Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ai avut probleme cu PS5?

Voters
114. You may not vote on this poll
  • Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi

    77 67.54%
  • Probleme hardware, caz de service/garantie

    14 12.28%
  • Soft-brick, caz de service/garantie

    4 3.51%
  • Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore

    6 5.26%
  • Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa

    17 14.91%
  • Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Page 26 of 28 FirstFirst ... 16 24 25 26 27 28 LastLast
Results 501 to 520 of 555

Thread: Rata defectiunilor - PS5

  1. #501 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Imi cer scuze ca am scris ca un analfabet in postul anterior, in curand sparg telefonul asta si iau altul ca si asa are 5 ani deja!

    @John, in mod normal nu ar trebui dar na, stocurile sunt cum sunt si pe langa asta traim in tara unde se da autorizatie de bloc P+3 intr-o curte de 30m…
    Cand am timp voi citi contractul de garantie de la depanero ca m-ai facut si pe mine curios daca intr-adevar exista clauza asta (desi nu cred).

  2. #502 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Quote Originally Posted by JohnConstantine View Post
    Dar de ce trebuie sa iti iei garantie extinsa doar ca sa fii sigur ca in eventualitatea unei defectiuni sa iti dea alta consola? Nu ar trebui sa fie regula sa ti-o inlocuiasca? Sau aia extinsa are prevederea asta? (fata de una normala)
    Nu e vorba de asta, pur si simplu vad ca au inceput sa cedeze consolele in stanga si dreapta, momentan am pana in 2023, why not 2024? that's all, ce o sa fie daca o sa ajung in situatia in care sa am nevoie, only god knows.

  3. #503 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by JohnConstantine View Post
    Dar de ce trebuie sa iti iei garantie extinsa doar ca sa fii sigur ca in eventualitatea unei defectiuni sa iti dea alta consola? Nu ar trebui sa fie regula sa ti-o inlocuiasca? Sau aia extinsa are prevederea asta? (fata de una normala)
    garantia extinsa este exact acelasi lucru cu cea normala (in teorie) , doar ca tine o perioada mai lunga de timp. (se adauga la cei 2 ani care sunt obligatorii). nu ar trebui sa existe diferente in rest din ce stiu eu

  4. #504 SP
    Member Papillon_'s Avatar
    La emag cel putin ai niste beneficii in plus pe langa extinderea garantie cu 2 sau 3 ani. https://www.emag.ro/help/garantia-plus/

    Cum functioneaza?
    Cu Garantia Plus beneficiezi de:

    Prioritate în service și 5 zile lucratoare termen de reparatie, de la receptionarea produsului in service
    Extinderea garantiei pana la 5 ani. Pentru produsele eMAG serviciul se aplica si retroactiv
    Pick up & Return gratuit. Ridicam produsul si ti-l aducem reparat prin curier

    La Altex ai doar garantia standard exstinsa pe o perioada mai mare fara alte beneficii ca prioritate în service și 5 zile lucratoare termen de reparatie cum e la emag.

    Cred ca o sa imi extind si eu garantia la Altex cu 2 ani ca sa fiu mai in siguranta. Ar trebui sa o fac pentru amandoua PS5, XSX.

  5. #505 SP
    Member SeCeX's Avatar
    So, dupa 2 discutii la telefon, imi spune o doamna ca ai dreptul sa achizitionezi o singura data garantie plus per produs...I swear that's ****ty .
    P.S Va rog eu frumos, daca vede cineva unde scrie asta in termeni si conditii, dau o bere,ca eu nu gasesc nicaieri.

  6. #506 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by SeCeX View Post
    ai dreptul sa achizitionezi o singura data garantie plus per produs
    Exact de asta imi era teama

  7. #507 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by SeCeX View Post
    So, dupa 2 discutii la telefon, imi spune o doamna ca ai dreptul sa achizitionezi o singura data garantie plus per produs...I swear that's ****ty .
    P.S Va rog eu frumos, daca vede cineva unde scrie asta in termeni si conditii, dau o bere,ca eu nu gasesc nicaieri.
    Cred ca este o facilitate interna chestia asta cu extra garantia, asa ca nu prea ii poti obliga oricum daca nu vor. Nu este ceva cu un temei legal.

