Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 9 of 283 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 19 59 109 ... LastLast
Results 161 to 180 of 5655

Thread: Ce se intampla cu Altex / Media Galaxy?

  1. #161 SP
    Member razu's Avatar
    eu nu zic ca altex e mai breaz ca emag, doamne fereste. dar nu judeca situatia dupa experienta personala. eu am avut experiente foarte nasoale cu emag. daca au fost ok cu tine, ia in continuare de la ei.

    ce zic eu e ca toate s o apa si un pamant si on topic, nu mai faceti precomenzi la jocuri!

  2. #162 SP
    Junior Member Piticlick's Avatar
    Dragi mei ,

    Fiti si voi rabdatori , cautam soluti pt.a imbunatati sistemul de precomenzi. Avem cunostinta de asteptarile celor cu precomenzi si va dau dreptate , in momentul de fata !! Sunt probleme legate de Day One delivery din cauza mai multor factori. Se lucreaza la un sistem mult mai performant care sa faciliteze livrarile precomenzilor fix in day one .

  3. #163 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by Piticlick View Post
    Dragi mei ,

    Fiti si voi rabdatori , cautam soluti pt.a imbunatati sistemul de precomenzi. Avem cunostinta de asteptarile celor cu precomenzi si va dau dreptate , in momentul de fata !! Sunt probleme legate de Day One delivery din cauza mai multor factori. Se lucreaza la un sistem mult mai performant care sa faciliteze livrarile precomenzilor fix in day one .
    intr un cuvant: propaganda. sa cred ca altex are nevoie de bani si te a trimis sa duci mai departe vorba domnului bun? sau e doar un simplu caz de indoctrinare?

  4. #164 SP
    Senior Member SirAndrew's Avatar
    Faci precomanda cu luni de zile inainte si daca nu esti atent si scade pretul produsului intre timp, tu te pricopsesti cu el la pretul comandat, nu la pretul mai mic.
    Am facut precomanda la Assassin's Creed Unity CE acum vreo 10 luni, de atunci am mai avut vreo doua precomenzi la preturi substantial mai mici.
    Aseara primesc email:

    Comanda dumneavoastra cu numarul 122899791 a fost confirmata si urmeaza a fi livrata.

    Daca aveti intrebari despre comanda dumneavoastra, contactati-ne prin intermediul formularului de contact sau la telefon: 021 9196.


    Program:
    Luni - Vineri: 09.00 - 20.00
    Sambata: 09.00 - 16.00


    In cazul in care comenzile nu pot fi onorate din motive de lipsa stoc pentru produsele/serviciile comandate, veti fi informati despre acest aspect. De asemenea, pentru comenzile care au fost deja achitate, sumele de bani vor fi rambursate fara costuri suplimentare.


    Va multumim!
    Ok, nu am pretentia sa primesc vreun telefon, Doamne Fereste... insa au trimis toate precomenzile la preturile respective
    Mai mult, din mail se intelege ca au confirmat de capul lor precomanda, fara sa ma sune... si ca urmeaza sa fie livrata... asta daca mai exista produsul... daca nu... nu...
    Sublim.

  5. #165 SP
    Junior Member Mallex84's Avatar
    Nici mie nu imi este rusine cu Altex si Media Galaxy, ieri in jurul orei 18:00 am facut comanda pe Media Galaxy pentru Final Fantasy XIV a Realm Reborn Time Card (60 zile), bun ,dupa ce imi introduc numele,adresa si ce mai cer ei, ma intreaba daca sunt de acord sa imi livreze comanda pe data de 19.11.2014(daca nu esti de acord nu poti sa plasezi comanda ),deci a trebuit sa fiu de acord.La orele 21 si un pic primesc mail de la ei cum ca, comanda a fost confirmata si urmeaza a fi livrata pe data de 20.11.2014 in nici un caz pe 19. Deci ce rol are intrebarea aceea retorica pe site-ul lor,este din cauza ca au Black Friday pana pe 16 sau asa va fi de acum inainte?

