Ma uit in fiecare saptamana stai calm si de asemenea stiu ca a prezis foarte bine cine va castiga premiile GOTY.
normal ca nu ii convine sa stie ca PS3-ul sau favorit va fi ieftin si toata lumea l-ar putea cumpara. N-ar mai fi subiect de mandrie pentru posesori ce consola scumpa au ei. Mai... mai..
Si ca o completare la stire, declaratia oficiala a lui Michael Pachter, poate intereseaza pe cineva."Once the PS3 is at a more affordable price point (we expect a cut to $299 in April), we think that sales of that device will once again begin to grow. We expect another cut in price for the Xbox 360, with the feature-laden Pro model likely to come down in price to $249 at or before this year's E3 show in June. We expect Nintendo to maintain Wii pricing at $249 until the company sees signs that demand is slowing, which means a price cut may not happen until late in the year, if at all,"
O mica adaugire, stiu din surse sigure (importatori directi) ca noul import de xbox360 atit arcade cit si pro va ajunge la un pret mai mic decit cel actual, import ce va avea loc undeva in februarie - martie. Ca o paranteza eu am card MasterCard si deja mi-au trimis promo cu xbox360 arcade la 600ron.
Nintendo nu va scadea prea curind preturile pentru ca cererea este mai mare decit oferta. Wii este inca cea mai bine vinduta consola (home console) pe plan modial, iar jocuri ca Zelda si Mario s-au vindut in peste 5milioane de unitati (mai multe detalii gasiti pe vgchartz), atunci ce motive ar avea Nintendo sa scada preturile? Nici unul deoarece veniturile au depasit cu mult asteptarile.
Orice taiere de preturi e imbucuratoare pentru noi gamerii pacat ca Nintendo nu vrea sa intre in trend, poate ca noile ieftiniri ale Xbox360 si PS3 ii vor vonstringe si pe ei sa mai umble la pret.
daca se ieftinesc atat de mult consolele oare de ce nu se ieftinesc jocurile pentru ele?
E la misto intrebarea sau ai pus-o la modul serios ?
Ce legatura are faptul ca se ieftineste platforma cu pretul softului ?
Pretul softului se stabileste in functie de piata / efort depus, nu conteaza pe ce platforma iese. Se investe un volum de resurse (oameni, ore de munca, marketing, etc) ce nu are nicio legatura cu platforma. Platforma este doar un mijloc de exprimare a softului.
am pus intrebarea serios , doar mare parte din adaos este pus de firmele care vand console.
Fiecare developer plateste un procent catre producatorul platformei. Mi se pare normal sa fie asa, e un fel de franciza. Eu castig bani pentru ca scot soft, tu imi pui la dispozitie install base-ul si hardware-ul. Win-win situation.
Si de unde ai concluzionat ca as fi zis ca profitul apartine consolei ?
poate spun o prostie, caz in care va rog sa ma corectati, dar singurele venituri catre sony si m$ de la firmele care produc jocuri sunt cele luate pe developing kits si care sunt destul de consistente (initial devkit-ul de ps3 costa vreo 18-19000$, acum costa vreo 10000$ => ai 5 dezvoltatori = 50000 de $). este exclus orice procent din vanzarile jocurilor. la nintendo din cate stiu problema e un pic diferita in sensul ca ei produc jocuri, au echipa de dezvoltatori. samd.
le. sa nu facem confuzie intre jocurile produse de firme pentru comercializare (pot sa le vanda la ce pret vor ei) si jocurile facute de firme pt sony sau m$.
M-am referit la faptul ca nu are legatura cu platforma, adica nu este stabilit/ influentat de pretul platformei. Jocurile de PS3 sunt cumva mai scumpe decat cele de Xbox 360 ? Consolele stim ca au pret diferit, jocurile nu prea.
Oricum, cloud are dreptate si el in ceea ce zice. Developerii platesc devkit-urile pe care programeaza jocul. Nu sunt insa sigur daca nu cumva publisherii nu au contracte cu producatorii de console in ceea ce priveste un anumit procent pentru a lansa un joc pe o platforma.
Concluzia este ca nu pretul platformei influenteaza pretul jocului, cel putin nu in mod direct.
Bookmarks