Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 15 of 25 FirstFirst ... 5 13 14 15 16 17 ... LastLast
Results 281 to 300 of 496

Thread: Ghost of Tsushima / Director's Cut

  1. #281 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Ah, alea 6 chei de care ai nevoie pentru armura asta (din a doua harta) sunt pe prima parte de harta?

    Referitor la combat, nu contest, doar ca poate nu sunt eu facut pentru jocul asta, nu stiu ce sa zic. Ma descurc super bine cu 5-7 inamici din care 2-3 arcasi, dar cand sunt 7 inamici care ma ataca in acelasi timp cu sabii, scut, bruta si sulita, deja e mai complicat sa block la timp, sa schimb stance, sa lovesc pe cine trebe, samd.
    Da, te ajuta smoke bombs uneori (daca nimeresti destul de repede combinatia de butoane ca sa le activezi) si alte "jucarii", dar in rest, este un haos complet.

    Nu e vorba de suparare, doar de comunicare si de acceptare ca ce-ti place tie, poate nu-i place altuia, sau nu la acelasi nivel/intensitate ca tie

  2. #282 SP
    Member Svart's Avatar
    Daca stau sa ma gandesc, referitor la combat, , am si eu o mecanica sau doua care imi dau de furca, dar inca mai aprofundez (evade vs roll, cu O si double tap O, nu pare sa mearga tot timpul in combat daca nu pornesti din pozitie neutra a stickului). Also, cauta charm of Inari si charm of Mizu-No-Kami, unul iti da mai multe materiale de upgrade, clelalt iti largeste fereastra de evade, parry, sunt probabil cle mai utile din joc si fac combatul mai usor

    De acord cu tine, nu trebuie sa ne placa tuturor aceleasi jocuri, si nu vreau sa critic pe nimeni sau sa jignesc doar pentru ca avem preferinte diferite. E ok sa avem opinii diferite.

    Pt mine e de 8.5-9 pana acum, dar vorba ta, sa vedem pana la capat.

    ---------- Post added 24-07-2020 at 14:18 ----------

    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Ah, alea 6 chei de care ai nevoie pentru armura asta (din a doua harta) sunt pe prima parte de harta?

    Referitor la combat, nu contest, doar ca poate nu sunt eu facut pentru jocul asta, nu stiu ce sa zic. Ma descurc super bine cu 5-7 inamici din care 2-3 arcasi, dar cand sunt 7 inamici care ma ataca in acelasi timp cu sabii, scut, bruta si sulita, deja e mai complicat sa block la timp, sa schimb stance, sa lovesc pe cine trebe, samd.
    Da, te ajuta smoke bombs uneori (daca nimeresti destul de repede combinatia de butoane ca sa le activezi) si alte "jucarii", dar in rest, este un haos complet.

    Nu e vorba de suparare, doar de comunicare si de acceptare ca ce-ti place tie, poate nu-i place altuia, sau nu la acelasi nivel/intensitate ca tie
    Cheile sunt impartite pe ambele harti.

    Mie sincer mi se parea mai frustrant si obositor stealth-ul din TLOU2 decat ce e aici. Bine, eu sunt mare fan soulsborne si prefer melee combatul in jocuri aproape oricarei alte forme de combat. Ma descurc mult mai bine in genul ala de jocuri decat in shootere, de exemplu.
    De asemeanea, dupa ce am jucat Nioh, care are unul din cele mai complexe combaturi in opinia mea, aici totul mi se pare mult mai simplu si mai usor de gestionat.

  3. #283 SP
    Manager paul's Avatar

  4. #284 SP
    Member morphine's Avatar
    Nu înțeleg o chestie. Nu era tlou2 cu 4 mil in 3 zile? Sau pentru că e partea a 2a nu intra în aceeași categorie?

  5. #285 SP
    Member SeCeX's Avatar
    E vorba de fastest selling new ip,fara partea a 2 a, a 3 a, etc.

  6. #286 SP
    Manager paul's Avatar
    Quote Originally Posted by GamesIndustry.biz
    PlayStation Japan has advised customers to buy the digital version of Ghost of Tsushima, due to the physical version selling out in stores.

    A tweet from the official PlayStation Japan account said that Sucker Punch Productions' exclusive title has exceeded Sony's expectations in terms of its popularity.

    Enough stores have run out of stock that PlayStation Japan is advising interested customers to purchase the download version instead, or wait for more physical copies to be manufactured.

    Ghost of Tsushima has been very well received by critics in Japan. Indeed, as Push Square reported, it is only the third game made by a Western studio to receive a perfect score from Famitsu. [...]
    PlayStation Japan warns of Ghost of Tsushima stock shortage | GamesIndustry.biz

    Cum o sa gestioneze succesul Sucker Punch? Fara spoilere, finalul jocului lasa loc pentru un sequel sau spin-off?

  7. #287 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Da,lasa loc de continuare.

  8. #288 SP
    Member fdkenzo's Avatar
    Dupa aceasta analiza, pare ca jocul a primit chiar un upgrade in anumite aspecte fata de acel demo de la E3. Sunt multe modificări artistice si astea pot da senzația de downgrade.


  9. #289 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Ghost of Tsushima

    Downgrade-ul grafic este mai mult decat evident si oricat s-au jucat cu sliderele pe acolo si au schimbat chestii ca sa dea bine dpdv artistic, tot se vede clar diferenta majora in multe aspecte, intre ce ai prezentat si ce au lansat. Nu toate sunt negative, multe sunt doar diferite, dar unele sunt efectiv deranjante la ochi.

    In other notes, este a 3a zi la rand cand m-am jucat si...mi-a placut/nu m-au mai deranjat asa mult lucrurile.

    Basically, am avut nevoie de o perioada de acomodare, dar odata ce am ajuns acolo si mi-am setat asteptarile mult mai jos decat pentru o exclusivitate Sony, pot spune ca-i chiar fun jocul si chiar am reusit sa curat complet prima parte de harta de absolut tot ce-i acolo - desi nu m-am atins de partea a 2a decat cu primele 2 misiuni care sunt cumva fortate.

    Btw, putwm vedea undeva cat timp am petrecut in joc? Am vazut ca nici macar la save nu arata timpul.

  10. #290 SP
    Member mladin86's Avatar

  11. #291 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    GHOST OF TSUSHIMA: PATCH 1.05 DETAILS

    New difficulty level: Lethal

    – Enemy weapons are more deadly, but Jin’s katana is also more deadly
    – Enemies are more aggressive in combat
    – Enemies detect you faster
    – Tighter Parry and Dodge windows

  12. #292 SP
    Member Svart's Avatar
    Am terminat aseara jocul, cu tot cu side-questuri si mai tot ce e pe langa. De platina nu am timp momentan, ca am backlog cat China; oricum, nu e o platina grea pentru amatorii de asa ceva.
    Superb, a fost fun de la inceput pana la sfarsit. poveste destul de bine articulata, side-questuri interesante, combatul foarte bun, sistemul de progresie bine gandit, fara frane si microtranzactii de boosting ca ultimul Assassins Creed; vizual arata fantastic, ce mai, e o lectie despe cum sa faci un joc open-world in 2020, si nu exagerez.
    Pentru mine e jocul anului de departe, si va fi foarte greu de dat jos de acolo, pot sa ma gandesc doar la cyberpunk, si va avea serios de muncit pentru asta

  13. #293 SP
    Senior Member PoisonRemedy's Avatar
    Anul acesta Cyberpunk nu are adversar imo, as da 2 GOTY-uri de data asta.

  14. #294 SP
    Member Svart's Avatar
    pai nu stam sa vedem intai jocul? Zic si eu.....