  6. #166 SP
    Senior Member DeathOfArt's Avatar
    cred ca din cauza black friday. si sa nu iti promita aiurea, mai bine iti da o data fezabila

  7. #167 SP
    Member madskills's Avatar
    Quote Originally Posted by Mallex84 View Post
    Nici mie nu imi este rusine cu Altex si Media Galaxy, ieri in jurul orei 18:00 am facut comanda pe Media Galaxy pentru Final Fantasy XIV a Realm Reborn Time Card (60 zile), bun ,dupa ce imi introduc numele,adresa si ce mai cer ei, ma intreaba daca sunt de acord sa imi livreze comanda pe data de 19.11.2014(daca nu esti de acord nu poti sa plasezi comanda ),deci a trebuit sa fiu de acord.La orele 21 si un pic primesc mail de la ei cum ca, comanda a fost confirmata si urmeaza a fi livrata pe data de 20.11.2014 in nici un caz pe 19. Deci ce rol are intrebarea aceea retorica pe site-ul lor,este din cauza ca au Black Friday pana pe 16 sau asa va fi de acum inainte?
    iti zic eu de ce, ca am sunat (dupa ce am asteptat, fara exagerare, 10 minute la telefon) pentru niste lamuriri.
    Din cauza asa zisului black friday ei nu pot onora comenzile la timp. Daca tu primesti produsul ala pe 20.11, poti sa te consideri norocos. Eu am dat o comanda si a trebuit "sa fiu de acord" cu data de 21. Asta una la mana

    Doi la mana, momentan nu merge sa rezervi niciun produs in magazin. Il intreb pe operator cum domne, ca vreau sa iau pe langa niste jocuri ps3 si un laptop (destul de scump) si pe langa faptul ca vreau sa-l iau mai repede, vreau sa-l vad si eu "live". Ma intreaba in ce zona stau sa-mi dea numarul de la un magazin Altex de pe langa mine. Ii zic domne verifica te rog stocul si spune-mi unde il are, ORIUNDE in Bucuresti ca ma duc eu si-l iau de acolo, nu trebuie sa fie langa mine. Mi-a raspuns calm ca nu se poate asa ceva Ca ei nu stiu care cum e pe stoc si daca vreau imi da numarul de la Altex Unirii sa intreb daca au ce vreau eu pe stoc, dar ca nu imi garanteaza ca si daca il au, o sa mi-l opreasca. Eu eram pregatit la 10 dimineata sa ma duc sa iau laptopul dar vezi doamne din cauza la black friday, nu poate sa mi-l rezerve, nu poate sa-mi spuna nimeni unde e pe stoc...Mi s-a parut de-a dreptul incredibil si am renuntat. Am ramas doar cu comanda la jocuri..

  8. #168 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by madskills View Post
    iti zic eu de ce, ca am sunat (dupa ce am asteptat, fara exagerare, 10 minute la telefon) pentru niste lamuriri.
    Din cauza asa zisului black friday ei nu pot onora comenzile la timp. Daca tu primesti produsul ala pe 20.11, poti sa te consideri norocos. Eu am dat o comanda si a trebuit "sa fiu de acord" cu data de 21. Asta una la mana

    Doi la mana, momentan nu merge sa rezervi niciun produs in magazin. Il intreb pe operator cum domne, ca vreau sa iau pe langa niste jocuri ps3 si un laptop (destul de scump) si pe langa faptul ca vreau sa-l iau mai repede, vreau sa-l vad si eu "live". Ma intreaba in ce zona stau sa-mi dea numarul de la un magazin Altex de pe langa mine. Ii zic domne verifica te rog stocul si spune-mi unde il are, ORIUNDE in Bucuresti ca ma duc eu si-l iau de acolo, nu trebuie sa fie langa mine. Mi-a raspuns calm ca nu se poate asa ceva Ca ei nu stiu care cum e pe stoc si daca vreau imi da numarul de la Altex Unirii sa intreb daca au ce vreau eu pe stoc, dar ca nu imi garanteaza ca si daca il au, o sa mi-l opreasca. Eu eram pregatit la 10 dimineata sa ma duc sa iau laptopul dar vezi doamne din cauza la black friday, nu poate sa mi-l rezerve, nu poate sa-mi spuna nimeni unde e pe stoc...Mi s-a parut de-a dreptul incredibil si am renuntat. Am ramas doar cu comanda la jocuri..
    nu stiu cum au zis ei ca s ocupati de black friday, mie mi au adus azi unity si rogue, abia m a sunat curierul. partea proasta e ca am anulat comanda luna trecuta si nu le am ridicat.

