Microsoft va incepe din acest an testarile publice ale serviciului de cloud gaming.
Sunt foarte curios sa vad cum merge pe 4G in Romania, daca va fi disponibil.
In caz contrar, prin VPN nu cred ca-l vom putea accesa.
Microsoft va incepe din acest an testarile publice ale serviciului de cloud gaming.
Sunt foarte curios sa vad cum merge pe 4G in Romania, daca va fi disponibil.
In caz contrar, prin VPN nu cred ca-l vom putea accesa.
Sigur ca va fi disponibil, este ca si cum imi conectez Xbox One-ul la 4G hotspot la telefon, iar compania la care am abonamentul de Internet acasa are mereu grija sa fac chestia asta
Pai nu e acelasi lucru. Cand conectezi consola la internet, se trimit doar cateva pachete de autentificare, dar procesarea se face hardware la tine, local, deci nu-ti trebe super timp de raspuns pe partea te internet, ci intre consola si gamepad.
In schimb daca e totul cloud based si se face procesarea in norisor, atunci iti trebe timp de raspuns foarte mic, astfel incat in momentu in care misti de manetuta, sa raspunda instant personajul.
Am inteles acum la ce te referi, da asa este.
Am crezut ca te referi ca nu vom putea accesa serviciul in sine iar strict din punctul asta de vedere n-ar trebui sa fie blocaje.
Daca au acoperire buna de 4G, atunci o sa mearga.
Desigur, nu e acelasi lucru, dar in functie de locatie si eu pot juca PUBG pe telefon in metrou (depinde de statii).
With Microsoft looking to bring "console quality" streaming to phones and tablets with Project xCloud, how will the company achieve that when touch controls are still pretty bad? It seems the company is looking to bring physical controllers to mobile devices to offset this problem, according to these Microsoft Research papers.
https://www.theverge.com/2019/7/9/20...QA9Sf-XeWe1Snw
mai multe detalii in noaptea asta .
https://www.msn.com/en-us/entertainm...oud/ar-AAHIUTD
Microsoft launching public xCloud streaming test on Android in October | Ars TechnicaOriginally Posted by Ars Technica
Xbox Game Streaming (Preview) | XboxOriginally Posted by Xbox.com
Project xCloud Public Preview: Help Us Shape the Future of Game Streaming - Xbox Wire
Originally Posted by XboxX019: Expanding Project xCloud with More Games, More Ways to Play, and More Players - Xbox WireOriginally Posted by Xbox
Opaa ia stai asa.
https://www.xbox.com/en-GB/xbox-game...project-xcloud
Ce au facut natangii astia, sa inteleg ca nu merge decat pe Android??
'Compatible mobile device: Android version 6.0 or greater, Bluetooth version 4.0+'
Hai Microsoft, confirma-mi inca o data cat de natangi sunteti acum fix dupa ce am terminat Death Stranding! Este impulsul de care am nevoie!
Te implor Microsoft!!
Nu inteleg ce te surprinde , a fost anuntat la XO ca vor incepe testele pe Android , urmand ca mai incolo sa ajunga si la iOS .
Iar faptul ca iti traiesti viata dupa niste branduri e putin aiurea , lucru care ti s-a mai spus . Ok esti pasionat inteleg asta dar poti fi mai putin ... sti tu .
Daca vrei sa renunti la un produs o poti face oricand , dar niciodata nu am inteles cei care aleg sa trambiteze lucrul acesta de parca ma intereseaza pe mine ca nu iti mai iei Xbox .
Momemtan, da, doar pe Android si nu merge pe RO decat cu VPN (VPN = viteza mica deci artefacte mari, bla bla, dar tot merge decent, daca treci peste loading times care sunt astronomice).
La lansarea oficiala, o sa mearga si pe iOS, cel mai probabil, dar acolo procesul de approval al aplicatiei probabil este mai anevoios.
Btw, astia de la DF au luat-o serios pe aratura. Se contrazic in foarte multe declaratii si deja devin enervanti - eu cred sincer ca sunt platiti de diversi pentru anumite clipuri, caz in care ar fi obligati sa mentioneze asta.
Initial spun ca video encoding se face extern, apoi cateva minute mai tarziu zice ca practic cipul din xbox one s e overclockat un pic ca sa poata face fata la encoding.
Zice ca 120Hz (ceea ce mega induce in eroare) - in realitate, doar iesirea din xbox e 120hz inainte de encoder, dar randarea e tot la 30/60 fps... acei Hz de output nu fac decat sa scurteze un pic intarzierea de la un frame randat de xbox pana la video encoder.
Putea foarte bine sa fie 1000Hz acolo (si chiar trebuia) daca de ex ar fi avut in-house dezvoltat hadware-ul pt asta, nici nu se punea problema sa mentioneze pt ca ar fi fost "sub-milisecond" (adica peste 1000 hz).
Asa ei practic arunca acel 120hz acolo fara sa detalieze pt lumea necunoscatoare si hop ramane in minte doar 120hz.
Nu am urmarit atent, mi-a scapat.
Ok, m-am linistit daca vine si pe iOS.
Referitor la a lua sau nu, am sa iau si voi ramane mereu main platform/multi-platform pe Xbox pentru ca sunt sclavul nefericit al acestui profil de Xbox Live in care investesc pasiune si timp de 11 ani si deblochez achievements, nu am cum sa renunt la el desi sincer mi-as dori din suflet.
Poate insa, dupa multi ani de fanatism pro-xbox, sa imi fie scarba de ei si de deciziile lor de *** de a transforma acest brand candva maret intr-un studio de desene animate mediocre pentru media de varsta 6-14.
Au inceput testele si pe iOS , momentan 10.000 de useri , available US, Canada, UK .
https://www.engadget.com/2020/02/12/...os-testflight/
Da, e un pas mare inainte, mai ales la cat de inchis este iOS momentan la orice platforma asemanatoare.
Ce nu inteleg, in schimb este faza asta:
Due to App Store policy, the iOS TestFlight preview will begin with one game, “Halo: The Master Chief Collection.”
Microsoft is shutting down Mixer and partnering with Facebook Gaming - The VergeOriginally Posted by The Verge
Bringing More Players Into Our Gaming Vision - Xbox WireOriginally Posted by Xbox Wire
E un pas firesc si o sa vedem ca integreaza xCloud direct in Facebook si vom putea achizitiona Game Pass direct de acolo - brusc audienta de 2 miliarde useri, de 10 ori mai mare decat la Xbox, pentru ca (exact ca la Stadia si alte servicii similare) xCloud = gaming anywhere, si deci si pe orice tip de calculator si platforma sau pe telefon.
Asa se explica si de ce au scos anul trecut Sony integrarea cu Facebook
You Are the Future of Gaming - Xbox WireOriginally Posted by Xbox Wire
Bookmarks