Hahahha, ce reactie a avut la dragon![]()
Hmm: Getting sweaty with the future of Sony's virtual reality. Pe scurt "No one's really found the killer genre yet. It's too early. There's not enough development yet."
Survival Horror, driving/flying, mech si Adventure (gen Syberia) games. Sa inceapa cu genurile astea sau si mai simplu, sa ia cateva titluti on-rail si sa le porteze pe VR.
...fara suparare dar nu prea ii duce capu. Is destepti pe o parte si prosti uscati pe cealalta.
Si iar nu-mi place atitudinea aia abordata gen: noi nu vrem sa riscam. Da, nu vreti sa riscati? Atunci stati acasa.
*p.s.
Ca si fraierii aia de la Ubisoft cu jocuriule de WiiU: ca ei nu le scot pe piata pana ce nu se vand mai multe WiiU-uri. Da, nu le scoateti pe piata? Foarte bine, avem ce juca, Salut.
N-ai ce sta la discutii cu genu' asta de perosnane.
*p.s.
Sau ar mai putea incearca genuri casual gen...nature & co. si sa le testeze in spitale pe copii sau batrani.
eagle-eye din pacate driving games sunt foarte limitate pentru VR, pentru simplul motiv ca ai tot timpul un "punct fix". E si normal, nu te poti plimba prin masina... iar VR-ul nu te-ar ajuta cu altceva decat sa intorci un pic capul ca sa vezi oglinzile... sau sa te uiti pe geam in lateral... si cam atat. Da, ai imersiune, dar nu se compara cu ceea ce poti face intr-un FPS... unde chiar te ajuta faptul ca te poti roti la 360 grade. Te ajuta sa te uiti in sus sau in jos (lucru complet "dezactivat" la un driving game).
Flying sims, space sims pe de alta parte mi se pare ca se preteaza mult mai bine...
Oricum, VR-ul va aduce in sfarsit o mare modificarea in lumea FPS-urilor. Daca pana acum te uitai in jos si nu vedeai nimic (intotdeauna m-am intrebat ce o fi asa greu pt. developeri sa iti arate picioarele sau macar o parte din corp - as it would really be)... cu VR-ul nu mai poti sa-l pacalesti. Nu poti sa te uiti in jos si sa vezi doar pamantul... iti va da senzatia ca tu esti o musca la 1.5 - 2m in aer care tii o ditamai arma in mana
Eu ma intreb cum vor configura turning-ul (intoarcerea capului). Sper sa fie partial pe senzorii pe cap (ceva limitat, sa te poti uita sa zicem in laterale, sus si jos) si sa nu fie total (sa te invarti 360 de grade) doar din cap - altfel va fi crazy! Nu doar ca iti nenorocesti gatul, dar ar fi aiurea sa dai non-stop din cap. Prefer sa fie controlat partial din cap iar restul sa fie din gamepad.
Practic ma gandesc asa: gamepadul este corpul tau... ceea ce iti da intoarcerea completa a corpului... iar headset-ul iti da miscarea capului, si ar fi anormal sa poti intoarce capul la 360 grade
Anyway, ramane de vazut... ma mira insa faptul ca nimeni de pe forum nu a indraznit sa-si achizitioneze un Oculus Rift DK2... La cati bani vad la unii dati pe anumite chestii, 399$ pe un VR ar fi "a walk in the park"....
Te contrazic, un headset VR ar face o mare diferenta intr-un racing game, prin simplul fapt ca poti sa întorci privirea in curba. Nu pare cine stie ce, dar crede-ma ca ar fi mana cereasca acel "privit pe fereastra". Bineinteles ca in FPS ar avea utilitate mai mare, eu doar adaugam inca un genre pe lista potrivita pentru VR. Plus ca e mult mult mai simplu de "calibrat", la FPS e ceva de munca sa-l poti optimiza pentru VR.
Hai sa fim seriosi... VR pe Vita. Haha. Asta e buna. PSVita de-abia reuseste sa randeze ceva in 960×544 si ei vor VR
Sau sa o luam altfel: gurile rele ca un PS4 nu e suficient de puternic pentru a randa 1080p x 2 si altii incearca pe PSV. Sau poate cine stie, deja a cazut Morpheus la 960x544 si nu stim noi? Ma gandesc cam cum ar arata o realitate generata virtual in acea rezolutie. Ar fi probabil echivalentul in a-mi lipi un 3DS XL de ochelari (i know i'm evil today)![]()
Eh, cucu... integrare cu Morpheus la PSVita (companion apps). Aceeasi duda: "dupa ce-mi pun casca pe cap/ochi, ce draci mai vad pe PSV?"![]()
Hmm, eu acum mi-am dat seama ca ar exista o modalitate prin care Morpheus sa poata rula orice via PS4. Ar fi insa mult mai expensive decat Oculus Rift, dar la urma urmei cred ca ar putea merge pana si pe un device precum PSV. Solutia: integrarea unui mini calculator in Morpheus - sau atasat la el. Un fel de accelerator grafic + encoder/decoder... Ma gandesc ca o solutie custom gen Tegra K1 x 2 + 4-8GB RAM ar putea prelua o parte din procesare de pe consola (la urma urmei 2 x K1 ar depasi cu mult puterea unui PS3 sau X360 - dupa cum se vede in imaginea de mai jos). Hmm...
Un interviu foarte bun
http://www.theverge.com/a/virtual-reality/qa_sony
Project Morpheus 85% Complete, According To Sony | Ubergizmo
Eu personal sunt foarte interesat de acest headset. Ca atare mai bantui netul.
Conform cu articolul din link Sony nu a abandonat acest proiect. Enjoy!
Nu-mi dau seama de potentialul comercial al acestui produs dar sper sa se incapataneze sa-l finalizeze.
cateva upgrade-uri pentru project Morpheus plus si o perioada de lansare anuntata pentru primul semestru al 2016:
Project Morpheus: PS4 VR Upgraded, Coming in 2016 – PlayStation.Blog
Prima impresie după update, încep sa fiu mai optimist si eu
http://www.eurogamer.net/articles/di...oject-morpheus
Hai ca e de bine, daca lui Carmack i-a placut (si vorba aceea, a avut Oculus pe mana atata amar de vreme): John Carmack Tries Project Morpheus: 'delightful VR' | VR Focus. Sau o fi spus-o sa nu supere "concurenta"?![]()
Bookmarks