  9. #169 SP
    Senior Member Rasko's Avatar
    Quote Originally Posted by Piticlick View Post
    Dragi mei ,

    Fiti si voi rabdatori , cautam soluti pt.a imbunatati sistemul de precomenzi. Avem cunostinta de asteptarile celor cu precomenzi si va dau dreptate , in momentul de fata !! Sunt probleme legate de Day One delivery din cauza mai multor factori. Se lucreaza la un sistem mult mai performant care sa faciliteze livrarile precomenzilor fix in day one .

    Dragl meu, noi suntem rabdatori, dar spune-ne si noua de ce in toate magazinele voastre din tara angajati numai retardati mintal, in cel mai strict sens medical al expresiei.

  10. #170 SP
    Member blondutzu's Avatar
    pentru ca cineva sanatos la cap are pretentii mai mari decat salariul minim?

  11. #171 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Sunt complet de acord cu Rasko aici. Oamenii din magazine nu au pic de cunostiinte de comunicare cu clientii. Un tip de la media s-a contrazis cu mine (ridicand vocea la mine) referitor la data de aparitie in magazin, a unui joc de Xbox One (asta in Altex Unirii).

    Dar nu ma mai mir. Ca vad acelasi comportament ignorant oriunde merg, la Mega, Auchan, Flanco, orice terasa/pub/restaurant, samd. Ce s-a intamplat cu "clientul nostru, stapanul nostru" ?

    Sunt sigur ca aveti teancuri de CV-uri. Mustrati sefii de raion si de magazin, superiorii directi din sediu si la orice greseala de genu, sa-i zboare si sa reangajeze. Sunt sigur ca urmatorul nu va mai avea aceeasi atitudine.

  12. #172 SP
    Junior Member kypycus's Avatar
    Altex va avea black friday si saptamana viitoare?

  13. #173 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Altex are black friday cam 2 saptamani pe luna.

  14. #174 SP
    Member razu's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Altex are black friday cam 2 saptamani pe luna.
    lol. fiecare vineri e neagra pt clientii altex.

  15. #175 SP
    Junior Member kypycus's Avatar
    Quote Originally Posted by razu View Post
    lol. fiecare vineri e neagra pt clientii altex.
    fiecare precomanda la jocuri e neagra la altex.

  16. #176 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Quote Originally Posted by blondutzu View Post
    pentru ca cineva sanatos la cap are pretentii mai mari decat salariul minim?
    Deci in tara asta sunt multi nebuni...

  17. #177 SP
    Member blondutzu's Avatar
    ai prins ideea, sper...

  18. #178 SP
    CG Editor Dant3's Avatar
    Eu credeam ca ai prins-o tu...

  19. #179 SP
    Junior Member Mallex84's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Sunt complet de acord cu Rasko aici. Oamenii din magazine nu au pic de cunostiinte de comunicare cu clientii. Un tip de la media s-a contrazis cu mine (ridicand vocea la mine) referitor la data de aparitie in magazin, a unui joc de Xbox One (asta in Altex Unirii).

    Dar nu ma mai mir. Ca vad acelasi comportament ignorant oriunde merg, la Mega, Auchan, Flanco, orice terasa/pub/restaurant, samd. Ce s-a intamplat cu "clientul nostru, stapanul nostru" ?

    Sunt sigur ca aveti teancuri de CV-uri. Mustrati sefii de raion si de magazin, superiorii directi din sediu si la orice greseala de genu, sa-i zboare si sa reangajeze. Sunt sigur ca urmatorul nu va mai avea aceeasi atitudine.
    In legatura cu lozinca "clientul nostru, stapanul nostru" am fost weekendul trecut la Bran si am vizitat Vilele Bran si pe toate gardurile scria "clientul nostru, prietenul nostru" daca nu erai multumit de conditii probabil iti dadeau un sut in dos,poate asa procedeaza si altex,media galaxy si alti retaileri din romania.

  20. #180 SP
    Member blondutzu's Avatar
    Quote Originally Posted by Dant3 View Post
    Eu credeam ca ai prins-o tu...
    nu a fost cea mai fericita exprimare, recunosc, și îmi cer scuze pentru asta, dar dacă mergeai tu pe burta nu făceam nici eu aggro

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 9 of 283 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 19 59 109 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 47 Last Post: 10-03-2015, 23:09
  2. Concurs "Hai la Altex/Media Galaxy" By MonkY in forum Concursuri
    Replies: 108 Last Post: 30-08-2014, 22:12
  3. Replies: 2 Last Post: 17-08-2012, 19:52
  4. Replies: 7 Last Post: 24-05-2012, 14:04

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts