Mie deocamdată îmi place, au fost vreo 2 momente... Wow... am jucat în jur de ~7h conform save file-ului, bine ca am mai și pierdut timpul sa ma uit în fiecare colt al hartii și sa admir peisaje etc.
Mie deocamdată îmi place, au fost vreo 2 momente... Wow... am jucat în jur de ~7h conform save file-ului, bine ca am mai și pierdut timpul sa ma uit în fiecare colt al hartii și sa admir peisaje etc.
Nu contează când sa pus tag de spoiler, ideea mea era ca unii dintre nu văzusem ca a scris el dar văzusem la tine in quote asa ca esti la fel ca ala in care dai cu pietre ca ți-a stricat distracția. Ia un Chupa Chups sa nu uiti cum se topeste in gura daca insiști!!
Deci pana la urmă cum e cum e cu grafica? Cu câteva postări in urma citeam cum ca scena cu caii care trec prin apa aia curgătoare nu e ca si ce am văzut prezentat inainte de lansare. Ati observat cumva alte modificari/downgrade la grafică?
In scena initiala nu au facut valuri, dar in alta parte face. Chiar am verificat in detaliu in fiecare balta/rau si e totul ok. Inclusiv gheata subtire se sparge sub copitele cailor (sau chiar cand mergi cu personajul). Dpdv grafic nu are niciun downgrade, cel putin din ce am vazut pana acum si arata foarte bine in game, inclusiv pe base PS4, merge foarte bine (efectiv nu am sesizat niciun frame drop deranjant), iar in cinematics in game pot spune ca arata senzational, mult peste Uncharted 4, oamenii fiind facuti foarte bine, muschii fetei se misca corect, inclusiv cand saruta, cand se stramba, cand vorbesc, se sperie, samd.
Am 4ish ore in joc pana acum si singuru lucru pe care l-am gasit deranjant la el a fost faptul ca intr-o singura zona, am gasit un smoc de iarba care nu atingea pamantul (ridicat cam 3-5cm). In rest, efectiv nu am ce sa-i reprosez din niciun punct de vedere
Ah si am o chestie ciudata pe care o patesc doar la castile pe fir (din controller), la anumite intervale, sau actiuni, imi face mici pauze de sundet, dar nu inteleg de ce. Pe TV si soundbar nu exista aceste pauze zi ma gandesc ca poate e de la controller sau de la faptul ca am castile in controller
Nu e chiar asa deranjant, dar sesizabil.
LE: also, eu am pos spoiler tag postarii lui KurtKnispel , dar am uitat sa modific si postarea lui Xander Ro My bad
OK, am jucat vreo 5 ore pana acum si nu pot sa spun decat ca pentru mine e incredibil de frustrant.
Cum se poate sa fii ceva studio AAA care scoate hit dupa hit, jocuri considerate system sellers pentru Playstation si totusi, ca mecanici de gameplay sa fii blocat cu 15 ani in urma? As vrea sa il cunosc si eu pe ala caruia i se pare o idee buna ca structura unei misiuni sa fie asta : (Semi-spoiler, cam in primele 3-4 ore, nu are nicio legatura cu povestea sau personajele)
Trebuie deschisa o poarta care e alimentata de un generator, generator pe care il poti porni printr-un minigame in care apesi pe Triangle in momentul potrivit de 3 ori, dar ce sa vezi, nu are benzina asa ca trebuie sa mergi sa cauti benzina in doua locuri in care ar putea fi, ajungi in primul loc, intrarea principala este blocata, gasesti o intrare alternativa care e one-way, vezi canistra de benzina in spatele unui gard peste care poti sari doar folosind un cos de cumparaturi pe care il impingi pana la gardul respectiv, ajungi la canistra si SYKE, desigur ca e goala, daca nu te-ai prins deja din oftatu' personajului, dupa care impingi acelasi cos de cumparaturi ca sa ajungi intr-un punct mai inalt ca sa poti iesi din cladire - succes cu a doua locatie, in care gasesti intr-adevar item-ul de care ai nevoie.
Cred ca e unul dintre cele mai non-fun segmente de joc pe care le-am jucat de foarte mult timp. E 2020 si noi inca impingem tomberoane ca sa progresam in jocuri. Mai mult decat atat, controlul e cat se poate de clunky si initial m-am gandit ca poate mi se pare asa de la input, controller-ul de PS4, dupa care mi-am amintit ca am jucat Spider-Man care era cat se poate de responsive. Singura parte buna legata de gameplay si ce are peste Uncharted TLOU e sistemul ala de skills si crafting, unde poti sa ai cat de cat un input si sa alegi ce vrei sa faci. In rest, nu este nicio diferenta ca mecanici intre TLOU 2 si Uncharted 1 din 2007. Du-te tu incetut fix pe unde iti spunem noi, bucura-te de peisaje, de cutscene-uri, de personaje, dar nu cumva sa incerci sa deviezi de la path-ul asta pe care ti l-am pregatit. Si nu, nu vreau sa fiu ceva open world, vreau doar sa nu vad aceeasi formula regurgitata la infinit.
Si culmea e ca daca ar fi avut jocul asta ceva gameplay overhaul serios, mi s-ar fi parut probabil unul dintre cele mai bune titluri ale generatiei. Sunt unul dintre cei care nu a fost foarte impresionat de primul TLOU, desi mi-a placut foarte mult ending-ul si cam ultima ora din joc. Aici am fost captivat din prima secunda. Writing-ul e ceva cum rar vezi, indiferent ce spun aia care spameaza Metacritic-u' cu note de 0, de mult nu imi amintesc sa ma fi prins asa tare o poveste, grafica e foarte buna, facial animations - out of this world, in viata mea n-am vazut asa ceva si joc pe un PS4 Slim, nu pe Pro sau ceva $3000 PC. Personaje, environment, dialog, small details, absolut totul e la superlativ. Si toate astea trase in jos de gameplay-ul ala de doi lei, care a fost cu siguranta ultimul lucru la care s-au gandit baietii. Si sigur ca review bombing-u' de pe Metacritic are legatura cu ceva SJW agenda cu care au toti o problema, nu cu alte defecte mult mai serioase ale jocului.
Alte studiouri AAA incearca sa evolueze de la un titlu la altul, sa nuanteze un pic lucrurile, nu sa mizeze totul pe writing si personaje si gata. Probabil nu ajuta mult nici faptul ca toate titlurile lor sunt critically acclaimed si deja stiu ca toate publicatiile dau 10/10, "masterpiece", "incredible" si atunci cred ca asta ii motiveaza si pe ei sa tina cu dintii de formula asta cat se poate de outdated. Vad si ei ca atata timp cat nu o dau in bara cu writing-ul, o sa vanda ca painea calda titlurile lor si ii tin si pe aia de la Sony fericiti. Eu unul m-am saturat de aceste "narrative experiences", care sunt esentialmente o lunga colectie de cutscene-uri si nice set pieces care din cand in cand, se asteapta sa mai ridici controller-ul ca sa faci cele mai plictisitoare si mai mundane lucruri din lume. Asta e un format potrivit pentru un serial sau un film, acolo ar functiona extrem de bine, dar nu pentru un joc, si cu siguranta nu pentru un joc care iese in 2020 si are 95 pe Metacritic.
Tu in ce zici acolo, descrii cam toate jocurile...ever. Alea sunt mecanici de game design, puzzles usoare, care sa te opreasca din a avansa incontinuu. E doar o chestie de preferinta si personal nu m-au deranjat absolut deloc. Ba chiar mi s-a parut interesant cum la primul generator:
Ah, iar ce zici tu legat de animatii, e dat de faptul ca (la fel ca in RDR2) personajul are o greutate naturala in deplasare, dar animatiile si trecerea dintre ele, tocmai date de aceasta greutate si de fizica, sunt absolut fenomenale si peste orice am vazut eu personal pana in acest moment, depasind chiar si animatiile de la RDR2.
Also, de mentionat, jocul nu prea are loading screens. Chiar si cand mori, se incarca in 2-3s si sunt tare curios sa vad un joc cu absolut 0 loading times de la ei, pe PS5 cu SSD (sau chiar asta cand il vor porta pe PS5)
Eu. Avion cu motor turbopropulsor. Daca joci cu casti nu este asa sesizabil si dupa o perioada de timp nici nu il mai bag in seama/aud.
