa. Au luat controllerul pentru a-l trimite in service si in 4 zile ( sambata 02.04.2016 ) am fost sunat sa mi se spuna ca l-au inlocuit cu unul nou. Foarte amabila doamna de la raion, multumit pentru ca am primit unul nou. Deci au si zile bune![]()
Dubios dar cei de la Altex m-au sunat ieri si am rezolvat problema. Am primit astazi alta tastatura sigilata, mai sa fie.. deci se poate. N-o trebuit decat un mesaj spre MG si o sesizare la ANPC. Ieri am fost contactat, azi am primit coletul si cei de la Nemo aveau scris ca trebuie sa ia ca "ramburs" o tastatura "Logitech g510s". Culmea, dar se pare ca au vrut sa ma vada multumit. Credeti ca au primit ceva scrisoare de la ANPC?
In sesizare nu bifasem "Am incercat rezolvarea conflinctului amiabil" si cel de la Altex o tot batea cu "Putem considera acest conflinct rezolvat ambiabil?" Bineinteles, ca au primit un mare "NU". Dar acum da, sunt multumit. Credeti ca o sa ma sune si azi pentru o asa zisa confirmare?
Eu sunt clientul lor de ani buni. Laptop-uri, jocuri, console s.a.m.d.
Nu am avut nici o problema pana acum cu ei direct. Uneori cu firma de curierat, insa am rezolvat in timp util si elegant problemele, insa provider-ul de produse nu are vreo vina acolo.
mihdum - Ca doar n-o fi vina curierului de la Nemo ca Altex i-a trimis omului o tastatura sh folosita la teste in magazin dar avand cutia sigilata cu banda de rafie![]()
Nemo nu o fi o mare firma de curierat dar sa nu uitam ca Altex i-a ales pentru un contract probabil mult mai mic fata de contractele oferite de alte firme de curierat . Daca Altex ar tine la "prestigiul" lor ar semna un contract decent cu o firma decenta . Ce mai ...astia de la Altex sunt niste oameni minunati si ultra-profesionisti dar Nemo ii trage in jos
Cei ce n-ati avut probleme cu Altex nu mai postati ceva de genul " eu n-am avut probleme niciodata cu Altex..." ca asta denota doar egoism si ignoranta fata de probleme altora , doar pentru ca voi nu ati avut probleme asta nu inseamna ca altii nu pot sau nu au reale probleme cu ei .
ANPC nu-ti trimite scrisoare decat daca constata ca reclamatia este nefondata, in caz contrar (daca este fondata) atunci ii calaresc pe cei de la Altex x zile (30 cred) sa rezolve cu clientul amiabil, altfel primesc o amenda zdravana. De aceea cei de la Altex insista sa le zici ca s-a rezolvat amiabil. Asa a fost si la mine acum 2 ani, iar dupa ce am rezolvat amiabil (mi-au trimis ceea ce comandasem, dupa ce primisem email ca nu mai au, dar cu ajutorul unor colegi de pe forum am putut dovedi ca s-au onorat comenzi facute dupa a mea) am trimis un email catre serviciul clienti cu cc: catre ANPC cum ca s-a rezolvat si totul este OK. Daca nu se rezolva amiabil banuiesc ca primeam dupa x zile (30?) o instiintare ca s-a acordat o amenda in valoare de ...RON.
Ma bucur ca ti-ai rezolvat. Adevarul este ca la Altex/MG totusi se mai straduie sa imbunatateasca serviciile, iar despre ANPC de cand a fost dl. Dunca acolo (de prin 2012-2013 cred) s-a vazut o imbunatatire clara a activitatii lor.
Exact.. tocmai ce am vorbit din nou cu ei si le-am zis ca s-a rezolvat totul, totusi m-au rugat sa le trimit si scris, deci 100% cei de la ANPC le-au cam "bagat sulita in coaste". Culmea e ca acum nu mai merge contul meu de pe MG, ginionul lor aparent nu am cum sa le trimit si in scris.![]()
Nu, nu le-au bagat neaparat. Nu o sa iau apararea Altex probabil niciodata, dar am patit acelasi lucru acum ceva luni cu un TV. Le-am explicat ce s-a intamplat, nu am facut nici o reclamatie pana sa vorbesc cu ei si au rezolvat situatia la fel ca in cazul tau. Pe scurt, sunt doar idioti si deloc organizati, nu neaparat hoti. Oricum, bine ca s-a rezolvat.
Bookmarks