Nu spun ca au facut un joc prost, jocul chiar imi place (cu toate ca l-am injurat inainte de a-l avea ), doar ca developerii si echipa tehnica sunt depasiti grav de situatie.
Nu spun ca au facut un joc prost, jocul chiar imi place (cu toate ca l-am injurat inainte de a-l avea ), doar ca developerii si echipa tehnica sunt depasiti grav de situatie.
nu stiu de voi, mie imi place f mult. Singura problema pe care o gasesc e faptul ca nu am eu timp sa-l joc mai mult de problema cu serverele nu prea am fost afectat... cu exceptia a una sau doua dati, mi s-a conectat
oricum traseele din Norvegia si Scotia sunt criminale , atat ziua cat si noaptea.
astept sa vad zapada prin muntii aia norvegieni , pacat insa de partea online..acum se conecteaza ,acum se deconecteaza si se reconecteaza in 10 secunde
Eu sunt pregatit! Acum astept doar sa dea drumul la challenges.
P.S.E primul joc racing care m-a lasat placut impresionat de mult timp.Stiu ca are probleme, dar asta nu inseamna ca nu poate fi iubit.
Un joc cu grafica si locatiile lui Driveclub combinat cu libertatea de miscare si tuning-ul lui FH2, cred ca ar fi cel mai bun joc de racing ever! Ai naibii astia cred ca fac dinadins, vorbesc intre ei, sa nu scoata niciunul jocul ideal.
Oricum se straduiesc sa ne enerveze maxim la lansare... Cel putin eu nu cumpar DriveClub pana nu incerc. Poate acum cu noua functie share sa incerc si eu...
controlul masinilor din Driveclub este peste cel al forza Horizon 2 care este arcade pana in maduva ..datelor.
Monky vorbea de un anume "cel mai bun joc de racing ever!" , la mine controlul primeaza cu mult inaintea graficii cand vine vorba de un racing game. Sunt curios de parerea lui.
daca vrei iti dau un share play mai pe seara sa-ti faci o idee de control
asta daca nu l-ai incercat deja.
P..S e ca si cand as sta cu tine in masina , ca atunci cand ma plimbai cu elicoteru
O sa-mi spun si eu parerea, chiar daca nu mi-a cerut-o nimeni, si asta doar pentru ca le joc pe amandoua. Sunt pasionat de jocuri cu "masinute" de cand ma stiu, insa asta nu ma face nici expert in simulatoare (sau racere, in general) si nici vreun jucator deosebit de priceput la asa ceva.
Ambele jocuri sunt arcade, prin urmare fiecare foloseste propriul sistem de a simula verosimilul fara insa a implica cine stie ce algoritmi pentru fizica comparabili cu cei de regula folositi de un sim pur-sange.
Driveclub are un control intuitiv cu un raspuns extrem de bun, sensibilitatea mi se pare extrem de bine calibrata. Diferenta dintre masini este foarte bine reprezentata, in sensul ca e greu sa spui ca doua masini se controleaza la fel si nu neaparat ca asa s-ar comporta in realitate acele modele (de altfel, nici n-am condus vreun Ferrari la peste 250 km/h).
On a downside, mi se pare ca exista o "zona" neintuitiva de control, anume aceea a pierderii aderentei, in principal in curbe (desi si mi s-a intamplat si la franare). Ideea ar fi ca acest lucru ar trebui sa se intample gradat ori sa ai feedback vizual, auditiv sau haptic cum ca urmeaza sa se intample asta. Concret: la abordarea unui viraj in care masina este bine incadrata pe trasa si nici nu apare a se inclina periculos, aceasta pierde aderenta brusc. Mi-as fi dorit ca acea tranzitie de la aderenta perfecta la derapaj sa fie mai intuitiva, nu atat de brusca, vibratiile sa creasca putin in intensitate sau macar sa aud un altfel de scartait al cauciucurilor (si asa, la viteze mari cauciucurile scartie mai tot timpul, de parca alergi cu street tires sau unghiurile sunt praf). Cat despre inclinare, eu cred ca suspensiile unei masini de racing sunt mai rigide si au curse scurte, insa la un hatchback ar trebui sa vad ceva mai mult, nu? Il consider insa un downside minor, gestionabil fara probleme in economia modelului de driving.
Pe de alta parte, deocamdata Driveclub are o singura suprafata de joc - asfaltul uscat - cu mici alternari oferite de zonele cu praf sau pamant unde este oarecum reprezentata diferenta de suprafata.
In Forza Horizon 2 lucrurile sunt diferite, aici suprafetele sunt diferite si alternanta intre suprafete este bine reprezentata. Practic, ai sansa in cadrul aceluiasi event sa treci de la asfalt ud la unul uscat, apoi macadam, iarba, pamant reavan, butasi de vie etc. Masinile par a avea mai putina greutate aici, insa mi se pare verosimil - practic cum ar fi un Lamborghini care zburda fericit printr-un camp cu x denivelari cu peste 150 km/h? Ca un iepure, bineinteles. De altfel, afara de faptul ca poti modifica o sumedenie de elemente care modifica substantial efectul asupra masinii (aerodinamica, componente, presiunea anvelopelor etc) aici poti alege si tipul de anvelopa. Ei bine da, aici va conta cu adevarat o astfel de alegere in cazul in care ai selectat steering pe pozitia simulation pentru ca niste slickuri iti vor asigura aderenta perfecta pe asfalt insa la iesirea pe iarba vei fi ca pe gheata. Cu siguranta insa, modelul de driving este diferit si trebuie sa faca o serie de compromisuri pentru a ramane fun, verosimil fara a deveni frustrant.
Concluzie control (personala, subiectiva si mai cum vreti voi): fiecare dintre modele de driving sunt foarte potrivite pentru ceea ce-si propune fiecare joc in parte. Evident ca ambele sunt ameliorabile si evident ca nu vor fi pe gustul tuturor dintr-un motiv sau din altul. Eu unul sunt foarte incantat de ambele vis-a-vis de control, facand abstractie de alte aspecte. Daca-mi doresc un racer arcade pe asfalt prefer unul care face tot ce-i posibil pentru ca asfaltul sa "cante" sub rotile mele virtuale iar daca vreau un racer open-world prefer unul cu un model mai forgiving (sau amplu personalizabil) pentru ca m-ar frustra un joc in care am acces la o multitudine de suprafete diferite insa in care as pierde instantaneu controlul sau as fi mai mult cu rotile-n sus decat in curse.
Cei care prefera in general simulatoarele probabil ca se vor simti mai atrasi de experienta Driveclub, insa inevitabil vor stramba din nas pentru ca Driveclub este orice numai sim nu. Cat despre grafica si open-world, da, si eu vreau Skyrim cu grafica si control din Uncharted/ Call of Duty etc.
Hmm... As alege cu greu control-ul dintre cele doua, pentru ca la partea aceasta stau amandoua bine. Insa ca dovada a ceea ce am ales sta faptul ca FH2 l-am cam terminat, in timp ce La Driveclub am renuntat momentan (astept sa mai repare una-alta).
Nu stiu, eu am jucat mult mai relaxat FH2, in timp ce la Driveclub am pierdut mai mult timp sa injur A.I-ul, limitarile exagerate (arcade in care daca tai un pic o curba sunt penalizat? Wow!), deconectarile si erorile legate de server. Unde mai zic ca in FH2 avem club de zeci de consolisti, in timp ce Driveclub nu stie decat 6 (daca mi-ar fi zis cineva asta acum ceva ani ca atat se va putea pe next-gen in 2014, as fi zis ca face misto de mine).
