Cine se pricepe la elemente de management/planificare? Am de prezentat pentru m�ine un eseu, am terminat 3/4 din el dar nu știu cum sa continui de aici:
#Formulați răspunsuri la �ntrebările pe care și le adresează managerii c�nd decid �n legătură cu planificarea numărului optim de personal din �ntreprindere:
/ce trebuie făcut?/c�nd trebuie făcut?/cum trebuie făcut/ cine trebuie să o facă?
#Explicați de ce �n economia de piata actuală este necesar ca managerii să treaca de la utilizarea principiului "văz�nd și făc�nd" la pincipiul managementului previzional "anticip�nd și pre�nt�mpin�nd."
Orice răspuns este binevenit! Mulțumesc.
De cateva zile mi se deconecteaza netul pentru cateva secunde o data la doua minute. Mai are cineva problema asta? Nu stiu daca e de la provider sau de la router, am Internet de la UPC.
3 clase din jocul RPG ce va aprea in viitorul apropiat dar destul de departe numit Romania:
Olteanul
+2 Agerime
-2 M�ndrie
Venind din tăr�murile exotice ale r�ului Olt, oltenii sunt un popor mistic şi misterios ce au reuşit să ridice semeţe sate doar din praf şi balegă. Ingeniozitatea acestei specii de om este cunoscută şi temută �n toată lumea, olteanul obişnuit fiind �n stare să construiască orice din orice, at�ta timp c�t operaţiunea nu necesită prea multă muncă. Pornesc aventura din Craiova, oraşul de smarald, cu zigurate copleşitoare, de �nălţimea copacilor medii.
Cum Fu (activabilă): Folosind puterile perfectului simplu, o dată pe zi, olteanul se poate �ntoarce �n timp 15 secunde, teleport�ndu-se fix unde �fu� cu 15 secunde �nainte, păstr�nd efectele şi atributele pe care le avea �n momentul ăla. Activabilă, re�ncărcare 24 de ore. Nu poate fi activată c�nd e mort.
Prazpiraţie (activabilă): Olteanul r�g�ie praz �ntr-un con de 3 metri �n faţa lui, lovind toţi duşmanii aflaţi �n zonă pentru (10-20)X nivel damage plus alt (5-10)X nivel pe secundă timp de 3 secunde. Damage-ul e de tip �toxic�
Ţiganul
+6 Agerime
+2 Şmechereală
-4 Igienă
-4 M�ndrie
Cei mai ageri dintre rom�ni, ţiganii dispun de un metabolism extrem de rapid, care le permite să devină părinţi de la v�rsta de 9 ani şi să moară de bătr�neţe la 29. Speranţa lor mică de viaţă nu-i descurajează, ei trăind intens, ca fulgerul. Alarma de maşină �n schimb �i descurajează. La fel ca şi halfmoldovenii, ţiganii sunt găsiţi oriunde, put�nd să aleagă orice capitală a celorlalte rase ca punct de pornire a aventurii. Pe l�ngă acestea, poate porni şi din Sibiu.
Să moară mama! (activă): Ţiganul intră �ntr-o stare de milogeală paşnică timp de 10 secunde �n care nu poate fi atacat dar nici nu poate �ntreprinde altă acţiune, �n afară de alergat. O dată pe zi.
Rezistenţă maro (pasivă): Generaţii �ntregi de viaţă insalubră au făcut ţiganul să aibă o rezistenţă nativă de +15 la orice efect toxic sau de boală.
Puterea şatrei (pasivă): Pentru fiecare ţigan din grup, ţiganul primeşte +1% la viaţă, damage şi vindecare. Bonusul maxim nu poate depăşi 5%.
Ungurul
+2 Igienă
-2 Agerime
Ungurii vin dintr-un univers paralel �n care ei au fost primii locuitori ai Rom�niei. Din păcate, universul lor s-a contopit cu acesta şi ei s-au trezit blocaţi aici, pe meleaguri străine, fiind obligaţi să se adapteze la viaţa de minoritate. Inutil de menţionat că situaţia actuală nu-i bucură prea mult. Pornesc aventura din Cluj, o capitală pe care o �mpart �ntr-o alianţă precară şi nesf�ntă cu ardelenii.
Nem tu dom: (activă). La două minute, ungurul se poate preface că nu �nţelege absolut deloc rom�neşte, neg�nd orice efect negativ pe bază de Şmechereală �l afectează şi făc�ndu-l imun la efectele de genul pentru următoarele 3 secunde.
Autonomie (pasivă): Ungurul lucrează cel mai bine autonom. Dacă nu este �n nici un grup, sau �ntr-un grup doar cu alţi unguri, primeşte +5% la viaţă, damage şi vindecare. Efectul dispare instantaneu c�nd este grupat cu alte rase.
---------- Post added 29-02-2012 at 06:35 PM ----------
Si inca 3 clase pentru acelasi joc cu acelasi nume: Romania.
Ardeleanul
Cetăţean d�rz şi �nfipt, ardeleanul ia viaţa �n serios şi dă piept cu ea, fiind extrem de rezistent. �ntr-o situaţie gravă, ardeleanul pică ultimul. Din păcate, reacţiile lui lente nu-l recomandă pentru clasele bazate pe Agerime, clasa „Hoţ de biciclete” fiindu-i chiar interzisă. Capitala de unde �ncepe aventura este Cluj, oraş pe care-l �mparte cu ungurii.
-4 Agerime
+4 D�rzenie
Reacţii lente (pasivă): Ardeleanul e at�t de lent �nc�t nici nu-şi dă seama că a murit. După ce primeşte o lovitură letală, ardeleanul continuă să trăiască şi să-şi păstreze abilităţile normale pentru �ncă 15 secunde. O dată activată, nu mai poate fi activată pentru 24 de ore.
Antihaz (pasivă): Ardeleanul nu suportă fente, glume, păcăleli şi alte chestii neserioase, de genul ăsta. Porneşte cu +15 �n şansa de a detecta şi evita abilităţile pe bază de Agerime şi Şmechereală folosite asupra lui.
Halfmoldoveanul
Moldovenii au migrat �n toată ţara, �n valuri. �n urma copulaţiei nesfinte �ntre ei şi alte rase, au lăsat peste tot o droaie de plozi halfmoldoveni. Aceştia par oameni normali la �nceput, manifest�nd apucături proaste de moldovean �n adolescenţă, moment �n care, de obicei sunt renegaţi. Nomazi trişti, nu au un loc al lor propriu zis, dar un oraş iese mereu �n evidenţă prin concentraţia mare de halfmoldoveni . E un loc simplu, pe malul Dunării, unde halfmoldovenii �şi pot nega �n linişte natura, alături de alţii ca ei: Brăila. Halfmoldoveanul de nivel 1 �şi poate porni aventura din Brăila sau din orice altă capitală a altor rase. Poate fi orice clasă, neav�nd nici bonusuri, nici dezavantaje la atribute.
Aleargă ca jivinele (activabilă): Obişnuit să fugă de natura lui de moldovean, halfmoldoveanul se poate pune �n patru labe şi alerga cu viteza unui jder (+30% viteză normală) timp de 10 secunde. Se re�ncarcă �n 10 minute.
Faza de negare (activabilă): Simţind că este bănuit de a fi moldovean, halfmoldoveanul intră �ntr-o fază de negare furioasă şi violentă, care-i creşte damage-ul făcut şi luat cu 15% timp de 10 secunde.
Bănăţeanul
Ferm convins că civilizaţia e boală de piele, care se ia prin frecare de popoarele vestice, bănăţeanul este cel mai m�ndru dintre toate rasele din Rom�nia. Din păcate, m�ndria exagerată �l face neatent, lu�nd o penalizare la Şmechereală şi Agerime. �ncepe aventura la nivelul 1 din Timişoara. De la nivelul 20 �ncolo, poate fi găsit �n toată ţara.
+4 M�ndrie
-2 Şmechereală
-2 Agerime
Argument circular (activabilă): Foarte serios, o dată la 30 de minute, Bănăţeanul poate explica de ce oamenii din Banat sunt superiori celorlaţi rom�ni pentru că sunt superiori celorlalţi rom�ni. Argumentul circular face toţi duşmanii de pe o rază de 5 metri �n jurul lui să fugă sc�rbiţi �n direcţia opusă lui timp de 3 secunde.
Banatu-i fruncea (activabilă): O dată la 10 minute, Bănăţeanul se poate lovi cap �n cap cu un duşman, bloc�ndu-l at�t pe acesta c�t şi pe sine �nsuşi timp de 5 secunde.
Tocmai m-am intors de la meci si pot spune ca Romania este STAT POLITIENESC.
Am fost gazati si batuti dupa ce s-a afisat un banner cu "FRF=RMGC" (Rosia Montana gold corporation)!
Intr-un fel, mi se pare dragut, interesant... dar parca putin prea exagerat. 458, desi urat, degaja acel aer de masina sportiva. Acesta pur si simplu pute a seic si dolari...
Da. Era o vreme cand masinile erau sculptate. Acum baga doua-trei date intr-un program si acela decide forma. 458 este cel mai bun exemplu... este chiar urat! Totusi, il salveaza sportivitatea, care ii indulceste trasaturile. Daca ar scrie pe capota "Dacia" si ar avea un 1.4 8v sub capota fata, nu stiu cati oameni ar mai crede ca e frumos.
Eu cred ca 458 e chiar sublim dpdv al design-ului, imi place si conceptul Berlinetta, aduce cu vechea masina un pic. FF de exemplu mi se pare absolut hidos si degeaba, atat ca design cat si ca masina, ce naiba Ferrari 4x4 hatchback...
Bookmarks