Same here, am un fel de semi-open space si imi trezeste copilul din somn, fara gluma (off-topic - nu faceti credite imobiliare cand sunteti mici si fara minte cum am fost eu ca veti regreta 13 ani mai tarziu cand veti avea nevoie de mai mult spatiu, nu cum considera mintea de copil bezmetic la 22 de ani!!!)
Sunt totusi surprins de cat de bine arata jocul pe base PS4, jos palaria pentru tech team.
La fel e si pe pro?
@razvanrazy, chestia cu pauzele de sunet sunt datorita interferentelor ,probabil router, daca stai cu controllerul legat la consola (nu wireless) nu se mai intampla.
Am jucat aseara pe PS4 Slim vreo 4-5 ore si nu am avut probleme cu zgomotul. Se auzeau ventilatoarele dar nu mai tare fata de cum se aud ij alte jocuri. Cat despre joc, e fenomenal din toate punctele de vedere. Cei ce il blameaza nu inteleg ce asteptau, dar fiecare cu parerea lui. Sa ne bucuram ca putem sa jucam asa minunatie la finalul acestei generatii
Clar chestie de preferinta. Cum ziceam, gasesc obositor movement-ul care desi din punct de vedere tehnic e in mod evident un achievement, pentru ca e realist, in practica, contribuie la pacing-ul ala nejustificat de incet al jocului. Am de mers si de verificat o suta de cotloane cu un personaj care se misca greu, incet, numai ca sa ajung la locul in care imi doream ca sa il aud ca ofteaza ca nu e acolo ce cauta. Ia-o de la inceput. In acelasi timp, asigura-te ca interactionezi cu fiecare sertar, frigider, dulapior pentru ca resursele sunt limitate. Si care e logica in a avea intr-o incapere 10-15-20 de sertare, unu' singur are interaction prompt dar cand il deschizi, nu este nimic in el? De ce am interaction prompt-ul ala acolo atunci? E exact ca aceeasi chestie cu misiunea aia cu generatorul. Ai petrecut ultimele 15 minute incercand sa ajungi aici? Oups, nu-i aici ce te intereseaza. Sau ca una din nenumaratele situatii din Uncharted in care "mor" Sully, Nathan, Elena etc. numai ca sa vezi dupa 5-10 minute ca de fapt sunt OK si nu au patit absolut nimic. Macar in TLOU sunt foarte ballsy cu firul narativ si orice actiune are consecinte categorice. Asa e, e game design, dar e bad game design. Si nu stiu in cat de multe alte jocuri puzzle-urile sunt concepute ca aici. Daca vor sa ma opreasca din a progresa incontinuu, ar putea gasi moduri mai interesante. Zic si eu.
Desi inteleg de ce unora le place realismul, mie mi se pare ca nu imi prea respecta timpul jocul asta. Primesc task-uri care nu au nicio finalitate si trebuie sa le fac cu personaje care se misca incet. Probabil ca cu 10 ani in urma, as fi fost super impresionat ca intr-un joc sa aiba personajul fizica din RDR sau TLOU. Acum, mi-as dori sa fie mai game-y, sa o vad pe Ellie un pic mai sprintena daca tot avem de deschis toate dulapioarele din joc. Tu esti in mod evident impresionat de partea tehnica a jocului, mie mi-ar placea un ritm o idee mai alert si un gameplay mai variat, pentru ca dupa cum spuneam, toate celelalte elemente pe care le vreau de la un joc sunt acolo si sunt facute extrem de bine.
Ma rog, spun toate lucrurile astea constient de faptu' ca fac parte dintr-o minoritate. Sper sa va bucurati de el.
Sunt foarte atenții la detalii cei de la ND, am observat două chestii în joc. Personajele au jeg sub unghii și când te duci să faci custom la armă când intri în meniu descarcă arma și sare glonțul de pe țeavă, dacă dai back și intri iar în același meniu o descarcă dar numai sare glonțul pentru că nu are nimic pe țeavă.
Bookmarks