  8. #508 SP
    Member SeCeX's Avatar
    Quote Originally Posted by Antiohh View Post
    Cred ca este o facilitate interna chestia asta cu extra garantia, asa ca nu prea ii poti obliga oricum daca nu vor. Nu este ceva cu un temei legal.
    M am resemnat, daca e sa crape, crapa, such is life, brb while ma duc sa aprind niste lumanari pentru ea

  9. #509 SP
    Member tmihai20's Avatar
    Voi chiar credeți că extra garanția asta cu care tot insistă Altex și eMag e bună de ceva? Nici unul dintre magazinele care oferă extra garanție nu are propriul service ca să repare orice a ieșit din garanția reală oferită de producător. Eu fug de așa ceva ca de agheazmă. Cineva din familie a avut o astfel de garanție extinsă pentru un TV pe la eMag, dacă nu mă înșel, și cei de la eMag au lălăit-o. Nu a avut parte de suport preferențial și a ajuns să scrie la Samsung România care a impus ca eMag să-i trimită un TV nou sau unul echivalent. Prefer să am o priză mai bună cu regulator de tensiune ca să nu se ardă consola din cauza Electrica și să am grijă de ea cât de mult pot. Nu am deloc încredere în mult lăudata garanție extinsă. Cum se spune în engleză "your mileage may vary" - puteți avea surprize extrem de neplăcute.

  10. #510 SP
    Senior Member sexbobomb91's Avatar
    ^ Nu cred ca cineva se asteapta sa-i repare eMAG consola, ci s-o schimbe.

  11. #511 SP
    Senior Member Xander RO's Avatar
    Quote Originally Posted by tmihai20 View Post
    Prefer să am o priză mai bună cu regulator de tensiune ca să nu se ardă consola din cauza Electrica și să am grijă de ea cât de mult pot.
    Consolele mele stau intr-un UPS foarte capabil de la APC cu toate protectiile posibile si cu toate astea PS5-ul a murit fara drept de apel.
    Abia am reusit sa smulg discul cu Gran Turismo din el, dus a fost, bricked.

    Quote Originally Posted by tmihai20 View Post
    Voi chiar credeți că extra garanția asta cu care tot insistă Altex și eMag e bună de ceva?
    In unele cazuri eu spun ca da.

    Doamna care m-a sunat initial de la emag a incercat sa ma pregateasca sa-mi dea banii inapoi (~2650 RON), ceea ce m-ar fi ogligat sa platesc extra pentru o consola noua.
    Cand am schimbat putin tonul din politicos in politicos imperativ si i-am rugat sa verifice ca am garantie extinsa si ca nu accept banii inapoi pe un produs platit cu suma X care acum se gaseste mult mai scump, s-a schimbat brusc si tonul si vibe-ul discutiei.
    Urmatorul telefon l-am primit direct de la Depanero ca sa-mi spuna ca imi vor trimite o consola noua intrucat la a mea nu se poate repara nimic si au constatat si eu ca beneficiez de garantie extinsa.

    Concluzia este ca strict in cazul meu garantia extinsa a facut diferenta, sunt 100% convins ca imi virau contravaloarea in cont daca nu aveam acea garantie extinsa.
    Sigur, nu inseamna ca experienta mea este universal valabila, dar sincer prefer sa dau acei bani in plus pe garantia extinsa si sa stau linistit 4 ani in loc de 2, mai ales cand vorbim de orice tech mai scump gen consola, TV, PC, etc..

  12. #512 SP
    Member alexxx02's Avatar
    Va salut. Știe cineva cu ce service lucrează cei de la Flanco? În seara asta trigger-ul R2 s-a slăbit. El funcționează, opune rezistenta atunci când e cazul dar s-a slăbit destul de mult și apas fără sa vreau pe el. As vrea sa iau legătura cu service-ul sa vad cum as putea face sa trimit doar joystickul și nu tot pachetul, chiar nu as vrea sa trimit tot și știu ca unii dintre voi au rezolvat totuși și au trimis doar joystick-urile. Va mulțumesc anticipat

  13. #513 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Nu e mai rapid sa întrebi la Flanco decât pe forum?

  14. #514 SP
    Member alexxx02's Avatar
    Mulțumesc de răspuns, întrebasem și la Flanco și pe grup.

    ---------- Post added 16-09-2022 at 13:37 ----------

    Intre timp am rezolvat. Pot trimite joystickul fara pachetul complet, doar o poza cu seria consolei

  15. #515 SP
    Junior Member catacatalin's Avatar
    Salutare! Am luat si eu un PS5 + maneta si joc Spider Man acum 1 an de la Altex la 3000 lei. Maneta care a venit in cutia PS5 ului are stick drift , iar consola de vreo 2 luni imi face din ce in ce mai des o problema enervanta. Eu folosesc cablu net, nu wi fi ul, si din cateva in cateva ore primesc notificare in dreapta in loop continuu : Lan cable connected, Lan cable disconnected, nici nu pot inchide consola din cauza acestei notificari doar prin a o scoate din priza. Dupa cateva ore isi revine si apoi iar face asa. M am decis sa o duc la garantie deoarece am incercat cabluri diferite dar degeaba, am si un Series S dar niciodata nu mi a facut asa si merge fara probleme. Intrebarea mea ar fi daca eu duc la garantie consola, o sa imi ceara si jocul Spider- Man ? Voi ati mai intampinat problema aceasta cu cablul de net? Multumesc anticipat!

  16. #516 SP
    Phi
    Member Phi's Avatar
    Care mai e situatia la Altex cu controllerele damblagite? Trebuie sa duci toate catrafusele doar pentru controller?

  17. #517 SP
    Member alexxx02's Avatar
    Am un prieten care a avut probleme cu stick drift, consola fiind luata de la Altex si a fost acum aproximativ o luna si consilierii din magazin i-au cerut tot pachetul pentru a putea trimite joystickul .
    Eu am consola luata de la Flanco si acum 3 saptamani triggerul R2 s-a slabit, am luat legatura cu magazinul care mi-a transmis sa iau legatura cu service-ul cu care lucreaza. Am vorbit cu cei din service si mi-au spus sa trimit doar joystickul, nu au nevoie de consola (doar seria, sa-i fac o poza si sa o trimit). In 5 zile am primit un joystick nou...deci daca se vrea, se poate. Depinde cu cine discuti si cat de ingaduitori sunt ca sa zic asa.

  18. #518 SP
    Member rzv31's Avatar
    Quote Originally Posted by Phi View Post
    Care mai e situatia la Altex cu controllerele damblagite? Trebuie sa duci toate catrafusele doar pentru controller?
    Am avut si eu probleme cu al meu, in plus am fost mai destept si l-am si desfacut de 2 ori umblat in el, in alta ordine de idei arata cam urat si exterior si interior; consola luata de la emag. Logic am vorbit cu emag care cu mana pe inima au cerut tot pachetul, apoi am vorbit si cu depanero, service-ul lor, si la fel au cerut tot pachetul. Apoi cine a de aici a zis pur si simplu sa le trimit doar controllerul, ceea ce am si facut. Mi-a fost frica ca vor zice ceva ca am umblat in ea, nu aveai cum sa nu observi ca nu e umblat in ea….si dupa 5 zile mi-au dat altul nou. In foaie de service precizau doar murdaria, zgarieturile si defectele la butoane. La fel si la altex, sunt persoane care au sustinut ca li s-a cerut doar controllerul.

  19. #519 SP
    Member ExocrathX5's Avatar
    Dacă tot vine vorba de extragaranții am și eu o întrebare, poate mai e cineva în situația mea.

    Am un PS5 achiziționat de la eMag chiar din prima tură de precomandă (Sep. 2020). De la bun început mi-a făcut un sunet ciudat (coil whine) apoi după câteva luni și un "green screen flashing" în timpul unor jocuri care aparent e ceva soft/hardware issue. Am tot așteptat să se întâmple ceva și știam că o să trebuiască să îmi extind și garanția.

    Nu am mai avut probleme mai grave decât cele menționate mai sus, dar în același timp am uitat complet de data limită până la care se poate extinde garanția așa că am ratat-o.

    Întrebările mele:
    1. Știți dacă prin ceva minune la un showroom de exemplu aș putea extinde garanția?
    2. In cazul în care nu pot extinde garanția ce îmi recomandați? Duc acuma înapoi consola pe baza coil whine-ului și problema cu "flashing screen"?

    Țin să mai menționez că acel coil whine se aude și când dau scroll printr-o aplicație gen Disney+, iar acel green screen flashing se întâmplă și când de exemplu pornesc consola și îl pot opri doar cu hard reset (am încercat alt cablu HDMI, TV și să modific setări, fără soluție).

    Ați avut astfel de experiențe? Cum ați rezolvat? Sunt un caz pierdut?

    Mulțumesc!

  20. #520 SP
    Member alexxx02's Avatar
    Nu știu la eMAG cum e, dar la Flanco de exemplu îți poți face extragarantia cu maxim 3 luni înainte de a expira garanția standard, cu condiția ca produsul sa nu fi fost trimis în service în intervalul garanției standard. Știu ca și la Altex era ceva de genul asta, presupun ca și la eMAG ar fi la fel

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 26 of 28 FirstFirst ... 16 24 25 26 27 28 LastLast

Similar Threads

  1. Rata defectiunilor - PS4 By AndRewqp in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 1122 Last Post: 24-01-2018, 16:48
  2. Rata defectiunilor - Xbox One By AndRewqp in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 140 Last Post: 31-01-2017, 19:33
  3. Rata defectiunilor - DS4 By MonkY in forum Polls
    Replies: 43 Last Post: 14-05-2016, 20:59
  4. Rata defectiunilor - Wii U By MonkY in forum Nintendo Wii U / Switch
    Replies: 6 Last Post: 05-01-2014, 22:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts