Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 13 of 25 FirstFirst ... 3 11 12 13 14 15 23 ... LastLast
Results 241 to 260 of 496

Thread: Ghost of Tsushima / Director's Cut

  1. #241 SP
    Senior Member raduadelin's Avatar
    Mai rau, pauza de doi ani pentru un reskin.

  2. #242 SP
    Vires Intus eagle-eye's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Asta este o preconceptie gresita. Mai “nou” le scot la 2 ani (syndicate-unity si oddysey-valhalla) cu timp de productie de 3-4 ani. Ceea ce este chiar ok, pentru ca au mai multe studiouri.

    Si da, GoT este prima iteratie din IP, dar nu pentru studio si aici fac efectiv aceleasi greseli pe care le-au facut si in jocurile Infamous.
    Spre ex la Ubisoft, daca scot IP nou dar tot 3rd person action adventure si are multe probleme, lumea nu va zice “e ok ot ca e IP nou” ci “de ce e fail, cand au atata experienta cu asta?” E doar diferenta de mentalitate pentru ca este Sony (SP) si nu Ubisoft.
    Well to be fair, daca ar avea probleme care tin de world building, ar fi foarte corect sa spui "de ce e fail, cand au atata experienta cu asta?"

  3. #243 SP
    Senior Member Mayhem's Avatar
    Swipe Right pentru scuturat sabia si pus la loc in teaca Razy.
    Cat despre joc, mi-a placut de cand l-au prezentat prima data la E3 si imi place enorm si acum, modul in care orice misiune spune o poveste si este strans legata de lore-ul Japonez specific insulei Tsushima mi se pare absolut genial.
    Combatul asa cum spune si Razvan, il salveaza de orice pacat iar sunetul este top notch. Cat despre grafica, sincer mi se pare buna chiar daca nu exceleaza cum o face in titluri AAA exclusive PS cred ca este un compromis decent pt. ca loading time este minuscul. Prefer oricand un compromis de genul asta, la AC Odyssey am renuntat la joc o perioada pentru ca nu mai suportam minute intregi de loading.

  4. #244 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

    Ghost of Tsushima

    Super. Swipe right chiar nu dadusem.

    Also, nu stiam eu cum au facut calu sa mearga asa bine intre copacii de bambus, fara sa te lovesti de ei. Dar se pare ca daca esti pe cal printre copaci, trece prin ei. In schimb daca esti pe jos, pe unii ii ocoleste si prin altii trece si el...

  5. #245 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Jocul este bun, dar are dezavantajul ca vine imediat dupa TLOU2 si este foarte greu sa te mai impresioneze ceva imediat dupa TLOU2.
    Nu au legatura intre ele absolut deloc, dar e ca si cum te uiti la Farul - Rapid dupa ce vezi un Lakers - Miami Heat...

    Eu am destule random encounters in joc. Momentan nu ma deranjeaza insa n-as vrea sa cred ca asta ma asteapta 20-ish de ore de acum incolo, din 20 in 20 de minute.
    Dpdv grafic arata bine pentru gusturile mele, tinand cont ca joc pe base PS4. Nu aveam ce sa ii cer mai mult.

    Overall, este o experienta foarte placuta. Parerea mea este ca SONY incheie intr-un stil mare aceasta generatie si ma inclin.
    Fan Xbox ori nu, esti doar un hater daca nu recunosti lucrul asta.

  6. #246 SP
    Member IsNotMe's Avatar
    Il am si eu de ieri de dimi, l-am jucat ce l-am jucat, iar cateva ore mai tarziu eram in Ghost Recon Bp. Free weekend , in care sunt acum ! Ehhh ...sunt dus stiu ! Atat de mult m-a prins Tsushima ! ������

  7. #247 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar

  8. #248 SP
    Junior Member pac86's Avatar

  9. #249 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Destul de ok ce zice, dar nu in totalitate adevarat. Iluminarea a avut un downgrade sanatos fata de retail, pe langa calitatea texturilor.

    Iar cel mai deranjant lucru, cel putin pentru mine in timp ce joc, este ca nu au pastrat nici macar interactiunea cu frunzele de pe jos.
    In video initial se vede cum pamantul este gol si este acoperit de frunze care odata intrate in contact cu jucatorul, se misca si se dau de-oparte, vazandu-se in continuare pamantul neacoperit de frunze.

    In varianta finala, ele doar se misca acolo pe jos, sub ele este o textura oribila (despre care am mai zis) cu frunze, iar ce iese de sub picioarele lor (frunzele care zboara) este doar un simplu efect de particule si nimic mai mult (e cam ca fumul de la rotile masinilor care apare din nimic si dispare usor dupa aia) - frunzele alea de pe jos nu se ridica, doar se misca usor in parti.


  10. #250 SP
    Senior Member Srachi's Avatar
    Downgrade evident dar nici nu ma asteptam la altceva! Când l-am vazut la E3 am zis ca asta a fi joc de PS5, mi se parea prea mult pt un PS4!

  11. #251 SP
    Member morphine's Avatar
    Cand spui ca iluminarea a avut un downgrade fata de retail vrei sa spui defapt ca in varianta de retail iluminarea e mai slaba decat cea din prezentarea de la E3 ?!

  12. #252 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Dap. Nu ma refer la lumina colorata care e placuta vizual (partea artistica este inca acolo), ci la partea de Iluminare Globala (ma rog, forma aleasa aici, ceva simulare care initial arata mai bine decat arata in retail version), la modul in care se reflecta lumina din diverse suprafete si la cum arata overall cu totul.

  13. #253 SP
    Member Syni's Avatar
    Sigur, este un downgrade vizual fata de versiunea de la E3 dar în continuare din punctul meu de vedere arata fantastic de bine in 4k HDR pe un oled așa cum îl rulez eu. Totuși discutam de un joc open world făcut să ruleze pe un hardware vechi de 10 ani și fără niciun ecran de loading și în condițiile în care cel puțin pe PS4Pro nu am sesizat scăderi de frame sau alte probleme. Chiar am făcut un test in galop pe cal pornind din nordul harții până în sud . Eu îl plasez pe locul 1 la concurență cu TLOU 2 d.p.d.v grafic deșii TLOU 2 nu este open world.
    Strict ca si gameplay pot sa zic ca, de mult nu m-am mai simțit așa bine într-un open word cred că de la The Witcher 3. Luptele sunt superbe, îl joc pe hard asemănătoare dar mai ușoare față de Sekiro, samurai style pe față, direct, destul de challenging . Mi-aș fi dorit încă un grad de dificultate, eu fiind obișnuit cu jocurile celor de la From Software.
    Un joc superb care merită toți banii, sigur nu este perfect, tehnic mai slab ca și TLOU 2 dar, sa fiul al naibii că odată ce iei controllerul in mana, nu îl mai poți pune deoparte



    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  14. #254 SP
    Member ConuGeo's Avatar
    Ilustrație Jin Sakai | Nimurad


  15. #255 SP
    Junior Member pac86's Avatar

  16. #256 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    @pac86 - toate jocurile sunt opere de arta - GoT included.

    Pe mine deja ma cam plictiseste si aseara dupa ~3h de joc, l-am inchis si m-am pus la un serial.

    Encounters-urile de pe harta devin chiar obositoare (am avut ieri 3 unu dupa altu, efectiv la 10m de unu a inceput altu si tot asa, totul in aproximativ 3 minute) iar combatul in camps, odata descoperit, este un fel de fac fest - efectiv un haos de nedescris in care nu stii care inamic (din aia 5 care te-au inconjurat) te ataca si ce stil sa folosesti, cand sa dai dodge sau block sau attack - iar cand dai sa schimbi stilul de lupta, normal ca nu se pune pauza sau un slow motion mai intens, e doar putin mai incet si aia te pot lovi fara nicio jena.

    Iar misiunea de la forge, cand trebe sa o aperi de cateva valuri de inamici mi s-a parut absolut cretina, pentru ca intrau aia in cladire, unde efectiv nu poti avea combat cu camera asta infecta in care nu vezi nimic, mai erau si cainii in ecuatie pe care nici nu-i vedeai pentru ca sunt inchisi la culoare (probabil chiar negru), 2-3 inamici langa pereti si aia a fost - ajungi sa dai cu sabia in aer in timp ce aia lovesc al naibi de precis.

    Da, arata bine, frumos, colorat, are multa vegetatie, combat interesant si...cam atat?

    Povestea mi se pare de umplutura si mai misto sunt misiunile secundare (de fapt tot principale pentru ca au acelasi scop), dar la un moment dat nici nu mai stiam ce trebuie sa fac dupa ce luam misiunea, stiam doar ca trebuie sa merg in punctul X si sa salvez pe cineva dupa ce-i omor pe toti.

    Iar cand ii vezi pe aia 20-50 de oameni carora le e frica sa intre intr-un camp, ca sa nu fie macelariti, dar de fapt te duci tu singur si cureti campul fara ajutor

  17. #257 SP
    Member Syni's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    @pac86 - toate jocurile sunt opere de arta - GoT included.

    Pe mine deja ma cam plictiseste si aseara dupa ~3h de joc, l-am inchis si m-am pus la un serial.

    Encounters-urile de pe harta devin chiar obositoare (am avut ieri 3 unu dupa altu, efectiv la 10m de unu a inceput altu si tot asa, totul in aproximativ 3 minute) iar combatul in camps, odata descoperit, este un fel de fac fest - efectiv un haos de nedescris in care nu stii care inamic (din aia 5 care te-au inconjurat) te ataca si ce stil sa folosesti, cand sa dai dodge sau block sau attack - iar cand dai sa schimbi stilul de lupta, normal ca nu se pune pauza sau un slow motion mai intens, e doar putin mai incet si aia te pot lovi fara nicio jena.

    Iar misiunea de la forge, cand trebe sa o aperi de cateva valuri de inamici mi s-a parut absolut cretina, pentru ca intrau aia in cladire, unde efectiv nu poti avea combat cu camera asta infecta in care nu vezi nimic, mai erau si cainii in ecuatie pe care nici nu-i vedeai pentru ca sunt inchisi la culoare (probabil chiar negru), 2-3 inamici langa pereti si aia a fost - ajungi sa dai cu sabia in aer in timp ce aia lovesc al naibi de precis.

    Da, arata bine, frumos, colorat, are multa vegetatie, combat interesant si...cam atat?

    Povestea mi se pare de umplutura si mai misto sunt misiunile secundare (de fapt tot principale pentru ca au acelasi scop), dar la un moment dat nici nu mai stiam ce trebuie sa fac dupa ce luam misiunea, stiam doar ca trebuie sa merg in punctul X si sa salvez pe cineva dupa ce-i omor pe toti.

    Iar cand ii vezi pe aia 20-50 de oameni carora le e frica sa intre intr-un camp, ca sa nu fie macelariti, dar de fapt te duci tu singur si cureti campul fara ajutor
    Nu știu ce să zic, dar mie sincer care joc pe hard mi se pare ușor, am murit destul de rar, random encounters poți să le dai skip daca nu îți plac, eu am făcut upgrade la standoff și din 5, 3 mor in 2 sec, restul in 4-5 sec. Le mai poți arunca așa la mișto câte un kunai , ideea e că arcașii trebuie omorâți imediat.
    Mi-am upgradat la max samurai skills, health-u prin căutarea "piscinelor" , folosesc ronin armour
    Daca ai probleme la random encounters nu știu cum ai reușit să bați in special primul boss de la mythic tales unde recunosc că am murit de câteva ori...


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  18. #258 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Nu am zis ca am probleme la random encounters si da, am upgradat si eu de pot omora 3 la rand si da, standoff-urile sunt inca interesante, dar efectiv nu vad rostul la atat de multe random encounters.
    Da, unele pot fi ocolite, dar de multe ori te vad ei si te baga automat in combat.

    Also, combat-ul e ok, e misto si usor odata ce te obisnuiesti cu el. Nu am zis ca-i greu. Am zis ca te omoara camera si lipsa lock-ului pe inamici - nu odata m-am trezit ca loveam in aer langa inamic si ala dadea in mine.

    Iar in spatii inchise e dezastru - tot din cauza camerei prea apropiata de personaj.

  19. #259 SP
    Member Syni's Avatar
    Mie îmi plac luptele, destul de challenging, cu un feedback ok , simți binișor cum intră sabia în ei, când faci un parry, sunetul superb, spre deosebire de AC-uri unde nu ai niciun feedback, parca lovești aerul și vezi cum le scade viața, doar un smash ordinar de butoane. Păcat ca, in atâția ani cei de la Ubisoft nu au învățat nimic, doar aceeași "Mărie cu altă pălărie " in care efectiv chiar mi sa întâmplat să adorm la propriu cu controllerul in mana


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  20. #260 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Eu nu comparam cu AC, dar daca ar fi sa compar, as spune ca doar partea de combat si partea artistica sunt peste ultimile AC-uri. In rest sunt cam acelasi joc, dar cu foarte multe probleme pe care AC-urile nu le au.

    Also, destul de des in ultima vreme, la stealth kills nu mai aud (nu mai baga sunetul) cand il injungii p-ala

    Again, eu nu spun ca jocul e slab si nu incerc sa va schimb vreo parere sau sa jignesc pe cineva. Spun doar ca, cel putin pentru mine, s-au adeverit toate problemele pe care le vedeam pre launch si jocul este al naibi de plictisitor si incarcat cu ce nu trebuie (acele random encounters).

    Si in niciun caz nu e de 10. Pana acum are un 7 din partea mea si daca da jeebus sa-l continui si sa-l termin, sunt mega curios sa vad ce nota voi considera ca merita overall.

    Pana atunci, back to the game

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 13 of 25 FirstFirst ... 3 11 12 13 14 15 23 ... LastLast

Similar Threads

  1. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 5
    Replies: 365 Last Post: 15-10-2023, 20:36
  2. Death Stranding / Director's Cut By OEE in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 339 Last Post: 10-06-2021, 21:44
  3. Deadlight: Director's Cut By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 2 Last Post: 22-06-2016, 01:40
  4. Heavy Rain: Director's Cut By Dant3 in forum Console News
    Replies: 5 Last Post: 04-11-2011, 22:10
  5. Resident Evil 5 Director's Cut By erik95 in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 24-09-2009, 17:25

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts