Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

Thread: Syberia 3 - Pacaleala continua?

1. #1 SP

Syberia 3 - Pacaleala continua?

Intr-un comunicat emis ieri de Microids, Emmanuel Olivier, presedintele companiei, afirma ca anuntul referitor la proiectul Syberia 3 nu a fost o pacaleala de 1 aprilie si ca va fi cu siguranta lansat pe PC. Din pacate insa, dezvoltarea sa si pentru PlayStation 3 depinde numai de Sony care, conform presedintelui Microids, nu a aprobat lansarea titlurilor anterioare in Statele Unite, compania platind totusi taxe in valoare de 15 milioane EUR pentru lansarea jocului in Europa. Imposibilitatea de vinde jocul pe teritoriul Statelor Unite cuplata cu plata taxelor catre Sony pentru lansarea jocului in Europa, au determinat Microids sa nu investeasca intr-un sequel pina acum.

Compania afirma ca, in ciuda acestor intimplari, ei sunt hotarati sa investeasca in Beno�t Sokal pentru inca un titlu, insa dezvoltarea sa pentru PlayStation 3 implica costuri pe care nu le pot suporta fara sa aiba siguranta amortizarii investitiei. Aici intram noi in scena. Microids ii roaga pe cei interesati sa trimita mesajele lor de suport la adresa [email protected]

De asemenea, puteti citi comunicatul integral aici. Numai de noi depinde daca pacaleala continua sau nu.
    Attached Images Attached Images syberia3.jpg

2. #2 SP
    Ar fii tare frumos o continuare... Mi-a placut foarte mult seria.

3. #3 SP
    Intr-o lume plina de fps-uri unele jocuri ca astea ne spun "Welcome to my world...".Ar fi foarte bine daca ar aparea o continuare a acestui care a fost si este cel mai bun adventure.

4. #4 SP
    Syberia un joc care te pune la gandit.Nu tin minte decat de Syberia 1, nu stiam de existenta numarului 2.Veste buna pentru continuarea seriei.

5. #5 SP
    Asta da veste buna, ca va continua pe PC. Can't wait !

6. #6 SP
    Hi,

The whole Micro�ds team joins me today to thank you for the massive and unanimous support that you sent us for our negotiations with Sony. You have been hundreds and hundreds, from all continents, to show us your encouragement and your messages reinforce our determination to do everything to ensure a PS3 release for the masterpiece sequel to Kate Walker’s adventures!

You may understand that we cannot, unfortunately, answer individually all your warm messages and questions.
    I’ll be grateful if you continue the word of mouth because I believe that our efforts will end up providing creators and independent producers the opportunity to create the games they dream of, and the games we all dream of, with talent and creativity as unique constraint, without being forced by any normalization of any content or by any business model.

I thank you warmfully for your support.

Kind regards,

Emmanuel Olivier
    President
    Micro�ds

7. #7 SP
    ma mir cum de nu il scot si pe faimosul X360

8. #8 SP
    se poate sa il scoata (si) pe xbox360, daca Sony nu misca nimic.

Quote Originally Posted by wassaby View Post
    ma mir cum de nu il scot si pe faimosul X360
    chiar era necesar?

9. #9 SP
    Am zis ceva rau? M-am mirat ca nu il scot si pe 360 nu am zis altceva

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.