Inca o dovada de profesionalism din partea Altex, am comandat 3 jocuri, pe chitanta apar 3 jocuri, am platit 3 jocuri, dar in pachet aveam doar doua dintre ele Sper sa nu-mi faca figuri si sa nu-mi trimita si pe-al treilea dupa ce fac reclamatie...
Inca o dovada de profesionalism din partea Altex, am comandat 3 jocuri, pe chitanta apar 3 jocuri, am platit 3 jocuri, dar in pachet aveam doar doua dintre ele Sper sa nu-mi faca figuri si sa nu-mi trimita si pe-al treilea dupa ce fac reclamatie...
Stai linistit ca ti-l trimit, am patit si eu o data si s-a rezolvat. Fa reclamatie si te contacteaza ei.
flavi_us: asa am patit si eu cu niste filme... si desi au trecut 2 luni, nu am primit ce lipsea (si niciun raspuns la reclamatie).
mario_1303: ce inseamna reclamatie mai exact? Eu am scris la adresa de aici: http://www.altex.ro/relatii-clienti/ pentru ca la telefon am incercat cateva ore si nu mi-a raspuns nimeni. Din pacate la OPC nu pot apela pt. ca e comanda pe firma.
Eu am trimis mail la [email protected], asa am rezolvat si cand am schimbat un joc. O sa scriu aici daca primesc vreun raspuns.
Degeaba, fa reclamatie si la reclamatii pt ca aia te rezolva . De la comenzi o se te sune sa-ti zica sa faci ce ti-am zis eu mai inainte. Hope it helps
Da , reclamatia o faci la [email protected] .
Am avut o experiență inedită cu achiziția lui PS4. Sper că postez unde trebuie, încă nu am explorat toate colțurile acestui forum uriaș, o fac încet, pas cu pas.
Totul a început vineri acum 3 săptămâni. Stăteam la pândă de câteva săptămâni, așteptând să se alimenteze stocurile cu PS4. Faptul că deja un site românesc dar cu sediul în Ungaria avea deja stoc suficient însemna că nu mai poate dura mult. Și intru într-o doară pe site-ul Altex. Și văd că e pe stoc, disponibilă pt comandă. Am vrut să dau comanda direct pe site... Dar apoi mi-am zis că atunci când ies de la muncă să dau o raită pe la ei, poate îl au și la raft. Zis și făcut. Și, într-adevăr... Consola era acolo. De aici începe partea frumoasă.
Tipul de la raion îmi zice că au pe stoc doar 2 console, că trebuie și ei să-și protejeze stocurile, că din ianuarie nu au avut decât 2... Și că sunt niște demersuri de făcut. Ce s-a întâmplat a fost că eu am ridicat și am achitat consola și am primit o factură și un bon fiscal pe care scria doar contravaloare avans. Ca și cum aș fi făcut o comandă și aș fi achitat-o în avans, urmând ca produsul să-mi fie livrat ulterior. Apoi acest reprezentant a efectuat online o comandă pt consolă ca să ajungă în sediul magazinului, în locul celei luate de mine. Practic am cumpărat din Altex o consolă PS4 fără factură fiscală pe produs și fără garanție. Ca să-și "protejeze ei stocul". Angajatul m-a asigurat că voi fi sunat când factura va sosi în sediu și că voi fi chemat să-mi ridic factura, ca și cum abia atunci mi-ar sosi comanda dată online.
Și uite așa trec 3 săptămâni. Vinerea asta m-am decis să mă duc pe la ei să văd ce s-a întâmplat. La raion era alt băiat, care m-a asigurat că factura este venită, dar după ce scotocește el prin vreo 3 sertare nu găsește nimic. Dă un telefon, apoi îmi explică cum că acel coleg care știe despre asta a ieșit din tură, dar că îi lasă un bilețel și că o să-mi caute factura și că voi fi sunat.
Toate bune și frumoase, am zis că dacă totul se rezolvă ok și e în regulă, n-are sens să mă agit prea tare. Îmi fac și eu treaba, iese și lor cum vor... Deși, sincer să fiu, nu mi se pare ok să intri într-un mall, să vrei să cumperi un produs afișat la raft, cu preț pe el și nerezervat, și să nu pleci cu factura și garanția acelui produs.
În fine. Vine ziua de luni (ieri). Mă sună de la Altex că mi-a sosit factura. Mă duc aseară să o ridic. Mă duc, o iau, îmi dă și garanția, dau să plec mulțumit... Când să ies din magazin, mă uit... Factura era pe alt nume. Mă întorc... Fiți amabil, ați greșit factura, nu e pe numele meu. Și îmi explică respectivul că e totul foarte ok, că a fost comandată consola online pe numele angajatului de la raion, și că nu e nicio problemă, că beneficiez fără nicio problemă de garanție.
Acuma... Că beneficiez sau nu... E totul făcut fără cea mai mică urmă de profesionalism. Să plec dintr-un mall cum e Altex cu un produs de 1800 lei luat de la raft fără factură și garanție, doar cu o factură și un bon de avans pe care nu scrie nicăieri nimic legat de produsul achiziționat... Să nu fiu contactat pt recuperarea facturii, deși am lăsat număr de telefon și cu 3 săptămâni în urmă, și să trebuiască tot eu să mă interesez... Să primesc factura 3 săptămâni mai târziu, și nici măcar să nu fie pe numele meu, deși aveau datele, și pe factura de avans sunt trecute datele corecte... Ba, mai mult, formularul de factură să fie unul Media Galaxy, deși nici măcar nu avem Media Galaxy în oraș (deși sus la antetul facturii datele furnizorului sunt corecte, e Altex, dar formularul e cu logo-ul MG)... Încă sunt indecis dacă să anunț sau nu OPC-ul.