Anyway, scuze... M-am lungit si am postat prea off-topic. Da, as alege controlul din Forza, chiar daca initial pare un pic mai "lent". Cand ajungi la masini serioase iti dai seama ca numai lent nu e. Insa sper ca in timp Driveclub va fi reparat... Pacat ca au ajuns sa faca beta testing pe banii nostrii.
Aplica la al meu "CG Beginer":
http://www.consolegames.ro/forum/f11...ml#post1174605
Sony postpones Driveclub PS Plus Edition "until further notice"
Sony has postponed Driveclub PS Plus Edition until further notice.
In a post on the Driveclub Facebook page, Sony Worldwide Studios boss Shuhei Yoshida apologised for the delay to Evolution Studios' PlayStation 4-exclusive racing game.
The PS Plus Edition, free to those who subscribe to the service, had been expected to launch alongside the full game last month. But Driveclub ran into issues that prevented many players from going online, and Sony held the PS Plus Edition back as it struggled to cope.
Yoshida's message is republished below.
Hi everyone,
I wanted to provide you with the latest update on DRIVECLUB. Unfortunately, the road to launch has been a little rocky, and we are truly sorry that so many of you have not been able to enjoy everything that we had hoped DRIVECLUB would deliver.
We have been listening to your feedback and realize that patience understandably is running out. Evo is working around the clock to close the gap, and we have deployed additional engineering resources to help resolve the remaining issues as soon as possible.
Unfortunately, the time frames required to roll out the fully connected experience will be longer than anticipated and we do not have an exact time frame for when they will be resolved. We will continue to update you on progress and you can find the latest info on the DRIVECLUB Facebook page.
We are also very conscious that we have disappointed so many of you who were looking forward to playing the promised PS Plus Edition. Our first priority is to provide you with the best possible experience while playing DRIVECLUB. With the high volume of new players and additional server load the PS Plus Edition is anticipated to bring, we are currently not confident that we can guarantee the best online experience. Until we can ensure that everyone can enjoy the full social connected online experience, we will be postponing the release of the PS Plus Edition until further notice.
On behalf of WWS we are enormously grateful for your patience and we thank you for the continued support and encouragement. Again, we sincerely apologize for the delay. We are committed to giving you the best racing experience on PS4 - it's taking a little longer than we hoped.
Thanks,
Shu
da , ce de a mai scris..
putea sa zica simplu : we can't handle it !
pana si remasterizarea Last of Us a avut probleme cu onlineul, adica scoti acelsi joc de doua ori si ai probleme cu onlineul ar trebui sa se lase cu niste demisii , cu schimbare de echipe si aia e.
pana si cu noul update au sfeclit-o , bine eu sunt multumit, dar se pare ca tot are bube.
Eu sunt curios cand / daca vor implementa o optiune de replay. Oare chiar nimeni nu ii simte lipsa ? Cand vezi cum sunt facute trailerele pt joc cu rolling shots si diverse unghiuri de filmare specifice unui replay stai si te intrebi de ce naiba nu au implementat chestia asta si in joc. La ce grafica are, lipsa unei optiuni de replay sau photo mode e de neinteles imho.
Pai au spus c-or sa implementeze si replay, parca scria pe undeva ca vine mai intai photo-mode si apoi replay. Si nu sunt numai trailerele, mai toate prezentarile lor din ultima perioada prezentau unghiuri si elemente care pur si simplu nu-s prezente in versiunea de lansare.
In fine, vom vedea probabil in primele luni ale anului viitor, probabil ca pana in martie isi vor dori sa aiba replay, weather si photo-mode. Realitatea este ca pe PS4 pur si simplu nu exista o alternativa decenta in momentul asta (daca nu-l luam in discutie pe NFS Rivals).
Am reusit, dupa indelungi chinuri, sa fac sub 1:16 la nemernicul de Hot Lap cu Hennessey Venom GT. Asta si drift-ul cu Pagani mi-au scos peri albi pana am reusit sa fac toate stelutele in cariera.
Bookmarks