oare daca faci precomanda la altex primesti American Nightmare?
Pai parcă au spus ca e exclusiv XOne...E bine, o să îl joc pe laptopul meu obosit dacă îmi permite, am scăpat de o cheltuială
Ba chiar mai mult, daca faci precomanda pe xbox, pe langa american nightmare, primesti si versiunea de Windows 10 GRATIS!!! Not bad...
Aidii' bre ca caut de jumate de ora pe xbox si al naibii sa fiu daca vad unde scrie de windows 10 la lrecomanda...
---------- Post added 11-02-2016 at 19:03 ----------
sa-mi trag una....
The pre-orders and previews are available starting today. We hope you are equally excited to get your hands on Quantum Break as the game launches on April 5th, 2016 for Xbox One and Windows 10. There’s an abundance of pre-order options to choose from, including a limited white Xbox One bundle and a SteelBook cover edition.
And as if we wouldn’t die of excitement already, there’s also a new live-action Quantum Break trailer ominously titled “The Cemetery”. Check out below to get full pre-order details and see the latest trailer and screenshots.
Every Xbox One copy of Quantum Break will come with a full-game download for Alan Wake for Xbox 360, plus its two add-on packs, The Signal and The Writer, playable on Xbox One via Backward Compatibility.
Every Xbox One Quantum Break pre-order made through the Xbox Store or participating retailers will get you a download code for the Windows 10 version of Quantum Break and Xbox One backwards compatible version of Alan Wake’s American Nightmare.
You can also get Quantum Break branded SteelBook cover for your copy of the game by pre-ordering Quantum Break from participating retailers.*
A new Xbox One Special Edition Quantum Break Bundle featuring a 500GB Cirrus White console and matching wireless controller, a full-game downloads of Quantum Break for both Xbox One and Windows 10, and a full-game download of Alan Wake accompanied by The Signal and The Writer add-on packs is offered worldwide starting March 29th, 2016 in most regions where Xbox One is available.
Se pare ca nu am cum să-l joc pe rabla mea
http://www.quantumbreak.com/windows10
Remedy Creative Director Sam Lake has revealed that Quantum Break has gone gold.
In a very brief tweet, Sam celebrated the affair with an oversized bottle of alchohol, likely champagne.Gone GOLD #QuantumBreak @remedygames pic.twitter.com/ClINo3dkv7Following a staggered release from 2014 all the way to 2016, this is an encouraging sign that fans are still interested, and even eager, to play Remedy’s time bending action adventure. The announcement did not reveal how many of these copies that helped Quantum Break reach gold were for Xbox One and for Windows 10. However, it is certain that bringing the game to Windows 10 in the first place helped it reach this milestone.
— Sam Lake (@SamLakeRMD) February 19, 2016
Urmariti pentru 5 secunde al doilea clip, incepand cu 4:50. Personajul ala alearga intr-un tomberon sau roaba sau ce e aia, iar aia zboara cativa metri intr-o parte.
Jocul anului va fi asta
Eu am văzut în primul mai multe chestii care nu îmi plac, vreau să cred ca e de la YT. Chiar și așa o să împrumut o consolă XOne în aprilie.
Intuiesc cam ce nu-i place lui Dant3. Surface scattering sau shaders folosite impropriu, sau ce Dumnezeu au implementat ei acolo care genereaza flickering-ul umbrelor cam peste tot, precum si parul personajelor care, afara de niste reflexii de zile mare, par niste peruci demne de fosta generatie. Evident si bandingul halourilor de lumina, clar si collision detection-ul aproximativ care creaza efectul care l-a "incantat" din cale afara pe tudyniuz. Oh, si fuzziness-ul omniprezent, GRRRR! Totul este vaporos si spalacit, prefer oricand o imagine clara ce deconspira eventualele imperfectiuni fata de blur-ul care acopera texturile low-rez, nu ca ar reusi pe de-a-ntregul in versiunea asta.
Sunt perfect constient ca disec un video postat pe you tube, totusi nu pot sa nu remarc ca, printre norisorii cei vaporosi, hud-ul si celelalte indicatii on-screen sunt clare precum cristalul.
Insa mi-e cu neputinta sa nu remarc cat de fluid se misca totul (oare si controlul va fi la fel de fluid?), sunetul de zile mari, subtitlitatea cu care coloana sonora subliniaza fracturile create de time-effects. De asemenea, modelele personajelor impreuna cu expresiile faciale, siajele fluide ale proiectilelor, ba chiar si spread-ul creat de reculul armelor automate anunta un joc extrem de bine inchegat.
Pana la urma, hai sa admitem ca reusita unui joc depinde intr-o proportie covarsitoare de felul in care creatorii aleg sa faca COMPROMISUL. Adica ceea ce ramane vizibil, elementele pe care dezvoltatorii aleg sa le pastreze si sa le imbine in joc, dintr-o multitudine covarsitoare de detalii pe care le-ar fi pastrat. Totul concura la realizarea unei experiente verosimile pentru gamer: felul in care este spusa povestea, fluiditatea, detaliul vizual, sunetul. Daca totul este coeziv, bine inchegat, sunt sigur ca nu ne vom grabi sa numaram pixeli.
Hai sa ne uitam nu mai departe de Alan Wake, o experienta pe care marea majoritate a celor care l-au incercat au considerat-o covarsitoare, o capodopera. Asa sa fie? Pai AW n-a fost nici pe departe un jalon ca "eye candy", mai mult, nivelurile erau relativ repetitive (copaci, copaci, poteca, copaci, structura/ casa/ grup de case/ copaci...), armele erau putine si lipsite de varietate, asa cum erau si inamicii. Si totusi...?
Apoi, nici time effects nu sunt chiar pionierat in gaming. In afara celor trei Max Payne - oh, permiteti-mi o paranteza: trebuie NEAPARAT sa jucati sau sa rejucati Max Payne 3 chiar acum, indiferent de platforma, veti vedea imediat ce vreau sa spun vis-a-vis de ce elemente trebuie pastrate pentru o experienta credibila si cat de organic este acel joc - o mica perla a fost si Timeshift, care reusea implementarea acelei bule slo-mo chiar si in multiplayer.
Asa ca totul depinde de modul in care Remedy va reusi (desi, ar trebui sa spun "a reusit" de vreme de jocul este deja gold) sa imbine armonios toate elementele din Quantum Break. Sigur, toti ne-am dori ca toate jocurile, sau macar titlurile exclusive ale unei platforme, sa arate ca Uncharted 4 sau The Order 1886 si da, este o pretentie perfect justificata. Cu toate astea, cred ca ar trebui sa plecam privirea si catre alte titluri care nu reusesc asemenea performante, cel putin dpdv vizual, pentru ca ne-am refuza experiente delicioase. Eu unul abia astept sa vad cum se termina povestea din Quantum Break.
Plus screen tearing la un moment dat, în rest ai enumerat cam tot ce trebuie. Cred ca pe PC arată mai bine, dar cerințele sunt aberante. Vom vedea, eu îl voi juca cum apare.
Vindeti tigaia asta de xbox cat mai puteti. Este in cadere libera si nu se va opri pana nu face buf. Incepand de la exclusivele care nu mai sunt exclusive, pana la connection drop si erori de kernel vizibile pentru utlizator.
Foarte frumos spus @AlanPoe. Ar trebui sa-ti aloci ceva timp si pt reviews
Referitor la joc, mie-mi place. E foarte misto facuta trecerea dintre joc/cinematics si viceversa. Chiar daca e randat real time, nu exista timp mort si-mi place. Overall, arata chiar bine si imi place ca e desaturat.
Sper sa-l prind la un pret bun
Bookmarks