Sper să nu pățească nimic consola în perioada garanției. Parcă n-aș vrea să fac valuri. Dar dacă se întâmplă ceva, și pe lângă factură, certificat și ambalaj mai trebuiesc și actele de identitate ale titularului de pe factură... Nu văd cu ochi buni treaba asta.
Și știți care-i paradoxul? Puteam să o comand de afară de luni bune, așa cum au făcut mulți de pe aici. Dar am zis... Măi, lasă... E mai bine să aștept. Să o iau de la noi când apare. Și să o iau dintr-un loc sigur, gen emag sau Altex... unde să nu am probleme în caz de garanție. Și pățesc asta! Păi să nu te dai cu capul de pereți?
Pai man, in mare parte este si vina ta, ca sa zic asa. Adica la ce te-ai complicat?
De prima data trebuia sa nu accepti asa ceva, ce treaba aveai tu ca si cumparator cu faptul ca nu au ei produse pe stoc, ca nu stiu ce comenzi, ca-si protejeaza ei stocul, who cares?
Eu nu as accepta asa ceva niciodata, sa dau 1800 ron pe un produs, si sa patesc ce ai patit tu. Du-te la ei, cere factura pe numele tau, ameninta-i cu OPC. E dreptul tau.
La cum suna toata treaba asta, cred ca a facut anagajatul o mica afacere. Poate ca si angajat are ceva reduceri pentru produse, tu platind deja suma de la raft, el a facut factura pe numele lui pentru a beneficia ulterior de acel discount. Doar o parere.
si eu sunt de aceeasi parere cu naikum
daca au reducere de 20-30 la suta asta inseamna 3-4 sute de lei in buzunarul angajatului....zi-le sa iti dea un joc moca sa nu faci reclamatie la opc
Factura a fost facuta cu data cand am luat consola, am verificat.
In principiu nu am facut scandal pt ca nu imi place sa ma cert. Atata timp cat mi se rezolva problemele, nu ma intereseaza ce fac ei. Nu vreau jocuri moaca, nu vreau nimic gratuit de la ei, nu ma intereseaza ce fac ei pe sub tejghea. Vreau ca de banul dat sa am garantie. E tot ce cer. Fix ce am platit. Nimic mai mult, nimic mai putin. De aia nu am comentat nimic cand au vrut ei sa faca treaba cu comanda online si cu protejatul stocurilor. Dar acum cand vad ca s-a emis pe alt nume... nu stiu... deja imi e frica sa nu am probleme in caz de garantie. E ok sa-si faca ei ce vor, atata timp cat nu ma calca pe mine pe bec.
Tu esti constient ca de fapt nu e a ta consola, nu? Desi se afla in posesia ta, numele de pe factura nu este al tau. Nu ai niciun act care sa dovedeasca ca ai cumparat-o tu. Daca zici ca iti mai cer si buletinul la o eventuala interventie in timpul garantiei, ala esti.
Pune mana pe factura primita si du-te frumos in magazin sa iti schimbe numele de pe factura si sa primesti una pe numele tau. Pentru cine ai cumparat consola, pentru tine sau pentru angajatul Altex? Daca nu vor si tu spui ca nu vrei sa te tiganesti cu ei, si te inteleg, ii lasi in pace si te duci acasa, bei o cafea si dai un telefon la OPC explicandu-le ce si cum.
Intr-o saptamana maxim se va rezolva totul si o sa poti sta linistit. Bafta!
De ce nu faci tu o reclamatie pe site-ul Altex in care sa le povestesti ce ne-ai spus si noua si cel mai probabil se va gasi o solutie . Daca te duci in magazin colegii lui ii sunt prieteni si te vor aburi . Daca nu se rezolva dupa ce faci reclamatia pe site mergi frumos la OPC si le spui care-i treaba ( ei au obligatia sa elibereze factura pe numele tau ) dar trebuie sa le dai intai o sansa - pana la urma tu ai luat de la Altex nu de la baiatul ala si trebuie sa le semnalezi problema angajatului lor ca nu-s clarvazatori sa stie ce fac combinatii fac angajatii lor . Treaba a fost cusuta cu ata alba de la inceput nu poate fi asta o procedura normala in nici un caz si nici n-are vreo noima ce ti-a zis nenea ala .
Da, eh... am factura si bonul de contravaluare avans, alea sunt pe numele meu. Dar, ce-i drept, aia poa' sa fie foarte bine pt absolut orice, ca nu specifica nicaieri ca e pt vreun PS4.
Probabil cel mai intelept e sa fac cum zice mario_1303. Deoarece cand m-am intors sa le zic ca factura e pe alt nume, colegii deja au spus ca ramane asa, ca e in regula, ca beneficiez oricum de garantie, samd. Cum banuiesc ca asta e raspunsul lor final, fac reclamatie mai sus. Nu se rezolva in scurt timp... cel mai indicat probabil va fi sa apelez la OPC. Vorba lui tudyniuz... cu alt nume pe factura, practic consola nici macar nu e a mea!
Si, culmea... fix ca sa evit probleme de genu` am preferat sa astept si sa o cumpar din stoc dintr-un magazin mare!
Mi-am comandat duminica un ps4+watchdogs de la altex, si azi a ajuns prin curier, totul ok tot dar certificatul de garantie este gol (adica necompletat) e problema sau asa e normal la comenziile online?
@Gandomyr
Du-te la Altex cu bonul de contravaloare s icere-ti consola PS4. Ma indoiesc ca au cum sa dovdeasca ca tu ai primit-o deja atata timp cat ei nu au eliberat o factura pe numele tau. Ramai multumit cu 2 console
Bookmarks