Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.

View Poll Results: Ai avut probleme cu PS5?

Voters
114. You may not vote on this poll
  • Nu, totul e ok si merge perfect ca in prima zi

    77 67.54%
  • Probleme hardware, caz de service/garantie

    14 12.28%
  • Soft-brick, caz de service/garantie

    4 3.51%
  • Probleme software, s-au rezolvat cu update/restore

    6 5.26%
  • Inca nu am probleme, insa consola e galagioasa

    17 14.91%
  • Inca nu am probleme, insa consola se supraincalzeste

    0 0%
Multiple Choice Poll.
Page 24 of 28 FirstFirst ... 14 22 23 24 25 26 ... LastLast
Results 461 to 480 of 555

Thread: Rata defectiunilor - PS5

  1. #461 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Quote Originally Posted by 077danyel View Post
    Unul era cu consola si altul separat
    Eu unul sunt mulțumit de serviciile lor ,nici măcar nu mai aveam cutiile originale iar o maneta o desfăcusem
    Salut , imi poti spune te rog ce acte ai pus in colet? Certificat de garantie si factura?

  2. #462 SP
    Senior Member 077danyel's Avatar
    Nu am pus nici un act ca le-am cumpărat online
    Am intrat pe cont și am dat de acolo retur si service -service

  3. #463 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Calea legala ramana optiune doar daca vrei sa faci "romanisme", asa cum am mai zis. Va rog eu frumos sa incetati cu sfaturile astea!
    Nu ti-am zis nimic atunci, am asteptat sa se mai racoreasca spiritele, dar sa stii ca rolul instantei si a legislatiei nu este de a face ,,romanisme,,, ci de a se face dreptate si nu a se abuza de tine. Daca pierzi in instanta, inseamna ca cel mai probabil nu ai avut dreptate/exista loc de interpretare in situatia respectiva (lucruri pe care mi le asumam eu). Mie nu mi-a placut modul in care te-ai exprimat pentru ca ai dat o nota ca si cum as vrea sa profit de pe urma situatiei, cand nu voiam decat sa imi repar controllerul cu ajutorul garantiei. In fine.

    Am dus controllerul achizitionat impreuna cu PS5-ul in service la MG si am primit unul nou, in cutie sigilata, din prima. Nu am intrebat daca am garantie separata la el (extinsa) de 2 ani, pentru ca angajatul care se ocupa nu parea oricum foarte in tema si am zis ca degeaba intreb (probabil nu stia sa imi raspunda exact ce si cum + sper sa nu am nevoie de ea). Cred ca situatia aceasta este de o relevanta deosebita pentru cei care au luat bundle-uri si nu mai au tot pachetul complet, dar totusi vor sa beneficieze de garantie (asa cum e firesc).

    Nu stiu daca cei de la grupul MG-Altex mi-au facut o favoare ca sa scape de mine fara batai de cap/ s-au schimbat protocoalele celor de la Sony (avand in vedere ca si useurului de mai sus i-au inlocuit cei de la emag doar controllerul)/ alt motiv, dar eu am primit un controller nou fara sa dau consola inapoi si sunt multumit atat de deznodamant, cat si de modul in care s-au purtat cei de la MG Polus Mall Cluj-Napoca cu mine.

  4. #464 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Ti-am raspuns asa pentru ca esti al 1000lea care spune aceleasi lucruri. Eu tot ce fac e sa incerc sa temperez asteptarile oamenilor, pentru ca am inteles care este calea aleasa de comercianti.

    Crezi ca eu vreau sa fie asa? Crezi ca eu nu mi-as dori sa se rezolve altfel la garantie?
    It is what it is iar toate aceste comentarii cu oameni care spun ca au rezolvat in x sau y mod, care este diferit de ce scrie la ei la termeni si conditii nu inseamna decat ca cineva, pe undeva, a inchis un ochi ca sa scape mai rapid de clientul respectiv.

    Dar asta nu inseamna ca 100% din oameni care vor apela la acea garantie vor pati la fel. Iar aia care nu vor pati vor spune - "pai uite, ca lu' x si lu' y i-au schimbat doar controller fara sa aduca si consola, cabluri si/sau jocurile din bundle! cu mine ce ai? de ce nu vrei?".
    Iar ca sa evitam astfel de discutii pe forum, incercam doar sa limitam discutiile.

    In cazul tau ai scapat usor, pentru ca ai mers pe calea corecta si ai dus si consola acolo, chiar daca doar in magazin, au verificat SN-urile sa corespunda (probabil - ei stiu, intern, ce procedura au pentru orice) si aia a fost tot.
    Personal nu m-as fi deplasat cu nimic la magazin. Fiind mai comod din fire, as fi trimis prin curier (pe cheltuiala lor, desigur) produsul in service, unde sa se faca constatarea si sa se repare/inlocuiasca produsul defect.

    Cat de rolul instantei si a legislatiei stiu care este si da, in majoritatea cazurilor asta spun oamenii carora nu le convine ce e trecut in contract, desi l-au acceptat cand au facut cumparatura, dar in cazul asta, scrie foarte clar la ei care sunt conditiile.
    Desigur, ei pot spune acolo ce vor ei, asta nu inseamna neaparat ca respecta si legislatia (cum e cazul cu evomag, spre ex, care ofera garantie 1 an la multe produse, desi legea spune clar ca trebuie sa fie de 2 ani), dar pentru asta exista ANPC. Si, cel putin in cazul meu, am avut de foarte multe ori castig de cauza cu ANPC (as spune chiar ca un 9 din 10 cazuri si-au primit amenzi diversi comercianti, de la evomag la emag si altii mai mici).

    Eu nu am nici timp si nici nervi sa continui astfel de discutii - d-aia am si lasat-o balta si nu a fost singura din ultima vreme, asa ca voi incerca sa nu ma mai bag de acum. Daca are cineva consola cu Ratchet (pe care l-a vandut) si i se strica un controller si vrea sa mearga la garantie fara joc si nu-l accepta, treaba lui

  5. #465 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Nu am adus consola in magazin.

    Un contract trebuie sa respecte o legislatie. Nu poti pune clauze abuzive in el. Desi tot vorbim despre ce este trecut in contract si s-a adus de foarte multe ori pe acest forum vorba despre situatia de mai sus, eu nu am vazut nicaieri postat articolul din legislatie pe care se bazeaza aceste afirmatii.

    Nici eu nu scriu aceste lucruri ca sa ma aflu in treaba doar. O fac in caz de are cineva nevoie, sa stie ca se poate insista

  6. #466 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Dar unde ai dus consola? Ca eu asa am inteles din postarea ta.

    LE: aaa, acum am inteles - ai dus controller-ul (achizitionat impreuna cu consola - adica cel care a venit in cutie, dar doar pe el) in magazin si ai primit altu pe loc.
    Foarte ciudat atunci - cineva a calcat efectiv in picioare orice fel de procedura a garantiilor.

    Si da, am citit acum "lege 449 2003 garantii 2016" si nu scrie nimic despre asta - deci nici ca trebuie si nici ca nu trebuie sa duci tot pachetul. Ceea ce inseamna ca ramane asa cum zice comerciantul.

  7. #467 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Quote Originally Posted by razvanrazy View Post
    Dar unde ai dus consola? Ca eu asa am inteles din postarea ta.

    LE: aaa, acum am inteles - ai dus controller-ul (achizitionat impreuna cu consola - adica cel care a venit in cutie, dar doar pe el) in magazin si ai primit altu pe loc.
    Foarte ciudat atunci - cineva a calcat efectiv in picioare orice fel de procedura a garantiilor.

    Si da, am citit acum "lege 449 2003 garantii 2016" si nu scrie nimic despre asta - deci nici ca trebuie si nici ca nu trebuie sa duci tot pachetul. Ceea ce inseamna ca ramane asa cum zice comerciantul.
    Da. Vorbeam despre controllerul din cutie. Nu am primit altul pe loc. Mi l-au trimis in service si peste o saptamana m-au chemat sa vin dupa un nou controller.

    Cat despre partea cu legea, faptul ca nu e stipulat acolo nu inseamna ca ramane la latitudinea comericiantului (cel putin asa considera consilierul meu juridic).

    Sa stii ca am mai intalnit situatii, chiar la Altex, cand au onorat garantia legata de un telefon, fara macar sa ceara accesoriile (asa cum scrie in contractul lor)

  8. #468 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Ti-am zis - daca tot ai acel consilier juridic care are timp si chef sa faca asta - sa o faca si sa aflam si noi ce decide un judecator. Iar daca el zice ca se accepta fara nimic, punem mare cu rosu si stelute pe prima pagina din thread, ca nu avem nevoie de nimic cand mergem la garantie.
    Pana atunci, el (consilierul) poate avea sau nu, dreptate.

    Deci cu garantia a mers procesul normal, doar ca ai dus doar controller-ul. Pai dupa ce scena ai facut atunci in magazin, probabil s-au sesizat si ei si au zis sa rezolve cumva situatia.
    De multe ori, chiar daca au dreptate, magazinele aleg sa rezolve amiabil si sa piarda doar pretul unui produs nou, decat sa dea banii pe ceva proces.

  9. #469 SP
    Member Antiohh's Avatar
    Chiar daca am facut scena (care nu a fost o scena, a fost mai mult o discutie in contradictoriu amiabila), sefa de acolo mi-a spus ca cel mai probabil nu o sa se solutioneze asa cum doresc eu si ca daca vreau pot pregati plangerile . De aceea am si lasat in primul comentariu de inteles ca poate totusi mi s-a facut ,,o favoare,, desi nu sunt sigur. Cine stie, poate si-au schimbat cei de la Sony procedura intre timp, n-am idee.

    Cat despre contactul meu care lucreaza in domeniul juridic, nici nu a pretins ca 100% e asa cum zice el - nu stie ce portite pot sa aiba comerciantii. A spus doar ca nu crede totusi sa existe asa ceva citind legislatia, care e destul de simpla si la obiect. Dar nu se ocupa de regula de asemenea chestii si ca totusi putem face o plangere si o notificare (si doar in cazuri extreme sa se ajunga la instanta). Nu prea avem cum sa aflam ce zice un judecator decat daca se ajunge efectiv la un proces.

  10. #470 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    Am avut si eu o discutie similara cu razvanrazy in urma cu aproximativ 3 luni. Atunci era vorba de faptul ca am vandut controlerul cu care a venit Series X si ma avertiza ca nu imi va fi luata in garatie in caz de defect. Era o discutie bazata pe un ipotetic acolo. Sustinea acelasi concept al totului unitar si al “legii” care da dreptate comerciantului. I-am demonstrat, cred eu, atunci ca formularea folosita de Altex in cazul acela in termenii si conditiile de acordare a garantiei(care nu sunt acelasi lucru cu legea) sunt ambigu formulate a sa fie interpretabili. In lege, asa cum corect spui si tu nu exista distinctia respectiva in lege.

    Cu toate astea am fost acuzat de acelasi “Romanism” cand m-am adresat, telefonic, la 3 comisariate locale ANPC(Bucuresti,Timisoara,Cluj) cu scenariul respectiv. Am primit acelasi raspuns de la toate:

    1. Sa fac o sezizare scrisa ca se va ocupa un comisar de situatia mea punctuala
    2. Mi-au spus ca, conform legii, in periada de garantie, asiguratorul de garantie este obligat sa readuca produsul defect la confomitate in cazul unui defect acoperit de garantie. Ceea ce e exact ce spune legea.

    Ce inseamna aducerea la conformitate:
    1. Reparatie, daca e posibil
    2. Daca reparatia nu e posibila, inlocuirea produsului cu unul similar
    3. In ultima instanta, daca ce le de mai sus nu sunt posibile, restituirea contravalorii bunului defect cumparatorului.
    E decizia celui care asigura garantia care de mai sus se aplica. Nu poti alege.

    Acuma problema ta. In primul rand controlerul trebuia preluat, fara consola, pentru a constata defectul de garantie. Odata constatat, trebuia aplicata una din cele 3. Si aici intervin urvele de la Depanero. Varianta lenesa, si cu cele mai putine formalitati pentru ei e sa inlocuiasca produsul. Pachetul. TOT. Asa ca fac presiuni ca sa se intample ce spune razvanrazy. Adica sa aduca clientul tot pachetul ca ei doar sa il schimbe si sa frece menta cu un mail sau 3 click-uri intr-un soft de supply chain management. Realitatea e alta si e simpla. Ai dreptate. Daca faci scandal in magazin poate rezolvi de dragul scandalului dar tot dreptate ai conform legii. Daca esti timorat, faci recamatie la ANPC si vei avea dreptate si recomand compensatii, gen vouchere. Daca esti fraier si un consumator docil faci cum zice razvanrazy si Altex si Depanero.

    Exista bineinteles o situatie limita. Si anume situatia in care controlerul nu poate fi reparat, nu se mai fabrica si nu mai exista stoc(nu e cazul de fata) si se ajunge in situatia de la punctul 3. Atunci exista posibilitatea sa ti se ceara tot pachetul pentru inlocuire(daca mai exista stocuri full bundle cu care sa inlocuiasca) sau refund(in alte tari si uneori la noi o sa iti lase produsul care inca functioneaza pentru ca in situatii de genul e vorba de un produs uzat moral si cu valoare 0 de piata…dar nu e cazul nostru, aici e un produs nou cu valoare de retail). Avand in vedere ca e vorba in situatia ta de un accesoriu, nu de produsul principal, probabil, in situatia ipotetica de mai sus, ar fi trebuit sa iei decizia daca accepti banii pe tot pachetul si sa aduci si consola in magazin sau accepti ca nu se poate face nimic pentru accesoriu. Dar repet, nu suntem in situatia respectiva, controlere se gasesc peste tot, prousul e in ciclu de retail.

    …. Daca mai aveti rabdare,si nu v-am plictisit, in curand urmeaza sezonul urmator. As putea sa scriu acuma, dar astept raspunsul scris ANPC legat de reselerii, persoane juridice, de console care cumpara si revand la suprapret pachetele puse in vanzare de Emag/Altex/Flanco, cu reclamatie de specula si practica de bundle a retailerilor. Ambele sunt obiectul unor sesizari recente facute catre ANPC si in care, cel putin in cea cu bundle-uri, exista o abordare a subiectului garantie cand vine vorba de bundle facturat ca si 1 item. Mai precis, daca in caz de defect, pot forta retailer-ul sa faca refund la pret initial atat timp cat am toate componentele(adica reversul medaliei la ce zice Altex si razvanrazy) sau daca in caz de inlocuire 1 produs din bundle pot forta retailerul sa imi dea o varianta noua a TUTUROR elementelor bundle-ului, nu doar consola, adica a vandut bundle, daca inclocuiesti, inlocuieste tot. Cat si modul, adica la ce pret, in care retailerul va trebui sa faca returnarea banilor per item bundle, in caz de refund. La valoarea din momentul achizitiei(care nu e specificata pe factura, deci cat e?) sau la valoarea de raft din momentul returului….Interesting stuff …. Totul in sezonul urmator(asta daca ANPC binevoieste sa imi raspunda, bineinteles)

  11. #471 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Ai facut o postare in care nu ai zis nimic si tot ce ai facut a fost sa ma ataci pe mine si termenii si conditiile unui magazine, cu care ati fost de acord in momentul in care ati cumparat acel produs

    Exact cum am mai zis - nu e ca si cum imi face placere sa fie asa, dar asa este si e bine sa nu indrumam lumea sa mearga cu furcile in mana cand se duc la magazin cu controller-ul defect, iar tu fix asta faci.

    Faptul ca nu ti-am mai raspuns atunci nu inseamna absolut deloc ca ai avut dreptate intr-un fel sau altu. Ci doar ca m-am plictisit sa-ti spun acelasi lucru.
    Ma simt ca un politist care-ti spune sa nu treci pe rosu pentru ca asa e legea, iar tu sa-mi spui - pai de ce sa nu trec, daca nu e politie aici? Toata lumea face asa

    Also, legile de la noi sunt facute de niste imbecili si totul este ambiguu si super interpretabil, iar ANPC este controlat de PSD care tot ce face este sa se supuna unor ordine la fel de cretine (vezi mai noua situatie cu amenda benzinariilor pentru cresterea preturilor pe o piata libera intr-o tara democratica), dar deja o dam in alte discutii mai penibile decat discutia de fata.

    Pana una alta, sfatul meu este sa incercam sa respectam termenii si conditiile lor si sa nu va mai certati si enervati cu toata lumea, din orice chestie cat de mica.

  12. #472 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    termenii si conditiile unui magazin nu sunt acelasi lucru cu legea. Termenii si conditiile pot fi abuzive sau folosite abuzim de catre retailer. De aceea exista ANPC cate trebuie, pe cat ii permite legea prost scrisa sa favorizeze clientul care e partea vulnerabila in telatia retailer-client. A sustine ca retailerul trebuie protejat e ... criminal(exagerata formulare dar asta imi vine acuma

  13. #473 SP
    Senior Member Espiritus's Avatar
    Bundle PS5 + Ratchet & Clank, pachet oficial Sony deci totul un singur produs pe factura.

    Am primit raspuns in scris de la Emag ca in caz de garantie NU este necesar sa duc si jocul. In caz de negatie, au spus ca returneaza integral toata suma platita pe bundle, fara sa fie nevoie sa duc si jocul.

  14. #474 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by 4_2 View Post
    termenii si conditiile unui magazin nu sunt acelasi lucru cu legea. Termenii si conditiile pot fi abuzive sau folosite abuzim de catre retailer. De aceea exista ANPC cate trebuie, pe cat ii permite legea prost scrisa sa favorizeze clientul care e partea vulnerabila in telatia retailer-client. A sustine ca retailerul trebuie protejat e ... criminal(exagerata formulare dar asta imi vine acuma
    Nu am spus ca nu este ceva abuziv - ba chiar am dat exemplu evomag. Dar cat timp legea nu zice absolut nimic de asta (pentru ca este scrisa pentru copii de gradinita), atunci ne ghidam dupa termenii si conditiile de pe site. Pentru ca d-aia exista acolo acel contract semnat la fiecare achizitie. Iar daca ala e scris cu picioarele, atunci facem reclamatie, daca noi consideram ca suntem nedreptatiti.
    ANPC poate sa faca ce vrea, dupa cum am dat exemplul cu pretul de la benzinarii, dar asta nu inseamna ca si ei au dreptate. In cazul acesta, 100% MOL va ataca in instanta acea amenda de 100.000 lei care a fost abuziva si 100% vor castiga.

    Momentan, repet - si spun asta fara sa am vreo afiliere de vreun fel cu Altex, eMag sau alti comercianti din lumea asta - noi aici trebuie sa discutam lucruri legale, iar aici avem, pe langa ce scrie in termenii si conditiile de pe site, si ajutorul userului ATX/MG care ne-a informat care este perspectiva lor cu privire la acele pachete si la ce trebuie sa ducem la garantie in caz de ceva. Si vorbim strict de Altex/MG in situatia asta ipotetica.
    Mai departe fiecare face ce vrea si daca vrea sa mearga cu furcile si topoarele peste aia in magazin/service ca sa-i inlocuiasca un controller fara sa duca restu, e treaba lui. Dar nu incurajam asta.

  15. #475 SP
    4_2
    Member 4_2's Avatar
    nu cred ca a fair sa intrebi ca si deciding factor comerciantul. Nu e un punct de vedere impartial.

    Dar mi-ai dat o idee. O sa fac o lista cu nedumeriri si cu binevointa userului ATX/MG, putem obtine un punct de vedere al comerciantului pentru unele situatii extreme(gen ce se returneaza, ce se factureaza, cum se acorda garantii). Am avea asa punctul de vedere al comerciantului, respectiv al autoritatilor ( bineinteles daca ambii binevoiesc sa raspunda)

  16. #476 SP
    Member lucicleric's Avatar
    Urmaresc de vreo saptamana threadul asta si concluzia care o trag eu ca consumator: legea aia indiferent cat e de scrisa cu picioarele, este acolo sa ma protejeze si sa ma ghideze.
    Asa ar fi intr-un stat normal. Dar nu sunt de acord ca termenii si conditiile unui comerciant sa fie peste legislatie. De aceea sunt si atatea probleme.
    Pentru mine inca e de noaptea mintii toata treaba cu bundle, joystick etc. , cand eu ma duc la garantia unui telefon de ex si am nevoie sa mi-l repare, nu mi se spune pey stai asa prietene ca avem nevoie de tot pachetul telefpnului.
    Situatia de fata o consider unica din cauza lipsei produselor.
    Intre timp am trimis si eu la depanero un joystick, din pachet binenteles. Am fost indrumat foarte frumos de o tipa la telefon ca sa trimit poza cu seria consolei si aia e.
    Poate ca intr-un final si-au dat si ei seama ca e un abuz sau au primit multe reclamatii.
    Per total sunt multumit cum au procedat cei de la depanero, in conditiile in care am mai incercat acum jumate de an sa il duc eu personal.
    Cat despre romanisme, cred ca suntem nevoiti sa actionam asa tocmai pentru ca legea e scrisa ambiguu

  17. #477 SP
    Senior Member raduadelin's Avatar
    Dupa ultimul update de software nu mai pot conecta controllerul la consola. Nici dualsensul, nici dualshockul. Am incercat si prin cablu si fara. Nici macar prin remote play nu ma pot conecta la consola.

    A mai patit cineva?

  18. #478 SP
    Senior Member GabiCutlac's Avatar
    Ce cablu folosești? Cel original? Ca am văzut pe FB in trecut multe cazuri in care se incerca cu un cablu ieftin si prost care făcea doar încărcare si utilizatorul nu reușea nicium sa conecteze controller-ul.

  19. #479 SP
    Why so serious ? razvanrazy's Avatar
    Quote Originally Posted by raduadelin View Post
    Dupa ultimul update de software nu mai pot conecta controllerul la consola. Nici dualsensul, nici dualshockul. Am incercat si prin cablu si fara. Nici macar prin remote play nu ma pot conecta la consola.

    A mai patit cineva?
    Ti-a cerut sa faci update la controller? La mine a cerut automat dupa ce a facut consola si nu am putut sa sar fara - din pacate la PS5 trebuie legat controller-ul prin cablu la consola pentru update.
    Dar am luat primu cablu USB-C to USB-C pe care l-am avut la indemana si a mers fara probleme.

  20. #480 SP
    Senior Member raduadelin's Avatar
    Se intampla ceva foarte ciudat. Am scos cablul de alimentare din spatele consolei cateva minute, iar cand am pornit-o, am putut utiliza controllerul vreo 30 sec, prin cablul original, dupa care s-a pierdut din nou conexiunea.

    Daca e conectat prin cablu, controllerul nici macar nu se mai aprinde, iar daca ii scot cablul, licarea ledul albastru cateva secunde, dupa care se stinge.

    Am facut si updateul.

Your post count prohibits you from posting new replies in this forum!
Users with less than 1 posts cannot reply to threads here. Your post count is currently . You need to post first in the Intro thread.
Page 24 of 28 FirstFirst ... 14 22 23 24 25 26 ... LastLast

Similar Threads

  1. Rata defectiunilor - PS4 By AndRewqp in forum Sony PlayStation 4
    Replies: 1122 Last Post: 24-01-2018, 16:48
  2. Rata defectiunilor - Xbox One By AndRewqp in forum Microsoft Xbox One
    Replies: 140 Last Post: 31-01-2017, 19:33
  3. Rata defectiunilor - DS4 By MonkY in forum Polls
    Replies: 43 Last Post: 14-05-2016, 20:59
  4. Rata defectiunilor - Wii U By MonkY in forum Nintendo Wii U / Switch
    Replies: 6 Last Post: 05-01-2014, 22:46

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts