Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 10 of 11 FirstFirst ... 8 9 10 11 LastLast
Results 181 to 200 of 204

Thread: Demon’s Souls Remake

  1. #181 SP
    Member KurtKnispel's Avatar
    O întrebare pentru cineva care a terminat jocul. Zona mlăștinoasă din 5-2 e tot la fel de catastrofală ca în original, sau au îmbunătățit ceva?

    În jocul original dacă picai de pe podul de lemn erai mâncat, nu mai puteai face backtrack.

  2. #182 SP
    Senior Member Mayhem's Avatar
    E la fel de grea si enervanta dar de data asta te ajuta framerate-ul si iluminarea.

  3. #183 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Daca esti arcas /wizard o sa-ti fie mai usor. Fara sa ai "health bar" respectabil + poison resistance nu prea ai ce cauta acolo.

  4. #184 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Mie mi s-a părut destul de ușoară zona aia, aveam ceva inel pt poison resistance. In plus mi s-a părut ca picau multe iteme contra poison in zona aia si n-am simțit niciodată că ma încurcă ceva in afara de faptul ca te misti mai greu prin mlaștină, dar aveam un inel si pt asta.

    PS: n-am jucat originalul.

  5. #185 SP
    Manager paul's Avatar
    S-au vandut 1.4 milioane unitati:
    Bluepoint and PlayStation have worked closely together for years, but the news comes after the studio's latest successful release, as Sony confirmed Demon's Souls has sold more than 1.4 million copies since release.
    PlayStation Officially Acquires Bluepoint Games, Next Game Planned to Be an Original, Not a Remake - IGN

  6. #186 SP
    Senior Member Danny's Avatar
    E careva care se plictiseste si vrea sa ma ajute sa fac pure white world? Nu inteleg ce am facut gresit, am facut toate eventurile dupa un ghid si tocmai ce am omorat boss-u din 1-3 si cam asa imi arata tendancy-ul...

    Trimis de pe al meu SM-G998B folosind Tapatalk

  7. #187 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Vezi ca in nicio lume nu ai pure white, by the way. Din cate imi aduc eu aminte, galbenul ala se vede de la o posta si straluceste.

  8. #188 SP
    Senior Member Danny's Avatar
    Poi da... De asta am intrebat cine ma poate ajuta. Din ce am citit, daca imi invadeaza cineva lumea si eu il omor, imi creste tendacy-ul

    Trimis de pe al meu SM-G998B folosind Tapatalk

  9. #189 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Probabil ai murit in Human form, ca atunci merge înapoi spre black. Dupa fiecare boss trebuia sa mergi in Nexus sa te omori acolo, asa nu afectează World tendency-ul.

  10. #190 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Cu ocazia PS+ Extra, am luat si eu jocul si am fost surprins super placut de el pana la un punct.

    Arata foarte bine, se misca bine, partea de combat este la inaltime, ca de obicei.

    Cred ca am jucat cateva ore pana l-am abandonat din acelasi motiv pentru care o fac de fiecare data - backtracking-ul stupid de lung pana la un boss fight care te omoara dintr-o lovitura este pur si simplu oribil de frustrant si desi am reusit sa trec de 2 bosi pana aici, macar acolo aveam ori scurtatura, ori drum mai scurt de parcurs iar asta a facut drumul mai putin frustrant.

    Pe langa asta, nu inteleg o chestie - ok, au gandit ei ceva cu human form si soul form, bla bla, poveste, meh. Dar cum e posibil sa-mi lasi bara de viata completa, dar sa pui o dunga la jumate peste care nu ma pot regenera? I mean...micsoreaza bara de viata pana acolo, macar sa nu vad ce am pierdut.
    Si nah, normal ca mor dintr-o lovitura la un boss, cand eu am doar jumatate din viata standard a jocului.

    Anywho, asa cum zic la orice joc de genu - e misto, dar nu-i de mine. Nu ma mai obosesc sa spun ca mecanicile respective sunt absolut cretine.

  11. #191 SP
    Senior Member Mayhem's Avatar
    Git gud?
    Glumesc desigur, inteleg de ce ti se pare aiurea ca trebuie sa rejoci nivelul pana la boss si faza cu dunga de viata, dar asta e pedeapsa jocului pt. ca ai murit. Asa e in toate soulsbourne games, parca ai jucat Returnal, acolo e si mai si, in functie de random level generation, ai o sansa sa gasesti iesirile catre alte binomuri iar daca mori o iei de la inceputul jocului.

  12. #192 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Da si nu. Adica 1 hit kill e greu sa ai intr-un astfel de joc, mai ales cand ai atat de mult de backtracking.

    Also, parca ideea jocurilor de genu asta era sa descoperi scurtaturi si daca nu vrei sa farmezi souls, sa poti sa fugi fara probleme pe langa aia, pe scurtaturi si sa ajungi la boss imediat. Aici parca nu prea sunt.
    Cat de toate soulsbourne games, nu tin minte faza cu linia de viata taiata in 2, cu o parte care nu se regenereaza. Dar nah, nu am jucat prea multe si poate d-aia.

    Iar Returnal e in alta liga si alt gen de joc, deci acolo e alta situatie, dar oricum e mai putin ingreunat aiurea de devi si de cele mai multe ori, in jocul ala mori din vina ta, nu a jocului, pentru ca nu a luat nush ce comanda la timp.

  13. #193 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    ^Nu e nimic de înțeles la backtracking. A fost o decizie cretina de design pe care unii fanboy au susținut-o la vremea aia dintr-o dubioasă disonanță cognitivă. Din fericire in jocurile lor recente (Elden Ring, Sekiro) au evoluat și designerii și au renunțat la multe mecanici idioate. Nu trebuie sa uităm că jocul e totuși unul vechi, chiar dacă e un remake foarte chipeș.

  14. #194 SP
    Member codpin's Avatar
    In DeS, fiind si primul joc din seria Souls, un experiment mai mult, ai cea mai drastica pedeapsa daca mori. In jocurile ulterioare au mai modificat reteta si au mai ameliorat acele "pedepse".

    Strict legat de problema ta, daca iti iei 1shot de la un boss inseamna ca nu e ok build-ul tau sau te-ai dus in zone de lvl mai mare.

    Vezi ca in prima zona (1-1) gasesti un inel (cling ring parca) care iti mai da inca 25% din viata chiar daca esti in soul form, deci practic o sa ai 75% in loc de doar 50%.

    Si ca o ultima mentiune, ca si jucator de Souls games, evoluezi o data cu jocurile. Bosii si jocurile in general au devenit din ce in ce mai grele iar dupa ce joci DS3 sau Bloodborne si revii in DeS totul ti se pare "a walk in the park".

    LE: si da, in DeS ai cele mai lungi portiuni de alergat de la checkpoint si pana la boss. Alta chestie care au rezolvat-o in celelalte jocuri din serie.

  15. #195 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Culmea e ca pana la el am jucat Bloodborne (cred ca undeva la 80% din joc) si DS1 si 3 (doar 4-5h din fiecare) + alte jocuri souls like si am trecut de bosi mult mai grei decat asta.

    Posibil sa fie build-ul, nu am idee si nici nu sunt genu ala de jucator care sa piarda 'jdemii de ore pe internet ca sa aflu cum ar trebui sa joc un joc. Consider ca daca jocul nu-mi explica, inseamna ca nu trebuie sa stiu si ar trebui sa prind chestii din mers.

    Momentan oricum jucam dupa un oarecare walkthrough, deci nu faceam alea de capul meu, pentru ca se pare ca in jocurile astea nici macar "lumile" nu le poti lua la rand.

    Oricum gasisem inelu ala care regenereaza viata, deci un mic ajutor tot aveam, astfel ca daca nu era 1 hit kill si-mi lua "doar" 99% din viata + animatia de ridicat de pe jos sa fi fost putin mai rapida, aveam sanse sa fac ceva.

    Pacat de lucrurile astea, pentru ca-mi plac maxim jocurile astea, dar nu am nici rabdare si nici timp sa ma joc, cand trebuie sa reiau acelasi traseu de cateva sute de ori, ca sa sper sa pot bate un boss fara sa ma loveasca niciodata. E pur si simplu absurd sa ceri asta de la cineva, ever.

  16. #196 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Eu m-am mai obisnuit cu mecanicile astea stupide. Adevarul este ca Demons Souls exceleaza din acest punct de vedere si mi s-a parut cel mai prost joc din serie. Am jucat DS1 si pot spune ca au existat chestii mult mai frustrante decat un boss cu 1hit sau morti gratuite. Cu toate acestea, mi-a placut. Cu siguranta jocurile from soft mananca foarte mult timp, mai ales prima oara cand le joci, si cu atat mai mult cand nu ai experienta altor jocuri de-ale lor in spate. Totusi, imi place originalitatea lor (mai putin cand tot recicleaza continut din titlurile lor mai vechi).
    Cred ca ti s-ar potrivi Elden Ring. Desi nu este lipsit de backtracking (sunt cateva zone mai naspa din acest punct de vedere), nu trebuie jucat cu ghidul in fata decat pentru trofee si sidequesturi. Inceputul si finalul sunt mai grele. Midgameul poate fi forte usor daca nu pierzi rune aiurea si ai un build decent (asta poti cauta)

  17. #197 SP
    Member Cristache07's Avatar
    L-am reinceput si eu de cateva zile cu gandul sa fac platina. L-am jucat minutios ( am miscat si ultima piatra de pe harta.. asa sper ), l-am terminat de 2 ori ( normal si Ng+) si vreau sa-l mai incep o data cu clasa knight (mai am cateva trofee de facut). Il consider de departe un deliciu fata de varianta originala de pe PS3. Baietii astia de la Bluepoint au facut treaba fenomenala, grafica si sunetul + rafinamentul gameplay-ului pe 60 fps le gasesc acum la un nivel ridicat. Detaliile pe care acum le vezi si le auzi parca sunt cele mai bune dintr-un Souls game. Ca exemplu, acum cand arunci o bomba in mobi si ulterior daca te apropii de ei ii vezi murdari de cenusa. Cand dai cu o sabie katana sau falchion sunt vizibile jeturi de sange ( a la Sekiro) si cand au bleed iara + sound-ul care il au armele iti ofera o satisfactie (cel putin mie).
    Venit dupa Elden Ring gasesc Demon Souls cel mai usor din toata seria souls games, l-am jucat offline tot timpul, singura problema am avut-o cu trofeul May you be unharmed.
    Ii faci praf daca te misti bine si stii mecanica jocului. Totusi il gasesc gasesc scurt ca joc, nu are varietate mare de arme si de armuri, il termini de cateva ori si-l lasi.

    Pentru mine este o experienta foarte frumoasa Demon's Souls Remake. Acum in sfarsit il pot numi " masterpiece ".

  18. #198 SP
    Junior Member mmihai's Avatar
    Si mie mi se pare ca DeS este cel mai usor joc din serie, si cel mai scurt. Exista Easy Mode: royalty class + thief ring + cling ring, poti omori toti inamicii inainte sa faca aggro pe tine, valabil inclusiv la bosi.

    In plus de asta, toti bosii (cu o exceptie - Flamelurker) pot fi omorati cu ranged attack foarte usor, in fiecare zona gasesti locuri unde nu te atinge damage-ul.

    Cine vrea sa vada ce inseamna un joc cu adevarat greu, sa joace DLC-ul de la Dark Souls 2, eventual pe NG+. La Sir Fume am zis ca sparg televizorul de nervi.

  19. #199 SP
    Member Cristache07's Avatar
    Așa este! DLC-urile de la DS2 te testează maxim. Îndrăznesc să spun si cele de la DS3. Tocmai am observat că in Demon Souls trebuie sa strangi toate inelele, vrăjile pe un singur caracter. Nu le colectează pe contul tău de PSN cum face in Dark Souls. Frustrant că e world tendency si character tendency. Încă nu mă las.

  20. #200 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Mie mi-a placut Sir Fume cel mai mult din DS2 in primul rand pt ca backtrackingul era f mic. Apoi pt ca avea un skillset mai complex, destul de fair si 2 faze. Acum ca iti dadea aproape one hit in faza 2, e altceva.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 10 of 11 FirstFirst ... 8 9 10 11 LastLast

Similar Threads

  1. Resident Evil 4 Remake By memwarrior in forum Console Club
    Replies: 61 Last Post: 15-09-2023, 05:08
  2. Resident Evil 2 Remake By RonanN1 in forum Console Club
    Replies: 38 Last Post: 15-06-2023, 12:56
  3. Resident Evil 3 Remake By Dant3 in forum Console Club
    Replies: 49 Last Post: 14-06-2022, 14:25
  4. Replies: 1 Last Post: 01-02-2011, 23:25
  5. Final Fantasy IV Remake By Zombozo in forum Console News
    Replies: 2 Last Post: 14-12-2010, 21:22

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts