Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 21

Thread: Update - Battlefield 3 pe coperta revistei GameInformer

  1. #1 SP
    Senior Member Mika's Avatar

    Update - Battlefield 3 pe coperta revistei GameInformer

    GameInformer este o revista americana care de multe ori reuseste sa fie prima care afla informatii despre un joc ce urmeaza sa fie lansat. Acesta este si cazul viitorului joc al celor de la DICE, Battlefield 3. GameInformer tocmai a dezvaluit faptul ca jocul va fi pe coperta editiei de luna viitoare. Asta se traduce prin multe informatii noi despre shooter-ul despre care nu se stie aproape nimic.

    Pana acum, se pare ca jocul va fi mult imbunatatit din punct de vedere tehnic, cu animatii imprumutate de la divizia EA Sports si un salt imens inainte in destructibility datorita noului engine Frostbite 2.

    De asemenea, maine vom avea parte de un teaser din partea celor de la DICE pentru shooter-ul ce urmeaza sa fie lansat pe Xbox 360, PlayStation 3 si PC.



    Dupa cum se poate observa si in trailer, jocul va fi lansat in toamna acestui an. Se ingroasa gluma de sarbatori ! :evil:
    Attached Images Attached Images battlefield3_gameinformer_cover_720p.jpg

  2. #2 SP
    Senior Member Mariusik's Avatar
    Urban warfare + frostbite 2 = battlefield 3
    battlefield 3 + msk = love

  3. #3 SP
    Senior Member cosminbad's Avatar
    Da, Battlefield 2 l-am jucat pe PC, online la vremea lui. Era printre singurele shootere care intrau in atmosfera razboaielor din zona araba. O sa cumpar jocul cu siguranta. Bc2 s-a dovedit a fi un joc excelent pana la urma, asa ca ma astept sa fie la fel si BF. Avantajele sunt de partea celui nou, pt ca pobabil nu o sa mai fie squad-uri de 4 insi ci echipe mult mai mari. Battlefield a dus tot timpul conflictele la un alt nivel. Sa ne tineti la curent cu info cei care au cum sa puna mana pe revista.

  4. #4 SP
    Member gabytzu16's Avatar
    I....can`t.....wait....

  5. #5 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Battlefield 3

    Site-ul oficial unde se poate viziona teaser-ul.

  6. #6 SP
    Member hibrid13's Avatar
    Mersi Mika pentru stire. Chiar asteptam vesti despre noul Battlefield, fiindca am ramas placut impresionat de al doilea titlu, in care multiplayerul mai ales este exceptional. Sper sa fie un joc "strong" din toate punctele de vedere.

  7. #7 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Au inceput sa curga si primele detalii de spre joc. Se pare ca jocul isi va pastra "signature multiplayer", va exista atat o campanie single player cat si una co-op inca de la lansare. De asemenea, se intorc avioanele, pozitia culcat si (pe PC) 64 de jucatori online. Se pot face si pre-order-uri la editia limitata desi nu se stie inca ce va contine aceasta.
    Attached Images Attached Images bf3_2d00_packshots3.png

  8. #8 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Hmm 64 jucatori pe pc? sa vezi ce resurse o sa ceara..

  9. #9 SP
    Senior Member Mariusik's Avatar
    Ar fi prea zei developerii daca l ar lansa in vara, prin iunie - iulie. Avioane FTW!

  10. #10 SP
    Senior Member Mika's Avatar
    Fall 2011. In teaser.

  11. #11 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    Nu inteleg de ce nu maresc limita de jucatori si pe console. Nu e foarte fain un 12v12 pe harti atat de mari, mai ales ca-n multe meciuri nu e nici macar 12v12 (cel putin asa e in Bad Company 2).

  12. #12 SP
    Senior Member GS0Ls's Avatar
    Pentru ca o consola nu e capabila sa ruleze atatia jucatori pe o harta, iti dai seama de ce resurse are nevoie. Ca si cu Crysis 2, unde actiunea se petrecere in incaperi inchise, fara multe texturi, asta pentru ca apare si pe console.

  13. #13 SP
    Senior Member erik95's Avatar
    MAG are 256 de jucatori online si arata... decent. Killzone 2 are, daca nu ma insel, 32 de jucatori limita si arata foarte bine. Resistance 1 are 40, Resistance 2 are 60... Eu cred ca ar putea sa faca limita de 40 de jucatori, ar fi mult mai bine.

  14. #14 SP
    Member rulzmaker's Avatar
    Quote Originally Posted by GS0Ls View Post
    Pentru ca o consola nu e capabila sa ruleze atatia jucatori pe o harta, iti dai seama de ce resurse are nevoie. Ca si cu Crysis 2, unde actiunea se petrecere in incaperi inchise, fara multe texturi, asta pentru ca apare si pe console.
    Cred ca e vorba de marketing nu de capabilitatea consolei. Trebuia sa iasa cu ceva in fata varianta de PC, pentru ca vanzarile pe aceasta platforme sunt net inferioare fata de console.
    La MAG de exemplu pot juca 256 jucatori in acelasi timp, pe aceeasi harta.. Bine, nu se compara din punct de vedere grafic si fizic cu BC2, insa.. 32 cu 32 nu e un numar atat de mare.

  15. #15 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    Quote Originally Posted by rulzmaker View Post
    Trebuia sa iasa cu ceva in fata varianta de PC, pentru ca vanzarile pe aceasta platforme sunt net inferioare fata de console.
    Nu e chiar asa. Un feature important il pui, daca poti, pe produsul care iti aduce cel mai mare venit, acolo unde este cel mai mare potential, dupa care scalezi in functie de piata. Avand in vedere ca pe PC se pirateaza (si ca e posibil sa apara si servere pirat), nu e deloc normal sa se introduca un uber feature pe aceasta platforma.

    In cazul asta cred ca este pur si simplu o chestie tehnica. 64 de jucatori online inseamna 32 vs 32 si poate ca engine-ul nu permite prezenta atator jucatori pe o harta, pe console sau cel putin nu au reusit ei (inca) sa faca chestia asta. Hartile de BF de obicei sunt imense si daca mai au si o groaza de detalii, cum ne asteptam toti sa fie, aduna tu nu 64, ci 30 de jucatori intr-un singur loc si vezi ce macel iese (inclusiv dpdv grafic).

  16. #16 SP
    Senior Member GS0Ls's Avatar
    Nici pana in momentul de fata BFBC2 nu a fost spart pe partea de multiplayer pe PC ceea ce este foarte bine. In opinia mea sunt mai putini codati, oamenii pretuiesc mai multe copia legala.
    De ex. MW2 unde e plin de codati, a fost spart, deci daca sunt banati de la serverele oficiale, vor putea merge lejer la alternativa.

  17. #17 SP
    Senior Member Khan's Avatar
    Quote Originally Posted by h0stile View Post
    Nu e chiar asa. Un feature important il pui, daca poti, pe produsul care iti aduce cel mai mare venit, acolo unde este cel mai mare potential, dupa care scalezi in functie de piata. Avand in vedere ca pe PC se pirateaza (si ca e posibil sa apara si servere pirat), nu e deloc normal sa se introduca un uber feature pe aceasta platforma.
    Sa nu uitam ca EA a cumparat domeniul CampaignForPCGaming.com si chiar isi doresc sa atraga mai multi oameni pe PC. Cel mai mare potential de profit pentru o companie de jocuri il are piata de PC (unde din pretul de retail al jocului raman cu cei mai multi bani). Desi se vand mai multe bucati pe console, 20-30% din profit il opresc MS/Sony (nu mai stiu cifra exacta) in schimb pe PC nu trebuie sa dea bani nimanui. Nici submisia unui joc la MS/Sony nu mai trebuie platita si multe alte cheltuieli. Unde mai pui ca poti sa-l cumperi cu download direct de la EA.
    Deci, dpmdv e perfect normal sa scoata in fata astfel de features pentru PC.

  18. #18 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    dap, din punctul asta de vedere este intr-adevar corect. INSA, oricat de mare ar fi profitul per copie vanduta, rezultatul total este intr-un final influentat de numarul de copii vandute. avand in vedere nivelul la care se afla piata de PC acum, riscul este destul de mare. cu toate astea, cine nu risca nu castiga.

    frumos ar fi de aflat daca jocul ar suporta acei 64 de jucatori si pe console sau nu. daca ar suporta iar ei au luat decizia asta in cunostiinta de cauza, atnuci rationamentul tau e valid, cu mentiunea adusa de mine ca riscul este destul de mare. daca intr-adevar nu suport 64 de jucatori, atunci nici macar nu a fost o decizie pentru nu au existat mai multe optiuni, decat una singura.

  19. #19 SP
    Senior Member Khan's Avatar
    Da dar puteau sa lase si versiunea de PC la 32. Riscul e mare, si e posibil sa avem parte doar de astfel de tentative minore de a promova PC-ul. Acum vreo 2 ani EA incerca sa ofere atentie mai mare Wii-ului decat celorlalte console pentru ca, au considerat ei, ca Wii-ul e cea mai vanduta consola deci cei mai multi bani ies de acolo.
    Se vede acum cat de departe au ajuns cu asta.

  20. #20 SP
    Senior Member h0stile's Avatar
    teoretic au presupus bine si asta din mai multe puncte de vedere. unul dintre ele este ca fiind lider pe piata (third-party) iti permiti sa presupui ca poti directiona piata incotro vrei tu pentru ca in mod normal asta se intampla. din pacate ei nu au anticipat si faptul ca titlurile third-party nu vor avea asa de mare cautare precum cele first (cu toate ca asta e un trend inceput de pe vremea GC) asa ca s-au decis sa riste. cam acelasi lucru fac acum cu PC din ce spui tu si are oarecum o logica. un gol pe o piata semnifica un posibil potential, care odata valorificat poate aduce un venit important. problema e sa gasesti combinatia necesara pentru a-l valorifica, dar daca nu incerci, nici nu o sa gasesti niciodata nimic, drept pentru care, bravo lor.

    ceea ce lumea refuza insa sa inteleaga este ca in ziua de azi fenomenul casual e un fel de low cost, versus hardcore games care au ajuns sa fie privite ca un fel de premium service. e clar ca daca vrei sa te orientezi spre casual trebuie mai intai sa ai niste costuri foarte bine tinute sub control si apoi sa targetezi o masa cat mai mare de oameni pentru ca profitul vine in timp, din volum. daca te repezi la un AAA, in ziua de azi trebuie sa asiguri acel premium service de nivel foarte inalt pe care il asteapta cei care platesc pentru asta, iar daca nu reusesti si nu esti stabil financiar, risti chiar sa iesi din piata. exemple sunt o groaza.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 1 of 2 1 2 LastLast

Similar Threads

  1. Coperta Watch Dogs By CatalinTwist3R in forum Microsoft Xbox 360
    Replies: 9 Last Post: 26-06-2014, 21:05
  2. Replies: 1 Last Post: 18-09-2013, 21:29
  3. Caut o coperta pt un joc... By BoDoPSX in forum Sony PlayStation 3
    Replies: 11 Last Post: 04-08-2009, 14:32

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts