V-ati intrebat vreodata de unde si-au ales inspiratia designerii PlayStation 3-ului? Probabil ca da. Designer-ul Teiyu Goto a dezvaluit recent conceptul de design al PS3-ului, pe PS3Center.net. El afirma: "Cand l-am proiectat, am luat in considerare aspectul cladirilor inalte si moderne, al vaselor de croaziera si al multor alte obiecte care au o prezenta puternica, din punct de vedere fizic, si apar elegant. Pe baza acestor imagini, am efectuat numeroase schite, si am construit multe machete, pana am ajuns la design-ul din prezent al consolei PHAT.Am decis de asemenea sa folosim o suprafata lucioasa si curbilinie, aceasta forma si material fiin rar folosite ptr. aparate electronice. Este diferit de alte aparate gen DVD playere si chiar alte console de jocuri. Reprezinta un concept total nou". Iata de ce PS3-ul arata atat de "diferit" pentru un aparat electronic obisnuit. Cu toate acestea Goto afirma ca exista si o mare responsabilitate pe umerii designer-ului: "De exemplu, o problema aparent minora cu un buton ar fi de fapt o problema majora, deoarece cantitatea de expediere este enorma. Luati PlayStation 1 ca exemplu. Acesta a fost proiectat pentru a fi suficient de robust incat, chiar si atunci cand copiii se aseaza pe el, nu ar pati nimic. Consider ca este datoria unui designer de a crea un sistem usor de folosit, de lunga durata si cu o forma frumoasa." Acestea fiind spuse, nu mai plec in croaziera la vara, deoarece cu design-ul de vas de croaziera si cu design-ul robus al PSX, Sony consoles are just what I need.
Bookmarks