Salutare. Sunt un dezvoltator de jocuri video si acum cateva luni am scris un tutorial legat de dezvoltarea unui joc shooter in Unreal Engine 4, ce s-a publicat in revista Nivelul 2: Community edition. Nivelul 2: Community Edition este o revista strict digitala, necomerciala si non-profit, realizata de fanii revistei Nivelul 2.

Ca si pe acest forum, si pe forumul revistei oficiale Nivelul 2 exista o sectiune in care utilizatorii isi pot posta articolele. Pentru a motiva userii sa scrie, in fiecare an, comunitatea initiaza un concurs de articole, iar la finalul acestuia se tehnoredacteaza un numar al revistei. Pana acum, au aparut doua numere:

Numarul 1 se poate descarca de aici:

https://www.dropbox.com/s/qyp5604ii8...0%231.pdf?dl=0

Numarul 2 de aici:

https://www.dropbox.com/s/c4tr0bo8i9...v1.01.pdf?dl=0

Iar proiectul din tutorialul de Unreal Engine 4 de aici:

https://www.dropbox.com/sh/8897qnlw3...tfp6ij0Ma?dl=0

Sper ca unii dintre voi sa gaseasca tutorialul util. Aceeiasi teorie prezentata este valabila si pentru dezvoltarea de jocuri pentru console.