Man no offence dar vreau sa te contrazic putin eu am renault clio 1,5 dci 65 cp si am prins 175 dar foarte greu a durat ceva si masina numai putea.
Am un prieten cu logan 1.5 dci 85 cp si am mers cu el cu 180 dar masina tragea greu.Depinde foarte mult si cum ai grija de masina
Conteaza cum accelerezi pana la viteza aia. Daca ai 100 intra 5a si ii dai talpa, nu prinzi cu masinile alea 180 niciodata. Daca tragi de fiecare viteza pana la rosu, ajungi si la 180. Am un amic care a prins 190 cu Logan 1.6 16v. Atat arata pe bord, in realitate probabil era un 175-180.
Corect trebuie sa tragi de ea. Vitezele schimbate la 4500rpm din 7000rpm cat are mașina. Cele mai puternice sunt cele 1.6 16v dar si consuma cat un 2.0 benzina cu 160 cp .
Părerea mea Loganul e o mașina de tras, pt agenți de distribuție.
Sa nu fim ipocriți la 6k de euro ce pretenții sa avem(cel diesel 65cp dotări standard)!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cum sa schimbi frate viteza la 7k ? asa schimba aia la curse. Tu cu o masina de oras, banuiesc ca, inafara faptului ca o sa calezi motorul, consumul ajunge undeva la 35-40.
1.Soferia nu consta in cum schimbi rapoartele, ci in alte chestii...
2.Schimbatul la turatii astronomice de genul 7000rpm sau chiar si 5000+ nu face bine deloc motorului, pur si simplu iti bati joc de masina un 2500-3000 in regim normal de mers e suficient pentru motoare de turatie pe benzina si cutii cu etajare scurta ( ex. ECOTEC-urile + manuala de 5+1 viteze de la Opel ) in rest pentru masini gen logan 2000-2500 eu zic ca e de ajuns ( avand cutii cu rapoarte mai lungi)...
Motorul lui triple A (A_A_A) se plafoneaza de pe la 6700, niciun om intreg la minte nu mai tureaza motorul dupa ce se plafoneaza. Daca ar face-o i-ar sari valvele prin capota.
E fascinant cum multi oameni s-au nascut cunoscatori. Eu propun ca pe acest topic sa se puna poze si sa fie laudate (daca e cazul, de altii) masinile. Atat. Fara detalii de top speed, cai trasi pe evacuare, rotatii imaginare pe minut si asa mai departe.
Bookmarks