  15. #295 SP
    Senior Member PoisonRemedy's Avatar
    Stai si astepta atunci

  16. #296 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu aseara iar l-am inchis dupa vreo 3h de joaca si am facut altceva. Efectiv imi venea sa dau cu el de pereti de plictisitor si repetitiv ce este si am dat, iar, peste cateva probleme (si cand o sa am ceva timp, o sa scot videos din consola ca sa le urc pe youtube).

    La un moment dat nu mai voia sa functioneaze mecanica de stand-off si orice faceam, ori nu facea animatia, ori o facea cu intarziere si am patit asta de 4-5 ori la rand (4-5 stand-off-uri diferite) pana am dat restart la joc. Also tot cu stand-off, m-am batut cu 2, i-am omorat si cand sa intervina al 3lea...nu venise inca, asa ca am asteptat vreo 20s blocat in pozitia respectiva, pana a fugit spre mine din spatele unei cladiri

    Also, un alt lucru mega ciudat care mi s-a intamplat de cateva ori dupa ce foloseam kunai (cred ca de la asta), cand mergeam la cal si apasam pe R2 (desi am patit si cand nu apasam) il lovea si fugea (calul), sau cand mergeam la cineva sa vorbesc, facea la fel, il lovea cumva (se si auzea) si se speria ala.
    Iar calul cand se sperie, e greu sa-l chemi si sa vina inapoi in urmatoarele 20s sau chiar mai mult.

    E clar. GOTY 2020 O mediocritate de joc laudata doar pentru ca este exclusivitate Sony.

  17. #297 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Mediocru e putin cam dur . Legat de problemele intampinate de tine, stand off ul din cate am dedus, functioneaza pana sa incepi sa cureti un outpost, gen, daca ai luat un inamic stealth , gata, nu mai poti sa faci stand off, cel putin asa mi s a parut mie ca finctioneaza. Legat de bug uri, am facut platinum, am jucat sa zic o saptamana, in jur de 3-5 ore zilnic, nu am avut probleme de genul, maxim m am blocat in piatra x sau y. Si legat de chestia cu R2, ma gandesc ca nu sunt sanse sa ti se duca controllerul? eu mai apasam din obisnuinta triunghi sa ma urc pe cal si il loveam ( nu a durat mai mult de 10 secunde sa se intoarca, trebuie sa te intorci cu spatele la el si sa il chemi din nou) dar chestia cu R2 ul nu mi s a intamplat. Imi pare rau ca nu te a prins jocul, poate pur si simplu nu e genul tau de open world, cu bune cu rele, lumea il lauda pentru tot pachetul , nu doar pentru ca e Sony made, eu unu personal nu am mai jucat un open world atat de bun de foarte mult timp. Sfatul meu este daca ai rabdarea necesara , sa ii mai dai o sansa, sa faci doar story si eventual Mythic tales, poate si niste side questuri cu personajele secundare, daca te atrage vreunul dintre ei. Goty nu as spune ca este, dar o sa ia ceva la VGA, sunt sigur de asta.
    @Svart Ah, ma gandeam ca spui ca o sa primeasca goty la vga.

  18. #298 SP
    Member Svart's Avatar
    @razvan: Nu stiu ce sa zic? Eu il laud ca imi place. Despre TLOU2 am zis ca e o mizerie, chiar daca e exclusiv Sony. Repet, consola mea principala pentru multiplatformere e Xbox, joc pe PS strict exclusivele, si nici alea toate, ca au si Sony balariile lor.

    Trebuie sa accepti ideea ca ne plac lucruri diferite. Mie jocul mi s-a parut extrem de fun. Acum, ca tie nu iti place a alta poveste, si nu vreau sa iti schimb parerea, nu as avea motiv.
    @secex: eu am zis ca e GOTY pentru mine, nimic altceva, sa nu fiu inteles gresit

  19. #299 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Pai eu continui sa-l joc si sper sa-l si termin. Dar nu o fac pentru poveste, pe care o consider efectiv de umplutura si de cele mai multe ori nici nu conteaza ce trebuie sa fac, pentru ca nu difera de la o misiune la alta (iar unchi-su ala e taaare antipatic). La fel si side missions - unele sunt bunicele, altele sunt de-a dreptul plictisitoare si de umplutura sau lungite artificial ca un serial prost unde aveau scenariu doar pentru 4 episoade dar au decis sa traga de el pentru 8.

    Also, jocul e absolut plin de probleme tehnice (si am enumerat deja o gramada), aceste bug-uri deranjante, de la probleme la catarat undeva cu super sistemul lor (pana si Uncharted 1 avea un sistem mai bun de climbing), la probleme de fizica, de animatii, blocat in chestii, probleme de camera, de control, sunet, grafica, samd.

    @Svart, tu probabil ai zis ca TLOU2 e o mizerie pentru poveste, dar eu nu zic de asta ca-i o mediocritate pentru poveste sau grafica (daca ar fi sa punctez doar dupa astea, ar avea un 2 cu indulgenta si asta pentru partea artistica - culorile alea faine).

    @SeCeX - si eu am avut de cateva ori problema cu apasat triunghi ca sa urc pe cal si pocnit, dar mi-am revenit repede si nu asta e problema in cazul de fata si nu e nici controller-ul de vina (adica bateria)
    Iar odata cand s-a intamplat asta, chiar aseara, calul a refuzat sa mai vina la mine dupa ce m-am intors de 15 ori cu spatele si alergat si chemat - de fapt de multe ori il chem si nu vine, astfel ca trebuie sa-l chem de 2-3 ori, timp in care sa tin apasat destul de mult pe buton.

    Si ba da, e exact genul meu de open world - 3rd person action adventure, este copie dupa AC-uri, dar o copie proasta, pot spune - exceptand combat system-ul.
    Si god...m-am saturat de atatea cladiri identice pe interior si exterior, aceleasi camps pe care le-am vazut in 50 de locuri, asezate identic si efectiv consider ca au dat mega fail cu harta overall, care este goala si moarta si nu are nimic distinct. Da, este colorata si recunosti zona alba, zona rosie, zona galbena, zona verde cu bambus, samd, dar nu are elemente distincte dupa care sa te ghidezi, gen muntele ala care seamana cu ceva, sau locatia x unde daca faci dreapta, ajungi in locatia y, samd. Este o harta fada, fara personalitate si toate activitatile extra misiunilor par puse in ultimile 2-3 zile de 1 om.

    Ah btw, ati ajuns vreodata la un shrine fara sa va conduca o vulpe acolo? Daca da, ati vazut ca desi nu v-a condus vulpea, in animatia de la shrine vulpea e langa voi?
    Iar papagalii aia sunt geniali, cum intra ei prin munti si cladiri sau cum se scrijelesc de pereti cand nu pot urca sau ocoli ceva

  20. #300 SP
    Member Svart's Avatar
    Da, cu TLOU2 am o problemna cu povestea, si pentru un joc story-driven asta e un mare minus.
    Eu am zis ca pentru mine e de nota 6, pentru ca grafic e senzational, probabil cel mai bun joc din punctul asta de vedere pe care l-am vazut pe o consola, animatiile iarasi sunt foarte bine facute, si lumea e frumoasa. Dar combatul ala e basic si cam in linie cu primul (mai putin dodge-ul ala, parca nu il aveai in jocul original), tempoul e vai si amar de el, caracterele sunt superficial creionate si nememorabile, iar povestea e varza cu carne. Eu nu am putur sa trec de cateva ore in el, am prea mult backlog ca sa imi pierd vremea cu asa ceva.

    Aia e, let's a gree to disagree, fiecare joaca ce ii place.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 15 of 25 FirstFirst ... 5 13 14 15 16 17 ... LastLast

Similar Threads

  1. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 363 Last Post: 20-08-2022, 20:19
  2. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 339 Last Post: 10-06-2021, 21:44
  3. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40
  4. Heavy Rain: Director's Cut By Dant3 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 04-11-2011, 22:10
  5. Resident Evil 5 Director's Cut By erik95 in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 24-09-2009, 17:25

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts